home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Još jedna u dugačkom nizu prerada Audijevog modela TT stiže iz nemačke tjuning kuće Pogea Racing, čiji će tjuning paket namenjen ovom automobilu biti na raspolaganju kupcima već sledećeg meseca. Njihova nova kreacija nosi naziv Husttler, a u odnosu na standardni Audi TT odlikuje se novim aerodinamičkim paketom (modifikovani prednji branik sa integrisanim spojlerom, većim otvorima za vazduh i dodatnim LED svetlima, "škrge" za vazduh na prednjim blatobranima, doterani zadnji branik sa difuzorom i četiri završetka novog sportskog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika, atraktivni petokraki aluminijumski točkovi od 19 inča, zadnje krilo koje se elektronski podešava), interijerom sa panelima od karbon fibera, KW sportskim ogibljenjem, kao i povećanjem snage 2,0 litarskog TFSI turbo benzinca. Posle dorade u Pogea Racingu (reprogramirana elektronika motra, novi izduvni sistem, novi filter za vazduh), snaga ovog agregata raste na 206kW/280KS i 420Nm. Ukoliko ovo nije dovoljno, Pogea Racing nudi i kit za povećanje snage na 330KS. Inače, maksimalna brzina Husttlera iznosi 285 km/h. Pogea Racing svoj Husttler nudi u dve verzije : kupe sa nazivom White Angel i roadster, koji nosi ime Red Devil (na trećoj slici).





Osim Mazde Atenza Mazdaspeed concept, o kojoj je nedavno već bilo reči, Mazda će na predstojećem januarskom Tokyo Auto Salonu (japanski salon tjunera) izložiti još nekoliko slično stilizovanih modela. Prvi je Mazda Roadster Mazdaspeed, odnosno Mazda MX-5 kako se zove kod nas (negde poznat i kao Miata). Radi se o tjuniranom primerku popularnog dvoseda (u verziji sa metalnim sklopivim krovom), koji se od standardnog modela razlikuje po novom aero body kitu, modifikovanom interijeru, doteranom ogibljenju i izduvnom sistemu (sa dva završetka). Pomenuti aerodinamički kit sadrži novi prednji i zadnji spojler, modifikovani prednji branik sa drugačije oblikovanim otvorima za vazduh, pragove, "škrge" za vazduh na prednjim blatobranima, spojler na poklopcu prtljažnika, atraktivne aluminijumske točkove, dok je unutrašnjost bogatija za dvobojna sportska sedišta i isti takav upravljač. Slične promene je doživela i Mazda Demio Mazdaspeed (u Evropi Mazda 2). Od ostalih verzija ovog modela, Demio Mazdaspeed se razlikuje po novom body paketu (spojleri, pragovi, modifikovana maska hladnjaka, zadnji krovni spojler, "škrge" za vazduh na prednjim blatobranima, nove aluminijumske felne), modifikovanom interijeru (dvobojna sportska sedišta i dvobojni sportski volan, detalji od karbon fibera), ogibljenju i izduvnom sistemu.

 



Hennessey Viper Venom 650R

20 Dec 2007 - 01:53 Tuning Link

Američki Hennessey Performance Engineering nam je poznat pre svega po svom Viperu Venom 1000 Twin Turbo sa 1000KS, a sada su promovisali i Viper Venom 650R (na bazi Vipera SRT10 za 2008. godinu), koji iz 8,4 litarskog V10 agregata izvlači 678KS pri 6200 o/min. i 873Nm obrtnog momenta pri 5200 o/min. (uparen sa manuelnim menjačem sa 6 stepeni). Drugim rečima, Venom 650R ima 78KS više od standardnog Vipera SRT10 (zahvaljujući, između ostalog, novom izduvnom sistemu od nerđajućeg čelika i K&N filteru za vazduh), što je dovoljno da ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi samo 3,3 sekunde, ubrzanje do 150 milja na sat (241 km/h) traje 15,5 sekundi (1,5 sekundu bolje od fabričkog Vipera SRT10), dok mu maksimalna brzina iznosi 211 milja na sat ili 339 km/h. Ovde i podatak da četvrt milje (402 metra) prelazi sa 11,3 sekunde. Paket promena zaokružuju još nove kočnice, posebne Venom 650R oznake na spoljašnjosti, nove patosnice i pločica sa serijskim brojem u kabini i ispod haube. Ovaj Viper je inače odgovor na novu Corvettu ZR1, koju će General Motors predstaviti publici na skorašnjem salonu automobila u Detroitu. Hennessey će proizvesti samo 200 komada Vipera Venom 650R, a kupci dobijaju i garanciju u trajanju od tri godine.



