home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

BMW serija 3 (limuzina i karavan) je prošla kozmetički tretman u tjuning kompaniji Inside Performance, čiji paket za ovog Bavarca podrazumeva zadnji difuzor od karbon fibera u stilu BMW-a M3 (košta 650 evra), kućišta retrovizora takođe od karbon fibera, "trepavice" na prednjim svetlima, spojler od karbon fibera na poklopcu prtljažnika, doterani prednji branik i haubu motora, kao i unapređenu unutrašnjost sa elementima od – pogađate - karbon fibera.

 (Dalje)



Digi-Tec Audi Q5

11 Avg 2008 - 10:49 Tuning Link

Nedavno predstavljeni Audijev manji SUV model Q5 doživeo je svoju prvu preradu u nekoj tjuning kompaniji, kako bi postao još privlačniji potencijalnim kupcima.

 (Dalje)

Ljudi iz poznate nemačke tjuning kuće Hamann su još početkom prošle godine kupcima ponudili atraktivni aerodinamički paket namenjen drugoj generaciji Minija, ali su tek sada u potpunosti kompletirali svoju ponudu, izbacivši na tržište i performance kit za povećanje snage u Miniju Cooper S i Cooper D.

 (Dalje)

Lorinser Mercedes GLK

8 Avg 2008 - 07:00 Tuning Link

Nemačka tjuning kompanija Lorinser će biti jedna od prvih koja će kupcima ponuditi modifikovanu verziju novog Mercedesovog kompaktnog SUV modela GLK.

 (Dalje)

 

I dosadašnji tjuning paket američke kompanije Heffner Performance za povećanje snage Lamborghinijevog V10 agregata je vlasnicima Gallarda pružao vrhunske performanse, ali kako to već obično biva, i od dobrog ima bolje.

Tako je Jason Heffner sada izradio ekstremni primerak Gallarda, koji raspolaže sa svih 694kW/942KS i 1032Nm obrtnog momenta!! Nažalost, podaci o performansama ovog Gallarda nisu objavljeni, ali ih je lako zamisliti...

Naravno, ovakav Gallardo je pretrpeo opsežne izmene u odnosu na fabrički primerak (između ostalog, tu su dva turbo punjača, novi klipovi, usisni i izduvni sistem, kvačilo, pumpa za vodu, pumpa za gorivo...), a dodati su i novi elementi poput zadnjeg difuzora i zadnjeg krila (oba od karbon fibera i u stilu Gallarda Superleggera). 




U nemačkoj kompaniji Alpina su još pre nekoliko meseci rešili da se poigraju sa modelom D3 Bi-Turbo (pa su u njega ugradili četvorocilindrični 2,0 litarski bi-turbo dizel motor iz BMW-a 123d), a sada je posle sedana i karavana na red došao i Coupe, koji je ovih dana postao dostupan i britanskim kupcima (tih kupaca ipak neće biti previše, jer je za ovu godinu za Veliku Britaniju predviđeno samo 100 komada Alpine D3 Bi-Turbo Coupe).

Umesto standardnih 150kW/204KS i 400Nm, ovaj 2,0 litarski agregat ovde razvija 157kW/214KS i 450Nm obrtnog momenta (specifična snaga iznosi 107 konja po litri zapremine, dok je odnos snaga/težina 146KS po toni). To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 6,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 244 km/h.

Alpina D3 Bi-Turbo Coupe po fabričkim podacima ima kombinovanu potrošnju od samo 5,4 litara na 100 km i emituje 143 grama CO2 po kilometru (to je podatak sa verziju sa manuelnim menjačem, dok sa automatikom potrošnja iznosi 5,6 litra, a emisija CO2 je 148g/km).

Od menjača zavisi i cena, pa tako D3 Bi-Turbo Coupe sa manuelnom transmisijom košta 32.950 funti (41.605 evra), a sa automatikom 34.540 funti (43.600 evra).

Kao i svaki BMW Alpina, i D3 Bi-Turbo Coupe ima Alpinin aero body kit (u ovom slučaju prilično diskretan), sportsko ogibljenje, novi sportski izduvni sistem i karakteristične Alpinine aluminijumske točkove.



Nemački tjuner se posle nedavne obrade BMW-a X6 (o tome više OVDE), pozabavio i BMW-ovim SAV (Sports Activity Vehicle) modelom X5, koji posle tretmana u ovoj kompaniji dobija novi izgled eksterijera i enterijera, kao i pojačani 3,0 litarski dizel motor. Naime, pomenuti agregat umesto serijskih 210kW/286KS, sada raspolaže sa 228kW/310KS i 680Nm obrtnog momenta.

Za dinamičniji i još sportskiji izgled brine se novi aerodinamički paket, koji sadrži modifikovane branike sa integrisanim spojlerima, moćnije pragove, otvore za vazduh na haubi motora, proširene blatobrane, a tu je i novi sportski izduvni sistem i čitava paleta novih točkova (najveći su od 22 inča).

