home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA


Specijalista za doradu ogibljenja, kompanija H&R, ponudila je novi set sportskih opruga za Audijev R8, čime se prednji kraj ovog automobila sa centralno smeštenim motorom od 420 konja približio asfaltu za dodatnih 15 mm, a zadnji za 30 mm. Prema saopštenju ove kompanije, za razliku od standardnog modela, njihov Audi R8 sa novim komponentama ogibljenja, nižim težištem i boljim voznim osobinama, uspeo je da savlada trkačku stazu Nirburgring za manje od osam minuta. H&R, osim za Audi R8, svoje opruge i distancijere nudi i za čitav niz novih modela različitih brendova. Tako je BMW M3 Coupe dobio novi set opruga, koje su odgovorne za nižu siluetu ovog modela za 15 do 25 mm, a tu su i TRAK + distancijeri, uz čiju pomoć je M3 dobio širi trag točkova za 6, 10, 20, 24 ili 30 mm. Rezultat je niže težište automobila i bolje vozne osobine. To važi i za sledeće automobile za koje H&R od nedavno takođe nudi svoje komponente za doradu ogibljenja : nova Mazda2 (ogibljenje spušteno za 40 mm), Fiat Linea (za 30 mm), nova Subaru Impreza (za 35 mm), Kia Cee´d Sporty Wagon (za 30 mm napred, a pozadi 35 mm) i Peugeot 308 (za 35 mm), dok je Peugeot 4007 približen zemlji za 40 mm, a dobio je i TRAK + distancijere, čime je proširen trag točkova za 40 do 60 mm.

  





Dacia Logan Cup

16 Okt 2007 - 00:39 Tuning Link


Renault Sport Technologies je ponudio tri sportska paketa za adaptaciju običnog Logana 1,6 u trkačko vozilo (za trkačku stazu, asfaltni reli i reli sa zemljanom podlogom - Grupa N), ali naravno sa niskom nabavnom cenom i istim takvim operativnim troškovima, kako bi Logan Cup bio dostupan što širem krugu takmičara. U osnovi, Renault Sport Technologies je napravio Logan Cup po istoj formuli kao i sportske verzije Renault Clia i Meganea, ali naravno u znatno skromnijem obimu kako bi se postigla pomenuta niska nabavna cena i što je moguće minimalniji troškovi održavanja (zato su i 1,6 litarski motor sa 64kW/90KS i 128Nm obrtnog momenta, menjač i kočnice potpuno isti kao i na serijskom Loganu). A cene izgledaju ovako : kit za trkačku stazu košta 3960, za asfaltni reli 3990, a kit za "off-road" reli staje 4990 evra (sva tri paketa će biti dostupna preko Renaultove i Dacijine dilerske mreže). Logan Cup se naravno oprema svom pripadajućom opremom poput zaštitnog kaveza, Bilstein amortizera, novog sedišta i volana, aluminijumskog odmorišta za nogu, kao i velikog krila na poklopcu prtljažnika.

 




Iako će se mnogi složiti da Ferrariju F430 uopšte nisu potrebne nikakve dodatne modifikacije izgleda, japanska tjuning firma T2-G Project je ipak svim zainteresovanim vlasnicima ovog Ferrarija ponudila jedinstveni aero body kit. Ipak, treba priznati da ovaj paket ne odudara od stila originalnog F430 i da je sve urađeno sa merom i stilom, pa je T2-G Project Ferrari F430 i nešto agresivnijeg i privlačnijeg izgleda od standardnog modela. Aero body kit se sastoji od modifikovanog prednjeg branika (umesto fabričkog sa dva velika otvora za vazduh), novih bočnih "suknjica" i revidiranih otvora za vazduh odmah iza vrata, kao i novog zadnjeg branika sa difuzorom od karbon fibera. T2-G Project ovaj paket u Japanu naplaćuje 850.000 jena ili nešto preko 5100 evra.



