
Citroen je odlučio da posle pola decenije provedenih na tržištu blago dotera svoj neobični model C3 Pluriel (neobičan pre svega po mnogobrojnim mogućnostima manipulacije krovom). Promene na ovom skoro četiri metra dugačkom kabrioletu baš i nisu velike i obuhvataju modifikovana prednja i zadnja svetla, žmigavce, doterane branike, veći znak Citroena napred i pozadi, dok je unutrašnjost u crnoj boji doživela modifikacije uz pomoć hroma na otvorima za ventilaciju, kvakama na vratima i menjaču. Što se pogonskih agregata tiče, tu promena nema, odnosno i dalje će se ugrađivati 1,4 i 1,6 litarski benzinski motori sa 75 i 110KS, kao i 1,4 litarski HDi dizelaš od 70KS.
Renault Clio Grandtour stigao u Srbiju

Novi Renault Clio karavan (negde kao Grandtour, Clio Sport Tourer ili prosto Clio Estate) imao je svetsku premijeru još u septembru prošle godine na salonu automobila u Frankfurtu, a sada je zahvaljujući domaćem uvozniku (www.renault.co.yu) ovaj francuski novitet dostupan i našim kupcima. Clio karavan je za 216 mm duži od aktuelnih hatchback varijanti sa troja i petora vrata, tačnije dužina mu iznosi 4202 mm (međuosovinsko rastojanje je ostalo 2575 mm), pa predstavlja jednog od najkompaktnijih karavana. Naravno, i zapremina prtljažnika je skočila, i to za 50 %, tačnije sa 290 na 439 litara. Tolika je zapremina u osnovnoj konfiguraciji, dok sa oborenim zadnjim sedištima iznosi 1277 litara (pri obaranju zadnjih sedišta nije potrebno vaditi naslone za glavu). Renault u press saopštenju navodi i da su u interijeru upotrebljeni materijali visokog kvaliteta, odnosno da je završna obrada na vrlo visokom nivou. Bezbednost je kategorija gde Renault ne pravi kompromise, tako da Francuzi očekuju da i Clio karavan osvoji maksimalnih pet zvezdica na Euro NCAP crash testu (koliko već ima Clio III hatchback). U standardnoj opremi svih verzija se nalaze ABS, EBD (elektronska distribucija kočione sile) i BAS (pomoć pri naglom kočenju), dok skuplji modeli imaju i ESP (elektronska kontrola stabilnosti), traction control, sistem za nadgledanje pritiska u gumama, parking senzore, automatsko paljenje brisača i svetala i cruise control (tempomat) sa limiterom brzine. Clio Grandtour pokreću već poznati Renaultovi motori, tačnije tri benzinca (1,2 16V u verzijama sa 75 i 80KS, novi 1,2 16V TCE turbo sa 100KS i 145Nm, kao i 1,6 16V sa 110KS i 151Nm) i tri dizel agregata (1,5 litarski dCi sa 70, 85 i 105KS i sa 160, 200 i 240Nm). Estetski posmatrano, Clio karavan ne donosi ništa revolucionarno; jednostavno, u Renaultu igraju na sigurno i ne žele da rizikuju sa avangardnim rešenjima, koja bi im se obila o glavu (mada napominju da Clio Grandtour "kombinuje dinamičan dizajn sa izdašnim prostorom za prtljag"). Tako i Clio Grandtour prati trend lifestyle malih karavana, koji više daju na izgled nego na praktičnost (dovoljno je primetiti položen C stub, koji više pristaje nekom hatchbacku nego pravom karavanu). Najjeftiniji Clio karavan u Srbiji je verzija sa 1,2 litarskim benzincem od 75KS i paketom opreme Access, koji treba platiti 13.298 evra (sa PDV-om), dok osnovni 1,5 litarski dCi dizelaš sa 70KS u Srbiji košta 15.790 evra.
VIDEO : Simpsonovi u reklami za novi Renault Kangoo
U cilju promocije novog Renaulta Kangoo, francuski proizvođač je postigao dogovor sa kompanijom 20th Century Fox L&M, kako bi iskoristio likove iz popularne animirane serije u svojoj novoj reklamnoj kampanji koja je nedavno startovala u Francuskoj. Osim u Francuskoj, ove reklamna kampanja sa Simpsonovima će biti pokrenuta u još 28 zemalja, a cilj je pokazati upotrebljivost ovog svestranog automobila, odnosno njegovu sposobnost ispunjavanja svih, pa i najzahtevnijih želja neke porodice (u ovom slučaju želje Homera, Marge, Barta, Lise, Maggie i dede Abrahama Simpsona). Naravno, cela kampanja je začinjena dobro poznatih humorom iz ove serije.

