
Cadillac je predstavio svoju verziju CTS V modela za 2016, sa neverovatnih 640KS, što je samo 10KS manje od Corvette Z06. Ipak, kakav je kada se poredi sa nemačkim rivalima BMW M5 i E63 AMG.

Dok je ranije ove godine jedan od preživelih 36 Ferrarija 250 GTO promenio vlasnika za 23 miliona funti, jedna replika ovog modela je na eBayu dostupna za dosta manje novca.

Suzuki je početkom ove nedelje u Japanu predstavio novu generaciju svog gradskog modela Alto, a sada je u Zemlji izlazećeg sunca promovisana i nova Mazda Carol koja nije ništa drugo nego pomenuti Alto, samo sa Mazdinim oznakama.
Mazda LM55 Vision GranTurismo concept za igricu GranTurismo 6 (+ video)

I Mazda se pridružila dugačkom nizu proizvođača koji su za igricu GranTurismo 6 kreirali sportski automobil.

I Daihatsu će sledećeg meseca izlagati na Tokyo Auto Salonu tjunera, a glavni noviteti su vezani za novi Copen.
Ovako bi mogao da izgleda novi Suzuki Equator

Suzuki je početkom 2008. godine na Salonu automobila u Čikagu promovisao svoj pick-up model Equator, ali treba podsetiti da se ovde u stvari radi o Nissanu Frontier, samo sa značkom Suzukija i sa promenjenim izgledom prednjeg dela.
Top Speed test: Opel Corsa 1.4 Turbo ecoFLEX

Nova moda
Sa ukupno 12,4 miliona prodatih primeraka širom Evrope u 32 godine postojanja, Corsa je definitivno jedan od najznačajnijih modela za Opel, pa zato i ne čudi sa koliko je pažnje nemački proizvođač pristupio projektovanju najnovije generacije

Toyota je za predstojeći sajam tjunera u Tokiju (2015 Tokyo Auto Salon) pripremila i modifikovanu verziju crossovera Harrier.

Nemački tjuner Lumma Design je svoje veštine demonstrirao na najnovijoj generaciji Range Rovera.

Toyota je na japanskom tržištu promovisala ograničeno izdanje sedana Mark X, i to Mark X GRMN koji je još ranije najavljen GRMN Mark X conceptom.

BMW Welt je glavna atrakcija kako za građane Minhen, tako i za turiste i ljubitelje brendova BMV Groupe još od otvaranja 2007. godine. Ovaj centar se učvrstio ne samo kao poželjna destinacija za organizaciju događaja i gurmansku destinaciju, već i kao veoma popularan način za isporuku novih BMW automobila.

Iz tjuning kuće M&D exclusive cardesign stiže novi paket kojim će vlasnici BMW-a Serije 6 moći da opreme svoj automobil.

Vlasnici luksuznih limuzina ne žele samo da potroše više miliona dolara na svoje automobile već žele da za to znaju svi, ne samo prve komšije. Zato na sve načine žele da privuku pažnju na sebe i svoj automobil, iako to nekada ispadne zaista smešno.