
U Honda salonu u Beogradu, potpisan je Ugovor o sponzorstvu, kojim se dosadašnja uspešna saradnja između kompanije Delta Automoto i KK Crvena zvezda nastavlja i u sezoni 2016/2017. Košarkaški lider na ovim prostorima svoje poverenje još jednom je poklonio brendu Honda koji je sinonim za kvalitet i pouzdanost kada su automobili u pitanju.

Predratni trkački model Alfa Romea je plod saradnje Alfe sa Scuderijom, a prema mišljenju mnogih reč je o najlepšem trkačkom modelu svog vremena. Biće ponuđen na aukciji u Parizu, a očekivana cena iznosi oko 4,6 miliona evra.

Sem modifikovanih verzija Porschea 911 i Macan, TechArt će na ovogodišnjem sajmu tjunera u Esenu prikazati i kompletan program za 718 Boxster.

Pred početak zime koja sa sobom donosi nepredvidive situacije u saobraćaju Goodyear je pripremio nekoliko korisnih uputstava pomoću kojih ćete lakše savladavati eventualne neprijatnosti na putevima zimi.

Od prvog nastupa na reliju Monte Karlo u 2013. godini, do iznenadnog finala u Australiji, Volkswagenov sveobuhvatni WRC program razbio je neke neverovatne statističke podatke.

U debitantskom nastupu za volanom “alfa romeo đulijete”, Andrea Beliki izveo je jedno od onih Makau čuda, mogućih valjda samo u azijskoj prestonici igara na sreću, uz obilnu pomoć boginje Fortune.

Toyota je u Japanu startovala sa prodajom restilizovane verzije limuzine Mark X, koja je tamošnjim kupcima na raspolaganju u verzijama 350RDS, 250RDS, 250S i 250S Four (Four za 4x4 pogon), 250G/250G Four i 250G/250G Four sa F Package-om.
The BIG Deal – 7 dana neponovljive ponude za kupovinu Fiat, Alfa Romeo i Jeep vozila

Kampanja pod nazivom ”The Big Deal” specijalno je kreirana prodajna akcija koja se odnosi na sve brendove FCA Grupacije - Fiat, Alfa Romeo, Jeep i Fiat Professional.

Porsche neće širiti svoju gamu na manje i jeftinije modele. Poslednjih nekoliko meseci se šuškalo o crossoveru manjem od Macana i sportisti manjem od Boxstera, ali to se, bar za sada, neće dogoditi. Iz kompanije su naime demantovali te glasine.

Osnovan u novembru 1886. godine, sa porastom od 2 do samo 15 zaposlenih do 1891. godine. Iste godine, početni kapital je skoro u potpunosti potrošen, Bosch je bio primoran da zamoli svoju majku da bude garant, uzimajući dodatni zajam od banke i dostigavši ivicu nesolventnosti 1892. godine.