Nemački magazin AutoBild, zajedno sa svojim evropskim licencnim izdanjima i učešćem čitalaca, automobilskih stručnjaka i profesionalnih trkača, dodelio je prestižnu nagradu "Auto 1 of Europe" novoj generaciji Audijevog modela A4 (koji je pobedio i u kategoriji limuzina). U izboru za evropski "Auto 1" pravo glasa ima oko 40 miliona čitalaca AutoBild izdanja iz 26 evropskih zemalja. Prvo su čitaoci iz tih 26 zemalja glasali za svoje nacionalne pobednike, kao i za pobednike u šest različitih kategorija vozila, a zatim su po tri najbolje rangirana automobila iz svake klase testirana na poligonu proizvođača guma Bridgestone, blizu Rima. Profesionalni žiri činili su glavni urednici nacionalnih izdanja AutoBilda, tehnički stručnjaci i vozači trka. Na kraju je od tih 18 finalista za "Auto 1 of Europe" izabran novi Audi A4. Inače, pobednici po kategorijama su:
Mali i kompaktni automobili : Fiat 500
Limuzine : Audi A4
Off road/SUV : VW Tiguan
Karavan/Van : Volvo V70
Sportski automobili/Coupe : BMW M3 Coupe
Kabrioleti/Roadsteri : Mercedes SLR Roadster
BMW je na salonu u Ženevi promovisao i novi BMW Performance Kit za modele svoje serije 1, koji je namenjen poboljšanju izgleda (serija 1 Coupe veoma liči na prošlogodišnji BMW tii Concept), aerodinamike i voznih osobina, dok motori nisu dirani. Tako je serija 1 dobila mnogobrojne delove od karbona (recimo spojler na poklopcu prtljažnika, difuzor pozadi i kućišta retrovizora), novi aero body paket (prednji branik sa velikim otvorom za vazduh, pragovi), aluminijumske točkove od 18 ili 19 inča u trkačkom stilu, BMW Performance sportske kočnice, spušteno BMW Performance vešanje, sportski izduvni sistem, modifikovani interijer (BMW Performance sportska sedišta sa integrisanim naslonima za glavu, hromirani vrh ručice menjača, aluminijumske pedale i odmorište za nogu, detalji od karbona) i detalja poput prednjih "bubrega" u crnoj boji. Posebno je zanimljiv multifunkcionalni sportski volan presvučen kožom i alkantarom i sa LED displejom, koji pokazuje razne informacije, poput temperature ulja i idealno vreme za promenu stepena prenosa.
Volkswagen Tiguan u Srbiji od 26.883 evra

Volkswagen je još na prošlogodišnjem salonu automobila u Frankfurtu promovisao svoj prvi kompaktni SUV model Tiguan, koji će domaći uvoznik ovog nemačkog proizvođača (firma Porsche SCG, internet : www.volkswagen.co.yu) zvanično našoj javnosti predstaviti na predstojećoj manifestaciji BG Car Show II (održava se od 13. do 19. marta na Beogradskom Sajmu). Da sprema ovakav model, nemački proizvođač je najavio još krajem 2006. godine na salonu u Los Anđelesu, i to zanimljivom studijom Tiguan Concept od koje serijski model, sem imena, preuzima i najveći deo izgleda (praktično 90 %). Iako je VW ipak malo ublažio neke dizajnerske detalje u odnosu na istoimenu studiju, i serijski Tiguan ima dovoljno zanimljiv i privlačan izgled (snažna bočna silueta sa izraženim lukovima blatobrana, kratki prepusti, dominantna maska, oštar prednji "pogled") da privuče i odvuče kupce od konkurentskih modela poput Toyote RAV4, Honde CRV, Opel Antare, raznih korejskih modela ovog segmenta, pa možda čak i neke poklonike BMW-a X3. Spoljašnjim izgledom veoma