Ford GT by GeigerCars

13 Okt 2007 - 00:21 Tuning Link


Osim obrađenog Hummera H3 GT, nemački tjuner GeigerCars ovih dana predstavlja i pojačanu varijantu žive legende – Forda GT. Geigerov Ford GT pokreće moćni kompresorski 5,4 litarski V8 agregat sa čak 523kW/701KS (129,8 KS po litri zapremine) i 837Nm obrtnog momenta. Uz ovoliku snagu ne iznenađuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,5 sekundi i vreme od 10,9 sekundi potrebno za prelazak četvrt milje (402 metra). Ipak, u Geigeru su odlučili da malo zauzdaju vlasnike ovog crnog čudovišta, pa je maksimalna brzina elektronski limitirana na "samo" 340 km/h. Sem pojačanog motora, bavarski specijalista za obradu američkih automobila je na ovaj Ford GT ugradio i ojačani kočioni sistem, specijalno razvijeno podešavajuće ogibljenje (može da se spusti do 60 mm), kao i novi sportski izduvni sistem sa dva završetka od po 110 mm (budući da je uklonjen zadnji branik, te "cevke" zaista izgledaju impresivno). Završni detalj su i novi Geigerovi aluminijumski petokraki točkovi veličine 20 inča napred (9Jx20), odnosno 21 inča pozadi (11x21). Pneumatici su dimenzija 245/35 R20 napred i 325/30 R21 nazad.




Audi S5 K500 by MTM

11 Okt 2007 - 00:45 Tuning Link


Nemački tjuner Motoren-Technik-Mayer ili kraće MTM (možda najpoznatiji po Audiju TT Bimoto sa dva motora i 1000KS), juče je objavio prve slike i par detalja o svom novom projektu, Audiju S5 K500. Iako se u MTM-u nisu pretrgli od informacija, ipak je poznato da je Audijev S5 dobio MTM-ov najnoviji kit (čitaj kompresor) za povećanje snage 4,2 litarskog V8 motora, koji sada umesto standardnih 260kW/354KS, razvija okruglo 500 konja ili 368kW. To je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za manje od pet sekundi i maksimalnu brzinu od preko 300 km/h. MTM je takođe ugradio i pojačani kočioni sistem sa diskovima od 380 mm, dorađeno ogibljenje, novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa četiri završetka, devetokrake Bimoto aluminijumske felne od 21 inča i veoma decentan body paket.     



Geiger Hummer H3 GT

11 Okt 2007 - 00:31 Tuning Link

 


Nemački tjuner Geiger uzeo je u svoje ruke Hummer H3 Alpha, a rezultat vidite na slikama – ekskluzivniji stajling i poboljšane performanse. Naime, osim doteranog izgleda, Geiger je pojačao i motor najmanjeg Hummera, pa sada njegov 5,3 litarski V8 Vortec agregat raspolaže snagom od ravno 300 konja i 438Nm obrtnog momenta, što ovom vozilu teškom 2,3 tone, omogućava maksimalnu brzinu od 200 km/h. Snaga je podignuta ugradnjom Geiger Tuning Kit-a, koji podrazumeva modifikovanu elektronsku kontrolnu jedinicu motora, sportski filter za vazduh i novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa dva završetka impresivnog izgleda. Sem toga, Geiger je doteranim i spuštenim ogibljenjem poradio i na poboljšanju voznih osobina, a pojačan je i kočioni sistem. Snaga Hummera H3 GT je naglašena i samim njegovim ekskluzivnim GT izgledom. Možda i najimpresivniji detalj na ekstravagantnoj i sportskoj pojavi su novi aluminijumski točkovi od 23 inča sa gumama 305/35-23, dok se kao opcija nude i veći od 24 inča (sa gumama 305/35-24). Sportski karakter je još pojačan trkačkim trakama na karoseriji, novim body paketom i zatamnjenim staklima i zadnjim svetlima. Unutrašnjost bi mogla da se opiše kao čist luksuz; sa komfornim kožnim sedištima, detaljima od karbon fibera i multimedijalnim sistemom. Za one koji se brinu za zaštitu životne sredine, Geiger nudi i verziju ovog Hummera sa pogonom na prirodni gas, čime se emisija CO2 smanjuje za oko 20%.




