home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posle SEMA salona tjunera u Las Vegasu, za nekoliko dana počinje još jedan sajam modifikovanih vozila, i to u nemačkom Esenu (Essen Motor Show), koji ove godine obeležava svoju četrdesetogodišnjicu i traje od 1. do 9. decembra 2007. Nemačka tjuning kuća AC Schnitzer je izabrala upravo salon u Esenu za promociju svoje verzije najnovijeg BMW-a M3 Coupe (serija E92). O njemu je već bilo reči pre nešto više od dve nedelje ali tada, osim jedne slike, nije bilo nekih konkretnijih informacija o modifikacijama koje su izvršene na ovom modelu. Kako je salon u Esenu pred vratima, AC Schnitzer je juče konačno i zvanično objavio kompletno saopštenje za medije. Iako je serijski BMW M3 i više nego atraktivan automobil, koji nudi skoro savršen odnos između trkačkih performansi i svakodnevne uoptrebljivosti, to nije sprečilo ovu nemačku firmu da kupcima ponudi još dinamičniju varijantu ovog modela, nazvanog ACS3 Sport. Ono što se na njemu odmah primećuje jeste napadniji izgled, čemu doprinose novi prednji spojler i pragovi, difuzor pozadi, diskretan zadnji krovni spojler (kao opcija tu je i spojler na poklopcu prtljažnika), nova rešetka centralnog otvora za vazduh u prednjem braniku, jedinstveni AC Schnitzer aluminijumski točkovi od 19 ili 20 inča (Type III, Type IV, Type V i Type VI, u srebrnoj, crnoj ili BiColor boji), novi (hromirani) završeci izduvnog sistema i AC Schnitzer oznake. Pomenuti prednji spojler i difuzor su od karbon fibera, pa se i svojom bojom vizuelno idelano slažu sa krovom, koji je već serijski izrađen od karbona. Unutrašnjost je bogatija za AC Schnitzer trokraki sportski volan, aluminijumske pedale, ručicu menjača i ručicu ručne kočnice, detalje od karbona i AC Schnitzerove patosnice. AC Schnitzer ACS3 Sport BMW M3 ima i trkačko, podešavajuće ogibljenje (testirano na stazi Nirburgring), poboljšano upravljanje i AC Schnitzer "Short Shift" transmisiju. Zanimljivo je međutim da su u AC Schnitzeru odlučili da ne diraju BMW-ov 4,0 litarski V8 motor, koji i dalje razvija standardnih 420KS.

   





Volkswagen Tiguan R Line

28 Nov 2007 - 00:50 Tuning Link

Volkswagen je svoj R Line paket (slično Audijevom S-line paketu) promovisao još na prošlogodišnjem salonu tjunera u nemačkom Esenu, a na predstojećem izdanju pomenutog salona (Essen Motor Show, 1. – 9. 12. 2007.) porodica R Line biće proširena i novim SUV modelom Tiguan. R Line paket je u početku bio namenjen samo najsportskijim modelima u gami Volkswagena (Golf R32 i Passat R36), ali imajući u vidu uspeh Audijeve S-line palete modela, ljudi iz VW-a su na kraju odlučili da R Line oznaku dodele i drugim modelima (Golf, Touran, Passat i Touareg), a sada eto i Tiguanu. Ukratko, R Line paket omogućava kupcima koji žele da voze drugačije automobile od onih serijskih (bar vizuelno), da svoj automobil obogate brojnim dodacima na eksterijeru i interijeru, i to bez obzira koji motor se nalazi pod haubom. Tako su sada i za Tiguan na raspolaganju dodaci kao što su : u unutrašnjosti nova sportska sedišta (sa R logom na naslonima za glavu), sportski volan, R Line aluminijumske pedale i sl., dok su spolja za R Line paket rezervisani novi aerodinamički kit i atraktivne aluminijumske felne veličine 19 inča.

