
Možda se nećemo složiti da je Bangleov BMW Serije 5 E60 najatraktivnija Petica ikada, ali da je najposebnija ikada - sigurno hoćemo. Posebno to važi ako u obzir uzmemo M5 verziju koja se proizvodila pet godina, od 2005. do 2010. godine.

Za karirana sedišta i "lopticu za golf" na vrhu ručice menjača je zaslužna Gunhild Liljequist.

Hyundaijeva fabrika Nošovice u Češkoj je proizvela milioniti primerak SUV modela Tucson, pri čemu su za taj rezultat fabrici bila potrebna 52 meseca.

Volvo Cars i njegova roditeljska kompanija Geely najavili su spajanje proizvodnje motora sa unutrašnjim sagorevanjem u samostalan biznis.

S obzirom da je bio namenjen južnoafričkom tržištu, mnogi nisu nikad čuli za BMW 530 Motorsport Limited Edition ili kraće MLE. Ovaj retki primerak je bio duhovni prethodnik modelu M5, a sada je u potpunosti restauriran.

5. i 6. oktobar, najveći Abarth skup u istoriji održan je u Milanu, privukavši ogroman broj vlasnika i ljubitelja, spremnih za proslavu 70. godišnjice brenda.

BMW i3 po svemu sudeći neće dobiti direktnog naslednika, ali ovaj električni model će u aktuelnoj generaciji ostati u proizvodnji još nekoliko godina.

Pojedini mediji pišu da u nemačkoj Volkswagen Grupi razmatraju više opcija o tome šta da urade sa italijanskom markom Lamborghini koja je u njihovom vlasništvu.

Nakon Mercedesa i Audija, i BMW je objavio podatke o svojoj prodaji za septembar i prvih devet meseci ove godine.

Električna revolucija u automobilskoj industriji je izvesna, ali postoji nekoliko izazova u ovoj oblasti. Tehnički limiti elektromobila i njihova još uvek visoka cena, mogu se rešiti, ali mnogo ozbiljniji rizik postoji od nestašice baterija. Toyota je svesna toga i zato ulaže u rudarsku industriju.

Dubai je poseban grad i to dokazuje u svakom aspektu, pa i kada je reč o automobilima.

Odluka Volkswagena da napravi novu fabriku u Turskoj dovela je do zanimljive naredbe predsednika države Redžepa Tajipa Erdogana.

Audi je saopštio da je širom sveta u prvih devet meseci ove godne prodao 1.357.100 svojih vozila, što je za 3,6 odsto manje nego u istom periodu 2018.

Prosečna starost automobila u Hrvatskoj u 2018. godini iznosila je 12,6 godina, pa je prvi put od 2007. godine smanjena, saopštio je Centar za vozila Hrvatske.

Kako prenosi Tanjug, prodaja automobila američke kompanije Dženeral motors (GM) u Kini opala je za 17,5 odsto u periodu jul-septembar.