home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

 

Michael Arndt iz Nemačke (preciznije iz Hanovera) je utrošio 6 godina svog života i oko 6000 evra, kako bi napravio vernu kopiju Mercedes-McLarenenovog bolida Formule 1 u prirodnoj veličini, ali napravljenu u potpunosti od - šibica! Za ovo remek delo dotični gospodin je upotrebio 956.000 šibica i 1686 tuba lepka, a njegova Formula može da se rastavi na 45 pojedinačnih delova, radi lakšeg pomeranja i transporta. Da li neko zna bolji način da se utroši 6 godina i 6000 evra?





 

Na internetu su se proteklih dana pojavile slike posebne, vojne verzije Volkswagenovog SUV modela Touareg, koji je učestvovao na opsežnim testiranjima nemačke vojske, obavljenim na tenkovskom poligonu u blizini Triera. Nemačka armija naime planira da zameni 23.000 primeraka Mercedesa G klase, a za ceo posao se zainteresovao i Volkswagen, koji je inače za potrebe vojske u periodu od 1978. do 1982. godine izradio 9547 komada modela VW Iltis. Ovaj Touareg GFF pokreće 3,0 litarski TDI motor sa 225KS, ali zbog veće težine (krivac su dodatna ojačanja karoserije, naoružanje i novo ogibljenje firme Farmington Automotive) postiže najveću brzinu od samo 160 km/h.



Novi BMW-ov video, nazvan Unleashed, u glavnoj ulozi ima agresivnog dobermana koji pokušava da napadne BMW-ov M model. Kada i BMW "zareži", veliki crni pas postaje slatka kuca...



Na izložbi "Scrigno - Tesori d’Italia" ("Italijanski kovčeg sa blagom"), koja je ovog vikenda održana u Rimu, italijanski Studio M je publici predstavio specijalnu verziju novog Fiata 500, aktuelnog evropskog Automobila godine za 2008. Najvažnija karakteristika njihovog Fiata 500 Pepita je vidljiva već na prvi pogled, odnosno automobil je ofarban u posebnu boju koja u sebi sadrži zrnca 24-karatnog zlata. Ovde i podsećanje da je Studio M na prošlogodišnjem izdanju izložbe "Scrigno - Tesori d’Italia" promovisao i Maserati Quattroporte u istoj ovakvoj boji. Fiat 500 Pepita je bogatiji i za nove OZ točkove, interijer u alkantari i koži (može biti i od krokodila, zmije, morskog psa ili guštera), Loro Piana patosnice od kašmira, dok se na pedalama, ručici menjača i ručnoj kočnici nalaze Swarovski kristali. Cena za ovako nešto naravno nije mala i iznosi 70.000 evra, odnosno skoro sedam puta više u odnosu na bazni model Fiata 500.




Na aukciji održanoj u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, registarska tablica sa brojem 5 prodata je za rekordnu sumu od svih 6,75 miliona američkih dolara ! Na ovoj aukciji održanoj u prestonici Abu Dabiju prodata je i tablica sa brojem 7 (za 2,97 miliona dolara), ali najveće nadmetanje se tek očekuje sledeće nedelje kada će na prodaju biti ponuđena tablica sa brojem 1. Kako kaže Abdullah Al Mannaei, koji vodi aukciju registraskim tablicama, "što je cifra na tablici manja, to je njena cena veća". Zato se zaista sa velikim nestrpljenjem očekuje nadmetanje za tablicu sa brojem 1, tim pre što je ponosni vlasnik broja "5" (izvesni Talal), već najavio da je za "jedinicu" spreman da ponudi 15 do 20 miliona dolara !! Ima se, može se...   



Izvor : Audi

Ova skulptura Audija TT u XXL veličini (u razmeri 2,5:1) je već oduševila ljude u Berlinu, Pekingu i Hong Kongu, a u sledećih pet nedelja i minhenski fudbalski fanovi imaće prilike da je vide ispred tamošnje Allianz Arene. Vreme postavljanja ovog ogromnog Audija TT (dužine 10,2 metra, širine 4,5 metra, visine 3,25 metra i težine preko 10 tona) nije izbrano slučajno. Naime, tokom narednih nekoliko nedelja fudbalski klub FC Bayern München (Audijev partner) odigraće dve derbi utakmice sa dva rivala u borbi za titulu iz Bremena i Hamburga, a u DFB kupu i sa klubom 1860 München. Oni koji nisu u mogućnosti da uživo vide Audi TT XXL u Minhenu, moći će 12. februara da pogledaju dokumentarac o celom događaju koji će snimiti Audi tv (na sajtu www.audi.com/tv).      



Upravo tako. U cilju promocije novog Renaulta Kangoo, francuski proizvođač je postigao dogovor sa kompanijom 20th Century Fox L&M, kako bi iskoristio likove iz ove popularne animirane serije u svojoj novoj reklamnoj kampanji, koja u Francuskoj startuje 9. februara. Osim u Francuskoj, ove reklamna kampanja sa Simpsonovima će biti pokrenuta u još 28 zemalja, a cilj je pokazati upotrebljivost ovog svestranog automobila, odnosno njegovu sposobnost ispunjavanja svih, pa i najzahtevnijih želja neke porodice (u ovom slučaju želje Homera, Marge, Barta, Lise, Maggie i dede Abrahama Simpsona). Naravno, cela kampanja je začinjena dobro poznatih humorom iz ove serije.

