VW NEEZA
Za salon u Pekingu VW je, zajedno sa svojim kineskim partnerom Shanghai-VW-om, spremio studiju velikog porodicnog vozila tipa crossover. Model nazad i sa strane neodoljivo lici na Audi Q7,a posebno su zanimljiva vrata koja se otvaraju jedna nasuprot drugoj . Napravljena je na platformi PQ35, koju VW koristi za Eos, a uskoro i na novim modelima kao sto je nadolazeci Tiguan. Neeza je zamisljena i kao konkurent Mercedesovoj R klasi, a VW najavljuje da bi mogao poceti sa proizvodnjom 2010. godine prvo u Kini a kasnije mozda i u Evropi kako bi popunio prazninu izmedju svojih modela Passat i Phaeton.


ITALIJANSKA VIZIJA FORDA MUSTANGA
Pojavila se prva fotografija koncepta Ford Mustanga, koga za skorasnji salon u Los Angelesu sprema Italdesign na celu sa Fabriziom Giugarom. Sem slike nema drugih informacija, osim da ce sledeci Mustang najavljen za 2010.godinu mozda liciti na ovaj prototip, cime Ford ispituje reakcije javnosti na novi dizajn svog uspesnog modela.

Nemacki tjuner Brabus predstavlja, na tuning show-u u Essenu krajem meseca, svoj predlog policijskog vozila za nemacke autoputeve, na kojima nema ogranicenja brzine. Auto je napravljen na osnovi Brabusovog modela CLS Rocket sa 730 KS, koji drzi rekord najbrze limuzine na svetu sa maksimumom od 362,4 km na sat. Policijska verzija ubrzava od 0-100 za 4 sekunde a od 0-200 km na sat za 10,5 sekundi.

NOVA SEAT IBIZA
Evo prvih crteza nove Ibize planirane za 2008. godinu. Ovaj model, za fabriku od najveceg znacaja, preuzima dizajn od svoje vece sabrace, modela Altea i Leon dok platforma i motori stizu i VW-a, buduci da i Seat poput Skode pripada nemackom koncernu. Najmanji motor bi trebao biti od 75 KS, dok bi sportska varijanta Cupra razvijala oko 170KS.

Novi auto kineske firme, koji se predstavlja na salonu u Pekingu, pokrece motor od 1800 kubika sa 77KS iz sopstvenog razvoja. Prosle godine bio je izlozen i na Frankfurtskom salonu kao razvojni model FC-1. Duzine je 4602mm, a medjuosovinsko rastojanje iznosi 1602mm.

Auto godine u Evropi za 2007. Ford S-MAX vec dozivljava prerade. Tako su u nemackoj tjuning firmi Loder1899 bili aktivni, pa su pored Aston Martina V8, sredili i ovaj Fordov miniven sa sedam sedista. Zbog dodatnog aerodinamickog paketa od karbon fibera (spojleri, pragovi), novog sportskog izduvnog sistema sa duplim zavrsetkom i spustenog ogibljenja za 35 mm, ova je verzija vizuelno atraktivnija, a od standardnog S-MAX-a razlikuje se i po povecanoj snazi motora. Loder1899 naime nudi paket za povecanje snage kako za 1,8 i 2,0 litarske TDCi dizelase (prvi ima 25, a drugi 30 konja vise) tako i za benzinski motor od 2,5 litre, koji umesto serijskih 220KS, sada izvlaci 270KS. Uz doplatu se nude i atraktivniji tockovi od 18 do 20 inca (cene startuju od 475 evra za tockove od 18 inca).
Predprodukcijski model novog Ford Mondea, koji tek ceka svoju zvanicnu promociju na prolece naredne godine, vec je sisao sa proizvodne trake u Fordovoj fabrici u Belgiji. Naravo i vest i slika, bez zelje Forda, vec su se nasle na internetu pa sada mozemo videti konacan oblik Fordove limuzine srednje klase.

