Infiniti G37 Cabrio na salonu u Los Anđelesu

Infiniti (luksuzni brend japanskog Nissana) će u prvom kvartalu naredne godine ponudu u svojoj G seriji, pored limuzine i kupea, proširiti i otvorenom, kabriolet varijantom sa tvrdim sklopivim krovom iz tri dela (ovde i napomena da će svetsku premijeru imati već ovog novembra na salonu automobila u Los Anđelesu).
G37 Cabrio bi trebalo da pokreće 3,7 litarski V6 benzinac sa 328 konja i 365Nm obrtnog momenta. Kao i G37 Coupe, i Cabrio će imati međuosovinsko rastojanje od 2850 mm, pogon je na zadnjim točkovima, a kupcima bi na raspolaganju trebao biti izbor od dva menjača: manuelni sa 6 ili automatik sa 7 brzina.
Kao i Coupe, i G37 Cabrio će imati bogatu standardnu i široku listu dodatne opreme. To u praksi znači serijski ABS, EBD, BAS, ESP, najmanje 6 vazdušnih jastuka, Infiniti I-key, Bose audio sistem sa sedam zvučnika, Bluetooth konekciju, cruise control, el. podesiva sedišta, parking senzore napred i pozadi, automatsko paljenje svetala i brisača, aluminijumske točkove od 18 inča...
Audi R8 Spider

Jedan od noviteta Audija u narednom periodu (pored modela S4, RS5, A5 Cabrio, R8 V10, obnovljenog A6 i RS6 sedana) jeste i R8 bez krova, odnosno R8 Spider.
Iako se ranije govorilo da će otvoreni R8 biti u Targa koncepciji, na ovim slikama (ako se naravno pokažu verodostojnim) R8 Spider je u stvari klasičan kabriolet sa platnenim sklopivim krovom.
I R8 Spider će pokretati (centralno smešten) 4,2 litarski V8 motor sa 309kW/420KS, koji se nalazi i u običnom R8, što je ovom potonjem dovoljno za maksimalnih 301 km/h i za ubrzanje do stotke za 4,6 sekunde.
Ovakav R8 u varijanti bez krova na tržištu treba da se pojavi 2009. godine i to po ceni od oko 85.000 funti, a predstavljaće konkurenciju, pre svega, Porscheu 911 Cabrio.
Osim novog Spidera, Audi prema raznim izvorima planira da porodicu R8 proširi tako što će u ovaj dvosed ugraditi i V10 agregat iz Lamborghinija Gallardo (koji će razvijati najmanje 500 konja), pa je moguće da se taj V10 jednog dana nađe i u R8 Spideru.
Novi BMW Z4 već u novembru?

Iako je po ranijim informacijama BMW trebalo da novu generaciju svog roadstera Z4 predstavi tokom 2009. godine, po poslednjim vestima Nemci premijeru navodno planiraju već za novembar ove godine i to najverovatnije na salonu automobila u Los Anđelesu (što se poklapa i sa nedavnom nezvaničnom informacijom da će proizvodnja sadašnjeg Z4 biti prekinuta veoma brzo, čak možda već ovog meseca).
Drugi novih detalja o novom Z4 nema, pa ovde samo podsećanje na ono što je do sada poznato.
Najveću novinu, pored naravno novog i elegantnijeg izgleda, predstavlja činjenica da će budući Z4, umesto dosadašnjeg platnenog, najverovatnije dobiti tvrdi sklopivi krov, kakav već odavno koristi konkurentski Mercedes SLK, a i aktuelni BMW serije 3 Cabrio. Ovde treba napomenuti da će prema nekim izvorima, kupci novog Z4, pored pomenutog sklopivog tvrdog, ipak i dalje moći da izaberu i klasični platneni krov. Budući Z4 i dalje zadržava karakterističnu dugačku haubu i kratke prepuste karoserije, novi prednji deo automobila delimično za uzor koristi prošlogodišnji BMW CS Concept, dok je zadnji kraj inspirisan aktuelnom serijom 6.
Kako će novi Z4 koristiti platformu BMW-a serije 3, tako će i njegova paleta pogonskih agregata biti preuzeta iz tog modela (postojaće naravno i sportska M verzija koji bi trebalo da dobije potpuno novi turbo šestocilindraš sa oko 350 konja). Zanimljivo je takođe da je BMW najavio da se novi Z4 neće proizvoditi u Americi kao sadašnji model, već se proizvodnja seli u Nemačku, u BMW-ovu fabriku u Regensburgu.
Misteriozni Ferrari na stazi Fiorano