Arden Range Rover AR7

19 Dec 2007 - 00:36 Tuning Link

Najnoviji proizvod nemačke tjuning kuće Arden (poznate i priznate po doradi modela Jaguara i Land Rovera) jeste ovaj Range Rover AR7, koga pokreće V8 benzinac sa kompresorom, zapreminom povećanom na 4,5 litra, snagom od 480 konja i 680Nm obrtnog momenta. Dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,5 sekundi i maksimalnu brzinu od 240 km/h. Naravno, Arden se nije bavio samo motorom, pa je tako AR7 dobio i sportski aerodinamički kit (modifikovani prednji branik sa grilom od nerđajućeg čelika, novi pragovi, proširenja blatobrana i doterani zadnji branik), dodatna LED prednja svetla, novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika (sa završecima originalnog dizajna), atraktivne točkove od 22 ili 23 inča, pojačani kočioni sistem (sa ventilirajućim diskovima) i doterani interijer (koža u različitim bojama, alkantara, drvo i detalji od hroma, karbona i aluminijuma). Rezultat ovog doterivanja je dinamičniji, ali i dalje dovoljno elegantan izgled, poboljšano upravljanje i veće zadovoljstvo u vožnji.




O modelu GT9 kompanije 9ff je već bilo reči za vreme nedavno završenog salona tjunera u Esenu, a u međuvremenu je nemačka kompanija najavila proizvodnju ograničene serije ovog automobila (biće napravljeno samo 20 komada). Iza imena 9ff GT9 se u stvari krije detaljno modifikovani Porshe 911 GT3 (produžen za 300 mm, spušten za 120 mm), koji zahvaljujući konstrukciji od karbon fibera i kevlara, teži samo 1326 kg. Za pogon je zadužen centralno smešten 4,2 litarski redni 6-cilindrični motor sa dva turbo punjača. Pomenuti agregat raspolaže sa svih 987KS i 964Nm obrtnog momenta (raspoloživog u rasponu od 5970 do 7850 o/min.), što je po tvrdnjama ljudi iz ove firme dovoljno za najveću brzinu od preko 400 km/h. Po ranijim procenama GT9 može da postigne maksimalnu brzinu od tačno 409 km/h, što bi, ako se potvrdi u praksi, bilo dovoljno da se prestigne Bugatti Veyron (postigao 407 km/h). Cena naravno nije mala i iznosi svih 592.600 evra...




Tjuning kuća Kleemann (specijalizovana za dorade Mercedesa i AMG-a) nedavno je na salonu automobila u Dubaiju (Dubai Motor Show) promovisala "jednog od najlepših i najsnažnijih SUV vozila", nazvanog Kleemann ML63K Bi-turbo. Uz ugradnju dva turbo Garrett punjača i novog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika, Kleemann je iz motora ovog SUV-a izvukao svih 800 konja, dok je maksimalni obrtni moment elektronski limitiran na okruglo 1000Nm. Zanimljivo da standardnom ML63 7G Speedshift menjaču nisu bile potrebne nikakve dorade, kako bi ogromnu snagu preko 4-Matic integralnog pogona preneo na svaki od 20-inčnih Kleemann TS-7 točkova. Uz Pirelli P-Zero Rosso (dimenzija 315/35 R20) i modifikovano ogibljenje, ML63K Bi-turbo se odlikuje upravljanjem poput sportskih automobila, bez obzira na težinu od 2,5 tone. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi samo četiri sekunde, a maksimalna brzina je elektronski ograničena na 300 km/h (ručno napravljen brzinomer je inače izgraviran do 400 km/h). Ovako tešku i snažnu grdosiju treba i zaustaviti, pa ML63K Bi-turbo ima pojačani kočioni sistem sa ventilirajućim diskovima od 380 mm napred, a pozadi od 345 mm. Po rečima ljudi iz Kleemanna, cilj je bio da ovaj ML pruži vozaču maksimalne performanse i kontrolu na putu, a da istovremeno vozilo bude bezbedno, pouzdano i praktično za svakodnevnu upotrebu. Osim kompletnog aerodinamičkog paketa i jedinstvene Nordic White bele boje, Kleemann je doradio i interijer, u kome preovlađuju alkantara i koža. Kleemann za sada još nije odlučio da li će ML63K Bi-turbo biti proizveden u nekoj limitiranoj seriji, ali je nekoliko elemenata sa ovog automobila već dostupno kupcima.

