home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA




Mark Markez

Vozač ekipe Gresini rejsing Španac Mark Markez pobednik je današnje trke za Veliku nagradu Aragona u Moto GP šampionatu.

 (Dalje)



CATL

Očekuje se da će kineske kompanije obuhvatati skoro 70 odsto ukupnog godišnjeg globalnog kapaciteta proizvedenih baterija do 2030. godine, isporučujući više od 6.200 gigavat-časova.

 (Dalje)

BYD baterije

Koliko god neki proizvođači pokušavali pronaći alternetivu za skupe i (relativno) retke materijale u baterijama, oni još dominiraju. U sledećih nekoliko godina sigurno ćemo biti svedoci važnim tehnološkim iskoracima i smanjenju tih sirovina u baterijama, ali do tada proizvođači zavise o njima.

 (Dalje)



Vožnja levom stranom

Svi znamo da se u Engleskoj vozi levom stranom. Nećemo sada da se bavimo istorijskim razlozima zašto je to tako, pošto bismo morali da idemo stotinama, pa i hiljadama godina unazad. Naime, neki arheolozi tvrde da su i Rimljani vozili zaprege levom stranom, kao i da su rimske legije marširale levom stranom.

 (Dalje)

Ford Capri

Potpuno je jasno da loše odluke uvek na kraju uzmu danak. Ford to tek sada počinje da shvata nakon što je uložio više od dve milijarde u električne automobile i nepotrebno žrtvovao klasične modele na kojima je marka decenijama bazirala poslovanje i imidž.

 (Dalje)

* 2.9L VR6 motor sa 911 KS, 4 Motion pogon na sva četiri točka i 5-stepeni sekvencijalni menjač



Pagani Utopia Roadster

U doba u kome sve veći broj proizvođača sportskih automobila smanjuje motore i usvaja elektrifikaciju, Paganija taj trend nimalo ne zanima. Njihov najnoviji model Utopia, ima "sirovi" Mercedesov 6,0 litarski V12 s dva turbopunjača bez ikakvih hibridnih dodataka. To je zato što njegovi kupci ne žele hibrid, tvrdi Horacio Pagani, osnivač i direktor ove italijanske kompanije koja se poslednjih decenija nametnula svojim fascinantnim hiperautomobilima.

 (Dalje)



Mercedes C 220 d 4MATIC

Nova „C klasa“ je toliko sofisticirana u svakom pogledu, da se je s pravom možemo nazvati „S klasom“ u kompaktnom izdanju

 (Dalje)