podseća na umanjeni VW Touareg, što će ceniti oni koji ili nemaju novca za Touareg, ili im je on jednostavno prevelik. Sa svojim elegantnim i istovremeno snažnim, samouverenim izgledom, Tiguan kao da predstavlja (skoro) idealan spoj urbanog automobila sa vozilom za manje pristupačne terene. Iako spoljašnjim izgledom asocira na Touareg, unutrašnjost je praktično preuzeta od VW CrossGolfa, tačnije ista je instrument tabla, centralna konzola, slična je i ponuda prostora za putnke, kao i prostora za prtljag. Sada postaje mnogo jasnije zašto pomenuti CrossGolf nema verziju sa pogonom na svim točkovima. Da je ima, ne bi ni postojala potreba za modelom kao što je Tiguan. VW Tiguan se inače bazira na ojačanoj i produženoj platformi, koju koristi veliki broj modela VW koncerna, od Golfa do Škode Octavije. Naravno, platforma je posebno prilagođena terenskoj vožnji, tačnije terenske osobine osigurava elektronski kontrolisani integralni pogon 4Motion, preko centralne Haldex spojnice, sa mogućnošću prebacivanja snage sa prednjih točkova na zadnje, i obrnuto (od 100:0 do 30:70 odsto). Ovde i podatak o dimenzijama : dužina 4,43 metra, širina 1,85 metra, dok visina iznosi 1,69 metra. Osnovna zapremina prtljažnika (sa duplim dnom) je 505 litara, a sa oborenim zadnjim sedištima raste na 1640. Jedan od aduta novog SUV modela (sem samog VW znaka koji uliva poverenje sam po sebi), jesu i motori. VW u Tiguan ugrađuje tri TSI benzinca i dva TDI dizelaša. TDI motori su zapremine 2,0 litra, a razvijaju snagu od 103kW/140KS, odnosno 125kW/170KS. Već od 1750 o/min. razvijaju 320 (slabija verzija), odnosno 350Nm (jača varijanta) obrtnog momenta. Naravno, ovi TDI motori već sada zadovoljavaju buduće Euro5 standarde, koji će stupiti na snagu 2009. godine. I TSI benzinci su snažni, ekonomični i čisti, a razvijaju 110kW/150KS, 125kW/170KS i 147kW/200KS. Težina novog SUV-a se kreće od 1621 do 1675 kg, zavisno od verzije, a nude se tri verzije, nazvane Trend&Fun, Trend&Field i Trend&Style, dok ponuda menjača obuhvata 6-stepeni automatik i 6-stepeni manuelni. Potvrda kvaliteta novog nemačkog kompaktnog SUV-a stigla je nedavno i od nezavisne organizacije Euro NCAP, koja sprovodi crash testove bezbednosti. Naime, Tiguan je u oblasti zaštite sigurnosti odraslih putnika zaradio svih 5 zvezdica, 4 zvezdice za sigurnost dece i 2 zvezdice za zaštitu pešaka. Cene u Srbiji izgledaju ovako : najjeftniji je Tiguan sa 1,4 TSI motorom od 150KS, manuelnim menjačem sa 6 stepeni u Trend&Fun verziji za koji treba odvojiti 26.883 evra (sa PDV-om). Osnovni benzinac sa 170KS košta 27.749 evra, a 2,0 TSI od 200KS staje 30.307 evra. Najjeftiniji dizelaš je model 2,0 TDI sa 140KS, koji u osnovnoj verziji košta 28.961 evro, a osnovni 2,0 TDI sa 170KS treba platiti 31.520 evra. Svi modeli u standardnoj opremi imaju ABS, ESP, ASR, EDS, EDTC sa asistencijom pri kočenju, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, sistem vazdušnih zavesa za vozača i suvozača (uključujući prednje bočne vazdušne jastuke), Climatronic digitalnu klimu, točkove od 16 inča, Bord kompjuter "Plus", pogon na sve točkove, daljinsko centralno zaključavanje, elektromehanički, progresivni sistem upravljanja...

