home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Vath Mercedes CL 65 AMG

14 Feb 2008 - 01:28 Tuning Link

Nemački tjuner Vath Motorentechnik GmbH poradio je na performansama i nešto atraktivnijem izgledu Mercedesa CL 65 AMG. To u praksi znači povećanje snage njegovog 6,0 litarskog V12 motora sa standardnih 612 na 718KS, a rezultat je maksimalna brzina od svih 340 km/h (umesto 250 km/h na koliko je "obuzdan" serijski model). Što se ostalih promena tiče, one se odnose na nove Vathove aluminijumske točkove od 20 inča, pojačani kočioni sistem, spušteno ogibljenje i par novih detalja poput prednjeg spojlera od karbon fibera i difuzora pozadi.





EDAG Rolls Royce Phantom

14 Feb 2008 - 01:16 Tuning Link

 

Sem kompanije Mutec, koja je nedavno dobrostojećim kupcima ponudila za 110 cm produženi Rolls Royce Phantom (o tome više OVDE), sada i EDAG istim takvim kupcima nudi svoju obradu ovog luksuznog modela. EDAG, za razliku od Muteca, nije produžio karoseriju, ali se zato njegov Phantom odlikuje jednim zaista zanimljivim "detaljem". Radi se o pokretnom krovu iznad zadnjih sedišta, koji se prostim pritiskom na dugme podiže u vis i na taj način olakšava putnicima ulazak/izlazak u vozilo (naravno, to radi potpuno bešumno).      



Nemački tjuner HGP je u aktuelni VW Golf ugradio Volkswagenov 3,6 litarski V6 agregat, koji u standardnoj verziji inače raspolaže sa tačno 300KS. Kako im to nije bilo dovoljno, ljudi iz ove nemačke firme su dodali dva turbo punjača i snaga motora je porasla na svih 477kW/640KS (u paru sa 6-stepenom DSG transmisijom). Drugim rečima, to je za samo 10KS manje od prošlogodišnje fabričke studije Golf GTI W12 650 Concept (o njemu više OVDE), koji je iz centralno smeštenog 6,0 litarskog bi-turbo W12 motora izvlačio 478kW/650KS. HGP Golf je inače težak 1608 kg, pogon je na sva četiri točka (veličine 19 inča), a za zaustavlajnje se brinu diskovi od 390 mm napred i 330 mm nazad. U ovom trenutku nema informacija o performansama ovog HGP Golfa R36 sa 640KS, ali je realno za očekivati da budu bolje od prethodne verzije HGP Golfa, koji je raspolagao sa okruglo 600 konja. Ovaj potonji je naime do 100 km/h ubrzavao za samo 3,8 sekunde, a maksimalna brzina mu je iznosila 327,6 km/h.

UPDATE : U međuvremenu su postali dostupni podaci o performansama Golfa R36 BiTurbo sa 640KS. Tako ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3,6 sekunde, do 200 km/h mu treba 9,9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi svih 333 km/h.



TTP Porsche 911 Turbo

13 Feb 2008 - 01:25 Tuning Link

Nemački tjuner TTP je prilikom nedavne promocije svoja tri turbo paketa za Porsche 911 Carrera (o tome više OVDE) najavio da će uskoro zainteresovanima ponuditi i sličan paket i za Porsche 911 Turbo. To se i desilo, pa su vlasnicima ovog modela na raspolaganju čak četiri TTP turbo paketa za povećanje snage njegovog 3,6 litarskog šestocilindričnog motora, koji u serijskoj verziji raspolaže sa 353kW/480KS i 620Nm obrtnog momenta (dovoljno za maksimalnu brzinu od 310 km/h). Prvi TTP paket podrazumeva rast snage na 520KS i 720Nm (najveća brzina iznosi 320 km/h), drugi paket znači 560KS i 780Nm (330 km/h), treći paket donosi 600KS i 820Nm (335 km/h), dok četvrti paket podrazumeva (između ostalog) dva VTG turbo punjača, novi izduvni sistem, sportski filter za vazduh i reprogramiranu elektroniku motora, što za rezultat ima 650KS i 920Nm (345 km/h). Kome ni to nije dovoljno, TTP priprema i paket sa svih 720KS i 980Nm, što bi trebalo da bude dovoljno za maksimalnu brzinu od 380 km/h.