Proteklog vikenda su uvek spremni lovci na automobilske novitete uspeli da na stazi Fiorano snime potpuno nemaskirani (što nagoveštava da je premijera veoma blizu) i za sada neindetifikovani Ferrari.
Očigledno je kao osnova poslužio aktuelni Ferrari F430, što je mnoge odmah nateralo na zaključak da je ovaj misteriozni automobil u stvari prototip njegovog naslednika. Poslednji izveštaji nagoveštavaju da se ovde ipak radi o preradi italijanske dizajnerske kuće Fioravanti, kojoj je F430 poslužio kao osnova za pravljenje unikatnog Ferrarija po narudžbini nekog bogatog kupca.
Ovo nije prvi put da su Ferrarijevi modeli poslužili kao osnova za nastanak izuzetnih modela raznih italijanskih dizajnerskih kuća, koje su naručili (pre)bogati kolekcionari. Dovoljno je samo setiti se Pininfarininog Ferrarija 612 p4-5 ili Zagato Ferrarija 575 GTZ.
Po onome što se vidi sa ovih fotografija, Fioravanati je na F430 izvršio relativno male promene na prednjem delu automobila, dok su mnogo veće modifikacije zadesile njegov zadnji kraj.
Za sada naravno nema zvaničnih detalja o ovom Ferrariju, a mnogi očekuju da će se početkom oktobra pojaviti na salonu automobila u Parizu (mada ne bi bilo iznenađenje da se pojavi i nešto ranije, recimo na događaju Pebble Beach Concours sredinom ovog meseca, gde će publika po prvi put videti i novi Bugatti Veyron Grand Sport kao i unikatni Pininfarinin Hyperion na bazi Rolls Royce-a Drophead Coupe).
UPDATE : Audi RS6 sedan na salonu u Parizu

Audiju RS6 Avant uskoro (već početkom oktobra na salonu automobila u Parizu) će se pridružiti i njegova limuzinska verzija, koja će predstavljati Audijev odgovor na BMW M5 (ima 507KS) i Mercedes E63 AMG sa 514KS (mada ne treba zaboraviti ni na najavu Lexusa GS-F sa V10 motorom i više od 500 konja). Međutim, Audijev RS6 sedan prešišaće i BMW, i Mercedes i Lexus, bar kada je snaga motora u pitanju. Naime, kao i RS6 Avant, i RS6 sedan će dobiti V10 bi-turbo agregat, koji raspolaže sa 426kW/580KS. Maksimalni obrtni moment iznosi 650Nm i na raspolaganju je u rasponu od 1500 do 6250 obrt./min. Očekuje se da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi oko 4,5 sekunde, dok će maksimalna brzina nažalost biti ograničena na 250 km/h. Snaga će se preko 6-stepene Tiptronic transmisije naravno prenositi na sva četiri točka. RS6 sedan se i vizuelno razlikuje od drugih modela u A6 gami (veći otvori za vazduh u agresivnijem prednjem braniku, širi blatobrani, difuzor pozadi, modifikovana "Single Frame" maska, masivniji pragovi, novi točkovi od 19 ili 20 inča, novi završeci izduvnog sistema), kako bi i laiku bilo jasno koliki se potencijal skriva u ovom automobilu. Od opreme kod Audija RS6 treba izdovojiti (između ostalog) Bi-Xenon farove, ESP (sistem elektronske kontrole stabilnosti), DRC (Dynamic Ride Control), sportska sedišta (presvučena kožom i alkantarom), trokraki multifunkcionalni kožni volan, Audijev MMI sistem, alu pedale, Bose Sound system itd, itd.
Mercedes SLR McLaren Speedster

