home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Zvanična premijera nove Škode Fabije (treće generacije) će biti održana na sajmu automobila u Parizu, a nakon zvaničnog rendera i one jučerašnje teaser slike, evo i seta novih špijunskih slika koje su napravljene negde u Kini. Takođe, danas je objavljena i nova teaser slika.

Nova Fabia će se naime proizvoditi i u Kini (za to će se brinuti tamošnji Shanghai-Volkswagen), dok više detalja o novoj Fabiji možete pročitati OVDE.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto via Autohome.com.cn

Zvanične teaser slike






čitanja : 1512



Komentari

Ahahaha, prava Skodica! :)

Autor carobnjak 13 Avg 2014, 12:37

Napokon nešto potpuno novo i sveže u svetu automobilizma ...
Ako "na akciji" turbina za oktaviju TDI iz 2001. košta samo 119.659,37, a za sadašnji yeti 1.2 TSI samo 99.231,87, da li će taj trend sve nižih cena škoda u zamenskih delova biti nastavljen i sa novom fobijom ...

Autor moron 13 Avg 2014, 14:47

Kako ovo moze da bude lepo????
Odvratan auto, prava Skoda.

Autor Alfista 13 Avg 2014, 15:48

moron
hoce ali uz novu Fobiju ide i rezervna turbina gratis, a i lanac! :)))

Autor carobnjak 13 Avg 2014, 15:52

Koliko ja vidim oni su samo na staru Fobiju nakacili farove i neke detalje od Rapida i Oktavije...
Svaka cast!

Autor carobnjak 13 Avg 2014, 16:02

Zaista nova Fobija ima dosta slićnosti sa Fiatom Stilo.
Šta više reći, najgori fiat model od pre više od 10 godina, ( ne računajući gamu na bazi 500), postaje osnova dizajna moderne Skode.
O mehanici i ceni delova Skode neću, sve se već odavno dobro zna.

Autor evolution XXX 13 Avg 2014, 16:05

Cemu ovoliek najave? I dalje isiti stari model sa istim problemima i kvalitetima.

Jedian razliak je sto je malo kockastiji, sigurno nece biti okej unutra kao polo.

Radije bih kupio Fiestu nego ovo.

Autor Fordovac 13 Avg 2014, 16:50

Turbina kod 1.2 TSI motora resava se za par minuta i u 98% slucajeva rec je najobicnijoj distanc platni koja kosta nekoliko centa, ali vlasnici VAGenovih vozila ne placaju ni taj iznos jer se priznaje garancija cak i ako je ona istekla.
Kako se to resava kod drugih proizvodjaca na ovim nasim prostorima najbolje se moze videti na ovom primeru

http://www.index.hr/vijesti/clanak/potrosacke-muke-borba-s-japanskom-toyotom-pretvorila-se-u-borbu-s-vjetrenjacama/485693.aspx

1 Euro je oko 7,6 kuna, ako ce neko racunati cenu kostanja u eurima.

Autor vojvoda 13 Avg 2014, 20:03

vojvoda
Zanimljiv je način rešavanja turbine sa sajbna distancerom. Jel se ona dobija uz auto, ili se naknadno kupuje?
Ima li takvog leka i za druge sklopove, lanac i španere, viljuške u menjaču, i karike što troše ulje?

Autor evolution XXX 13 Avg 2014, 21:46

Koliko ja znam, TSI motori su već preboleli sve uobičajene dečije bolesti i sada je sa njima načelno sve OK

Autor moron 13 Avg 2014, 22:13

Kad vec ljudi spominju TSI, za 2.0 TSI/TFSI sam skoro cuo da je normalno da trosi dosta ulja i kazu da je lakse i isplativije da se samo dosipuje ulje nego da se otvara i popravlja...

Autor Orlo 13 Avg 2014, 23:02

Sve se moze poraviti i to nije sporno.
Ono sto se ne mioze povratiti to su zivoti ljudi koji su nastradali zbog neispravnih vazdusnih jastuka, zbog neispravnih kontakt brava koje se same zakljucavaju, zbog nekontrolisanog ubrzanja uzrokovanog kvarom na papucici gasa, ili neispravnih kocionih sistema.

Autor vojvoda 13 Avg 2014, 23:05

Orlo
1.4 TSI od 140 ks troši oko 1 litar ulja na svakih 3.500 km ( bazirano na skoro jednogodišnjem iskustvu dva istovrsna nova primerka )

Autor moron 13 Avg 2014, 23:25

@moron
Mozda su TSI motori predvidjeni da koriste mesavinu, ali to kupci koji debelo plate otkrivaju u eksploataciji...
Zato idu kao nevreme, a obrtni moment je dostupan prakticno od lera, ako je za utehu.

Autor Orlo 14 Avg 2014, 17:37