U Kini snimljena nova Škoda Fabia

Zvanična premijera nove Škode Fabije (treće generacije) će biti održana na sajmu automobila u Parizu, a nakon zvaničnog rendera i one jučerašnje teaser slike, evo i seta novih špijunskih slika koje su napravljene negde u Kini. Takođe, danas je objavljena i nova teaser slika.

Nova Fabia će se naime proizvoditi i u Kini (za to će se brinuti tamošnji Shanghai-Volkswagen), dok više detalja o novoj Fabiji možete pročitati OVDE.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto via Autohome.com.cn
Zvanične teaser slike


Napokon nešto potpuno novo i sveže u svetu automobilizma ...
Ako "na akciji" turbina za oktaviju TDI iz 2001. košta samo 119.659,37, a za sadašnji yeti 1.2 TSI samo 99.231,87, da li će taj trend sve nižih cena škoda u zamenskih delova biti nastavljen i sa novom fobijom ...
moron
hoce ali uz novu Fobiju ide i rezervna turbina gratis, a i lanac! :)))
Koliko ja vidim oni su samo na staru Fobiju nakacili farove i neke detalje od Rapida i Oktavije...
Svaka cast!
Zaista nova Fobija ima dosta slićnosti sa Fiatom Stilo.
Šta više reći, najgori fiat model od pre više od 10 godina, ( ne računajući gamu na bazi 500), postaje osnova dizajna moderne Skode.
O mehanici i ceni delova Skode neću, sve se već odavno dobro zna.
Cemu ovoliek najave? I dalje isiti stari model sa istim problemima i kvalitetima.
Jedian razliak je sto je malo kockastiji, sigurno nece biti okej unutra kao polo.
Radije bih kupio Fiestu nego ovo.
Turbina kod 1.2 TSI motora resava se za par minuta i u 98% slucajeva rec je najobicnijoj distanc platni koja kosta nekoliko centa, ali vlasnici VAGenovih vozila ne placaju ni taj iznos jer se priznaje garancija cak i ako je ona istekla.
Kako se to resava kod drugih proizvodjaca na ovim nasim prostorima najbolje se moze videti na ovom primeru
http://www.index.hr/vijesti/clanak/potrosacke-muke-borba-s-japanskom-toyotom-pretvorila-se-u-borbu-s-vjetrenjacama/485693.aspx
1 Euro je oko 7,6 kuna, ako ce neko racunati cenu kostanja u eurima.
vojvoda
Zanimljiv je način rešavanja turbine sa sajbna distancerom. Jel se ona dobija uz auto, ili se naknadno kupuje?
Ima li takvog leka i za druge sklopove, lanac i španere, viljuške u menjaču, i karike što troše ulje?
Koliko ja znam, TSI motori su već preboleli sve uobičajene dečije bolesti i sada je sa njima načelno sve OK
Kad vec ljudi spominju TSI, za 2.0 TSI/TFSI sam skoro cuo da je normalno da trosi dosta ulja i kazu da je lakse i isplativije da se samo dosipuje ulje nego da se otvara i popravlja...
Sve se moze poraviti i to nije sporno.
Ono sto se ne mioze povratiti to su zivoti ljudi koji su nastradali zbog neispravnih vazdusnih jastuka, zbog neispravnih kontakt brava koje se same zakljucavaju, zbog nekontrolisanog ubrzanja uzrokovanog kvarom na papucici gasa, ili neispravnih kocionih sistema.