Dok se čeka na potpuno novi Mercedes SLC (o njemu više OVDE), Nemci sada pripremaju i poslednju, oproštajnu seriju aktuelnog Mercedesa SLR McLarena, koji nikada nije ispunio očekivanja fabrike.
Radi se o novoj laganoj Speedster verziji (zvanično ime doduše još nije obelodanjeno), čiji maskirani prototip je nedavno uhvaćen tokom testiranja, a na osnovu tih snimaka nastao je i ovaj rendering koji pokazuje njegov mogući izgled.
Iako na prvi pogled izgleda da će SLR Speedster (ili kako će se već zvati) u odnosu na standardni SLR Roadster izgubiti samo vetrobransko staklo (umesto toga imaće samo manje zaštitnike), izmene su daleko veće. Praktično, sve što je ostalo isto, jesu prednja svetla, dok je ostalo (hauba, nos automobila, blatobrani, vrata, drugačiji položaj izduvnih cevi...) dizajnirano drugačije.
Sem drugačijeg izgleda, budući SLR Speedster će zahvaljujući kuri mršavljenja biti olakšan za oko 200 kg, pa je rezultat automobil koji za ubrzanje od 0 do 300 km/h treba samo 26 sekundi, dok će maksimalna brzina biti nešto manja od 350 km/h.
Kako stvari sada stoje, Mercedes planira da proizvede ograničenu seriju od samo 75 komada ovog modela i to po ceni koja će počinjati od oko 450.000 evra.
Nissan Cube

Evo još jedne fotografije (prva se pojavila u maju) novog Nissana Cube, čija zvanična premijera se očekuje već ove jeseni na salonu automobila u Los Anđelesu (a možda i na sajmu u Parizu).
Novi Cube zaslužuje i našu pažnju budući da će se ova, već treća generacija, po prvi put prodavati i u Evropi i u SAD-u. Ono što je do sada poznato jeste da je novi Cube dugačak 3750 mm, širok 1695 mm, visok 1650 mm, da međuosovinsko rastojanje iznosi 2430 mm, a da se pod haubom nalazi 1,5 litarski benzinac sa 108KS. Više detalja će biti objavljivano postepeno, kako se bude približavala njegova premijera.
Volkswagen Voyage

Prilikom nedavne brazilske promocije potpuno nove generacije modela Gol, bilo je reči i o njegovoj verziji u obliku klasične limuzine sa četiri vrata, koja bi trebalo ponovo da ponese ime Voyage (na brazilskom tržištu konkurisaće novom Peugeotu 207 Brasil Passion i Renaultu Clio sedan).
VW Gol je inače ranije već prodavan u limuzinskoj verziji kao VW Voyage, a zanimljivo je da je taj sedan izvožen i u SAD (od 1987. do 1993. godine), gde je komercijalizovan pod imenom VW Fox.
Sem novog izgleda i unapređenog kvaliteta, novi Voyage naravno donosi i veće dimenzije u odnosu na model Gol. To u praksi znači da je Voyage dugačak 430 cm, dok mu zapremina prtljažnika iznosi 470 litara (Gol ima dužinu od 390 cm i prtljažnik od 285 litara).
Što se motora tiče, očekuje se 1.6 litarski agregat, koji sem benzina, može da koristi i etanol. Motor raspolaže sa 101KS pri 5250 o/min. i 154Nm pri 2500 o/min. (na benzin) i 104KS i 156Nm sa pogonom na etanol, a uparen je sa petostepenim manuelnim menjačem. Još se ne zna da li će Voyage eventualno dobiti i manji 1.0L motor iz novog VW Gola (sa 72, odnosno 76KS), a navodno postoji mogućnost da Gol dobije i 1.4L motor iz evropske verzije VW Foxa (mada to za sada nije zvanično potvrđeno).
Novi Ford C-MAX

Na platformi sledeće, treće generacije Focusa (trebalo bi da se pojavi krajem 2009. godine), Ford priprema i novi C-MAX, koji se očekuje godinu dana posle pomenutog Focusa III.
Iako će budući C-MAX kupcima ponudit svežiji dizajn (mešavina modela S-MAX i Kuga), prostraniju unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima i još bolje vozne osobine, možda je najveća novost da će imati i treći red sedišta i mesta za sedam putnika, kako bi se ravnopravnije nosio sa Opelovom Zafirom. Ipak, već stižu i najave da će kupcima novi C-MAX najverovatnije biti na raspolaganju i u varijanti sa samo pet sedišta, mada je izvesno da Ford, zbog smanjenja troškova, neće ponuditi dve različite karoserijske verzije, kao što je to učinio Renault sa modelima Scenic i Grand Scenic.
Na osnovu špijunskih slika maskiranog prototipa nastao je i ovaj rendering (objavljuje ga britanski AutoExpress), koji pokazuje da će novi C-MAX biti duži i širi u odnosu na aktuelnu verziju. U prostranijoj kabini će biti upotrebljeni kvalitetniji materijali, dok će njen izgled takođe biti inspirisan nedavnom predstavljenim crossoverom Kuga.
Motori će verovatno biti preuzeti iz sadašnjeg modela, što znači da će paleta obuhvatati benzince i dizelaše od 1,6 do 2,0 litra zapremine, uključujući i ECOnetic verziju sa smanjenom potrošnjom i emisijom CO2, a moguće i novi mali turbo benzinac.
Standardno će se ugrađivati petostepeni ili šestostepeni manuelni menjači, dok će kao opcija moći da se dobije i Fordova nova poluautomatska Powershift transmisija sa duplim kvačilom.
UPDATE : Abarth Roadster na bazi novog Lotusa Elise

