home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Piaggio MP3

Novi Piaggio MP3 modeli debitovali su u Parizu, gradu koji simbolizuje uspeh originalnog prvog skutera na tri točka na svetu. Ovaj uspeh se meri sa više od 230.000 prodatih vozila širom sveta za šesnaest godina. Tokom tog vremena MP3 je uvek bio neprikosnoveni lider na tržištu koje je stvorio zahvaljujući tehnološkoj izvrsnost Piaggio grupe.

 (Dalje)



VW MQB

Svetski bestseler iz Volkswagena slavi svoju desetu godišnjicu: modularna poprečna matrica (MQB). Od 2012. predstavlja zajedničku osnovu za razne modele. Više od 32 miliona vozila je proizvedeno na ovoj platformi u celoj Grupi. Marka Volkswagen do sada ima više od 20 miliona proizvedenih vozila – od malog Pola do SUV-a kao što su Atlas (SAD) i Teramont (Kina).

 (Dalje)

Chrysler 300

Aktuelna generacija Chryslera 300 postoji još od 2011. godine, dok je restilizacija usledila 2015.

 (Dalje)

Vansports Mercedes-Benz Citan

Nemački tjuner Vansports je među prvima koji je ponudio modifikaciju izgleda i oslanjanja za novi Mercedes-Benz Citan.

 (Dalje)

BMW i3 L

Kada se sada govori o BMW-u i3 Touring za 2027. godinu, to nije iznenađenje: zvanično je već duže vreme poznato da će Neue Klasse biti električni automobil u segmentu Serije 3 od 2025. godine.

 (Dalje)

Tesla Model 3

Nemačka agencija za bezbednost u saobraćaju je saopštila da će biti povučeno više od 59.000 vozila na električni pogon “Tesla” zbog greške u sistemu za pozivanje službi za vanredne situacije.

 (Dalje)

Video: Testosteeron



TAS Golf

Volkswagen Golf je sve donedavno bio svetinja i najpoželjniji automobil na ovim prostorima

Vraćamo se u početak 1980-ih, kad je prva generacija Golfa još uvek bila aktuelna. Legendarni "kec“ je bio itekako obožavan automobil na prostorima bivše Jugoslavije, a mnogi su pokušavali da ga upoređuju s osetno jeftinijim Stojadinom. Evo, šta su o Golfu govorili oni koji su ih pregledavali na tehničkim pregledima i u servisima.

 (Dalje)

Audi A8

Pogrešnim izborom možete da izgubite puno novca

Ako kupujete novi automobil jedan od važnijih izbora je boja. Kupci u Evropi već desetak godina nisu previše maštoviti. Oko 75 posto novih prodatih automobila prošle godine je bilo u nijansama sive, srebrne, crne i bele, sve ostale boje drže samo oko 25 posto tržišta, a među njima su najpopularnije nijanse plave i crvene. Svet automobila trenutno baš i nije šaren.

 (Dalje)