Maruti-Suzuki SUV

Indijski sajtovi pišu da bi Maruti-Suzuki sledeće godine na Delhi Auto Expo-u mogao da predstavi svoj novi SUV model. Prvo doduše u formi koncept vozila, dok bi serijski model bio spreman za 2014 Auto Expo.
U paleti motora bi mogli da se nađu 1.6L benzinac i 1.3L Multijet dizelaš, a kupcima bi trebalo da se nude verzije sa 4x2 i 4x4 pogonom.
Kako bi novi manji indijski SUV mogao da izgleda pokazuje ovaj render sa sajta Indianautosblog.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Suzuki je sklopio ugovor sa Fiatom i o kupovini 1.6 dizela. (iako vec sad uzima 1.3 i 2.0 dizele od Fiata).
Mozda ce samo u Indiji ugradjivati 1.3 jer u Indiji postoji i fabrika koja sklapa taj motor(za Fiat, Suzuki i Tatu). U Evropu ce verovatno doci sa 1.6 dizelom.
Opel kupuje od Fiata 1.3 i 2.0 dizela. A sada je GM sklopio ugovor i da ugradjuju 1.3 dizel i u Aveo.
@bole
GM vise nista ne kupuje od Fiat-a, tehnologiju je dobio u razmeni kada ga je GM spasio od bankrota pocetkom 2000-tih, tako da sada dizelase za GM rade druge firme.
@Ex Italo fan
Ne znam da li je moraces njih da pitas.... ;) ....ali s obzirom da im je GM podario tu platformu, na kojoj se zasniva dobar deo Fiat-ove prodaje, moraju da i oni daju nesto za uzvrat i to u slucaju Doblo/Combo kompletan auto bez ikakvog posebnog razvijanja.
@mile
To je sada GM-ovo vlasnistvo. Preporucujem link:
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Powertrain_Torino
Pozdrav
@orlo
Osim nepoznavanja materije, vidim da ti je i engleski jezik slabija strana.
Upravo na tom linku pise da od 2010 GM Powertrain Torino ne pravi nijedan motor.
Otvori bilo koji Fijatov finansijski izvestaj i videces da je FPT deo Fiata.
http://www.fiatspa.com/it-IT/investor_relations/investors/risultati_trimestrali/FiatDocuments/2011/Q3/Q3_2011_Results.pdf
@bole
Pretpostavljam da sam uvredio HRH Fiat pa si uradio malo istrazivanje. Nisi morao dalje od ovog linka koji sam postavio, posto si vec dobar poznavalac engleskog, jer malo nize ispod teksta ima link koji vodi do vesti iz 2011(tacnije 14.07.2011) da ta firma i dalje radi(!), razvija dizel motore za GM, i da se u nju ulaze velika svota novca. Nasmejalo me je to da si u ranijem komentaru napisao, citiram: "...nego od neke firme FPT" sto mi je potvrdilo da si materiju na brzinu presao. Evo i linka postavljenog na onoj stranici Wikipedie da ne bude da izmisljam:
media.opel.com/content/media/intl/en/opel/news.detail.html/content/Pages/news/intl/en/2011/OPEL/07_14_powertrain_torino_invests
Ja nisam rekao da firma ne radi, samo da ne prave nijedan motor.
Oni RAZVIJAJU, a kad razviju onda ce poceti da porizvode. U medjuvremenu GM kupuje dizele od Fiata za Corsu 1.3, Astru 1.3 i 2.0, Insigniu 2.0 i 2.0 biturbo, Aveo 1.3. U Chevrolete uglavnom ugradjuju GM diesel Korea motore. Pre neku godinu i VM.
Kad razviju svoje kvalitetne motore, onda ce prestati kupovati od Fiata za Opel, i ranije za Saab i Cadillac.
A ako je tebi VELIKA SVOTA NOVCA 8 miliona (!) evra investicija godisnje od osnivanja firme, onda svaka cast.
Nasmejalo te to sto nisi shvatio ironiju za FPT. :)
@bole
Dizel motore za GM rade fabrike u Austriji, Nemackoj, Svedskoj i Madjarskoj koje su deo GM Powertrain Europe. Ti motori su svi derivati JTD-a preuzetog u razmeni tehnologije. Da do skora je VM Motori isporucivao za Captivu i Epicu cini mi se. Zamolio bih te lepo da mi das link na kome si ti procitao da Fiat, ili neka od fabrika sa njegovim ucescem u vlasnistvu, trenutno proizvodi i prodaje motore GM-u...