Bavarska kompanija sa cudnim imenom Loder1899, predstavila je svoj paket za poboljsanje performansi i upravljivosti za, ionako potentni, Aston Martin V8 Vantage. Izmenjen je i izduvni sistem pa sada ova azdaja iz 4,3 litarskog motora V8 izvlaci 405KS pri 7000 obrtaja dok maksimalni obrtni moment iznosi 410Nm. Auto tezine 1570kg ubrzava za 4,9 sekundi do stotke i postize 280 km na sat. Estetski, najvise privlace paznju tockovi od 20 inca dok su opcija felne od 21 inca.


FIAT 500 SA 2 CILINDRA
Za sledecu godinu Fiat najavljuje novi mali model 500, retro dizajna koji neodoljivo podseca na naseg Ficu. Stizu informacije da Fiat planira ugradnju 2-cilindricnog motora, koji bi uz pomoc turbo punjaca iz samo 900 kubika zapremine izvlacio izmedju 90 i 110 KS i 120 Nn maksimalnog momenta. Takodje se najavljuje i varijanta od 1,4 litra sa svih 150 KS takodje sa turbom, koji bi bio pravi naslednik nekadasnjih Abarth verzija. Sta ce biti od svega toga, bice poznato krajem 2007. na prezentaciji serijskog modela koga Fiat zajedno razvija sa Fordom, koji na istoj platformi planira naslednika svog malog modela KA. I Fiat 500 i novi Ford KA proizvodice se u Fiatovoj fabrici u Poljskoj.

RENAULT KANGOO ZA 2007.
I Renault testira prototipove novog Kangoo-a predvidjenog za sledecu godinu. Ovo uspesno lako komercijalno vozilo predstavljeno je jos 1997.godine i obnovljeno 2002. pa je vec krajnje vreme za novu generaciju u stilu novijih Renaultovih modela tim pre sto je konkurencija sve jaca a potraznja za ovakvim vozilima u porastu.

VW SPREMA OBNOVLJENI PHAETON
Za narednu godinu spreman je redizajnirani i tehnicki obnovljeni najveci i najluksuzniji serijski VW. U VW-u se nadaju da ce ove promene pomoci u prodaji ove limuzine koja dosad nije uspela da se izbori sa BMW-om serije 7 i Mercedesovom S klasom.

GEELY FENGYIN
Ovaj monstrum na slici bi mogao cak i da bude i Betmenovo prevozno sredstvo samo kad se amerikanci (producenti) ne bi zgrozili nad cinjenicom da je ovaj prototip napravljen u Kini u fabrici Geely. Da, taj Geely o kome se i kod nas mnogo prica u poslednje vreme. Naravno kao i vecina kineskih vozila i ovaj model sa imenom Fengyin pati od efekta deja vu-vec vidjeno. Naime ceo prednji kraj je preslikan sa Mitsubishijevog prototipa Pajero EVO od pre neku godinu sa par originalnih kineskih dodataka kao sto su vrata u Lambo stilu.

Jos jedan kineski kombi za prevoz 7-8 putnika sa mesavinom svih mogucih pre svega japanskih stilova u dizajnu. Detalji nisu poznati a prezentacija za neki dan na salonu u Pekingu.

Indijska kompanija planira pocetak izvoza svoja 2 modela u SAD tokom 2008. godine, saopstili su predstavnici te kompanije. Planirani su jedan pick-up i jedan SUV model , koji ce verovatno biti samo varijanta vec postojeceg modela Scorpio . Mahindra koja je pocela sa radom 1945.godine, kada je proizvela svoju verziju Jeepa Willysa, inace vec plasira svoje traktore na trziste SAD-a.

Nemacka firma Milotec nudi svoju verziju Skodinog porodicnog vozila ali nemci misle da auto ima mnogo veci potencijal pa su napravili preradu koja ni malo ne lici na neki spori transporter. Sa spustenim ogibljenjem, aerodinamickim kitom a narocito alu-felnama od 17 inca vise ni ne lici na obicno svakodnevno vozilo.
