home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

LSD Honda Civic Type R

28 Sep 2007 - 00:30 Tuning Link

Nemačka firma LSD DOORS svoja atraktivna vrata, koja se otvaraju u vis u Lamborghini stilu, sada nudi i vlasnicima već ionako dovoljno privlačne Honde Civic Type R sa 201KS. LSD-ovi kompleti vrata naravno imaju nemački TUV sertifikat, koji potvrđuje da vrata zadovoljavaju sve sigurnosne standarde, odnosno ova vrata su bezbedna kao i vrata na standardnom modelu Civica Type R, dok se vrhunski kvalitet ove prerade naravno podrazumeva. Cena LSD vrata za Civic Type R u Nemačkoj iznosi 1399 evra.      





Sem nedavne obrade Aston Martina Vanquish S, nemački tjuner Mansory se pozabavio i manjim modelom V8 Vantage, namenjen onim individualcima, koji teže perfekciji i koji naravno imaju višak para. Za takve je Mansory pripremio svoje viđenje ovog Aston Martina, koga karakteriše novi aerodinamički paket, a koji podrazumeva redizajnirani prednji kraj sa integrisanim spojlerom i dodatna četiri svetla, aluminijumske otvore za vazduh na haubi, ispupčenije pragove, trkačke retrovizore od karbon fibera, izraženiji spojler na poklopcu prtljažnika, modifikovan zadnji branik sa difuzorom (od karbona) i četiri hromirana završetka izduvnog sistema (i to veoma zanimljivog rasporeda). Tu naravno još nije kraj, pa je Mansory svoj Aston Martin V8 Vantage opremio i spuštenim ogibljenjem (za 20 mm), Brembo kočnicama (diskovi napred i nazad prečnika 405 mm), aluminijumskim 20-inčnim točkovima (sa gumama 255/35/20 napred, a nazad 285/30/20), kao i unapređenim interijerom u kome su upotrebljeni samo najkvalitetniji materijali. Između ostalog, tu su set aluminijumskih pedala, aluminijumska ručica ručne kočnice, detalji od karbon fibera i ekskluzivne Mansory patosnice. Motor je 4,3 litarski V8, koji raspolaže snagom od 279kW/380KS pri 7200 o/min. i 410Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za najveću brzinu od 280 km/h i ubrzanje do 100 km/h za 5 sekundi.




MTM Audi Q7 K500

27 Sep 2007 - 00:46 Tuning Link

Nemački tjuner MTM (Motoren Technik Mayer) je posle obrade Bentleya Continental GTC (o kome smo nedavno pisali), svoju pažnju usmerio i na Audijev SUV model Q7 sa TDI V8 dizelašem. U režiji MTM-a taj 4,2 litarski dizel motor u Audiju Q7 K500 sada razvija okruglo 500 konja ili 368kW (serijski model 240kW/326KS), što je dovoljno da Q7 K500 do 100 km/h ubrza za 5,3 sekunde, dok mu maksimalna brzina iznosi 282 km/h (ne zaboravimo da je ovaj 509 cm dugačak SUV težak 2,2 tone). Za poređenje, standardni Q7 stiže do 100 km/h za 6,4 sekunde, a maksimalna brznina je 236 km/h. Danak je plaćen u potrošnji, koja u proseku prema tvrdnjama MTM-a za Q7 K500 iznosi 13,6 litara dizela na 100 km. Naravno da MTM nije doradio samo motor, već su promene doživeli i kočioni sistem (diskovi su 380 mm napred, pozadi 358 mm, opcija karbon-keramičke kočnice), spušteno ogibljenje, a tu su i sportski izduvni sistem, novi devetokraki 21-inčni točkovi i diskretan prednji spojler.



Giacuzzo Suzuki Swift

27 Sep 2007 - 00:42 Tuning Link

Tjuner Giacuzzo (poznat pre svega po obradama Renaulta i Nissana, mada dorađuje i Hondu, Mitsubishi, Kiju i Daciu) je obogatio svoju ponudu novim vizuelnim paketom i za popularni Suzukijev Swift. Osim spuštenog ogibljenja za 35 mm, Giacuzzo je Swift opremio novim aerodinamičkim paketom, koji mu daje agresivniji i privlačniji izgled. Taj optički paket sadrži novi prednji spojler, modifikovani zadnji branik sa integrisanim završetkom izduvnog sistema, drugačije pragove, zadnji krovni spojler i 17-inčne aluminijumske točkove. Giacuzzo prednji spojler ceni na 239 evra, pragove 335, zadnji branik 225, spušteno ogibljenje 169, a 17-inče alu felne 1399 evra. Sve u svemu 2367 evra.  



