
Pritom su u plusu jedino plug-in hibridi, dok najveći pad imaju električni modeli. Kvartalni pad iznosi čak 20 posto, dok je samo u aprilu prodaja električnih Volvoa pala za zabrinjavajućih 32 posto. Zato ne čudi što su u Volvou već ranije odustali od plana da do 2030. godine u potpunosti pređu na struju. Kako stvari stoje, realnije je otvaranje odeljenja za razvoj klasičnih termalnih motora, piše Index.hr.
Takođe, zbog uvođenja carina Volvo će vrlo verovatno u svojim američkim pogonima proširiti asortiman. Uz EX90 bi tako u Americi mogao da se proizvodi još jedan model, verovatno XC90 ili XC60.
Hakan Samuelsson, koji se vratio na čelo Volvoa pre nešto više od mesec dana, već se sada nalazi na teškom ispitu. Veliko je pitanje kako će vratiti Volvo u plus i koliko će strpljenja uopšte imati Geely, u čijem vlasništvu je švedska marka.
Izvor: Index.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volvo