home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA






Pošto su nedavno podigli prašinu sa produženim Ferrarijem 360 Modena, u britanskoj firmi Carbonyte su sličan postupak uradili i na prethodnoj generaciji malenog Smarta ForTwo. Njihov Smaaart je naime dugačak čak 5100 mm (poput Mercedesa S klase), odnosno skoro duplo više u odnosu na standardni model koji ima 2695 mm. Carbonyte Smaaart i dalje pokreće motor sa samo 600 kubika, što je dovoljno za brzinu od 80 milja na sat (128 km/h).

VIDEO : Carbonyte Smaaart






Ukrajinac Leonid Stadnyk, najviši čovek na svetu (visok 2,58 metra), u ponedeljak 24. marta je u Kijevu primio ključeve posebno modifikovane Chevrolet Tacume, i to iz ruku predsednika Ukrajine Viktora Juščenka. Naime, Stadnyk (star 36 godina) se obratio za pomoć ukrajinskom predsedniku, budući da nijedan automobil na tržištu nije bio dovoljno veliki za njegove potrebe. Rešenje je na inicijativu Juščenka pronašao stručni tim automobilske fabrike ZAZ iz Zaporožja, koja proizvodi neke od Chevroletovih modela za potrebe Ukrajine i regiona. Standyk je inače prošle godine i zvanično ušao u Ginisovu knjigu rekorda kao najviši čovek na svetu.





Izvor : www.tanjug.co.yu

Britanski magazin "Autokar", u tekstu pod naslovom "Dajte nam ključeve Floride", izražava iznenađenje dobrim performansama Zastavinog modela "florida TDC" i ocenjuje da je taj auto uglađeniji i tiši od "fieste", saopšteno je danas iz kragujevačke Fabrike automobila.
"Poseta 'Zastavi' nam je pružila i priliku da postanemo prvi novinari sa zapada za volanom nove 'floride TDC' (dizel varijanta) i iznenadilo nas je koliko je taj automobil dobar. Istina, plastika u kabini bi mogla da bude bolja, ali je zato motor više nego dorastao vozilu lakšem od tone. Pored toga, ovaj agregat je primetno uglađeniji i tiši u 'floridi' nego u 'fiesti", piše magazin "Autokar" u najnovijem broju a prenosi "Zastavin" internet sajt.
Navodeći da kragujevačka fabrika "još uvek ima Institut za istraživanje i razvoj koji je uspeo da u karoseriju starije generacije ubaci 1.4 litarski motor (pežo-ford)", britanski magazin navodi da je "tako stvoreno najjeftinije euro 4 vozilo u Evropi".
"Udobnost je takođe prilično dobra, dok nismo zadovoljni kočnicama", piše magazin i navodi da "florda TDC" košta oko 8.000 evra (6.000 funti), i da u standardnu opremu spadaju klima uređaj i servo upravljač, kao i da nedostaju vazdušni jastuci.
"Autokar" navodi i da se, na žalost vozača koji žele ekonomičan automobil, "flordia TDC" neće pojaviti u prodaji na evropskom tržištu, pošto ne može da dobije prolaznu ocenu za bezbednost prilikom bočnog udarca na testiranju od nadležnih evropskih institucija.