home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Land Rover će najverovatnije krajem septembra na Salonu automobila u Parizu predstaviti novu, četvrtu generaciju Range Rovera (razvijen pod kodnom oznakom L405), a koji će se nuditi i u produženoj verziji.

Nakon nekoliko odličnih špijunskih fotografija, sada su se pojavile i ove, navodno zvanične slike koje su pre vremena procurele u javnost. Objavio ih je sajt 4wdhandbook.com, ali su u međuvremenu nestale sa pomenutog sajta.

Dok novi Range Rover ne bude i zvanično predstavljen, ovde podsećanje na ono što je do sada poznato. Najviše pažnje privlači inforamacija da će zahvaljujući upotrebi aluminijuma novi Range Rover biti lakši za 400-450 kg u odnosu na još uvek aktuelni model. 

Sem modifikovanog izgleda, Range Rover IV se odlikuje i produženim međuosovinskim rastojanjem, širim tragom točkova, prostranijim enterijerom (125 mm više za noge putnike pozadi, veći prtljažnik), kao i smanjenom potrošnjom goriva i emisijom CO2.

U ponudi motora će po sadašnjim informacijama biti V6 i V8 benzinci, kao i V6 i V8 dizelaši.

Nemački Auto Bild je nedavno pisao da će V8 motor sa kompresorom biti pojačan na 530KS, dok će osmocilindrični dizelaš raspolagati sa 340 konja. Standardno će se ugrađivati osmostepeni automatski menjač.

Za jesen 2013. godine se najavljuje i novi Range Rover Sport, a pojaviće se i hibridna verzija koja će kombinovati V6 benzinac i elektromotor.

Britanci novi Range Rover najavljuju kao tehnički najnaprednije vozilo u istoriji kompanije, dok bi prodaja trebalo da počne krajem ove godine.
 
Ivan Mitić – Autoblog.rs

Ranije objavljene špijunske slike sa sajtova Motorauthority.com i Automotorundsport.de





čitanja : 2358



Komentari

Enterijer je savrsen.

Autor milan 14 Avg 2012, 13:50

Nije lose ali mozda je moglo to i malo bolje.

Autor Panco 14 Avg 2012, 14:10

Šta je ovde novo?

Autor dzigi 14 Avg 2012, 15:16

@dzigi
Jel si to rekao za G klasu?
@Dr Deki
Da ga pravi Audi bilo bi,fantasticna linija,fantastican enterijer,fantasticno sve.

Autor dusan 14 Avg 2012, 15:29

Opet vrhunski enterijer.

Autor Damko 14 Avg 2012, 16:00

Mutant Rangea i Evoqa , katastrofa.

Stari je izmislio izgled za ovu spodobu

Autor Đorđe 14 Avg 2012, 16:05

На трећој слици ко Кинез.
Добар ентеријер.
Добра побољшања, ако буде све као што најављују.
А екстеријер, стилизована конзерва.
Душан
Ала ти је бољка Мерцедес. :)))
Г класа је ауто за себе, она може да се не мења споља, тј она не треба да се мења споља, као што се и не мења. :)))
Икона.

Autor ПИТБУЛ 14 Avg 2012, 16:06

Mogao je biti lepsi, ali svakako je vrhunski auto.

Autor englez 14 Avg 2012, 16:34

@ dusan
Svakako ne, jer ovde fali mnogo toga, velike prazne površine, prelazi i konusi kao kod Wartburga, a vetla a la TATA INDIA, hauba ala Wartburg....

Autor Dr Deki 14 Avg 2012, 16:47

Ružan bre!

Autor Miki 14 Avg 2012, 17:07

Pitam se da li je unibody ili body on frame s obzirom da je TOLIKO laksi...

Autor Fordovac 14 Avg 2012, 17:13

ovo sto stopaljke ulaze na bok, malo mi kineski...farovi kao mladji brat.
ok, videcemo motore

Autor NemanjaBB 14 Avg 2012, 17:43

Ovih 400-450kg je mnogo pa i pored upotrebe aluminijuma... ajd mozda i ugrade, da zadovolje komercijalu i ekologe, onaj 2.2D sa sada vec 200KS da parira ML 250CDI pa mu spuste masu... 100kg do najvise 200kg je realnije po meni.

Autor Orlo 14 Avg 2012, 17:46

Strasno mi je ruzan. Mislim na Eksterijer, unutra je savrsen. Najlepsi mi je aktualni model, Mk1 dakle pre svih redizajn verzija sa onim uzasnim svetlima napred. Ostace klasik...

Autor Uros Cuore Sportivo 14 Avg 2012, 17:55

Opet ista pozicija,spolja nakazan unutra savrsen.Tradicija je tradicija

Autor nikokaoja 14 Avg 2012, 18:52

Samo neka tamnija boja da se ne isticu toliko svetla na bokovima i onda moze da prodje. Enterijer i dalje fantastican i svaka im cast ako su uspeli toliko da smanje masu posto mu je to po meni bila jedina boljka.

Autor Bati 14 Avg 2012, 18:59

Vrhunski moderni klasik.

Autor milan 14 Avg 2012, 19:32