Eibach BMW 1-Series Coupe

12 Feb 2008 - 12:45 Tuning Link

 

I BMW serija 1 u Coupe varijanti je prošla kroz ruke kompanije Eibach, specijalizovane za dorade ogibljenja. Tako je ovaj BMW dobio Eibachov Pro-Kit Performance set opruga i Pro-Spacer aluminijumske distancijale, što za posledicu ima niže težište automobila (za 30 mm), poboljšano upravljanje i nešto dinamičniji izgled.



Prošle godine je nemački tjuner Novitec obradio Ferrari F430 u kupe verziji i iz njegovog V8 motora (zapremine 4,3 litra) ugradnjom dva Rotrex kompresora i reprogramiranom elektronikom motora izvukao svih 482kW/656KS pri 8200 o/min. i 662Nm obrtnog momenta (serijski model inače ima 360kW/490KS i 465Nm), a sada je isti postupak ponovio i na otvorenoj, Spider varijanti ovog Ferrarija. U režiji Noviteca auto se zove F430 Spider Bi Compressor i postiže najveću brzinu od 348 km/h, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi samo 3,7 sekunde (0,4 sekunde bolje od fabričkog modela). Osim pojačanog motora, F430 Bi Compressor je dobio i sportski aero body paket (testiran u vazdušnom tunelu), zatim nove Brembo kočnice specijalno razvijene za ovaj model i nove točkove od 20 inča sa Pirelli P-Zero gumama, dimenzija 255/30 R20 napred, odnosno 325/30 R20 nazad.




Tjuning kuća MS Design je kupcima novog Mondea u Wagon (karavan) varijanti ponudila svoj novi stajling kit Fun, koji ovom porodičnom automobila obezbeđuje blagi off-road look. Za to se brinu modifikovani branici sa prednjim i zadnjim difuzorom, kao i veliki MSF2 alu točkovi od 20 inča.



 

Posle doterivanja Audijevog kupea A5/S5 (o tome više OVDE), belgijski tjuner Caractere je bacio oko i na Volkswagenov Golf V u Variant, odnosno karavan varijanti. Rezultat njihovog rada jeste privlačniji izgled ovog, pre svega porodičnog automobila, što je zasluga novog stajling paketa koji podrazumeva novi prednji branik sa većim otvorima za vazduh i integrisanim spojlerom, novu masku hladnjaka (oivičenu crvenom linijiom), nove preagove, zadnji krovni spojler i atraktivnije aluminijumske točkove od 19 inča. Naravno, Caractere stajling kit za Golf zadovoljava ISO9000 standarde kvaliteta i nove evropske standarde o zaštiti pešaka.

 



PPI Audi R8 Razor

7 Feb 2008 - 01:11 Tuning Link
 

Posle obrade Audija Q7 sa imenom PPI ICE Q7 (o tome više OVDE), nemačka tjuning kuća PPI Automotive Design GmbH je doterala i Audijev sportski model R8. Da krenemo od srca : PPI Audi R8 Razor pokreće pojačani 4,2 litarski V8 motor, koji umesto fabričkih 4309kW/20KS i 430Nm, sada raspolaže sa 348kW/460KS i 465Nm obrtnog momenta (zasluga reprogramirane elektronske kontrolne jedinice motora i novog sportskog filtera za vazduh). To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za tačno 4 sekunde i najveću brzinu od 311 km/h (za poređenje, serijski Audi R8 može do 301 km/h, dok mu ubrzanje do stotke iznosi 4,6 sekunde). Sem motorom, PPI Automotive se pozabavio i izgledom, pa je R8 Razor dobio novi aerodinamički paket od karbon fibera (čine ga prednji spojler, bočni i otvori za vazduh u prednjem braniku, pragovi, zadnji difuzor, novo podešavajuće zadnje krilo), zatim 19-inčne magnezijumske PPI MA G9 točkove (gume Michelin Pilot Sport, dimenzija 235/35 ZR19 napred, 305/30 ZR19 nazad), sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika i doteranu unutrašnjost (novi PPI upravljač, PPI koža i elementi od karbon fibera).