 



Britanska tjuning kuća Project Kahn je za vlasnike ionako ekskluzivnog kupea Bentley Continental GT pripremila novi stajling kit GTS, koji treba da unapredi sportski imidž ovog modela ali da istovremeno ostane veran njegovim originalnim linijama. Iako je dakle već i standardni Continental GT sam po sebi dovoljno atraktivan auto, u Project Kahnu su ipak pripremili novi stajling paket za one kupce koji žele još individualniji, odnosno personalizovani izgled svog automobila. Ukratko, novi aerodinamički paket sadrži novi prednji dvodelni spojler koji okružuje prednji branik, nove pragove, modifikovan zadnji branik i atraktivne Kahnove RS-D šestokrake aluminjumske točkove veličine 20 inča. U britanskoj firmi nisu zaboravili na unutrašnjost, koja je sva u Nappa koži (sedišta, volan, vrata i ručica menjača), a paket promena zaokružuju zatamnjena stakla i elektronski modul za podešavanje visine vozila.




Carlsson CD32

15 Dec 2007 - 01:02 Tuning Link

Nemački tjuner Carlsson je za Mercedesov model ML 320 CDI kupcima ponudio kompletan tjuning paket, koji podrazumeva ne samo povećanje snage njegovog V6 dizel agregata, već i atraktivan aerodinamički kit, nove aluminijumske točkove, doteranu unutrašnjost, novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa četiri završetka (brinu se ne samo za moćniji izgled, već i za odgovarajući zvuk), kao i elektronski kontrolisano podešavajuće C-Tronic ogibljenje (spušteno za 40 mm i zaslužno za poboljšano upravljanje, manje naginjanje i bolju aerodinamiku vozila). Carlsson je svoj model nazvao CD32, a velika snaga u kombinaciji sa atraktivnim izgledom i luksuznim interijerom čine ga zaista snažnom pojavom, bilo u gradu ili van njega. Što se snage tiče, Carlsson je 3,0 litarski V6 dizelaš pojačao na 198kW/269KS i 612Nm obrtnog momenta, dostupnog pri 1800 o/min. Sa većom snagom ide i dinamičniji izgled, što je zasluga modifikovanih branika (napred sa integrisanim spojlerom, a pozadi sa difuzorom), novog prednjeg grila i naravno novih Carlsson 1/11BE (Brilliant Edition) točkova veličine 22 inča, sa 11 krakova i Dunlop SP Sport 9000 gumama (dimenzija (285/30 R22). Unutrašnjost je oplemenjena samo najboljim materijalima (kožom, alkantarom i drvetom), ergonomskim Carlsson sportskim volanom (u koži ili u kombinaciji kože i alkantare), aluminijumskim pedalama i dodatnim osvetljenjem. Naravno, ne postoje nikakva ograničenja za želje onih kupaca koji žele da svom ML-u daju neki svoj lični pečat.




Izvor : www.tuning.co.yu

ZVANIČNO SAOPŠTENJE ZA MEDIJE I JAVNOST :

Nakon četiri godine organizovanja Tuning Styling manifestacija i održavanja prvih drift trka u Srbiji, Auto tuning Club zajedno sa časopisom Tuning Styling, sa ponosom objavljuje da je sklopio ugovor o održavanju najpoznatije međunarodne drift manifestacije u Evropi – “KING OF EUROPE”.  Grad Kragujevac biće domaćin ovog internacionalnog hepeninga 26. i 27. jula 2008. godine.
Na konferenciji za novinare, u zgradi Skupštine grada Kragujevca koju je održao Jovan Pavlović-Bojadžić, zamenik predsednika Skupštine grada, predstavnici organizacije “King of Europe”, zajedno sa predstavnicima “Auto Tuning Cluba” (vlasnicima licence za KOE), obišli su stazu na kojoj će trka biti održana i izrazili zadovoljstvo da će Srbija biti peta zemlja koja će naredne godine “ugostiti” više od 80 driftera iz cele Evrope.

