
Mladi vozači su svakako naviknuti na nove tehnologije u automobilima i pitanje je da li bi umeli da se snađu u nekom modelu iz 80-ih. Ali jedan stariji par vozača je napravio grešku koja više prilični detetu, koja ih umalo nije koštala života.
Kako bi mogao da izgleda novi Renault Megane?

Kako piše B92, Renault je započeo obnovu svoje game uvođenjem nove generacije modela Clio i Twingo, a uskoro se u prodaji očekuje u novi Espace. Na redu je Laguna, a ne treba zaboraviti da je i aktuelni Megane pri kraju svog proizvodnog ciklusa.
Subaru najavio tri koncepta za 2015 Tokyo Auto Salon

Subaru je saopštio planove o svom nastupu na predstojećem sajmu tjunera Tokyo Auto Salon (od 9. do 11. januara 2015. godine), gde će izložiti tri nova koncept vozila.
Pogledajte kratak video prilog o krađama najpopularnijih automobila i savete kako možete delimično zaštiti vaše vozilo.
Izvor: Carlander.ba
Reportaža: Renault Eolab

Za upravljačem budućnosti
Suprotno velikom broju studijskih modela koji promovišu skupocene materijale i tehnologije, Renaultov Eolab je osmišljen tako da vrlo lako može da se nađe u masovnoj proizvodnji po prihvatljivoj ceni

Kako prenosi RTS, vozača ambulantnih kola koji se zaustavio pored puta kako bi medicinska ekipa pokušala da reanimira osamdesetogodišnju ženu, kaznila je sa 120 evra saobraćajna policija, prenose danas portugalski mediji.

Volkswagen je smislio zabavnu božićnu šalu. Uoči Božića, na nemačkim TV stanicama je osvanula reklama koja Robbieja Williamsa predstavlja kao novog šefa marketinga Volkswagena.
Toyota u Srbiji u 2014. godini ostvarila rast tržišnog udela, kreće akcija "Hvala što vozite Toyotu"

Poslednjih dana decembra, Toyota će početi akciju “Hvala što vozite Toyotu” kojom će iskazati zahvalnost vlasnicima Toyota vozila na njihovoj vernosti. Vernost marki Toyota je jedna od najvećih u odnosu na druge automobilske marke.

Kako piše B92, za razliku od dve luksuzne limuzine, čiji je zadatak bio da povećaju globalnu prodaju Maseratijevih automobila, uloga novog sportskog kupea je da očuva imidž kompanije kao ekskluzivnog premijum proizvođača.