Fiat je svoj već odavno legendarni brend Abarth ponovo oživeo prošlogodišnjom promocijom Abarth Grande Punta (pre nekoliko meseci paletu je proširio i Fiat 500 Abarth), a sada se ponovo govori i o novom sportskom roadsteru sa znakom škorpije.
Sama vest o Abarth Roadsteru naime nije nova; prošle godine je britanski magazin AutoExpress (odakle su i ova slike) najavio da Evropski Institut za Dizajn iz Torina (European Institute of Design), sprema predlog budućeg Abarthovog sportskog dvoseda sa imenom SS Roadster (sa karakterističnom kombinacijom crvene i bele boje karoserije i crne za haubu).
Kako sada piše britanski Autocar, prema postignutom dogovoru Fiata i Lotusa, Abarthov novi Roadster sa centralno smeštenim motorom će se bazirati na sledećem Lotusu Elise. Naredna generacija ovog Lotusa će se inače pojaviti 2010. godine i biće nešto širi i duži od aktuelnog modela. Budući Abarth Roadster će se izgledom naravno razlikovati od pomenutog Lotusa, a za pogon je Fiat predvideo četvorocilindrični turbo agregat sa direktnim ubrizgavanjem i oko 240 konja (koji je još uvek u razvoju).
Abarth Roadster će se na evropskom tržištu pojaviti godinu dana posle Lotusa Elise, a navodno nije isključena ni prodaja u SAD-u.
Nissan GT-R Spec V imaće 520KS

Road&Track piše da će budući Nissan GT-R Spec V, koji će se na tržištu naći početkom naredne godine, imati 40 konja više i da će zahvaljujući kuri mršavljenja izgubiti oko 90kg u odnosu na standardni model (ovaj potonji iz bi-turbo 3,8 litarskog V6 agregata izvlači 480KS). To znači da će GT-R Spec V raspolagati sa 520KS pri 6500 o/min. i 596Nm obrtnog momenta u rasponu od 3200 do 5200 o/min., a da će smanjenje težine biti postignuto, između ostalog, izbacivanjem zadnjih sedišta.
Sem što će biti lakši i snažniji u poređenju sa običnim Nissanom GT-R, Spec V će se od njega i vizuelno razlikovati, mada te razlike (bar sudeći po špijunskim snimcima napravljenim na Nirburgringu) i nisu velike (prednji spojler sa dodatnim otvorima za vazduh, drugačiji točkovi). Ostale modifikacije će se odnositi na pojačane kočnice, dorađeno ogibljenje i pogon na sva četiri točka. Očekuje se da GTR-Spec V pomenutu stazu Nirburgring savlada za manje od 7 minuta i 26 sekundi, koliko je nedavno trebalo novoj Corvetti ZR1.
Pojedini izvori navode da bi GT-R Spec V mogao da bude predstavljen već početkom oktobra na salonu automobila u Parizu, a da bi prodaja u Japanu mogla da startuje već u decembru. Što se cene tiče, u Americi očekuju da će Spec V koštati oko 130.000 dolara.
U pripremi i BMW X2?

