home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Nadajući se da može da ponovi uspeh reinkarnisanog modela 500, Fiat se sprema da oživi još jedno legendarno ime iz svoje prošlosti – Topolino. Fiat naime planira proizvodnju nove porodice niskobudžetnih automobila u našoj Zastavi, a očekuje se da prvi bude upravo novi Topolino.

Italijani su inače već počeli sa testiranjem prototipova novog Topolina i to maskiranog u skraćenu Fiat Pandu (na prve dve slike), a na trećoj slici možete videti kako bi mogla da izgleda njegova konačna verzija. 

Novi Topolino će se bazirati na platformi Fiata 500, ali će od njega biti nešto kraći (dužina naime treba da iznosi 3150 – 3200 mm). Uprkos malim dimenzijama, Topolino će imati mesta za četiri putnika (u stvari 2+2 koncepcija), dok će za pogon zadužen dvocilindrični benzinac od 900 kubika zapremine (sa i bez turbo punjača) i sa rasponom snage od 65 do 110KS. Po nezvaničnim podacima motor je smešten pozadi i pokreće zadnje točkove, a za proizvodnju ovog malog dvocilindraša biće zadužena Fiatova fabrika u Poljskoj.

Podsećanja radi, Fiat, prema potpisanom Memorandumu o razumevanju, namerava da u Kragujevcu do kraja 2009. godine počne sa proizvodnjom potpuno novog automobila A klase, a planira se proizvodnja od 200.000 vozila godišnje. Do kraja 2010. godine Fiat bi trebalo da počne proizvodnju još jednog modela iz B klase, čime bi ukupna proizvodnja u Zastavi porasla na 300.000 vozila godišnje.


 





Mazda je objavila konkretnije detalje i cene za svoj novi MPV model Biante, čija prodaja je na domaćem, japanskom tržištu (kome je prvenstveno i namenjen) startovala juče.

Fabrika navodi da Biante karakteriše najveći unutrašnji prostor u klasi (auto je inače dugačak 4715 mm), osoben, atletski stajling, visoka bezbednost putnika i odlične vozne osobine. Ime Biante je inače izvedeno iz engleske reči ambient i treba da naglasi prostranost i funkcionalnost interijera, komfor i uživanje u vožnji, koji Biante pruža vozaču i putnicima (ukupno može da primi osam putnika kojima je ulazak u vozilo olakšan kliznim bočnim vratima).  

Paletu motora čine 2.0 i 2.3 litarski benzinci upareni sa automatskim menjačima sa 4 ili 5 stepeni. Manji agregat se nudi u verzijama sa 144 i 151KS (slabiji sa četvorostepenim a jači sa petostepenim automatikom), dok 2.3L raspolaže sa 165KS pri 6500 o/min.

Mazda planira da proda 3000 komada ovog modela mesečno, a cene se kreću u rasponu od 2.199.000 do 2.650.000 jena (od 13.080 do 15.765 evra).

VIDEO : Mazda Biante



Nemački Brabus u ponudi ima i jednu veoma zanimljivu i naravno još ekskluzivniju verziju Mercedes McLarena SLR Roadster koji neće biti baš po svačijem ukusu.

Pažnju pre svega privlači posebna narandžasta boja karoserije ("mother of pearl orange"), u kombinaciji sa interijerom u crvenoj koži i elementima od karbon fibera.

Unutrašnjost je bogatija i za Brabusov sportski upravljač, sedišta od karbon fibera u XL veličini, novi brzinomer i patosnice oivičene kožom, dok se spolja (pored drečave boje naravno) Brabus SLR Roadster odlikuje novim aerodinamičkim komponentama (prednji spojler i zadnji difuzor, oba od karbon fibera i testirana u vazdušnom tunelu) i 20-inčnim Monoblock VI "Platinum Edition" točkovima u karakterističnom Brabusovom dizajnu (9.5Jx20 napred, 11.5Jx20 nazad, sa Pirelli ili Yokohama gumama, dimenzija 255/30 ZR 20 napred, odnosno 305/25 ZR 20 nazad).

I koliko košta ovo narandžasto zadovoljstvo? Tačno 650.751,50 evra.



