Kao odgovor na upravo predstavljeni MTM Audi RS6 R Avant sa 656KS, odnosno 702KS (o tome više OVDE), nemački ABT Sportsline je kupcima ponudio RS6 Avant koji iz V10 TFSI bi-turbo agregata izvlači svih 515kW/700KS i 800Nm obrtnog momenta (u rasponu od 2400 do 6100 o/min.).
Arden, nemački specijalista za obradu Jaguara i Range Rovera, nedavno je pokazao svoju verziju najnovijeg Jaguara XF, a sada su dostupne nove slike i par novih detalja.
Iz nemačke tjuning kuće Musketier posle nedavne dorade novog Citroena C5 stiže i modifikovani Peugeot 207. U obradi ove firme, koja se pre svega bavi Citroenovim i Peugeotovim automobilima, 207 – ica dobija dodatak EnGarde u imenu, novi aero body kit, pojačane motore, set atraktivnijih točkova i novi izduvni sistem.
Audi R8, prerađen u nemačkoj tjuning kući MTM, umesto sa standardnih 309kW/420KS i 430Nm, raspolaže sa 412kW/560KS pri 7750 o/min. i 580Nm obrtnog momenta pri 5500 o/min., što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,9 sekunde (fabrički model 4,6 sec), do 200 km/h mu treba 12,5 sekundi, dok najveća brzina iznosi 315 km/h (serijski R8 može do 301 km/h).
Nemački AC Schnitzer je juče i zvanično objavio kompletno press saopštenje vezano za njihov najnoviji rad - AC Schnitzer ACS3 Sport Cabrio, odnosno modifikovani BMW M3 Cabrio.
Za sve fanove Porschea 911 Turbo (serije 997), firma Evolution MotorSports je pripremila novi tjuning kit, kojim se snaga fabričkog 3,6 litarskog šestocilindraša podiže sa 353kW/480KS na 700 ili čak 725 konja (podataka o performansama ovako motorizovane 911-ice Turbo nažalost nema).
BMW serija 3 (limuzina i karavan) je prošla kozmetički tretman u tjuning kompaniji Inside Performance, čiji paket za ovog Bavarca podrazumeva zadnji difuzor od karbon fibera u stilu BMW-a M3 (košta 650 evra), kućišta retrovizora takođe od karbon fibera, "trepavice" na prednjim svetlima, spojler od karbon fibera na poklopcu prtljažnika, doterani prednji branik i haubu motora, kao i unapređenu unutrašnjost sa elementima od – pogađate - karbon fibera.
Nedavno predstavljeni Audijev manji SUV model Q5 doživeo je svoju prvu preradu u nekoj tjuning kompaniji, kako bi postao još privlačniji potencijalnim kupcima.
Ljudi iz poznate nemačke tjuning kuće Hamann su još početkom prošle godine kupcima ponudili atraktivni aerodinamički paket namenjen drugoj generaciji Minija, ali su tek sada u potpunosti kompletirali svoju ponudu, izbacivši na tržište i performance kit za povećanje snage u Miniju Cooper S i Cooper D.
Nemačka tjuning kompanija Lorinser će biti jedna od prvih koja će kupcima ponuditi modifikovanu verziju novog Mercedesovog kompaktnog SUV modela GLK.
I dosadašnji tjuning paket američke kompanije Heffner Performance za povećanje snage Lamborghinijevog V10 agregata je vlasnicima Gallarda pružao vrhunske performanse, ali kako to već obično biva, i od dobrog ima bolje.
Tako je Jason Heffner sada izradio ekstremni primerak Gallarda, koji raspolaže sa svih 694kW/942KS i 1032Nm obrtnog momenta!! Nažalost, podaci o performansama ovog Gallarda nisu objavljeni, ali ih je lako zamisliti...
Naravno, ovakav Gallardo je pretrpeo opsežne izmene u odnosu na fabrički primerak (između ostalog, tu su dva turbo punjača, novi klipovi, usisni i izduvni sistem, kvačilo, pumpa za vodu, pumpa za gorivo...), a dodati su i novi elementi poput zadnjeg difuzora i zadnjeg krila (oba od karbon fibera i u stilu Gallarda Superleggera).
U nemačkoj kompaniji Alpina su još pre nekoliko meseci rešili da se poigraju sa modelom D3 Bi-Turbo (pa su u njega ugradili četvorocilindrični 2,0 litarski bi-turbo dizel motor iz BMW-a 123d), a sada je posle sedana i karavana na red došao i Coupe, koji je ovih dana postao dostupan i britanskim kupcima (tih kupaca ipak neće biti previše, jer je za ovu godinu za Veliku Britaniju predviđeno samo 100 komada Alpine D3 Bi-Turbo Coupe).
Umesto standardnih 150kW/204KS i 400Nm, ovaj 2,0 litarski agregat ovde razvija 157kW/214KS i 450Nm obrtnog momenta (specifična snaga iznosi 107 konja po litri zapremine, dok je odnos snaga/težina 146KS po toni). To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 6,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 244 km/h.
Alpina D3 Bi-Turbo Coupe po fabričkim podacima ima kombinovanu potrošnju od samo 5,4 litara na 100 km i emituje 143 grama CO2 po kilometru (to je podatak sa verziju sa manuelnim menjačem, dok sa automatikom potrošnja iznosi 5,6 litra, a emisija CO2 je 148g/km).