Naravno, ni unutrašnjost nije zaboravljena, pa je ista bogatija ne samo za trokraki AC Schnitzer sportski upravljač, već i za i aluminijumske pedale, brojne dekorativne elemente od karbona i aluminijuma, kao i AC Schnitzer patosnice.



Nakon Edo Murcielaga LP640 Versione Nardo sa 487,5kW/663KS pri 7800 o/min. i 675Nm obrtnog momenta pri 5600 o/min.(baza je standardni Murcielago LP640 sa 640KS i 660Nm), nemački tjuner Edo Competition Motorsport GmbH sada boljestojećim kupcima nudi novu igračku – Edo Lamborghini Murcielago LP710 /2.

Inžinjeri ove tjunerske kuće uspeli su da iz Murcielagovog 6,5 litarskog V12 motora (zahvaljujući, između ostalog, detaljno obrađenom izduvnom sistemu, modifikovanim glavama cilndara, novim bregastim osovinama, reprogramiranoj elektronici motora i sportskim filterima za vazduh) izvuku 522kW/710KS pri 7625 o/min. i okruglo 700Nm pri 6400 o/min.  

Rezultat je ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,2 sekunde, do 200 km/h mu treba manje od 10 sekundi, a najveća brzina je veća od 360 km/h. 

Edo Competition je takođe svoj LP 710 /2 pretvorio u automobil sa samo zadnjim pogonom, što je rezultiralo i 40 kg manjom težinom i agilnijim upravljanjem.

Murcielago u obradi Edo Competitiona dobija i specijalno dizajnirano zadnje krilo, koje može da se podešava i aluminijumske točkove od 19 inča sa Continental V-max gumama, dimenzija 225/35 ZR 19 (napred) i 325/30 ZR 19 (nazad).

VIDEO : Edo Lamborghini Murcielago LP710 /2



Nemački tjuner MTM (Motoren Technik Mayer) uzeo je u svoje ruke ionako potentni Audi S3 sa 265 konja i 350Nm obrtnog momenta i nastao je MTM Audi S3 8P. Jednostavno rečeno, MTM je od jednog "običnog" hečbeka napravio trkačku mašinu, čiji 2.0TFSI agregat sada raspolaže sa 380KS i 460Nm.

MTM u kratkom press saopštenje ne navodi kako su postigli tu snagu, ali napominje da S3 8P od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od 5 sekundi i da postiže maksimalnu brzinu od 279 km/h.

Osim povećanja snage, MTM u ovaj Audi S3 ugrađuje i novi Brembo kočioni sistem, kao i aluminijumske "bimoto" točkove od 19 inča.

Po zahtevu kupca, MTM za S3 8P nudi krov, prednji i zadnji difuzor, prednji gril, zadnji krovni spojler i retrovizore u nekoliko različitih boja.

 

MTM Audi RS6 R Avant

Koliko god to nekome zvučalo čudno, izgleda da 580 konja i 650Nm obrtnog momenta u fabričkom Audiju RS6 Avant pojedinim vlasnicima i potencijalnim kupcima ipak nije dovoljno. Ovaj "problem" rešava MTM, posle čije obrade 5,0 litarski V10 biturbo motor ovog Audija razvija svih 656KS pri 6180 o/min. i 785Nm (što kupca košta 3999 evra). Rezultat? Ubrzanje od 0 do 100 km/h smanjeno sa fabričkih 4,6 na 3,9 sekunde, dok maksimalna brzina zavisi od želje kupca. MTM naime nudi mogućnost elektonski limitirane brzine na 279, 290 ili 310 km/h (fabrički primerak inače ima elektronsku blokadu koja mu ne dozvoljava više od 250 km/h).  

Kome ni 656 konja nije dovoljno, obradovaće vest da MTM priprema i performance paket (koštaće 9950 evra), koji će snagu RS6 Avanta podići na svih 702KS. Ako ni to nije dovoljno...

MTM je za svoj RS6 R Avant predvideo i novi prednji spojler i zadnji difuzor (oba od karbon fibera), jače kočnice (prednji diskovi 405 x 36 mm), doterano ogibljenje, novi sportski izduvni sistem i set MTM Bimoto aluminijumskih točkova od 20 ili 21 inča (ovi potonji sa gumama dimenzija 285/30ZR21).



Musketier Citroen C5

30 Jul 2008 - 11:05 Tuning Link

Iako bi se po imenu moglo zaključiti da se ovde radi o nekoj francuskoj kompaniji, tjuning kuća Musketier se u stvari nalazi u Nemačkoj i osim Citroena, bavi se doradom i Peugeotovih automobila.