Eibach Sunshine Eos

9 Okt 2007 - 00:33 Tuning Link

Nemački Eibach, inače specijalista za obradu ogibljenja, predstavio je svoju najnoviju kreaciju na bazi Volkswagenovog modela Eos sa pokretnim tvrdim krovom. Automobil je dobio novo ime Sunshine Eos i, što je naravno mnogo značajnije, kompletan tretman eksterijera i interijera (koža i Alpine multimedijalni sistem), dorađeno i spušteno ogibljenje, širi trag točkova, niže težište, poboljšane vozne osobine, nove petokrake AEZ Nemesis aluminijumske felne od 19 inča (sa gumama 235/35-R19 napred, a 265/30-R19 pozadi), kao i pojačanje 2,0 litarskog TDI dizel agregata, koji sada razvija 180kW/245KS i 520Nm obrtnog momenta.



Ljudi iz nemačke tjuning kompanije Abt Sportsline se ne bave samo doradama Golfova, Audija Q5 ili A3, već su svoju pažnju usmerili i na Volkswagenov Bus pa je tako nastao Abt-ov Vokswagen T5 Sport Plus paket kao počast ovom modelu, koji ove godine slavi tačno 60 godina postojanja. Paket sadrži pojačanje 1,9 i 2,5 TDI agregata, Abt sportske opruge, novi aero body kit, izduvni sistem sa četiri završetka i set BR točkova od 19 inča (8.5x19 sa gumama 255/40 ZR19). 1,9 TDI motor umesto 63kW/85KS sada razvija 81kW/110KS, sledi jači 1,9 TDI, koji je pojačan sa 77kW/105KS na 96kW/130KS, a tu su i dve verzije 2,5 litarskog TDI : slabija, koja umesto 96kW/130KS sada raspolaže sa 118kW/160KS i snažniji 2,5 TDI sa 144kW/190KS umesto fabričkih 128kW/174KS. Povećan je naravno i obrtni moment ovih motora, ali Abt Sportsline u svom press saopštenju ne navodi konkretne brojke. Po navodima Abt-a, njihov T5 ne samo da može da se vozi sportski (pri tome je i "iznenađujuće agilan"), već takođe ima dinamičan izgled, za šta su zaslužni modifikovani branici, novi  spojleri, drugačija prednja maska, pragovi, zadnji krovni spojler i već pomenuti 19-inčni BRu točkovi. Abt T5 Sport Plus paket je "po posebnoj ceni" na raspolaganju svim zainteresovanim sve do 31. decembra ove godine.     



Kao što se i očekivalo, mnogobrojni tjuneri neumorno nastavljaju sa preradama novog retro Fiata 500, pa je tako posle kompanija H&R, Castagna, MS Design i Aznom, i nemački KW automotive GmbH predstavio svoju viziju ovog simpatičnog gradskog automobila. Zahvaljujući promenama na ogibljenju (nove opruge i amortizeri, vešanje napred spušteno do 60, a pozadi do 40 mm), KW Fiat 500 osim sportskijeg izgleda (za šta se brinu i novi alu točkovi, gume i crvena kočiona klješta), dobija i poboljšano upravljanje i bolje vozne osobine, navodno uporedive sa vožnjom kartinga.  