 



Abt Volkswagen Tiguan VS 4

27 Nov 2007 - 01:02 Tuning Link

Nemački specijalista za obradu Volkswagenovih modela Abt Sportsline je pre 15 dana objavio prve renderinge svoje obrade novog VW-ovog Tiguana, a sada su konačno dostupne i prve prave slike ovog SUV-a. Abt Tiguan VS 4 imaće premijeru na predstojećem salonu tjunera u Esenu (Essen Motor Show, od 1. do 9. decembra ove godine), a pretrpeo je opsežna estetska i mehanička doterivanja, sve u cilju moćnijeg i napadnijeg izgleda i dinamičnijih voznih osobina. Abt-ov aerodinamički paket za Tiguan sadrži modifikovani prednji i zadnji branik sa spojlerima, proširenja blatobrana, ispupčenije pragove, zadnji krovni spojler i novu masku hladnjaka. Bez novih točkova ne ide, pa je Abt za Tiguan predvideo i atraktivne petokrake aluminijumske felne od 18, 19 ili čak 20 inča. Tačka na i je novi sportski izduvni sistem sa četiri završetka, koji je zaslužan ne samo za atraktiviniji izgled, već i za moćniji zvuk. Da sve ne bi ostalo samo na privlačnijem izgledu, Abt Sportsline je pojačao i Tiguanove motore. Tako sada 1,4 litarski TSI benzinac, umesto fabričkih 110kW/150, razvija okruglo 147kW/200KS, slabiji 2,0 litarski TDI dizelaš razvija 125kW/170KS (serijski 103kW/140KS), dok snažniji 2,0 TDI sada ima 200 konja (fabrički 170KS). Tjuner iz Kemptena je svoj Tiguan VS 4 opremio i podešavajućim sportskim ogibljenjem, a zbog jačih motora tu je i novi kočioni sistem sa diskovima 345 x 30 mm.




Brabus Mercedes C Estate

26 Nov 2007 - 13:38 Tuning Link

Samo nekoliko dana posle Carlssona, sada i nemački Brabus predstavlja tjuniranu verziju najnovije Mercedesove C klase u karavan varijanti (C Class Estate). Zvaničnu promociju Brabus inače najavljuje za predstojeći salon tjunera u nemačkom Esenu (Essen Motor Show), koji će se održati od 1. do 9. decembra ove godine. Modifikacije obuhvataju pojačane benzinske i dizel motore, kompletan aerodinamički paket, aluminijumske točkove od 17, 18 ili 19 inča, spušteno ogibljenje, pojačan kočioni sistem, novi izduvni sistem i modifikovanu unutrašnjost. Za modele C280 i C350 sa benzinskim V6 motorima, Brabus nudi povećanje zapremine na 4,0 litra, a uz reprogramiranu elektroniku motora i novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, snaga raste na 244kW/332KS i 420Nm obrtnog momenta (pri 4200 o/min.). Ovo je dovoljno da Brabusova C klasa karavan ubrza do 100 km/h za 5,9 sekundi i da postigne maksimalnu brzinu od 275 km/h. Za dizelske CDI modele kupcima su na raspolaganju Brabusovi PowerXtra paketi nazvani D2, D3 i D6. Prvi D2 kit podrazumeva pojačanje snage kod modela C200 CDI za 28,7 kW/39KS i porast obrtnog momenta na 385Nm. Sledeći D3 kit je namenjen modelu C220 CDI, koji sada ima 162kW/220KS (+ 50KS) i obrtni moment od 480Nm (+ 80Nm). I na kraju D6 kit za model C320 CDI, koji je jači za 35,3 kW/48KS, dok mu maksimalni obrtni moment sada iznosi 590Nm. To je dovoljno za ubrzanje do stotke za 6,9 sekundi i najveću brzinu od 250 km/h. Pomenuti aerodinamički paket sadrži novi prednji spojler, spojler na zadnjem braniku, nove pragove, dodatna svetla napred, modifikovanu masku hladnjaka i, po želji, kućište retrovizora od karbon fibera. Brabus naravno nudi i ekskluzivan paket za individualizaciju unutrašnjosti, što u praksi znači ergonomski oblikovan sportski upravljač, aluminijumske pedale, brzinomer izgraviran do 300 km/h, detalje od karbona i drveta i pločice od nerđajućeg čelika sa Brabus logom.