POD POKROVITELJSTVOM GRADA KRAGUJEVCA

King of Europe biće održan na stazi ispred fabrike Zastava, koja će uskoro biti uređena, proširena i pokrivena novim slojem asfalta zahvaljujući spremnosti lokalne samouprave grada Kragujevca. Pored renoviranja staze, biće preduzete sve mere obezbeđenja kako bi publika mogla u potpunosti da uživa u ovom visoko adrenalinskom sportu.
Naglašavamo da će King of Europe biti deo Tuning Styling manifestacije koje Auto Tuning Club sa časopisom Tuning Styling već godinama održava. U okviru TS Show-a, manifestacija će obilovati zabavnim sadržajima (car-wash, DJ, dance girls) kao i takmičenjima u Styling-u, dB-u, SQ-u i Burnout-u.

DRIFT KING OF EUROPE

Organizacija “King of Europe”, sa sedištem u Londonu, održava već nekoliko godina međunarodne drift trke u Finskoj, Francuskoj, Belgiji, Poljskoj, Švedskoj, Češkoj i Mađarskoj. Prošle godine je za pobednike obezbedila let u Dubai koji su se sa svojim automobilima oprobali na Dubai Drift Challenge-u, a ove godine će pobednicima prirediti nova iznenađenja.




Monaco Elite Fiat 500

14 Dec 2007 - 00:38 Tuning Link
 

Firma Monaco Elite se kod dorade novog Fiata 500 više fokusirala na modifikaciju izgleda eksterijera i interijera nego na poboljšanje njegovih performansi. Tako njihov Fiat 500 karakteriše "opaque" boja, sportski izduvni sistem sa dva završetka, prednji mrežasti gril (od aluminijuma), modifikovani branici, otvori za vazduh na haubi motora, drugačiji retrovizori, aluminijumski Racing točkovi od 16 inča, dok je unutrašnjost sva u koži (sedišta, vrata, prednji panel). U skladu sa svojim imenom, Monaco Elite svoj rad na ovom Fiatu naplaćuje "elitnih" 8600 evra, a ukoliko i vi želite da vam Monaco Elite ugradi svoj paket na vaš Fiat 500, znajte da osim para morate imati i strpljenja, jer čitav proces traje oko tri nedelje.



 

Japanska tjuning kompanija Wald International poznata je po doradi prestižnih modela evropskih i japanskih marki automobila (pre svega BMW, Mercedes, Bentley, Lexus), a njihov najnoviji rad vidite na slikama. Radi se o Mercedesovom kupeu CL (serija W216), koji se već u standardnoj, fabričkoj verziji ističe svojom impozantnom pojavom. Kako uvek ima onih koji žele nešto više (i to naravno mogu i da plate), Wald International je za Mercedes CL pripremio novi tjuning program, koji se sastoji od novog prednjeg spojlera, modifikovanih branika, otvora za vazduh na prednjim blatobranima, dodatnih svetala napred, ispupčenijih pragova, spojlera na poklopcu prtljažnika, zadnjeg krovnog spojlera i atraktivnijih točkova (u boji automobila, u kojoj je i maska hladnjaka). Paket zaokružuju i novi izduvni sistem sa četiri završetka i pojačane kočnice.




Iako je proizvodnja standardne Porsche Carrere GT završena, to ne sprečava mnogobrojne tjunere da i dalje uporno pokazuju (ili dokazuju) šta sve mogu da naprave od ovog modela. Najnoviji proizvod stiže iz nemačke tjuning kuće Edo Competition, koja je iz 5,5 litarskog V10 motora Carrere GT izvukla čak 770KS. Kome je to mnogo, Edo Competition nudi još nekoliko nivoa povećanja snage ovog V10 motora, i to na 492kW/670KS i 640Nm (nivo 1) i 526kW/715KS i 660Nm (nivo 2), dok nivo 3 podrazumeva pomenutih 770KS (ili 566kW) i 690Nm (serijski model inače ima 612KS). Snaga je podignuta zahvaljujući, između ostalog, modifikovanoj elektronici motora, novom filteru za vazduh i novom sportskom izduvnom sistemu (samo ovaj poslednji povećava snagu za 25 konja, a za 18 kg je lakši od serijskog). Ostale promene uključuju novo zadnje krilo (od karbon fibera), podešavajuće edo/KW Competition amortizere, pojačan kočioni sistem, Recaro kožna sportska sedišta i petokrake točkove od 18 inča obuvene u Michelin Pilot Sport Cup gume, dimenzija 265/35 18 napred i 345/30 18 nazad. Verzija sa 670KS postiže 345 km/h, varijanta sa 715KS može do 355 km/h, a najjači sa 770 konja ide do 365 km/h.