Od menjača zavisi i cena, pa tako D3 Bi-Turbo Coupe sa manuelnom transmisijom košta 32.950 funti (41.605 evra), a sa automatikom 34.540 funti (43.600 evra).
Kao i svaki BMW Alpina, i D3 Bi-Turbo Coupe ima Alpinin aero body kit (u ovom slučaju prilično diskretan), sportsko ogibljenje, novi sportski izduvni sistem i karakteristične Alpinine aluminijumske točkove.
Nemački tjuner se posle nedavne obrade BMW-a X6 (o tome više OVDE), pozabavio i BMW-ovim SAV (Sports Activity Vehicle) modelom X5, koji posle tretmana u ovoj kompaniji dobija novi izgled eksterijera i enterijera, kao i pojačani 3,0 litarski dizel motor. Naime, pomenuti agregat umesto serijskih 210kW/286KS, sada raspolaže sa 228kW/310KS i 680Nm obrtnog momenta.
Za dinamičniji i još sportskiji izgled brine se novi aerodinamički paket, koji sadrži modifikovane branike sa integrisanim spojlerima, moćnije pragove, otvore za vazduh na haubi motora, proširene blatobrane, a tu je i novi sportski izduvni sistem i čitava paleta novih točkova (najveći su od 22 inča).
Naravno, ni unutrašnjost nije zaboravljena, pa je ista bogatija ne samo za trokraki AC Schnitzer sportski upravljač, već i za i aluminijumske pedale, brojne dekorativne elemente od karbona i aluminijuma, kao i AC Schnitzer patosnice.
Nakon Edo Murcielaga LP640 Versione Nardo sa 487,5kW/663KS pri 7800 o/min. i 675Nm obrtnog momenta pri 5600 o/min.(baza je standardni Murcielago LP640 sa 640KS i 660Nm), nemački tjuner Edo Competition Motorsport GmbH sada boljestojećim kupcima nudi novu igračku – Edo Lamborghini Murcielago LP710 /2.
Inžinjeri ove tjunerske kuće uspeli su da iz Murcielagovog 6,5 litarskog V12 motora (zahvaljujući, između ostalog, detaljno obrađenom izduvnom sistemu, modifikovanim glavama cilndara, novim bregastim osovinama, reprogramiranoj elektronici motora i sportskim filterima za vazduh) izvuku 522kW/710KS pri 7625 o/min. i okruglo 700Nm pri 6400 o/min.
Rezultat je ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,2 sekunde, do 200 km/h mu treba manje od 10 sekundi, a najveća brzina je veća od 360 km/h.
Edo Competition je takođe svoj LP 710 /2 pretvorio u automobil sa samo zadnjim pogonom, što je rezultiralo i 40 kg manjom težinom i agilnijim upravljanjem.
Murcielago u obradi Edo Competitiona dobija i specijalno dizajnirano zadnje krilo, koje može da se podešava i aluminijumske točkove od 19 inča sa Continental V-max gumama, dimenzija 225/35 ZR 19 (napred) i 325/30 ZR 19 (nazad).
VIDEO : Edo Lamborghini Murcielago LP710 /2
Nemački tjuner MTM (Motoren Technik Mayer) uzeo je u svoje ruke ionako potentni Audi S3 sa 265 konja i 350Nm obrtnog momenta i nastao je MTM Audi S3 8P. Jednostavno rečeno, MTM je od jednog "običnog" hečbeka napravio trkačku mašinu, čiji 2.0TFSI agregat sada raspolaže sa 380KS i 460Nm.
MTM u kratkom press saopštenje ne navodi kako su postigli tu snagu, ali napominje da S3 8P od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od 5 sekundi i da postiže maksimalnu brzinu od 279 km/h.
Osim povećanja snage, MTM u ovaj Audi S3 ugrađuje i novi Brembo kočioni sistem, kao i aluminijumske "bimoto" točkove od 19 inča.
Po zahtevu kupca, MTM za S3 8P nudi krov, prednji i zadnji difuzor, prednji gril, zadnji krovni spojler i retrovizore u nekoliko različitih boja.
MTM Audi RS6 R Avant
Koliko god to nekome zvučalo čudno, izgleda da 580 konja i 650Nm obrtnog momenta u fabričkom Audiju RS6 Avant pojedinim vlasnicima i potencijalnim kupcima ipak nije dovoljno. Ovaj "problem" rešava MTM, posle čije obrade 5,0 litarski V10 biturbo motor ovog Audija razvija svih 656KS pri 6180 o/min. i 785Nm (što kupca košta 3999 evra). Rezultat? Ubrzanje od 0 do 100 km/h smanjeno sa fabričkih 4,6 na 3,9 sekunde, dok maksimalna brzina zavisi od želje kupca. MTM naime nudi mogućnost elektonski limitirane brzine na 279, 290 ili 310 km/h (fabrički primerak inače ima elektronsku blokadu koja mu ne dozvoljava više od 250 km/h).
Kome ni 656 konja nije dovoljno, obradovaće vest da MTM priprema i performance paket (koštaće 9950 evra), koji će snagu RS6 Avanta podići na svih 702KS. Ako ni to nije dovoljno...
MTM je za svoj RS6 R Avant predvideo i novi prednji spojler i zadnji difuzor (oba od karbon fibera), jače kočnice (prednji diskovi 405 x 36 mm), doterano ogibljenje, novi sportski izduvni sistem i set MTM Bimoto aluminijumskih točkova od 20 ili 21 inča (ovi potonji sa gumama dimenzija 285/30ZR21).