Japanski tjuner Wald International (poznat po obradama evropslih automobila poput BMW-a, Mercedesa i Bentleya) od nedavno vlasnicima Lexusa IS 250/350 nudi novi Sportsline aero body paket za agresivniji vizuelni nastup ovog modela. Ovaj body kit sadrži novi prednji spojler, izražajnije bočne "suknjice", modifikovani zadnji branik sa integrisanim difuzorom i dva završetka izduvnog sistema, spojler na poklopcu prtljažnika, nove alu točkove, potpuno crnu masku hladnjaka, a tu su i spušteno ogibljenje i sportski kočioni sistem. Unutrašnjost je oplemenjena Waldovim sportskim upravljačem, kožom, elementima od karbon fibera i originalnim Waldovim patosnicama.




Novi CLR X530 predstavlja odgovor tjuning kuće Lumma Design na slične prerade ovog BMW-ovog SAV (Sports Activity Vehicle) modela od strane nemačkih kompanija Hamann i AC Schnitzer, koji su u poslednjih mesec dana privukli prilično veliku pažnju javnosti. Lummin CLR X530 karakteriše agresivan aerodinamički kit (modifikovan prednji branik sa integrisanim spojlerom i velikim otvorima za vazduh, široki pragovi, revidirani zadnji branik sa četiri završetka novog sportskog izduvnog sistema, zadnji krovni spojler, proširenja blatobrana i nova hauba motora), ogibljenje spušteno za 40 mm, točkovi Racing 1, Racing 2 i Racing 3 (veličine 22 inča i sa Toyo ili Yokohama gumama), doterana unutrašnjost, kao i pojačani 4,8 litarski motor. Ovaj V8 agregat je revidiranom elektronskom kontrolnom jedinicom motora dobio dodatnih 21kW/28KS, pa sada umesto standardnih 261kW/355KS i 475Nm obrtnog momenta, razvija 289kW/383KS i 510Nm, dok je i najveća brzina porasla za 15 km/h (sada 255 km/h). Međutim, tu nije kraj jer Lumma Design za salon tjunera u Essenu sprema još snažniju varijantu ovog agregata, koji će raspolagati sa svih 530 konja.

 



Američki Roush Performance je lansirao novu verziju Fordovog Mustanga, nazvanu Roush 428R Mustang, koji će biti ponuđen kupcima u oktobru ove godine ali u limitiranoj seriji od samo 200 primeraka (svaki primerak će naravno imati sertifikat o autentičnosti). Ovim modelom Roush Performance samo nastavlja niz, koji je prošle godine započeo model Roush 427R, a 2009. će stići i verzija Roush 429R (Roush 427R ostaje u programu i u 2008. godini, a predstavlja najpopularniji Mustang, koji je Roush ikada ponudio tržištu). V8 motor sa kompresorom razvija 435KS i 542Nm obrtnog momenta, a nudi se u kombinaciji ili sa 5-stepenim manuelnim menjačem ili automatskom transmisijom. Tu su i doterano ogibljenje (između ostalog novi amortizeri i opruge), jače kočnice, novi izduvni sistem, atraktivniji aero body kit (modifikovani branici, napadniji prednji spojler, zadnje krilo, otvor na haubi), petokraki 18-inčni točkovi sa odgovarajućim setom guma i jedinstvena 428R grafika na karoseriji. Unutrašnjost je obogaćena, između ostalog, kožnim sportskim sedištima, aluminijumskim pedalama i ekskluzivnim patosnicama.



I maleni Smart ForTwo je prošao kozmetički tretman kod nemačke tjuning kuće Cobra Technology & Lifestyle, koja je poznata pre svega po doterivanju terenskih modela. Tako je ovaj gradski automobil(čić) opremljen atraktivnim stilskim elementima, poput bul bara napred (košta 474 evra), novih pragova (prečnika 48 mm i sa cenom od 506 evra) i dodatne zaštite zadnjeg branika (317 evra). Naravno, ovi elementi (svi od nerđajućeg čelika) zadovoljavaju sve propise EU o bezbednosti pešaka, a mogu se montirati i na Coupe i na Cabrio verziju Smarta. Za dinamičniji izgled u odnosu na standardni model, brinu se i novi atraktivniji aluminijumski točkovi, a za sve ove elemente Cobra Technology & Lifestyle daje i garanciju u trajanju od 24 meseca bez ograničenja kilometraže.



