
BMW je doduše već najavio skoru premijeru potpuno nove generacije svog roadstera Z4 (o tome više OVDE), ali sada već stari model i dalje privlači pažnju ljubitelja bavarske marke, naročito jedan ovakav primerak sa ugrađenim 5,0 litarskim V10 motorom iz BMW-a M5/M6.

Odmah nakon vesti o novom paketu, koji je japanski Ings pripremio za Mitsubishi Lancer EVO X (o tome više OVDE), iz ove tjuning kuće stiže i sličan kit za konkurentsku Subaru Imprezu WRX STI.

Nemački GeigerCars je već dobro poznat po različitim doterivanjima američkog Hummera, a glumac Jumbo Schreiner je vlasnik jednog od zanimljivijih.

Japanska tjuning kuća Ings predstavlja svoj novi kit namenjen Mitsubishijevom Lanceru EVO X.

Povodom izuzetno uspešne trkačke sezone u Dunlop SportMaxx Championship-u, Thorney Motorsport je na tržište izbacio limitirane edicije Vauxhall Corse VXR i Astre VXR, koje se odlikuju jačim motorima, poboljšanim upravljanjem i kočenjem.

Reiter Engineering, osim što je nedavno za Lamborghini Murcielago ponudio novi "Reiter R-GT" kit za poboljšanje njegovih performansi i izgleda, nudi i drumsku verziju svog trkačkog Gallarda GT3 sa dodatkom Strada u njegovom imenu.

Japanski Zele International je objavio konkretnije detalje i nove slike svoje modifikacije novog Nissana GT-R, koga će prikazati na predstojećem Tokyo Auto Salonu (Salon japanskih tjunera, sličan onima u Las Vegasu i Esenu), dok će primanje porudžbina startovati 9. januara.

U saradnji nemačke tjuning kompanije Edo competition i dizajnera Christiana Audigiera, nastao je Lamborghini Murcielago LP710 Christian Audigier Limited Edition, koji će biti proizveden u ekskluzivnoj seriji od svega pet primeraka.

Nakon što su na nedavnom Salonu tjunera u Esenu publici pokazali svoju Porsche Carreru GTT900 (ima naravno 900 konja) i GT9-R (sa 1120KS), ljudi iz tjuning kompanije 9ff su našli vremena za još jedan projekat na bazi Porschea – DraXster.

U češkoj firmi Innotech su se postarali da i vlasnici Corvette C6 osete šarm italijanskog dizajna jednog Ferrarija, pa je tako nastala ova zanimljiva modifikacija koja najverovatnije i neće biti baš po svačijem ukusu.

O modelu GT9 kompanije 9ff je već bilo dosta reči, budući da je na trkačkoj stazi Papenburg ovaj automobil u aprilu uspeo da postigne planiranih 409 km/h. To je bilo dovoljno da se pretekne Bugatti Veyron (može do 407 km/h), ali ipak manje od 411,76 km/h koliko postiže američki SSC Ultimate Aero TT.

Nakon što je BMW tokom leta konačno predstavio novu, petu generaciju svoje serije 7, došao je red i na razne modifikacije ove limuzine.

Bez obzira na ime, Imola Racing nije iz Italije, već se radi o nemačkoj tjuning kompaniji (deo Dimex Automotive Groupe, koja se bavi tjuniranjem Maseratija, Lamborghinija, Astron Martina, Jaguara...), specijalizovanoj za doterivanje Ferrarijevih automobila.

Mansory, specijalista za obradu supersportskih modela i luksuznih limuzina, ove godine je pažnju ljubitelja ekskluzivnih automobila privukao sa tri noviteta iz svoje ponude. To su Renovatio (na bazi Mercedesa SLR), Stallone (osnova je Ferrari 599 GTB Fiorano) i Bel Air, koji predstavlja viziju ove kompanije kako treba da izgleda Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe. Međutim, to nije sve. Firma Prestige Cars u Dubaiju (a gde drugo?) naime trenutno prodaje i Bugatti Veyron Vincero, jedan od samo tri koje je Mansory napravio.

Carrera GT se doduše više ne proizvodi, ali je ovaj Porscheov sportista i dalje itekako zanimljiv brojnim tjunerima. Tako je nedavno na Salonu tjunera u Esenu specijalista za doterivanje Porschea, kompanija 9ff, prikazala Carreru GTT900 sa V10 agregatom pojačanim na – pogađate - 900 konja.