BBR Ford Focus ST-350

24 Nov 2007 - 13:54 Tuning Link

Dok mi još uvek čekamo na novi Ford Focus RS sa oko 280KS (ako ga uopšte i bude), britanska firma BBR ne gubi vreme i nestrpljivima već nudi svoju verziju aktuelnog Focusa ST, koji posle njihove obrade dobija naziv Focus ST-350. I to sa punim pravom, jer 2,5 litarski motor u ST-350 uz pomoć novog turbo punjača, reprogramirane elektronike motora i novog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika, sada razvija svih 356KS i 515Nm obrtnog momenta (standardna, fabrička varijanta ima 223KS i 320Nm). Rezultat je (limitirana) maksimalna brzina od 165 milja na sat (265 km/h) i ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) u trajanju od 5 sekundi (serijski ST može do 241 km/h, a ubrzanje mu iznosi 6,7 sekundi). I cena ove obrade ? 9795 funti ili oko 13.600 evra, a u cenu je uračunato i spušteno ogibljenje.



Carlsson Mercedes C Estate

23 Nov 2007 - 00:46 Tuning Link

Posle Mercedesa C klase u limuzinskoj verziji, tjuner Carlsson sada i za C klasu Estate (karavan) nudi svoj paket za poboljšanje izgleda, performansi i voznih osobina. Za moćniji izgled brine se aerodinamički paket i originalni Carlssonovi Brilliant točkovi od 19 inča sa Dunlop SP Sport Maxx gumama, dimenzija 225/35 ZR19 napred i 255/30 ZR19 pozadi. U pomenuti aero body paket spadaju novi prednji spojler, dodatna svetla u prednjem braniku, "suknjice" sa strane automobila, novi branik pozadi sa difuzorom, Carlsson maska hladnjaka i 4 izduvne cevi novog izduvnog sistema. Skraćene sportske opruge zaokružuju ovaj paket i zaslužne su za kako za dinamičniji izgled (spušteno ogibljenje), tako i za značajno poboljšano upravljanje. U unutrašnjosti samo je mašta (ili bolje reći novac) limit za ostvarenje vaših želja. U jednoj rečenici; luksuzna kabina sa najkvalitetnijim materijalima (koža, alkantara, drvo...). Što se motora tiče, ljubiteljima dizelaša su na raspolaganju Carlssonovi C-Tronic CD22 i CD32 paketi za povećanje snage u modelima C220 CDI i C320CDI, dok je CK35 kit namenjen za povećanje snage kod benzinskog modela C350. Kod dizelaša porast snage i obrtnog momenta iznosi oko 20 % u odnosu na serijske verzije ovih agregata, a to je postignuto zahvaljujući, između ostalog, reprogramiranoj elektronici motora i novom sportskom filteru za vazduh. Konkretno, model C220CDI sada raspolaže sa 204KS (+34KS) i 480Nm obrtnog momenta (ranije 400Nm), što je dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h bude za sekundu bolje od standardnog, fabričkog automobila. Kod verzije C320CDI sa V6 dizelašem, snaga je porasla na 269KS (ranije 224KS), dok maksimalni obrtni moment sada iznosi masivnih 612Nm (na raspolaganju u rasponu od 1600 do 2300 o/min.). I ovde je ubrzanje do stotke bolje za sekundu nego kod fabričkog modela. Po navodima Carlssona, ovi motori ne samo da su snažniji, nego im je i prosečna potrošnja (samim tim i emisija CO2) manja za oko 10 %. I na kraju benzinac C350, koji iz 3,5 litarskog V6 motora serijski razvija 200kW/272KS i 350Nm obrtnog momenta, a uz pomoć Carlsson CK35 performance kita sada na raspolaganju ima 217kW/295KS i 385Nm. Da ne zaboravimo i performanse. Maksimalna brzina 270 km/h i ubrzanje do 100 km/h za 6 sekundi (0,4 sekunde bolje od serijske varijante).




Land Rover je još sredinom septembra ove godine na salonu automobila u Frankfurtu objavio jednu veoma nejasnu, tzv. teaser sliku svog budućeg modela Range Rover Coupe SUV, ali od tada u javnost nije procurela nikakva nova informacija u vezi ovog modela sa dvoja vrata. Za kupce koji nemaju strpljenja da čekaju, rešenje ipak nudi britanska kompanija LSE Design, koja će proizvesti tačno 100 komada svog Range Rover Sport Coupea. Njihov kupe na bazi Range Rovera Sport imaće karoseriju od karbon fibera, panoramski stakleni krov, LED svetla svuda unaokolo, točkove od 22 inča i motor sa preko 500KS (ne precizira se koliko, samo se navodi 500+ KS). Mada nema zvaničnih podataka, očekuje se maksimalna brzina od 260 km/h i ubrzanje do 100 km/h za oko 5,5 sekundi. Uz doplatu LSE Design će potencijalnim kupcima ponuditi i jedinstven brzinomer sa dijamantima (!) na svakih 10 milja na podeoku. Cena naravno neće biti mala, prema prvim najavama iznosiće preko 200.000 američkih dolara (oko 135.000 evra).