Lorinser L55RS

22 Sep 2007 - 00:34 Tuning Link

Sem manjeg modela L35GS (na bazi Mercedesa C350), nemački tjuner Lorinser na salonu automobila u Frankfurtu predstavlja i svoje viđenje velikog Mercedesovog coupea CL 500, koji sada nosi oznaku Lorinser L55RS. Naglasak prerade je na sportskom i dinamičnom izgledu, za šta su zaslužni kako kompletan aerodinamički komplet, tako i impresivni aluminijumski 21-inčni Lorinser RS8 točkovi u obliku turbine, kao i spušteno ogibljenje. Pomenuti aerodinamički paket sadrži novi prednji branik sa centralno postavljenim otvorom za vazduh i svetlima za maglu, prednje blatobrane sa ekstraktorima vazduha, moćnije pragove, modifikovani zadnji branik sa integrisanim cevima Lorinserovog sportskog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika, zadnji krovni spojler, kao i spojler na poklopcu prtljažnika. Sem izgledom, Lorinser se pozabavio i V8 motorom zapremine 5,5 litara, koji je pojačan sa standardnih 285kW/388KS na 338kW/460KS. Ni kabina nije prošla bez "posledica", odnosno sedišta, upravljač i nasloni za glavu su presvučeni novom, ekskluzivnom kožom, pa zato uopšte ne iznenađuje Lorinserov slogan "Moving perfection".




Sem Cayenna Magnum, nemački tjuner TechArt Automobildesign je na salonu automobila u Frankfurtu predstavio i nešto smireniju obradu ovog Porscheovog SUV modela. Nazvan Aerodynamic Kit I, ovaj sportski paket sadrži modifikovan prednji branik sa integrisanim spojlerom i dodatnim svetlima, atraktivnije pragove, zadnji difuzor i Formula I ili Formula II točkove od 20 do 22 inča (sa gumama 295/40 ZR 20 do 295/30 ZR 22). Osim agresivnijeg spoljašnjeg izgleda, TechArt je za Cayenne sa Aerodynamic Kit I paketom pripremio i performance kit za povećanje snage njegovog 4,8 litarskog turbo motora za 120 konja pa umesto serijskih 368kW/500KS sada raspolaže sa pravom ergelom od svih 456kW/620KS. Da bi se ovo čudovište zaustavilo brine se novi kočioni sistem sa diskovima od 405 mm napred i 365 mm nazad. Od ostalih detalja, koje je TechArt namenio ovom Cayennu, izdvajaju se i TechArt vazdušno ogibljenje (spušteno za 30 mm), kao i novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika. Što se unutrašnjosti tiče, TechArt nudi nekoliko opcija za oplemenjivanje iste, koje će zadovoljiti i najrafiniraniiji ukus. Između ostalog, tu su ergonomski oblikovan sportski upravljač, koža u svim mogućim bojama, dettalji od karbona i multimedijalni sistem.




Osim firme Mansory sa modelom Le MANSory Bentley Continental GTC, još jedna nemačka tjuning kompanija je poradila na izgledu i mehanici ionako prestižnog Bentleya Continental GTC. Ovog puta, reč je o bavarskoj tjuning kući MTM (Motorentechnik Mayer), čiji Continental GTC Birkin Edition nema napadnih spojlera, širih blatobrana ili ogromnih prednjih branika, koji bi samo pokvarili originalni karakter ovog automobila. Umesto napadnog eksterijera, MTM se kod ove prerade najviše koncentrisao na promene ispod odela, tačnije na motor, elektronski kontolisano spušteno ogibljenje, pojačane kočnice i izduvni sistem (mada je i spoljašnost dobila par ekskluzivnih MTM detalja u vidu novih Bimoto 21-inčnih točkova sa Dunlop gumama dimenzija 285/30 i modifikovanog zadnjeg branika sa četiri izduvne cevi od nerđajućeg čelika). 6,0 litarski W12 motor je reprogramiranom elektronskom kontrolnom jedinicom motora pojačan za 75KS, sa 412kW/560 na 467kW/635KS i 780Nm obrtnog momenta. Kome to nije dovoljno, MTM u ponudi ima i snažniju verzija ovog motora, koja razvija 478kW/650KS i 795Nm. Dovoljno da ovaj poslednji MTM Continetal GTC Birkin Edition sa 650 konja (težak 2,5 tone), bude jedan od najbržih otvorenih automobila na svetu; konkretnije ubrzanje do 100 km/h traje 4,2 sekunde (serijski model 4,8 sekunde). MTM takođe najavljuje i svoju verziju novog Continentala GT Speed Coupe, koji će razvijati svih 551kW/750KS i postizati 340 km/h (fabrički GT Speed ima 610KS i postiže 326 km/h).




