
Od 1. januara u Francuskoj više neće biti subvencija za električne automobile iz Kine. Francuska vlada je umotala ovu uredbu u ekološku ambalažu. Za električne automobile u Francuskoj je subvencija od 5000 do 7000 evra. Razlog za izbacivanje kineskih automobila iz sistema podsticaja je činjenica da su u Kini ekološki standardi manje strogi. Barem tako tvrdi francuska vlada.

Nemački Volkswagen želi da ima dodatnih 10 milijardi evra na raspolaganju do 2026. godine, a da bi to postigao smanjuje troškove gde god je to moguće.

Uprkos svojim godinama R35 GT-R je bez sumnje najbolji automobil koji Nissan danas prodaje, ali eksperti iz kompanije Artisan Vehicle Design veruju da su pronašli način da ga učine još boljim.
Kompanija Hyundai Srbija isporučila flotu od 10 vozila IONIQ 6

Ulaganje u saobraćajnu infrastrukturu sve više dobija na značaju u Srbiji, a jedini pravi dokazi su nam broj registrovanih električnih vozila. Usavršena tehnologija koja omogućava brže punjenje baterije, manju potrošnju i veći domet, doprinose većem interesovanju za ekološka vozila. Rezultat je i prodaja 24 vozila modela IONIQ 6 kompaniji ALD Automotive za potrebe kompanije AstraZeneca, koja se obavezala da cela flotna vozila bude električna do 2025 godine.

Prema najnovijim podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA), prodaja novih automobila u Evropskoj uniji je porasla za skoro 16% u poslednjih 11 meseci. Volkswagen i dalje predvodi prodaju u Evropi, ispred Toyote i Renaulta.
Električni auto iz Kalinjingrada užasnuo rusku javnost

Politehnički institut u Moskvi (MAMI) je predstavio prototip budućeg električnog automobila. Model pod nazivom Amber u samo dva dana je dobio nadimak ‘Ubica Tesle‘.

Kineski proizvođač električnih vozila Nio navodi da je sklopio ugovor vredan 2,2 milijarde dolara s CYVN Holdings, investicijskim društvom sa sedištem u Abu Dabiju.

Godinama unazad Toyota dominira u FIA Svetskom šampionatu u belo-crveno-crnom dizajnu. Došlo je vreme za promene.

Vozači imaju različite preferencije kad je u pitanju boja njihovih automobila, koje često utiču na njihov lični ukus i kulturne faktore. Kompanija za automobilske podatke carVertical sprovela je istraživanje u više evropskih zemalja, otkrivajući da vozači preferiraju monohromatske boje i nisu previše zainteresovani za svetle vozila.