Arden XKR AJ20

3 Okt 2007 - 00:51 Tuning Link

Nemačka tjuning kuća Arden poradila je na kompresorskom V8 motoru Jaguarovog modela XKR, kome je zapremina sa 4,2 povećana na 4,5 litara, ubačena je nova radilica i klipovi, a snaga je porasla na 353kW/480KS i 640Nm obrtnog momenta (pri 3850 o/min.). Zahvaljujući povećanom i ojačanom motoru Arden XKR AJ20 sada postiže svih 305 km/h što ga čini jednim od najbržih Jaguara. U Ardenu (imaju preko 30 godina iskustva u obradama Jaguara i Range Rovera) se nisu zaustavili samo na motoru, već su poboljšali i aerodinamiku ovog Jaguara. Tako je Arden XKR AJ20 opremljen novim aero body paketom razvijenim u aerodinamičkom tunelu, koji je sem za bolje prianjanje zaslužan i za sportskiji izgled. Tačnije, modifikovani su prednji i zadnji branik, postavljeni novi pragovi i zadnji spojler na poklopcu prtljažnika, a tu su i dodatni otvori za vazduh i originalni točkovi veličine 21 inča sa gumama 255/35 R21 napred, odnosno 295/30 R21 nazad. Uz sve ovo XKR AJ20 je dobio i novo sportsko ogibljenje (spušteno za 30 mm), dok se u unutrašnjosti koža i alkantara brinu za viši stepen luksuza.




Mansory Aston Martin DB9

3 Okt 2007 - 00:45 Tuning Link

Aston Martin DB9 je po oceni mnogih jedan od najfascinantnijih i najlepših sportskih automobila današnjice, ali ljudi iz nemačke tjuning kompanije Mansory (specijalisti za obradu Aston Martina, Bentleya i Rolls Royca) su mišljenja da uvek i svuda ima mesta za poboljšanje, pa je tako nastao i ovaj modifikovani DB9. Ukratko, automobil napravljen od strane perfekcionista za perfekcioniste. Mansory Aston Martin DB9 je dobio atraktivan aerodinamički paket, koji podrazumeva redizajnirani prednji kraj sa integrisanim spojlerom i dodatnim svetlima, aluminijumske otvore za vazduh na haubi motora, šire pragove, trkačke retrovizore od karbon fibera, ispupčeniji spojler na poklopcu prtljažnika, modifikovan zadnji branik sa difuzorom (od karbona) i četiri hromirana završetka izduvnog sistema. Mansory je ovaj DB9 opremio i spuštenim ogibljenjem (za 25 mm), Brembo kočionim sistemom (diskovi napred i nazad su prečnika 405 mm), aluminijumskim 20-inčnim točkovima (napred 9x20J sa gumama 255/35/20, a nazad 10.5x20J i gume dimenzija 285/30/20), kao i unapređenim interijerom u kome su upotrebljeni samo vrhunski materijali. Između ostalog, tu su alkantara, koža, drvo (javorovina), set aluminijumskih pedala, aluminijumska ručica ručne kočnice, detalji od karbon fibera i ekskluzivne Mansory patosnice. Motor je 6,0 litarski V12, koji raspolaže snagom od 331kW/450KS pri 6000 o/min. i 570Nm obrtnog momenta pri 5000 o/min., što je dovoljno za najveću brzinu od tačno 300 km/h i ubrzanje do 100 km/h za 5 sekundi.