Lorinser L35GS

20 Sep 2007 - 00:20 Tuning Link

Nemačka tjunerska kuća Lorinser na salonu automobila u Frankfurtu (traje do 23. septembra) promoviše svoju modifikovanu verziju Mercedesove nove C klase u limuzinskoj varijanti. Model je nazvan Lorinser L35GS, a karakteriše ga aerodinamički kit sa velikim otvorima za vazduh, gde se naročito ističe onaj u sredini prednjeg branika. Od ostalih detalja na Lorinseru L35GS treba izdvojiti i velika prednja svetla za maglu, nove pragove, prednje blatobrane za otvorima za vazduh, 19-inčne aluminijumske točkove karakterističnog Lorinserovog dizajna, a naročito novi sportski izduvni sistem, koji je savršeno uklopljen u zadnji modifikovani branik. Novi izduvni sistem ne samo da izgleda odlično, već se brine i za odgovarajući sportski zvuk. L35GS je takođe dobio pojačani 6-cilidrični benzinski motor (iz modela C 350), koji sada umesto 200kW/272KS razvija 224kW/305KS i 380Nm obrtnog momenta.




Sem Murcielaga LP640, BF Performance je obradio i Lamborghini Gallardo, koji je sada opremljen novim aerodinamičkim kitom, zaslužnim za njegov "baby Lambo LP640" look. Kao i BF Murcielago GT 660, i BF Gallardo GT 540 raspolaže novim (podešavajućim) prednjim spojlerom, bočnim "suknjicama" i zadnjim difuzorom (sve od karbon fibera). BF Performance takođe nudi i dva različita tipa zadnjeg krila (SL ili GT stil), kao i retrovizore od karbona. Tu nije kraj, pa tako BF Gallardo GT 540 raspolaže sa novim sportskim izduvnim sistemom, keramičkim kočnicama, pojačanim motorom (već iz imena se vide da njegov V10 agregat sada razvija 540 konja), kao i modifikovanom kabinom, u kojoj se ističu trkačka sedišta presvučena kožom i alkantarom, ergonomski oblikovan upravljač, kao i detalji od karbona.




Nemački tjuner BF Performance (specijalizovan za obradu Lamborghinija) ponudio je kupcima novi aerodinamički kit namenjen Lamborghiniju Murcielago LP640. Aero body kit se sastoji od prednjeg podešavajućeg spojlera, lagane prednje haube od karbon fibera, bočnih "suknjica" (takođe od karbon fibera), kao i difuzora pozadi i upadljivog zadnjeg krila (ovaj poslednji se nudi u nekoliko različitih varijanti). Osim što poboljšavanju prianjanje na podlogu, ovi elementi još više naglašavaju ionako dinamičan i agresivan vizuelni nastup Lamborghinijevog Murcielaga. Za to se takođe brinu i novi BF točkovi, veličine od 19 do 21 inča. I unutrašnjost je oplemenjena, i to karbon fiber paketom, koji se sastoji od 12 delova, a tu je i novi ergonomski oblikovan upravljač. Ni motor nije ostao netaknut, pa sada razvija 25KS i 20Nm obrtnog momenta više u odnosu na standardnu verziju Murcielaga LP640. Ceo ovaj GT 660 paket BF Performance nudi i za Coupe (prva slika) i za Roadster verziju Murcielaga.

   



Startech Jeep Patriot

17 Sep 2007 - 01:05 Tuning Link

Osim koncept automobila Starster, nemački tjuner Startech na salonu u Frankfurtu ima još jednu svetsku premijeru, i to u vidu svoje prerade Jeepa Patriot. Sem par  aerodinamičkih dodataka za karoseriju (modifikovani branici napred i pozadi, zadnji krovni spojler, opciona hromirana kućišta retrovizora), spuštenog ogibljenja za 30 mm, boljih voznih osobina, novih Startech Monostar 19-inčnih točkova (gume 245/40 R 19) i ekskluzivnije unutrašnjosti (kožna sedišta, alu pedale i odmorište za nogu, patosnice od velura, pločice od nerđajućeg čelika sa Startech logom), Startech je za Patriot ponudio i paket za povećanje snage njegovog 2,0 litarskog dizel motora, koji je dobio dodatnih 29,4kW/40KS, pa sada umesto 103kW/140KS razvija 132kW/180KS i 360Nm obrtnog momenta u rasponu od 1750 do 2500 o/min. Ubrzanje do 100 km/h je skraćeno na 10,6 sekundi, a maksimalna brzina povećana na 204 km/h.