Kako stvari sada stoje, izgleda da budući X1 neće biti jedini kompaktni SUV model u ponudi bavarskog BMW-a. Prema pojedinim nemačkim izvorima, u BMW-u navodno planiraju i njegovu SAC ("Sport Activity Coupe") verziju, koji bi ponela ime BMW X2. Nešto slično je već urađeno sa BMW-om X5 (kada je nastao X6), samo što navodni X2, sem drugačijeg izgleda u odnosu na X1, ne bi imao zadnji par vrata, što bi ga činilo pravim crossover coupe modelom (na slici je njegov eventualni izgled).
Naravno, konkretniji detalji o motorima i ostalim specifikacijama su za sada nepoznati, mada je najverovatnije da će motori i transmisije biti pozajmljeni od modela X1, koji treba da se pojavi 2010. godine (X2 bi navodno startovao godinu dana kasnije).
Što se pomenutog X1 tiče, BMW je nedavno saopštio da će se njegova proizvodnja odvijati u fabrici u nemačkom Lajpcigu, gde se već prave modeli serije 1 i serije 3. X1 će u gami nemačke marke zauzeti poziciju ispod modela X3, pokretaće ga motori iz serije 1, a očekuje se da dobije i X Drive 4WD sistem pogona na sva četiri točka iz BMW-a X3. BMW planira da godišnje plasira na tržište oko 100.000 primeraka X1, po ceni od oko 30.000 evra za bazni model.
Serijski Volkswagen up! će imati prednji pogon

Prema poslednjim vestima, Volkswagen planira da serijsku verziju svog koncept automobila up! izbaci na tržište početkom 2011. godine, a ne krajem 2010., kako se to do sada mislilo. Razlog za to leži u činjenici da su u VW-u na kraju odlučili da serijski up! ipak ima motor smešten napred, a pogon na prednjim točkovima (koncept automobil je imao motor pozadi, koji je pokretao zadnje točkove), što će promociju odložiti za oko pet meseci. Ovde i podsećanje da pojedini izvori nagoveštavaju da bi serijski up! možda mogao da ponese ime Lupo, koje je VW već koristio za svoj mali automobil predstavljen 1998. godine.
Kako bilo, serijski up! se od istoimenog koncepta sa prošlogodišnjeg frankfurtskog salona dizajnerski neće bitnije razlikovati (promene se svode na modifikovana svetla, branike i retrovizore), a kako stvari sada stoje, nudiće se sa dvocilindričnim benzinskim i dizel agregatima zapremine oko 600 kubika. Oba motora će najverovatnije imati turbo punjač, a odlikovaće ih skromna potrošnja i mala emisija CO2 (ispod 100g/km). Razmatra se i mogućnost ugradnje 1,2 litarskog trocilindričnog benzinca, kao i razvoj hibridne verzije. U ponudi će biti varijante sa troja i petora vrata, a najavljuje se i MPV model koji će se pojaviti nešto kasnije (ovaj potonji na bazi koncepta space up!). Volkswagen bi za proizvodnju svog budućeg malog modela mogao da iskoristi Škodine pogone. Razlog za to naravno leži u jeftinijoj proizvodnji, čime bi budući mali VW bio konkurentniji rivalima, kakav je recimo nova Toyota iQ i budući Fiat Topolino (iQ startuje početkom 2009., a Topolino krajem naredne godine). Novi VW-ov mališan se inače neće prodavati samo pod znakom Volkswagena, već i kao Seat i Škoda, a vremenom bi njegova proizvodnja u svim verzijama mogla da dostigne i svih 500.000 primeraka godišnje. Što se cene tiče, ona će zavisiti od tržišta. Tačnije, bazna varijanta namenjena Kini, Indiji i Rusiji, prema britanskim izvorima stajaće 4000 funti (5030 evra), a luksuzniji model za Evropu (a možda i za SAD) imaće cenu od oko 7500 funti (nešto preko 9425 evra).
Podsećanja radi, Volkswagen up! concept sa salona u Frankfurtu je malo i funkcionalno vozilo, koji u sebi nosi duh pravog Volkswagena, odnosno narodnog automobila kakav je nekad bila legendarna Buba. Po rečima same fabrike, up! je pravi specijalista za probijanje kroz gradsku gužvu, pogodan i za odlazak na fakultet, na plažu ili jednostavno na kraći izlet van gradske vreve. Takođe, up! uprkos svojim skromnim dimenzijama (dužina 3,45 metra, širina 1,63 metra i visina 1,42 metra), nudi veću i prostraniju kabinu za četiri putnika od bilo kog automobila ove veličine. Činjenica da se motor u ovom konceptu nalazi pozadi uticala je i na spoljašnji dizajn automobila. Tako recimo up! concept nema klasičnu masku hladnjaka napred, pa do izražaja dolaze prednja svetla i veliki znak VW-a, a tu su i kratki prepusti karoserije, poveći C stub, veliki 18-inčni točkovi i prozirna vrata prtljažnika (slično triju Citroen C1/Peugeot 107/Toyota Aygo). Što se unutrašnjosti tiče, zanimljiva je mogućnost da se sva sedišta, sem vozačevog, mogu sklopiti i izvaditi iz automobila, a mogu se i smestiti u jedan od dva prtljažnika: ili u onaj napred ispod prednje haube ili u manji pozadi. Up! ima dva centralna displeja : jedan veličine 8 inča, koji vozaču pokazuje osnovne podatke, tipa kolika je trenutna brzina kretanja, potrošnja ili čak trenutna emisija CO2, dok se drugim 7-inčnim displejem, osetljivim na dodir, kontrolišu klima uređaj, satelitska navigacija, radio i putni kompjuter.
Chevrolet Cruze i Chevrolet Equinox