Samo koji dan pošto je i zvanično saopšteno da je novi Fiat 500 postao evropski auto godine 2008., italijanski dizajn studio Carrozzeria Castagna je konačno objavio prve zvanične slike i podatke o svojoj interpretaciji ovog retro mališana, nazvanog Cinquino (nedavno su već pustili u opticaj samo jednu teser sliku ali uz veoma malo propratnih informacija). Kao što se vidi sa ovih fotografija, u milanskoj firmi su odlučili da od novog "500" naprave još individualniji lifestyle automobil za šepurenje gradskim ulicama, iako već i fabrički primerak na tom polju ima šta da pokaže. Promene nisu samo vizuelne, već idu i ispod "kože". Spolja najpre privlači pažnju dvobojna karoserija, na kojoj su A i C stubovi, krov, zadnji krovni spojler, lukovi blatobrana, kućišta prednjih svetala za maglu, prednji spojler i donji deo zadnjeg branika ofrabani u nešto tamniju nijansu od ostalih delova automobila. Paket vizuelnih promena podrazumeva i velike 17-inčne AEZ aluminijumske točkove sa Pirelli P-Zero gumama, dva velika ovalna završetka izduvnog sistema od nerđajućeg čelika i Castanga oznake na B stubovima. Što se unutrašnjosti tiče, dizajneri iz Castagne su površine od tvrde plastike prekrili alkantarom i kožom, a po želji je moguće dobiti i detalje prekrivene karbon fiberom i drvetom. Zanimljivo je da Castagna u saopštenju navodi da je zahvaljujući manjim modifikacijama, povećana i zapremina prtljažnika, i to za 50 litara. A sad, ono glavno ! Uz svo poštovanje prema dizajnerskom umeću firme iz Milana, najviše pažnje ipak zaslužuju promene ispod lima, tačnije ispod poklopca motora. Naime, za sve one kupce koji žele bolje performanse a nemaju strpljenja da čekaju na najavljenu Abarth verziju ovog modela, Castagna je Fiatov 1,4 litarski benzinski agregat sa 16 ventila ojačala ugradnjom mehaničkog kompresora (od 0,4 bara), koji snagu sa standardnih 74kW/100KS diže na svih 114kW/155KS, a obrtni moment sa 131Nm pri 4250 o/min. na 170Nm pri 4500 o/min. Naravno, veća je i maksimalna brzina koja sada umesto 182 km/h iznosi preko 200 km/h, dok je ubrzanje do 100 km/h palo na ispod 10 sekundi. U Castagni su u svoj Fiat 500 Cinquino ugradili i nove Eibach opruge i amortizere, spustili ogibljenje za 30 mm, pojačali kočioni sistem (ventilirajući diskovi od 285 mm) i poboljšali upravljanje. Ipak, nisu saopštili jednu "sitnicu", a to je cena svega ovoga.




Nemačka tjuning kompanija G-power, koja ima višedecenijsko iskustvo u obradi modela bavarskog BMW-a, od nedavno nudi dve nove "igračke" za sve one sa istančanim ukusom i dovoljno dubokim džepom. To su BMW M5 i BMW M6 Hurricane. Ovi automobili su opremljeni 5,0 litarskim V10 agregatom koji u fabričkoj verziji raspolaže sa 373kW/507KS i 520Nm obrtnog momenta, a G-power nudi dva paketa za povećanje snage ovog motora : EVO I i EVO II. Prvi paket podrazumeva povećanje snage na 467kW/635KS i 600Nm, kao i maksimalnu brzinu od 330 km/h. EVO II kit je naravno zanimljiviji, a sa njim BMW M5 i M6 Hurricane razvijaju 537kW/730KS i 700Nm obrtnog momenta. Brzina ovih modela kod EVO II paketa je elektronski ograničena na 340 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 4,2 sekunde, do 200 km/h treba im 10,4 sekunde, a do 300 km/h 29,5 sekundi.




