Tjuner Lumma Design je još krajem septembra pustio u opticaj jedan crtež kojim je najavio premijeru njihove modifikacije BMW-a X6. U međuvremenu su stigle i prve prave fotografije tog modela nazvanog Lumma CLR X 650, koji će biti izložen i na ovogodišnjem Salonu tjunera u Esenu (počinje krajem novembra).
Nedavno obnovljena BMW-ova serija 3 uskoro će moći da se opremi i novim aerodinamičkim paketom nemačke tjuning kuće AC Schnitzer.
Nemačka tjuning kuća PPI Automotive Design GmbH je najavila da će na predstojećem Salonu tjunera u Esenu (od 29.11. do 7.12.) održati svetsku premijeru svoje nove obrade Audijevog sportskog modela R8, koji će kao Razor GTR biti proizveden u ograničenoj seriji.
Kao što je poznato, "standardni" Ferrari FXX (kao i FXX Evolution) nije registrovan za vožnju u otvorenom saobraćaju, već isključivo za vožnju po trkačkim stazama. Ipak, jedan od ukupno 30 proizvedenih primeraka (ne računajući FXX Evolution) je dospeo u ruke nemačke tjuning kompanije Edo Competition i posle prerade njihovih inženjera dobio je dozvolu za vožnju u svakodnevnom saobraćaju.
U japanskoj tjuning kući LB Performance (postoji od 1993. godine) su svim vlasnicima standardnog Lamborghinijevog Murcielaga ponudili novi estetski paket, koji će njihov automobil vizuelno približiti Murcielagu LP640.
Kao po dogovoru, čak tri tjuning kuće su u proteklih nekoliko dana predstavile svoje verzije Porscheovog Cayenna GTS. Naime, posle Edo Competitiona i JE DESIGNA, na red je došao nemački Lumma Design, čiji će modifikovani Cayenne CLR 550 R publika prvi put videti na Salonu tjunera u Esenu (traje od 29.11. do 7.12.).
Nakon konkurentske kompanije Cobra Technology & Lifestyle, i tjuner ELIA (specijalista za obradu Renaultovih modela) kupcima od nedavno nudi svoj (za sada prilično skroman) paket za individualizaciju Renaultovog novog crossover modela Koleos.
Tek što je nemački Hamann Motorsport objavio prve slike i detalje o svojoj preradi Maseratijevog GranTurisma (o tome OVDE), veoma brz odgovor na istu temu stiže iz tjuning kompanije Project Kahn.
Nekoliko dana pošto je nemački Edo Competition izašao na tržište sa svojim tjuning paketom za Porscheov Cayenne GTS (o tome više OVDE), sada je to uradila još jedna poznata tjuning kuća – JE DESIGN (specijalizovana pre svega za modele Seata, Audija i Volkswagena).
Nedugo nakon japanske premijere novog Hondinog gradskog modela Life (o tome više OVDE), firma Mugen, japanski specijalista za modifikovanje Hondinih automobila, već nudi svoj tjuning kit namenjen vlasnicima Lifea, koji i od ovakvog malog automobila očekuju nešto više.
Odmah nakon Maseratija GranTurismo (o tome više OVDE), nemački Hamann Motorsport je opet bacio pogled i na svoje standardne "žrtve" – modele bavarskog BMW-a.
SEMA Salon tjunera u Las Vegasu, na kome je Dodge Challenger (odnosno njegove modifikovane verzije) bio jedan od najzanimljivijih eksponata, je doduše završen, ali tjuneri naravno ne miruju.
Tjuning kuća Project Kahn, koja je posle bezbrojnih doterivanja najekskluzivnijih automobila nedavno u svoje ruke uzela i korejski Ssangyong Rexton (o tome više OVDE), sada kupcima nudi i modifikovani Audi R8.
U nemačkom Hamann Motorsportu nikad ne miruju, a i Salon tjunera u Esenu je opasno blizu (počinje 29. novembra), pa i ne iznenađuje pojava još jednog modifikovanog automobila iz njihove ponude.
Nemačka kompanija Edo Competition je odavno poznata kao specijalista kada se radi o izuzetnim preradama najbržih i najskupljih automobila na svetu (dovoljno je podsetiti se njihovih modifikacija Lamboghinija Murcielago LP640 i Gallardo, Porschea 911 Turbo, Forda GT, Ferrarija 599GTB, Ferrarija Enzo i Maseratija MC12 Corsa), dok je najnoviji rad ove kuće jedan SUV model – Porscheov Cayenne GTS.