WaM Mercedes CLS55 AMG

7 Feb 2008 - 01:03 Tuning Link

Nemačka tjuning kuća WaM ("WheelsandMore") je do sada bila poznata pre svega po svojim atraktivno dizajniranim točkovima, ali su sada rešili da se bace na kompletno preuređivanje jednog ionako atraktivnog automobila kakav je nesumnjivo Mercedes CLS55 AMG. Pored novih 20-inčnih hromiranih WaM točkova (sa stotinama Swarovski kristala, a po želji i sa pravim dijamantima !!), njihov CLS55 AMG je bogatiji i za novi aerodinamički paket (novi branici sa većim otvorima za vazduh, novi gril, završeci izduvnih cevi i spojler na prtljažniku od karbon fibera), spušteno ogibljenje i, kao vrhunac svega, kit za pojačanje V8 agregata. Motor sada raspolaže sa konjicom od tačno 600 konja (ili 450kW), što je zasluga (između ostalog) reprogramirane elektronike motora, novog sportskog izduvnog sustema od nerđajućeg čelika i sportskog filtera za vazduh. Po tvrdnjama nemačke kompanije, njihov CLS55 AMG postiže maksimalnu brzinu od 320 km/h. Inače, WaM svoj rad naplaćuje 175.000 evra...




 

Premijera Ericssona M480 Concept (zajedno sa Ericssonovim BMW-om M5) održana je na nedavnom Tokyo Auto Salonu (japanski sajam tjunera), a njegova glavna karakteristika (pored pojačanja 4,0 litarskog V8 motora sa standardnih 420KS na 480KS i atraktivnijeg aerodinamičkog paketa) jeste i obilata upotreba karbona, što je smanjilo njegovu težinu u odnosu na fabrički model za svih 180 kg (odnos težina/snaga sada iznosi 2,91kg/KS). Karbon je (između ostalog) upotrebljen za izradu haube motora, poklopca prtljažnika, prednjeg spojlera i mnogobrojnih elemenata u interijeru. Tačka na i su novi aluminijumski BBS točkovi, međutim treba reći da u ovom trenutku još nema podataka o performansma ovog BMW-a (serijski M3 inače do 100 km/h stiže za 4,9 sekunde i postiže elektronski ogrničenih 250 km/h).




Caractere Audi A5/S5

6 Feb 2008 - 01:23 Tuning Link

I standardni Audijev kupe A5/S5 je i te kako atraktivan automobil, ali tjuneri uvek misle da ima mesta za razna doterivanja i poboljšanja, pa je tako i belgijski Caractere promovisao svoju obradu ovog Audijevog modela. U ovoj tjuning kompaniji su se pre svega odlučili da porade na agresivnijem izgledu, pa njihov novi stajling paket za A5/S5 sadrži novi prednji branik sa većim otvorima za vazduh, spojler na poklopcu prtljažnika, modifikovan zadnji branik sa integrisanim završecima izduvnog sistema, kao i aluminijumske točkove od 19 inča. Caractere stajling kit zadovoljava ISO9000 standarde kvaliteta i nove evropske standarde o zaštiti pešaka, a kupcima će biti dostupan od juna ove godine.




TTP Porsche 911 Carrera

5 Feb 2008 - 01:23 Tuning Link

Vlasnicima aktuelnog Porschea 911 Carrera (serija 997) su od sada na raspolaganju tri turbo paketa nemačkog tjunera TTP, namenjena povećanju snage ovog modela. Prvi paket podrazumeva povećanje snage na 420KS i 570Nm obrtnog momenta, što je zasluga (između ostalog) dva K16 turbo punjača, sportskog filtera za vazduh, novog interkulera i modifikovane elektronske kontrolne jedinice motora. Sledeći nivo znači 450KS i 600Nm (skoro sve gore pomenuto plus dva K24 turbo punjača, smanjen stepen kompresije, ojačano kvačilo), dok treći, najjači paket podrazumeva 650KS i 920Nm (dva turbo punjača, veći interkuleri, sportski izduvni sistem, reprogramirana elektronika motora...). Kome ni 650 konja nije dovoljno, ovaj bavraski tjuner već priprema i kit za povećanje snage motora u Porscheu 911 Turbo sa standardnih 480 na svih 720KS...



