Novi Range Rover: zvanične slike?

Land Rover će najverovatnije krajem septembra na Salonu automobila u Parizu predstaviti novu, četvrtu generaciju Range Rovera (razvijen pod kodnom oznakom L405), a koji će se nuditi i u produženoj verziji.
Nakon nekoliko odličnih špijunskih fotografija, sada su se pojavile i ove, navodno zvanične slike koje su pre vremena procurele u javnost. Objavio ih je sajt 4wdhandbook.com, ali su u međuvremenu nestale sa pomenutog sajta.

Dok novi Range Rover ne bude i zvanično predstavljen, ovde podsećanje na ono što je do sada poznato. Najviše pažnje privlači inforamacija da će zahvaljujući upotrebi aluminijuma novi Range Rover biti lakši za 400-450 kg u odnosu na još uvek aktuelni model.
Sem modifikovanog izgleda, Range Rover IV se odlikuje i produženim međuosovinskim rastojanjem, širim tragom točkova, prostranijim enterijerom (125 mm više za noge putnike pozadi, veći prtljažnik), kao i smanjenom potrošnjom goriva i emisijom CO2.
U ponudi motora će po sadašnjim informacijama biti V6 i V8 benzinci, kao i V6 i V8 dizelaši.
Nemački Auto Bild je nedavno pisao da će V8 motor sa kompresorom biti pojačan na 530KS, dok će osmocilindrični dizelaš raspolagati sa 340 konja. Standardno će se ugrađivati osmostepeni automatski menjač.
Za jesen 2013. godine se najavljuje i novi Range Rover Sport, a pojaviće se i hibridna verzija koja će kombinovati V6 benzinac i elektromotor.
Britanci novi Range Rover najavljuju kao tehnički
najnaprednije vozilo u istoriji kompanije, dok bi prodaja trebalo da počne
krajem ove godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ranije objavljene špijunske slike sa sajtova Motorauthority.com i Automotorundsport.de



@dzigi
Jel si to rekao za G klasu?
@Dr Deki
Da ga pravi Audi bilo bi,fantasticna linija,fantastican enterijer,fantasticno sve.
Mutant Rangea i Evoqa , katastrofa.
Stari je izmislio izgled za ovu spodobu
На трећој слици ко Кинез.
Добар ентеријер.
Добра побољшања, ако буде све као што најављују.
А екстеријер, стилизована конзерва.
Душан
Ала ти је бољка Мерцедес. :)))
Г класа је ауто за себе, она може да се не мења споља, тј она не треба да се мења споља, као што се и не мења. :)))
Икона.
@ dusan
Svakako ne, jer ovde fali mnogo toga, velike prazne površine, prelazi i konusi kao kod Wartburga, a vetla a la TATA INDIA, hauba ala Wartburg....
Pitam se da li je unibody ili body on frame s obzirom da je TOLIKO laksi...
ovo sto stopaljke ulaze na bok, malo mi kineski...farovi kao mladji brat.
ok, videcemo motore
Ovih 400-450kg je mnogo pa i pored upotrebe aluminijuma... ajd mozda i ugrade, da zadovolje komercijalu i ekologe, onaj 2.2D sa sada vec 200KS da parira ML 250CDI pa mu spuste masu... 100kg do najvise 200kg je realnije po meni.
Strasno mi je ruzan. Mislim na Eksterijer, unutra je savrsen. Najlepsi mi je aktualni model, Mk1 dakle pre svih redizajn verzija sa onim uzasnim svetlima napred. Ostace klasik...
Opet ista pozicija,spolja nakazan unutra savrsen.Tradicija je tradicija