Običan Volkswagenov Transporter (serija T5) obično ne privlači naročitu pažnju slučajnih prolaznika ali ovi modeli na slikama zalužuje mnogo više od pažnje. Radi se o Transporteru u čiji zadnji deo je nemačka firma TH Automobile ugradila 3,6 litarski bokser motor iz Porschea 911 Turbo sa 420KS (ali pojačan na svih 450 konja), a kao da to nije bilo dovoljno, ugrađen je i pogon na sva četiri točka iz Porschea 911 (serija 996). Rezultat ? Ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 5,1 sekundu, a maksimalna brzina 270 km/h ! U paketu su i dorađeno ogibljenje, pojačane kočnice, novi branici, veliki gril hladnjaka, aluminijumski točkovi od 20 inča i modifikovana unutrašnjost, koja je dobila Porscheov upravljač, menjačku kutiju i instrument tablu. TH Automobile nudi dve verzije ovog modela : TH2 u kombi verziji (prva slika ) i TH3 u verziji pick-up sa 4 vrata na drugoj slici (ovaj poslednji ima i za 50 cm produženo međuosovinsko rastojanje). Naravno, cena za ovako nešto nije baš mala. Prerada vašeg Transportera u model TH2 košta 145.000 evra, a u TH3 model čak 169.500 evra. Bez obzira na cenu, od septembarskog salona u Frankfurtu do danas, TH Automobile je već prodato šest komada ovih "vozila".



Milotec Škoda Fabia II

12 Dec 2007 - 00:56 Tuning Link

Za kupce kojima nedavno predstavljeni fabrički Sport paket nije dovoljno privlačan (ili jednostavno žele nešto više), nemačka tjuning kuća Milotec u svojoj ponudi ima atraktivan stajling kit za novu generaciju Škode Fabije. Naime, za originalniji izgled Fabije II brinu se elementi kao što su modifikovani prednji branik sa integrisanim spojlerom, nova maska hladnjaka (bez znaka Škode), "obrve" na prednjim svetlima, nova zadnja svetla, petokrake aluminijumske felne sa novim gumama i detalji poput novih gumenih zaštitnih lajsni na branicima, novih kvaka i lajsne od nerđajućeg čelika na poklopcu prtljažnika. Paket čine i nove opruge, za 30 mm niže ogibljenje, a u kabini novi set pedala i zaštite pragova od nerđajućeg čelika.    



Još jedna nova specijalna i limitirana edicija Fordovog Mustanga nije nikakvo iznenađenje, posebno ako se radi o modelu koji stiže iz američke kompanije Saleen. Zanimljiv je međutim motiv za pojavljivanje ovog specijalnog Mustanga, nazvanog American Flag Edition. U Saleenu su naime odlučili da posebnu seriju Mustanga (biće napravljeno samo 24 komada) posvete pripadnicima američkih oružanih snaga, odnosno muškarcima i ženama u vojnoj službi, koji, kako se kaže u Saleenovom saopštenju, "brane našu zemlju kod kuće i u inostranstvu" i koji "predstavljaju ponos i snagu Amerike." Zbog patriotskih razloga limitirana serija ovog Mustanga biće dostupna samo u tri boje, tačnije u bojama američke zastave; crvenoj, beloj i plavoj (po 8 automobila u svakoj boji). Patriotski American Flag Edition se bazira na Saleen Mustangu S281 supercharged, a pokreće ga 4,6 litarski V8 motor sa kompresorom, koji razvija 347kW/465KS pri 5800 o/min. i 575Nm obrtnog momenta pri 4000 o/min. (motor je uparen sa petostepenom manuelnom transmisijom). Sem pojačanja snage motora, Saleen je na Mustangu American Flag Edition doradio i ogibljenje, kočioni sistem, izduvni sistem, modifikovao prednji i zadnji kraj automobila, dodao 20-inčne aluminijumske točkove sa Dunlop gumama i sistemom za praćenje pritiska u pneumaticima, kožna sportska sedišta (prošivena crvenim koncem), kožni volan i ručicu menjača, nove pedale, AM/FM/CD sound sistem, brzinomer izgraviran na 200 milja na sat (322 km/h), nove patosnice i naravno pločicu sa serijskim brojem u kabini.