Mercedes je pred sam početak ovogodišnje sezone Formule 1 predstavio zvaničan Safety Car za ovo takmičenje, i to u vidu Mercedesa SL 63 AMG koji zamenjuje dosadašnji CLK 63 AMG Black Series. Sem SL-a, još jedan Mercedesov model imaće važnu ulogu u svim ovogodišnjim trkama Formule 1, tačnije radi se o Mercedesu C 63 AMG Estate, koji će u svih 18 trka služiti kao Medical Car (u prtljažnom prostoru ima smeštenu svu neophodnu opremu za hitne medicinske intervencije). I SL 63 AMG F1 Safety Car pokreće 6,3 litarski V8 motor sa 386kW/525KS kao i standardni model, ali se od njega razlikuje po novom AMG sportskom izduvnom sistemu (sa većim završecima izduvnih cevi), modifikovanim prednjim krajem i zadnjim difuzorom, novim kompozitnim kočnicama (sa diskovima od 390 x 36 mm napred, a 360 x 26 mm pozadi) i po 220 kg manjoj težini (sada 1750 kg). Masa automobila je naime smanjena zahvaljujući upotrebi mnogobrojnih delova od karbon fibera i činjenici da je krov sada fiksan, pa je kompleksan mehanizam za njegovo pokretanje uklonjen. Inače, ovaj SL Safety Car će voziti 36-godišnji Bernd Mayländer, dok će se za volanom posebnog C 63 AMG F1 Medical Car-a sa 457KS (koji je pretrpeo slične izmene kao SL 63 Safety Car) naći Dr. Jacques Tropenat, suvozač mu je Dr. Gary Hartstein, a ostatak tima čine još dva medicinska asistenta.

Peugeot je za salon automobila u Ženevi, sem premijera modela 308 GT THP i 308 SW (karavan), pripremio i promociju dve nove edicije svoje 207-ice u CC (Coupe-Cabrio) varijanti. Na bazi ovog modela napravljene su naime posebne verzije RC Line (prva slika) i Roland Garros, koje se u odnosu na standardne modele odlikuju brojnim estetskim promenama i bogatijom serijskom opremom. Tako je 207 CC RC Line (košta 22.450 evra) dobio novi saćasti gril, petokrake aluminijumske točkove od 17 inča, prednji i zadnji spojler, hromirani završetak izduvnog sistema, MP3 stereo i grejana sedišta, dok je 207 CC Roland Garros (sa 1,6 litarskim THP motorom od 150KS) bogatiji za jedinstvenu boju karoserije, devetokrake aluminijumske točkove od 17 inča, parking senzore, dvobojnu kožnu unutrašnjost i posebne Roland Garros oznake.

Nemačka kompanija LSD DOORS je atraktivna krilna vrata, koja se otvaraju u vis u Lamborghini stilu, sada ponudila i vlasnicima modela BMW serije 3 u limuzinskoj verziji (model E90) i novog retro Fiata 500. Uz relativno malo ulaganje (za Fiat 500 ova vrata koštaju 1399 evra), pomenuti automobili i te kako dobijaju na ekskluzivnosti i privlačnosti. LSD-ovi kompleti vrata naravno imaju nemački TÜV sertifikat, koji potvrđuje da vrata zadovoljavaju sve standarde bezbednosti, odnosno ova vrata su bezbedna kao i vrata na običnim, standardnim modelima serije 3 i Fiata 500 (vrhunski kvalitet se naravno podrazumeva). Ova dva modela naravno nisu jedina na koje LSD ugrađuje svoja krilna vrata, a njihovu aktuelnu ponudu možete pogledati na zvaničnom sajtu : www.lsd-doors.de
Maserati na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi (6. – 16. mart) publici predstavlja i snažniju "S" varijantu kupea GrandTurismo, koga pokreće veći i snažniji 4,7 litarski V8 agregat sa 323kW/440KS pri 7000 o/min. i 490 Nm obrtnog momenta pri 4750 o/min. Sadašnji, standardni GranTurismo ima takođe V8 motor, ali zapremine 4,2 litra i sa 298kW/405KS, dovoljnih za 285 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,2 sekunde. Novi GranTurismo S će ubrzanje do stotke postizati za samo 4,9 sekunde, dok mu najveća brzina iznosi 295 km/h. Novost je i šestostepeni MC-Shift menjač koji zamenjuje aktuelnu šestostepenu ZF automatsku transmisiju, kao i poboljšani raspored težine automobila, standardne Brembo kočnice sa 6-klipnim aluminijumskim kočionim kleštima (odgovorne za zaustavni put od 35 metara) i manja doterivanja na spoljašnjosti i unutrašnjosti (suptilan aero body kit, novi aluminijumski točkovi, koža i alkantara u interijeru, nova sedišta).