Posle Peugeota 4007, i njegov brat blizanac Citroen C-Crosser je prošao kozmetički tretman kod nemačke tjuning firme Cobra Technology & Lifestyle. Elegantno stilizovani Cobrini ekskluzivni elementi (prednji "bul bar", novi pragovi, lajsne na prednjem braniku i novi sportski izduvni sistem sa jednim ovalnih završetkom; sve od nerđajućeg čelika i sa visokom sjajem) ovom SUV-u daju dinamičniji izgled u odnosu na standardni model. Prednji "bul bar" (cevi prečnika 60 mm) je naravno prošao obavezne crash testove i zadovoljava sve propise EU vezane za bezbednost pešaka. Sportski izgled 4007-ice upotpunjuju i 16 ili 17-inčni alu točkovi (najveći od 17 inča se zovu Cobra Grenada II i opremaju se gumama 245/55 R 17), a tu su i Cobrine bočne zaštitne lajsne na vratima. Za sve svoje proizvode, Cobra Technology & Lifestyle daje i garanciju u trajanju od 24 meseca bez ograničenja kilometraže.



 

 

 

Japanska tjuning kuća INGS predstavila je modifikovanu verziju Hondinog modela Civic Type-R sedan. INGS se nije bavio preradom Civicovog 2,0 litarskog i-VTEC motora (razvija 221KS), već se više koncentrisao na poboljšanje aerodinamike i voznih osobina. Uz atraktivan INGS aerodinamički paket (sadrži novi prednji i zadnji branik, izraženije pragove i veliko zadnje krilo), ovaj Civic Type-R sedan je dobio i 18-inčne aluminijumske INGS Sports TS06 točkove sa Bridgestone Potenza RE-01R gumama (napred dimenzija 255/35 R18, a 225/40 R18 nazad), zatim novo Endless ZEAL / Function X vešanje, pojačani kočioni sistem, 5Zigen završetak izduvne cevi, Bride ZETA 3 sedišta i Takata / MPH-340R pojaseve za sedišta.




 


Tjuning kuća TechArt Automobildesign za salon tjunera u Esenu (od 1. do 9. decembra 2007.) priprema svoje viđenje novog Porschea 911 Turbo Cabriolet, koji se odlikuje unapređenim performansama i poboljšanom aerodinamikom. Za performanse se brine šestocilindrični 3,6 litarski bi-turbo bokser motor, koji sada umesto fabričkih 353kW/480KS i 620Nm razvija 630KS i 820Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za samo 3,5 sekunde i maksimalnu brzinu od 345 km/h (serijski model može do 310 km/h, a ubrzanje do stotke mu iznosi 3,8 sekunde). Snaga se na sva četiri točka prenosi preko modifikovanog manuelnog šestostepenog menjača. Povećanje snage je postignuto zahvaljujući, između ostalog, reprogramiranoj elektronici motora, sportskom filteru za vazduh i novom sportskom izduvnom sistemu od nerđajućeg čelika. Kome je 630 konja previše, TechArt nudi i povećanje snage sa 480 na 530KS ili na 580KS. TechArt kupcima nudi izbor od dva aerodinamička paketa, nazvana Aerokit I i Aerokit II, a oba su zaslužna kako za sportskiji izgled (novi prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, podešavajuće zadnje krilo), tako i za bolje prianjanje ovog Porschea. Treba napomenuti da su ovi aerodinamički dodaci razvijeni u vazdušnom tunelu. Tu je i TechArt VarioPlus vešanje, koje dozvoljava spuštanje istog do 25 mm, a svakom vozaču da individualno podešava set-up amortizera ("Normal" i "Sport"). Točkovi su veličine 20 inča (napred 8.5Jx20, pozadi 12Jx20) sa gumama dimenzija 245/30 R 20 napred, odnosno 325/25 R 20 nazad. Gume mogu biti ContiSportContact3 ili Michelin Pilot Sport PS2. Pojačani TechArt sportski kočioni sistem podrazumeva diskove od 390 mm napred i 365 mm nazad. Techart je takođe doterao i unutrašnjost, a to podrazumeva u potpunosti kožni interijer, kao i pedale, odmorište za nogu i vrh ručice menjača napravljene od aluminijuma.




