
Nemačka automobilska industrija seče troškove, Volkswagen je nedavno pokrenuo program za deset milijardi evra manju potrošnju, što znači i otpuštanja. Pad osećaju i dobavljači autodelova jer nema dovoljno kupaca.

Seat Ibiza je najprodavaniji model španske marke, ali prosto vapi za promenom generacije. Međutim, od šeste generacije nema ništa i Ibizu sledeće godine čeka tek novi i temeljiti remont. Tada će Seat morati da promeni pristup iz korena, ako misli da ispravi grešku koju je napravio, kako bi se obezbedio opstanak Ibize na tržištu.

Šef proizvodnje u nemačkom BMW-u želi da e-automobili nadmaše svoje benzinske konkurente tako što će električnim vozilima dati vlastitu traku na autoputu.
Popust za električni Chery eQ1

Uvoznik kineske kompanije Chery za Srbiju odobrava popust od 3.000 evra za gradski električni automobil Chery eQ1 u Luxury verziji, koja umesto 20.990 evra sada košta 17.990 evra.

Praktična, zabavna i ekonomična Panda, nepobedivi je lider A segmenta u Evropi. Model s predugim radnim vekom nema zdravu konkurenciju na evropskom tržištu. Mnogima je nejasno kako to Fiatu ili bolje rečeno modelu, koji je davno bio na zalasku karijere, uopšte polazi za rukom?

Javni investicioni fond Saudijske Arabije (PIF) ulaže dodatnih 1,5 milijardi dolara u Lucid, novac koji je ovom proizvođaču električnih automobila potreban za finansiranje tekućih kapitalnih izdataka i obrtnog kapitala.

Proton se priprema za veliku globalnu ekspanziju izvoza koja će ga vratiti i na evropsko tržište, pre svega u Veliku Britaniju.

Autonomna tehnologija ima svoje uspone i padove, ali postoje primene u stvarnom svetu gde zaista može da briljira i olakša posao radnicima.