 



Izvor : www.blic.co.yu

Ova godina bi trebalo da bude revolucionarna kada je u pitanju korišćenje kiseonika kao goriva, jer bi napokon trebalo da počne proizvodnja na veliko automobila na kiseonik. U pitanju je model OneCAT kompanije „Tata motors“, najveće indijske auto-kompanije.

Uskoro kreće masovna proizvodnja automobila na kiseonik u pogonima kompanije „Tata motors“, najveće indijske auto-kompanije. Ugovor o saradnji potpisan je prošle godine, a kompanija „Tata“ u projekat ulaže 20 miliona evra. Proizvodnja modela OneCAT trebalo bi da počne tokom ove godine.
U pitanju je automobil dužine 340 centimetara, a najavljuju se dve verzije - trosed bez krova i šestosed s krovom.
Automobil će imati mogućnost da koristi i benzin kao gorivo, kako bi se autonomija vožnje povećala na 800 kilometara, uz potrošnju od samo 1,5 litara na 100 kilometara. U gradskoj vožnji, kada je pogon na kiseonik u pitanju, emisija ugljen-dioksida je nula, a kod pogona na benzin samo 30 grama po kilometru. Predviđena cena automobila iznosi 3.500 evra, odnosno 5.000 za skuplju verziju.
Automobil sa pogonom na kiseonik postoje već nekoliko godina. U pitanju je o vizionarski poduhvat bivšeg inženjera u Formuli 1, Francuza Gaja Negrea, koji je pre 18 godina osnovao kompaniju „Moteur Development International“, a 2002. stvorio prvi automobil sa pogonom na komprimovani koseonik. Motori modela MiniCAT i CityCAT su ograničeni na 25 konjskih snaga, a koriste kiseonik iz rezervoara pod pritiskom od 300 bara. Punjenje se vrši na posebnoj pumpi ili kod kuće uz pomoć električnog kompresora. Vozilo ima i električni motor koji održava pritisak, pa je i njega potrebno povremeno napuniti.



Zvanična dodela prestižne titule evropskog automobila godine ("Car of the Year 2008"), koju je nedavno osvojio Fiat 500, biće održana 28. januara u Berlinu. Kako bi najavio taj događaj, Fiat je u reklamne svrhe iskoristio podzemnu železnicu u nemačkom glavnom gradu. Naime, svakog vikenda do 27. januara, posebna kompozicija će prevoziti dva Fiata 500 kroz berlinski metro (sa tablom na kojoj piše "Happy new car of the year everbody"), a sve u cilju promocije ovog modela i dodele nagrade "Car of the Year 2008." Kompozicija će inače prolaziti kroz 170 stanica podzemne železnice, koja vikendom preveze oko 1,8 miliona putnika.



Do sada smo bili u prilici da vidimo brojne trke između automobila i različitih tipova aviona (recimo Bugatti Veyron, Lamborghini Reventon i Spykerov bolid Formule 1 protiv borbenih aviona), a sada je trkački automobil iz A1GP takmičenja izašao "na crtu" Boeingu 777. Događaj se zbio na aerodromu u Oklandu, na Novom Zelandu, a sve u cilju promocije sledeće A1GP trke, koja će se održati u toj zemlji.




 

Izvor : www.blic.co.yu

Posle kritika zbog lika zrikavog Mao Cetunga u jednoj reklami objavljenoj u španskoj štampi, proizvođač automobila Citroen zamenio je kineskog lidera ljutitim Napoleonom. Reklama sa zrikavim Mao Cetungom sa grimasom na licu uvredila je neke Kineze u Španiji, zbog čega se francuski proizvođač automobila izvinio i obećao da više neće koristiti tu sliku. U novoj verziji reklame, koja je u četvrtak objavljena u španskoj štampi, pojavljuje se francuski car, ljutitog izraza lica, iznad modela Citroena, sa istim sloganom kao u reklami sa Maoom: "Vratite Cezaru ono što je Cezarovo".



Da bi demonstrirao ekonomičnost svojih automobila sa dizel motorima, Mercedes-Benz USA je za predstavnike medija iz SAD-a, Italije i Nemačke organizovao test tri svoja dizel modela, i to na relaciji dugoj preko 4400 kilometara, od Los Anđelesa do salona automobila u Detroitu. Na testu su novinari mogli da voze dva Smarta CDI (sa 45KS) i jedan Mercedes E 320 BLUETEC (sa 3,0 litarskim V6 motorom od 224KS), a rezultat ovog maratonskog testa je sledeći: Smart je u proseku potrošio samo 3,9 litara, a Mercedes E 320 BLUETEC 5,8 litara dizela na 100 km. Prodaja Smarta u Americi inače zvanično počinje već ovog meseca, a cene će se kretati od 11.590 dolara pa naviše.