Gemballa Mirage GT

1 Okt 2007 - 01:26 Tuning Link

Porsche Carrera GT je i u "običnoj", standardnoj varijanti dovoljno snažan i atraktivan automobil ali to očigledno nekim ljudima sa dovoljno dubokim džepovima nije dovoljno. Za takve nemački Gemballa nudi vizuelno doteranu i osnaženu Mirage GT verziju ovog modela. Primerak na slikama, koji je napravljen za "poznatog profesionalnog fudbalera", jedan je iz limitirane serije od samo 25 primeraka Gemballe Mirage GT. Pre svega, atraktivnom crnom-žutom kombinacijom boja izgleda kao životinja spremna da napadne, čak i kada miruje. Modifikacijom elektronske kontrolne jedinice motora, kao i novim izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika (sada sa četiri umesto dva završetka), Gemballa je uspeo da iz 5,7 litarskog V10 agregata dobije dodatnih 60 konja i 20Nm obrtnog momenta (sada 672KS i 610Nm), što za posledicu ima i smanjenje vremena potrebnog za ubrzanje do 100 km/h za 0,1 sekundu, koje sada iznosi 3,8 sekunde. Vizuelne promene Gemballe GT u odnosu na fabrički primerak Carrere GT se, između ostalog, odnose na dodatne otvore za vazduh na novom prednjem spojleru, nove bočne "suknjice" sa otvorima za ventiliciju zadnjih kočnica, modifikovani zadnji kraj (poboljšana aerodinamika za bolje prianjanje), kao i na drugačiju liniju krova sa intregrisanim otvorom za vazduh u novi Gemballin hardtop. Točkovi su veličine 19 inča napred (gume 265/35 ZR19), odnosno 20 inča nazad (gume 335/30 ZR20). U kabini gospodari crna boja (alkantara, koža, karbon), a dodati su i novi audio sistem, kao i displej na centralnoj konzoli, koji prenosi sliku sa kamere na krovu, čiji je zadatak praćenje situacije iza automobila. Cena za ove modifikacije na Carreri GT iznosi svih 229.800 evra, plus porez.

 



Fiat 500 by Aznom

30 Sep 2007 - 01:24 Tuning Link

Posle kompanija H&R, MS Design i Castagna, koji su već promovisali prerade novog retro Fiata 500, sada i italijanski Aznom predstavlja svoju personalizovanu varijantu ovog malog automobila. Italijani se nisu bavili preradom motora i ostale mehanike, već su zanimljivim bojama i upotrebom novih materijala poradili na atraktivnijem izgledu eksterijera i interijera. Prvo što upada u oči je naravno dvobojna karoserija, a tu su i novi 17-inčni Mak Passenger XLR aluminijumski točkovi (umesto standardnih od 16 inča) sa Yokohama Parada pneumaticima. Što se unutrašnjosti tiče, i ona je dvobojna, a upotrebljeni su materijali koji nisu uobičajeni u ovoj klasi : alkantara, koža i drvo. Inače, Aznom kupcima nudi tri različita nivoa opremljenosti kabine, i to "Amiable", "Intriguing" i "Seducente". Prvi nivo košta 4500, drugi 6500, a treći, koji je najekskluzivniji (sve u koži), olakšaće vas za najmanje 8500 evra.  



Bez obzira što se više ne proizvodi, Smart prve generacije je i dalje veoma privlačan za različite obrade i prerade, ali ovaj Smart Fortwo koji stiže iz kompanije BOOM Trikes je nešto stvarno posebno. Naime, ljudi iz ove firme su iz Smarta izbacili slabašan fabrički motor, a ubacili agregat iz Yamahinog motocikla sa svih 190KS. Rezultat nije izostao, pa BOOM Trikes Smart postiže maksimalnu brzinu od svih 250 km/h (!), dok je po tvrdnjama ove firme, za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno samo neverovatnih 3,9 sekundi !! Sem starog Smarta i Yamahinog motora, potreban vam je i specijalan BOOM kit, koja se naplaćuje od 7999 do 9999 evra, zavisno od opreme.



LSD Honda Civic Type R

28 Sep 2007 - 00:30 Tuning Link

Nemačka firma LSD DOORS svoja atraktivna vrata, koja se otvaraju u vis u Lamborghini stilu, sada nudi i vlasnicima već ionako dovoljno privlačne Honde Civic Type R sa 201KS. LSD-ovi kompleti vrata naravno imaju nemački TUV sertifikat, koji potvrđuje da vrata zadovoljavaju sve sigurnosne standarde, odnosno ova vrata su bezbedna kao i vrata na standardnom modelu Civica Type R, dok se vrhunski kvalitet ove prerade naravno podrazumeva. Cena LSD vrata za Civic Type R u Nemačkoj iznosi 1399 evra.