General Motors je nedavno kratkim saopštenjem za medije najavio da će na sledećem salonu automobilu u Parizu (početkom oktobra ove godine) održati svetsku premijeru naslednika aktuelnog Chevroleta Lacetti/Nubira.
Automobil je nazvan Chevrolet Cruze (što je inače ime pod kojim se na nekim tržištima prodaje i aktuelni Suzuki Ignis), a kako će izgledati vidite na ovim slikama koje su pre vremena procurele u javnost.
GM najavljuje da će Cruze biti dugačak blizu 4,60 metara i da će nuditi udobnu i prostranu unutrašnjost za pet putnika i dovoljno mesta za njihov prtljag. Cruze je inače delo globalnog dizajnerskog i inženjerskog tima, a sem u Južnoj Koreji, proizvodiće se na još nekoliko lokacija širom sveta.
Cruze je napravljen na GM-ovoj novoj Delta 2 kompaktnoj platformi, a očekuje se da će jedan od pogonskih agregata biti i novi 1.4 litarski benzinski četvorocilindrični tubo motor.
Cruze će evropskim kupcima biti na raspolaganju od proleća 2009. godine, a u GM-u obećavaju da će Cruze, osim visoke bezbednosti i izuzetnog kvaliteta, i dalje karakterisati veoma atraktivan odnos kvalitet–cena.
Chevrolet Equinox
U javnost je takođe pre vremena dospela i prva zvanična slika novog Chevroletovog crossover modela Equinox, čija se premijera očekuje već početkom naredne godine i to naravno na jednom od severnoameričkih sajmova automobila. Proizvodnja inače treba da startuje u martu 2009., a prodaja nedugo zatim. Izgledom novi Equinox dosta podseća na druge model iz Chevrolet porodice, kao što su Malibu i Traverse (naročito karakteristični prednji gril), dok unutrašnjost (bar prema špijunskim slikama) ima određene sličnosti sa nedavno predstavljenom Opel Insignijom.
U pripremi i Ford Fiesta Cabrio

Nakon promocija nove Fieste u hatchback verziji sa troja i petora vrata, kao i koncept modela Verve sedan (najavljuje njenu limuzinsku varijantu), iz Forda će za 18 meseci na tržište stići i nova Fiesta Cabrio. Tako bar najavljuje britanski magazin AutoExpress, odakle je i ova slika njenog mogućeg izgleda. Za razliku od Focusa CC (Coupe-Cabrio), koji ima tvrdi sklopivi krov, Fiesta Cabrio će raspolagati klasičnim (i jeftinijim) platnenim krovom. Razloge za to treba tražiti i u manjoj težini, a samim tim i u manjoj potrošnji goriva i emisiji CO2.
Što se izgleda tiče, i Fiesta Cabrio će imati daleko oštriji i dinamičniji izgled u odnosu na prethodne Fieste, sve u skladu sa aktuelnim Fordovim "kinetičkim" dizajnerskim rečnikom (već primenjen na modelima kao što su S-MAX i novi Mondeo). Najupečatljiviji je prednji deo automobila, koga karakteriše veliki trapezoidni centralni otvor za vazduh u braniku, veoma uska maska i izdužena svetla. U svakom slučaju, ovakva Fiesta ima sve šanse da preuzme veliki deo tržišta već etabliranim igračima u klasi manjih kabrioletima, kao što su Peugeot 207CC, Citroen C3 Pluriel, Mini Cabrio, Mitsubishi Colt Cabrio, Nissan Micra CC, kao i budući Audi A1 Cabrio. Koji će motori pokretati Fiestu Cabrio za sada nije poznato, ali podsećanja radi, nedavno predstavljenu novu Fiestu hatchback će (u početku) pokretati paleta od tri benzinska i dva dizel motora sa rasponom snage od 68 do 120KS.