MTM Audi A5 V6 TDI

20 Nov 2007 - 01:31 Tuning Link

Za salon tjunera u Esenu koji se održava u periodu od 1. do 9. 12. 2007., nemački tjuner MTM (Motoren Technik Mayer) je spremio dorađeni Audijev kupe A5 sa 3,0 litarskim V6 TDI dizel motorom. Snaga ovog V6 agregata je povećana na 221kW/300KS i 550Nm obrtnog momenta, odnosno to je za 60KS i 50Nm više u odnosu na fabrički model. Dovoljno za sprint od 0 do 100 km/h za 5,9 sekundi i najveću brzinu od 265km/h (15 km/h više od standardnog modela). Ostale promene uključuju dorađeno ogibljenje i poboljšane vozne osobine, pojačani kočioni sistem (380x34 mm, zaustavni put pri brzini od 100 km/h je 35 metara) i izduvni sistem sa četiri završetka (bez MTM izduvnog sistema snaga motora iznosi 215kW/292KS). Sa ovim promenama MTM-ov A5 V6 TDI postaje ozbiljan konkurent fabričkom Audiju S5. Naime, iako i dalje ima manjak od nekih 50 konja, MTM Audi A5 V6 TDI stazu Hokenhajm prelazi brže od standardnog Audija S5, i to za jednu sekundu. Što se razlika na eksterijeru tiče, njih nema mnogo. Tek, tu su gril hladnjaka sa Audija S5, modifikovani zadnji branik i novi devetokraki MTM-ovi "bimoto" točkovi veličine 21 inča sa gumama dimenzija 295/25R21.




Baza je Mercedes SL 65 AMG, a rezultat je Lorinser Mercedes SL Nardo3. Naime, u nemačkoj tjuning kući Lorinser su iz 6,0 litarskog V12 biturbo motora (standardno raspolaže sa 450kW/612KS) izvukli dodatnih 35kW/48KS, pa sada njihov Mercedes SL Nardo3 razvija 485kW/660KS i svih 1013Nm obrtnog momenta. Uz ovoliku snagu ne iznenađuje podatak o maksimalnoj brzini. Ona naime iznosi 325 km/h, dok standardni Mercedes SL 65 AMG ima elektronsku blokadu, koja mu ne dozvoljava više od 250 km/h. Sem pojačanja motora, nemački tjuner je SL Nardo3 opremio i svojim aerodinamičkim kompletom, impresivnim aluminijumskim točkovima (u obliku turbine) i sportskim izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika. Uz nova sportska sedišta i alkantaru u unutrašnjosti, to je to što je za sada poznato i što treba da opravda Lorinserov slogan "Moving perfection". Naravno, perfekcija košta, pa ne iznenađuje cena od 195.000 evra (u Nemačkoj), a treba napomenuti da će u ovom automobilu moći da uživa samo mali broj (bogatih) srećnika, jer je planirana serija od samo 50 komada.

      



MTM Audi R888

18 Nov 2007 - 01:06 Tuning Link

Poznati nemački tjuner MTM (Motoren Technik Mayer) je izazvao zaista veliku pažnju na salonu automobila u Dubaiju (Dubai Motor Show) svojim novim Audijem R888. Nije greška, model na slikama se zaista zove Audi R888, a ime je sasvim opravdano budući da njegov 4,2 litarski FSI V8 turbo agregat posle obrade u MTM-u razvija svih 888KS ili 653kW (uz maksimalni obrtni moment od 827Nm). Težina MTM – ovog Audija R888 je 1860 kg, pa odnos masa/snaga iznosi 2,18 kg/1KS. Zato ne iznenađuju sledeći podaci : ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3 sekunde, dok je maksimalna brzina elektronski limitirana na 360 km/h. Ovaj crni monstrum sa pogonom na svim točkovima je napravljen za anonimnog evropskog kupca, a ako reakcije na Dubai Motor Show-u budu pozitivne, MTM bi mogao da se odluči na proizvodnju jedne zaista limitirane serije. Naravno, cena za ovako nešto nije mala, jer je ovaj primerak novog vlasnika olakašao za 400.000 američkih dolara (oko 280.000 evra).