
Šestostruki reli šampion sveta, 36. godišnji Francuz Sebastien Ožie, sasvim je blizu prve ovogodišnje pobede u aktuelnom relu prvenstvu sveta, naravno prvi put za volanom sjajne „tojote jaris WRC“, koja ima turbo benzinski agregat od 1,6 litra i jačinu blizu 400 KS, uz masu od nekih 1250 kg.

Pre manje od nedelju dana objavili smo vest da je nakon dugotrajne blokade počelo ukucavanje brojeva motora za automobile iz uvoza. Nažalost, radost vlasnika takvih automobila nije dugo trajala. U stvari, trajala je izuzetno kratko.

Formula 1 ukida letnju pauzu da bi 'uglavila' trke?
Kako prenosi Sport Klub, izvršni direktor Formule 1 Ros Bron rekao je da je uveren da taj šampionat uspešno izaći na kraj sa određivanjem kalendara pošto je epidemija koronavirusa dovela do otkazivanja ili pomeranja prve tri trke.

U Rusiji je početkom godine bilo 44,5 miliona registrovanih vozila, a prva tri mesta među najzastupljenijima zauzimaju modeli Lade koji potiču iz prošlog veka.

Brzina kojom klimatske promene utiču na planetu navela je moderno čovečanstvo na razmišljanje o kupovini električnih automobila. Zato vozila na električni pogon postaju dostupna velikom broju kupaca. Otkrivamo da li su zaista ekonomičnija od konkurencije.

Pravi pravcati haos vidjen je na trećem ovogodišnjem skupu naj reli vozača sveta – na reliju Meksiko. Najgore je prošao 29. godišnji Finac Esapeka Lapi, sa „ford fiestom“, koji je inače lepo startovao i bio ispred Rovanpere i Tanaka.

Za sve one željne zaista impresivnog prizora kada podignu poklopac motora, potrebni su sati i sati uloženog truda u neku personalizovanu preradu, a verovatno do sada najbolji viđeni primer takvog entuzijazma nam dolazi iz Holandije.
Peugeot Move to Electric

Pežo je proizvođač čija istorija seže u prošlost 110 godina i koji je prošao kroz mnoga iskušenja. Sada, francuski gigant smatra da je došao trenutak za „Move to electric“, odnosno „pomeranje“ u pravcu vozila sa hibridnim i pogonom na električnu energiju.