U Ženevi je i zvanično otvoren 78. po redu međunarodni salon automobila, koji se ove godine u tom švajcarskom gradu održava od 6. do 16. marta (za predstavnike medija su inače bili rezervisani 4. i 5. mart, kako bi na miru mogli da obave svoj posao bez guranja sa posetiocima). Na salonu učestvuje 260 izlagača iz 30 zemalja, koji na 77.550 kvadratnih metara sajmišta Palexpo posetiocima prikazuju više od 1000 brendova i 130 svetskih i evropskih premijera. Inače, očekuje se da za 11 dana trajanja ovogodišnji salon poseti preko 700.000 ljudi, koji će za ulaznicu izdvojiti 14 švajcarskih franaka. Spisak najvažnijih noviteta izgleda ovako : ALFA ROMEO (8C Spider, redizajnirani 159, Brera i Spider), ASTON MARTIN (obnovljeni DB9), AUDI (A4 Avant, TT 2,0 TDI, Q7 V12 TDI, R8 V12 TDI Le Mans concept), BMW (M3 Coupe-Cabrio, X6, X5 Vision EfficientDynamics, 320d Cabrio), BUGATTI (Veyron Fbg par Hermes), CADILLAC (CTS Coupe concept, CTS-V, Provoq concept), CASTAGNA (Fiat 500 WoodyWagon), CHEVROLET (Corvette ZR1, Aveo u verziji sa 3 vrata), CITROEN (novi Berlingo, C5 Tourer), DACIA (Sandero), FIAT (500 Aria concept, 500 Abarth, Fiorino Panorama), FIORAVANTI (Hidra concept), FORD (nova Fiesta, Kuga, Focus CC), GIUGIARO (Quaranta concept), HONDA (Accord sedan, Accord Sports Tourer, CR-Z concept, FCX Clarity), HUMMER (HX concept), HYUNDAI (HED-5 concept, i10 blue, i30 blue, obnovljeni Matrix i Sonata), IED (Maserati Chicane), INFINITI (EX37, FX50, G37 sedan, G37 Coupe), IRMSCHER (Opel GT i40), JAGUAR (XKR-S), LEXUS (LF-A Roadster concept), KIA (eco_cee´d, Soul Burner, Soul Diva, Soul Searcher), KOENIGSEGG (CCX Edition, CCXR Edition), KTM (X-Bow Dallara), LAMBORGHINI (Gallardo LP560-4), LANCIA (nova Delta), LAND ROVER (LRX Black&Silver concept), LOTUS (Europa SE, Exige 270E Tri-fuel), MAGNA (MILA Alpin concept), MANSORY (Mercedes SLR Renovatio, Ferrari 599 Stallone, Rolls-Royce Phantom Bel Air), MASERATI (GranTurismo S), MAZDA (Mazda2 sa tri vrata), MAYBACH (62S Landaulet), MERCEDES (CLC, C BlueEFFICIENCY concept, Vision GLK BlueHybrid concept, CL 500 4MATIC, obnovljeni CLS i SL, SL 63/65 AMG), MINI (JCW Cooper S i JCW Clubman), MITSUBISHI (Lancer Prototype-S), MORGAN (LifeCar), NISSAN (novi Murano i GT-R), OPEL (Meriva concept), PEUGEOT (308 GT THP, 308 SW, novi Partner); PININFARINA (Sintesi concept), RENAULT (Koleos, Twingo RS, Laguna GT, Megane Coupe concept), RINSPEED (sQuba), ROLLS-ROYCE (Phantom Coupe), SAAB (9-X BioHybrid concept), SEAT (Bocanegra SportCoupe), ŠKODA (novi Superb, Superb GreenLine), SPYKER (C8 Aileron), SUBARU (novi Forester, g4e concept, Legacy i Outback 2,0 d), SUZUKI (A-Star concept), TATA (Nano), TECHART (Porsche 911 Turbo GTstreet Cabrio), TH!NK (Ox), TOYOTA (iQ, Urban Cruiser), VOLVO (XC60), VOLKSWAGEN (novi Scirocco, Passat CC, Passat EcoFuel, Golf TDI Hybrid, Golf Variant 4MOTION, Sharan BlueMotion), WEBASTO (Light concept), ZAGATO (Bentley GTZ). Kako smo o svakom od ovih noviteta već opširnije pisali, ova galerija ima za cilj da vas podseti na one najznačajnije i najzanimljivije. Galeriju možete pogledati OVDE.