Njihova najnovija prerada je Citroenova limuzina C5, koja u režiji Musketiera dobija novi body paket (modifikovani prednji i zadnji branik, pragovi), izduvni sistem sa četiri završetka, atraktivne petokrake aluminijumske točkove (veličine 20 inča), ogibljenje spušteno za 35 mm, kao i za kit za povećanje snage 2,2 i 2,7 litarskih HDi turbo-dizelaša. Prvi sada razvija 201KS, a drugi 240 konja.




JE DESIGN Porsche Cayenne

30 Jul 2008 - 07:52 Tuning Link

Do nedavno je nemački JE DESIGN bio poznat kao specijalista za obradu modela iz VW grupacije, a od sada će u njihovoj paleti biti zastupljeni i Porscheovi modeli. Prvi je na red došao SUV Cayenne, za čiji moćniji izgled je JE DESIGN predvideo novi prednji spojler sa integrisanim LED dnevnim svetlima, okvire za prednja svetla, nove pragove, zadnji branik sa integrisanim difuzorom i izduvnim cevima od nerđajućeg čelika, aluminijusmke točkove od 22 inča (u srebrnoj ili crnoj boji i sa gumama dimenzija 295/30 R22 XL), a tu je i spušteno ogibljenje (pa je i težište ovog Cayenna niže za 35 mm).



Dok čekamo na najavljeni Cayman S Sport sa 303KS (o njemu više OVDE), iz nemačke tjuning kuće Inden Design (poznatiji po doradama Mercedesovih modela) stiže novi sportski kit za aktuelni Cayman S.

Zahvaljujući novom izduvnom sistemu od nerđajućeg čelika, snaga Caymanovog motora je povećana za 19 konja, odnosno iznosi 314KS.

Inden sportski kit takođe podrazumeva novo H&R podešavajuće ogibljenje i set atraktivnih aluminijumskih točkova od 19 inča sa Hankook gumama (dimenzija 235/35 R19 napred i 305/25 R19 pozadi).



AC Schnitzer BMW X6

29 Jul 2008 - 01:03 Tuning Link

Nakon tjuning kompanija H&R, Hartge, Hamann i Lumma, i nemački AC Schnitzer je lansirao svoj stajling i performance paket namenjen novom BMW-u X6.

AC Schnitzer aero body kit za dinamičniji i atraktivniji izgled X6-ice podrazumeva nove pragove, doterani prednji branik sa velikim otvorima za vazduh (sa promenjenim mestom za svetla za maglu) i modifikovani zadnji branik sa difuzorom. Paket promena na spoljašnjosti zaokružuju i novi Type VII crni aluminijumski točkovi od 22 inča, a tu je i novi sportski izduvni sistem sa hromiranim završecima, kao i detaljno prerađeno ogibljenje (razvijeno na nemačkoj stazi Nirburgring) i doterana unutrašnjost (novi EVO trokraki volan, aluminijumske pedale, AC Schnitzer patosnice...).

Što se motora tiče, u press saopštenju AC Schnitzera se samo napominje da su pojačanje doživeli modeli sa dizel motorom (3.0d i 3.5d), ali se ne navodi sa koliko snage sada raspolažu pomenuti motori.



H&R Audi TTS

28 Jul 2008 - 11:02 Tuning Link

 

 

Novi Audi TTS (pokreće ga 2,0 litarski benzinac sa 200kW/272KS) doživeo je doterivanje od strane poznate nemačke kompanije H&R, specijalizovane za modifikacije ogibljenja. Tačnije, Audi TTS je dobio novi set H&R sportskih opruga, čime je automobil spušten za 30 mm. Za kupce koji žele nešto više, u ponudi je i set opruga koje TTS spuštaju za 55 mm, a njihova cena iznosi 1188 evra. Rezultat je unapređeno upravljanje i nešto atraktivniji izgled, uz zadržavanje istog nivoa komfora.  



Japanska tjuning kuća Premier4509 je posle aero body paketa za Lamborghini Murcielago i Gallardo, kao i Bentley Continental GT, sličan kit za poboljšanje aerodinamike i izgleda ponudila i za Aston Martin V8 Vantage.

Kit podrazumeva novi prednji branik, prednje blatobrane, izraženije pragove, novi zadnji branik i zadnji spojler. Paket zaokružuju nove izduvne cevi i atraktivni crni točkovi. Prvi čovek ove japanske kompanije (specijalizovane za proizvodnju aerodinamičkih paketa, točkova i modifikovanje enterijera sportskih i ekskluzivnih automobila), Hironao Yokomaku napominje da je cilj ove prerade bio da se naglasi snaga automobila, ali da se istovremeno zadrži izgled koji se podudara sa originalnim linijama automobila.

Kao što je to bio slučaj i sa Murcielagom, Gallardom i Continentalom GT, tako će i ovaj aero body paket za V8 Vantage biti ponuđen limitiranom broju kupaca. Tačnije, u poslednjem kvartalu ove godine kupcima će biti ponuđeno samo 300 kompleta, pa će svaki Premier4509 Aston Martin V8 Vantage dobiti i posebnu pločicu sa serijskim brojem.