
Nakon primene novih EU pravila o emisijama vozila, u Parizu, Briselu i Madridu došlo je do povećanog zagađenja

Renault i FCA grupacija su po svemu sudeći, još uvek otvoreni po pitanju potencijalnog “spajanja”. Međutim, zvaničnici oba automobilska giganta su zabrinuti zbog određenih uslova koji bi mogli da ometaju nastavak pregovora.

Statistika Svetskog ekonomskog foruma u poslednjih osam godina jasno pokazuje da je Srbija, kada je reč o kvalitetu putne mreže, najlošije rangirana od svih država u našem regionu, s izuzetkom Bosne i Hercegovine.

Grupa PSA počeće sklapanje baterija za svoje hibridne i električne modele u fabrici u Tranvoj u Slovačkoj, a kasnije i u Vigu u Španiji.

Plastični otpad je danas veliki problem u svetu, a kompanija Ford je jedna od onih koje rade na rešenju.

Daimler, nemačka automobilska kompanija koja proizvodi Mercedes-Benz, smanjila je očekivanja profita za 2019. za stotine miliona evra.

Ne postoji hermetički zatvoren motor u koji ne probija voda, ali to ne znači da poplavljen auto ne može više da se vozi.

Kompanija Citroen je odlučila da penzioniše svoj model C4 Cactus nakon samo jedne generacije.

Građani Kube najviše voze oldtajmere, ali osim njih oni imaju originalnu taksi službu s Koko taksijima, koje turisti obožavaju.

Porsche je krenuo sa elektrifikacijom svoje game, međutim, po rečima šefa odeljenje Porsche GT, Andreasa Pruningera, planovi elektrifikacije se neće primenjivati na GT modele.

U impresivnoj kolekciji su gotovo svi hipersportski automobili predstavljeni poslednjih godina.

Nemačka automobilska regulatorna agencija naredila je Opelu da povuče sa tržišta određene benzinske verzije modela Adam i Corsa jer njihove emisije premašuju dozvoljene vrednosti, prenosi nemačka štampa.

BMW-ovi modeli X3 M i coupe-SUV X4 M su najnoviji modeli visokih performansi koji su dobili M oznaku, a bavarska kompanija očekuje da će X3 M postati najprodavaniji M model u veoma bliskoj budućnosti.

Proizvođač igračaka Lego često pravi verne kopije popularnih automobila, ali sve do sad je retko otkrivala nepoznate detalje novih modela poput njihovog dizajna.

Iako Hyundaijev luksuzni podbrend Genesis "raste" u SAD, on je godinama udaljen od ulaska na tržište Evrope.