Hyundai na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi, sem koncept vozila i10 blue, i30 blue i HED-5, predstavlja i dva restilizovana serijska modela : Sonatu i manji MPV Matrix. Što se tiče obnovljene Sonate (kojoj je nastup u Ženevi evropska promocija), estetske promene na ovoj 4,8 metara dugačkoj limuzini nisu velike ni epohalne; tek toliko da se sačuva svežina ovog modela srednje klase i održi korak sa konkurencijom. Najznačajnije promene su zadesile prednji kraj, koji sada karakteriše masivnija maska hladnjaka i veća svetla, dok se ostatak spoljašnjih vizuelnih intervencija svodi na modifikovane branike sa hromiranim lajsnama i drugačiji dizajn točkova. Više u stvari i nije bilo potrebno, mada mnogi zameraju korejskom proizvođaču na ovakvom grilu hladnjaka, navodeći da je sada već staro rešenje bilo dopadljivije. Mnogo više pozitivnih reakcija doživela je redizajnirana unutrašnjost, koja je sem novog, savremenijeg izgleda, dobila i kvalitetnije materijale. Promena ima i ispod haube, budući da su svi motori sada raspolažu sa više snage. Najmanji benzinac od 2,0 litra zapremine sada razvija 164KS, veći 2,4 L ima 174KS, najjači je 3,3 litarski V6 razvija 250KS, dok je 2,0 CRDi dizelaš ojačan na 150KS. I MPV model Matrix je osvežen za novu prodajnu sezonu, a to se pre svega odnosi na restilizovan izgled spoljašnjosti (nova prednja svetla, maska, hauba, prednji blatobrani, branici) i blago doterivanje unutrašnjosti, dok je ponuda pogonskih agregata ostala neizmenjena. Tačnije, čine je 1,6 i 1,8 litarski benzinci sa 103 i 123KS (standardno sa 5-stepenim manuelnim menjačem, a kao opcija nudi se i 4-stepeni automatik), kao i 1,5 litarski CRDi dizelaš sa 110KS.
Suzuki Kizashi 3

Suzuki je najavio da će 20. marta, na predstojećem salonu automobila u Njujorku (2008 New York International Auto Show), premijeru imati njihova nova studija sportske limuzine, nazvana Kizashi 3. Posle Kizashija (promovisan na prošlogodišnjem salonu u Frankfurtu) i Kizashija 2 (predstavljen na salonu u Tokiju 2007.), ovo je dakle već treći model u Suzukijevoj Kizashi seriji koncept vozila i, sudeći po ovoj zvaničnoj skici, najbliži eventualnom serijskom primerku. Kizashi 3 nagoveštava i novi dizajnerski pravac u japanskoj kompaniji, a društvo na salonu u Njujorku će mu praviti i ostala dva člana Kizashi (jap. – predigra) porodice. Suzuki za sada nije saopštio nikave druge detalje vezane za ovaj koncept, tako da detalji tek slede.

Tesla Roadster dobija novog i opasnog rivala. Naime, britanski Lightning GT je novi predstavnik u kategoriji sportskih automobila na elektro pogon i predstavlja realizaciju ambicioznih planova ove britanske kompanije. Doduše, Lightning Car Company će sportski GT zvanično lansirati početkom naredne godine, ali je zainteresovanim kupcima već sada omogućeno da ga naruče u pretprodaji (uz depozit od 15.000 funti). Lightning GT pokreću četiri elektromotora (po jedan u svakom točku) sa ukupnom snagom od čak 700KS. Zahvaljujući ovolikoj snazi ne iznenađuje ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) u trajanju od tačno četiri sekunde, dok najveća brzina prelazi 200 km/h (tačnije 210 km/h). Ovde i podatak da autonomija ovog automobila, po navodima same kompanije, iznosi 400 km. Kako bi se smanjila težina, za izradu karoserije je upotrebljen karbon fiber, a raspored mase automobila je 48:52 napred/nazad. Lightning GT je inače dugačak 4445 mm, širok 1940 mm, visok 1200 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2590 mm, a aluminijumski točkovi su veličine 20 inča (sa gumama 245/40R 20). Lightning GT u opremi (bilo standardnoj bilo opcionoj) ima ABS, Traction control, alarm, sportska sedišta presvučena kožom/alkantarom, pomenute alu felne, klima uređaj, satelitski navigacioni sistem, sistem za nadgledanje pritiska u gumama...