Tjuning kompanija G-Power je proteklog vikenda na nemačkoj stazi Papenburg uspela da svojim modelom Hurricane M5 postigne maksimalnu brzinu od 360 km/h, što ovaj M5 čini najbržim BMW-om registrovanim za svakodnevni saobraćaj. Dosadašnji rekord je inače držao AC Shnitzer BMW M6 Tension sa najvećom brzinom od 332 km/h. Ovde treba napomenuti da ljudi iz G-Powera tvrde da njihov Hurricane M5 može i do 400 km/h, ali su loši vremenski uslovi na dan testiranja sprečili dalja testiranja. Hurricane M5 pokreće poznati 5,0 litarski V10 agregat (koji u fabričkoj verziji raspolaže sa 373kW/507KS i 520Nm obrtnog momenta), a G-power nudi dva paketa za povećanje snage ovog motora : EVO I i EVO II. Prvi paket podrazumeva povećanje snage na 467kW/635KS i 600Nm, kao i maksimalnu brzinu od 330 km/h. EVO II kit je naravno zanimljiviji, a sa njim BMW M5 Hurricane razvija 537kW/730KS i 700Nm obrtnog momenta. Sa ovim potonjim je i postignuta pomenuta brzina od 360 km/h.




Nemački specijalista za obradu Volkswagenovih modela Abt Sportsline predstavlja svoju obradu dva SUV modela iz palete ovog proizvođača automobila. Prvo je na redu kompaktni Abt Volkswagen Tiguan VS 4, koji je pretrpeo opsežna doterivanja, sve u cilju moćnijeg i napadnijeg izgleda i dinamičnijih voznih osobina. Abt-ov aerodinamički paket za Tiguan sadrži modifikovani prednji i zadnji branik sa spojlerima, proširenja blatobrana, ispupčenije pragove, zadnji krovni spojler i novu masku hladnjaka. Bez novih točkova ne ide, pa je Abt za Tiguan predvideo i atraktivne aluminijumske felne od 18, 19 ili čak 20 inča. Tačka na i je novi sportski izduvni sistem sa četiri završetka, koji je zaslužan ne samo za atraktiviniji izgled, već i za moćniji zvuk. Da sve ne bi ostalo samo na privlačnijem izgledu, Abt Sportsline je pojačao i Tiguanove motore. Tako sada 1,4 litarski TSI benzinac, umesto fabričkih 110kW/150, razvija okruglo 147kW/200KS, slabiji 2,0 litarski TDI dizelaš razvija 125kW/170KS (serijski 103kW/140KS), dok snažniji 2,0 TDI sada ima 200 konja (fabrički 170KS). Tjuner iz Kemptena je svoj Tiguan VS 4 opremio i podešavajućim sportskim ogibljenjem, a zbog jačih motora tu je i novi kočioni sistem sa diskovima 345 x 30 mm.


Abt Volkswagen Touareg


Novi, tačnije obnovljeni VW Touraeg se već neko vreme nalazi na tržištu, a na slikama vidite sportsko viđenje tog luksuznog SUV modela u režiji ove nemačke ujining kuće. Abt-ov Touareg se, pre svega, ističe novim robusnijim i daleko atraktivnijim spoljašnjim izgledom (iz kog god ugla da se gleda), a za to treba da zahvali potpunom aero body paketu, koji se sastoji od novog prednjeg i zadnjeg branika, bočnih suknjica, proširenja blatobrana, zadnjeg krovnog spojlera i izduvnog sistema sa četiri cevi. Nijedan tjuning zahvat naravno nije kompletan bez novih alu točkova, pa tako Abt oprema Touareg sa BR felnama od 19, 20 ili čak 22 inča. Ukratko, atleta u savršeno skrojenom odelu. Uz to, Abt-ov Touareg je daleko niži i širi nego njegov fabrički brat blizanac. Jednostavno čak i kada stoji ovaj Touareg poručuje da može izaći na kraj sa bilo kojom podlogom i bilo kojim izazovom. Ispod kože je Touareg dobio doterano vazdušno ogibljenje (samim tim i bolje vozne osobine i upravljivost) i ojačani kočioni sistem (auto od 2,4 tone treba i zaustaviti). Abt Sportsline nudi povećanje snage za 4 motora (3 dizelaša i jedan benzinac), koji pokreću ovaj SUV. To su : 2,5 TDI sa 143kW/195KS (+21KS u odnosu na serijsku verziju), sledi 3,0 TDI u verzijama sa 199kW/270KS i 221kW/300KS (serijski 225KS), pa 5,0 V10 TDI od 265kW/360KS (+ 47 konja) i na kraju 4,2 litarski V8 benzinac sa 368kW/500KS, što predstavlja "skok" od čak 150KS u odnosu na fabrički model.