Ovako bi trebalo da izgleda nova Mazda2

Mazda je na 84. sajmu automobila u Ženevi javnosti prikazala i Hazumi concept koji služi kao najava nove generacije Mazde2.

Izvršni direktor Volkswagen North America Michael Horn je otkrio da kompanija ponovo razmatra pick-up model za SAD. On je rekao da je aktuelni Amarok suviše malih dimenzija za SAD.

Bivši engleski fudbaler Dejvid Bekam se pridružio Jaguaru kao njihov brend ambasador u marketinškoj kampanji koja za cilj ima proširenje britanske firme na kineskom tržištu.
Renault sajamska ponuda

Sadržaj akcije: U okviru akcije sajamske akcije Renault je za svoje kupce pripremio posebne pogodnosti.
Toyota na BG Car Show 2014

Toyota Srbija će na ovogodišnjoj sajamskoj manifestaciji "BG Car Show 2014" predstaviti aktuelnu ponudu modela na tržištu, po novim, sniženim cenama koje su na snazi u čitavoj mreži ovlašćenih Toyota partnera u Srbiji
Niže cene za Suzuki automobile i pre sajma

Najatraktivniji modeli - SX4, Swift i S-CROSS već se nude uz popuste do 1.150 evra
Premda ovogodišnji BG Car Show počinje 14. marta, u salonima Euro Sumara, uvoznika i distributera Suzukijevih automobila, već važe sajamske cene: najatraktivniji modeli SX4, Swift i S-CROSS nude se uz popuste do 1.150 evra.

Kako prenosi Tanjug, japanska multinacionalna kompanija Suzuki motors, planira da u Mađarskoj ove godine proizvede 200.000 vozila.

Rimac Automobili dobili su investitora tri i po godine od predstavljanja Concepta One, najbržeg električnog automobila na svetu koji je dizajnirao mladi Mate Rimac.

Osim loma noge Marka Markeza, jedna od glavnih tema u Moto GP karavanu su bile loše gume i loš grip koji su postizale "Bridžstonke"

Prvi čovek Forda Alan Mulali (Alan Mulally) nagrađen je bonusom od čak 13,8 miliona dolara u akcijama za rezultate postignute u prošloj godini.

Kako prenosi Tanjug, najvrednija marka automobila na svetu i dalje je japanska Tojota, pokazala je ovogodišnja lista kompanije Brend fajnans (Brand Finance).

U Volkswagenu su uvereni da je pred nama digitalna revolucija koja će automobile učiniti potrošnom robom znatno kraćeg veka poželjnosti
Martin Winterkorn veruje da će proizvođači morati dodatno da skrate ciklus lansiranja novih modela koji trenutno, u proseku, iznosi sedam godina. Takođe će morati da budu spremni da nude kojekakve varijacije modela kako bi zadovoljili široku paletu individualnih ukusa i možda najvažnije - kupcima pružati visokotehnološko iskustvo.