 

Još jedna nova tjunirana verzija aktuelnog Fordovog Mustanga nije nikakvo iznenađenje, posebno ako iza svega stoji Steve Saleen, bivši trkač koji se modifikovanjem sportskih automobila bavi već četvrt veka. Upravo je njegova 25-godišnjica u tom poslu bila dobar povod za pojavljivanje posebnog Twenty Fifth Anniversary Mustang Concepta, koji je delo Saleenove nove kompanije SMS (treba reći da za sada nema planova o eventualnoj proizvodnji). Bez obzira na modifikovani izgled (uključujući i dvobojnu kožnu unutrašnjost), ono najzanimljive se ipak krije pod poklopcem motora. To je kompresorski 5.0 litarski V8 agregat sa 720 konja i 907Nm obrtnog momenta, čija snaga se preko manuelnog šestostepenog menjača isporučuje na zadnje točkove.



VIDEO : Veritas RS III

9 Jul 2008 - 00:40 Noviteti Link

Ovo je Veritas III, novi sportski automobil, koji je u formi koncept vozila svetlost dana ugledao još 2001. godine.

Za razliku od koncepta koji je imao ugrađen BMW-ov V12 agregat, serijski primerak ovog roadstera će pokretati V8 i V10 motori (takođe iz BMW-a). U oba slučaja radi se o 5,0 litarskim mašinama, s tim što V8 verzija razvija 480KS (sa njim Veritas III do stotke ubrzava za 3,6 sekundi i postiže maksimalnih 329 km/h), dok V10 varijanta ima 600KS.

Zahvaljujući laganim materijalima (karoserija je od karbon-kevlara), Veritas RS III V10 je težak samo 1080 kg, pa ne iznenađuje najava da ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže za samo 3,2 sekunde, dok maksimalna brzina iznosi 347 km/h.

Proizvodnja će biti limitirana na samo 50 primeraka godišnje, s tim što se prve isporuke kupcima očekuju krajem ove godine.



Britanski tjuner Project Kahn i Cosworth su još početkom ove godine najavili saradnju na zajedničkom modifikovanju čitave palete različitih vozila. Njihov prvi proizvod je pred nama – Kahn Cosworth Sport 300, a baza je Range Rover Sport sa V8 turbo dizel motorom.

Dok standardni Range Rover Sport TD V8 razvija 200kW/268KS, Kahn Cosworth Sport 300 raspolaže sa nešto većom snagom, odnosno radi se o okruglo 300 konja (224kW), što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za oko 8 sekundi i maksimalnu brzinu od 216 km/h (fabrički primerak do stotke potroši 8,6 sekundi a može do 208 km/h).

Što se izgleda tiče, novi aero body paket sadrži novi prednji i zadnji branik, proširenja blatobrana, zadnji krovni spojler i velike, 22 inčne aluminijumske točkove.  

Kako se očekuje, Kahn Cosworth Sport 300 će svoj zvaničan debi doživeti ovog vikenda na poznatom Goodwood Festival of Speed, a cena je za 17.000 funti (21.370 evra) veća u odnosu na standardni Range Rover Sport TD V8.



Izvor : Tanjug

Francuski "Pežo-Sitroen", drugi najveći evropski proizvođač automobila, saopštio je da je prodaja njegovih putničkih vozila i lakih kamiona u prvoj polovini ove godine uvećana 4,6 odsto, zahvaljujući novim modelima i velikoj potražnji u Latinskoj Americi.

Svetska prodaja vozila udruženih kompanija "Pežo-Sitroen" dostigla je za šest meseci ove godine 1,85 miliona jedinica, u poređenju sa 1,76 miliona u 2007, prenela je agencija Blumberg.

Prodaja u zapadnoj Evropi pala je, međutim, 3,5 odsto, na 1,23 miliona vozila.

"Pežo" procenjuje da će zapadno-evropsko tržište u narednom periodu doživeti čak i "veće usporavanje" u drugoj polovini godine i da će potražnja biti manja za oko četiri odsto u čitavoj 2008. Kompanija računa da će potraznja za njenim vozilima u Latinskoj Americi i Rusiji rasti po dvocifrenim stopama.

Izvan zapadne Evrope prodaja je porasla 20 odsto, zahvaljujući sve većoj potražnji u Brazilu i Argenitini, gde je prodato 124.000 vozila. Isporuke Rusiji, u prvoj polovini ove godine, skočile su 62 odsto, na 25.2000 komada, a u zemljama istočne Evrope prodaja je porasla 4,7 odsto, na oko 69.000 vozila. 



Honda je danas ovim crtežom i kratkim press saopštenjem najavila da će 22. jula na salonu automobila u Londonu izložiti novi koncept sportskog automobila, zvanično nazvanog Open Study Model (OSM). Za dizajn je odgovoran Hondin centar za istraživanje i razvoj u nemačkom Ofenbahu, a naglasak projekta je na smanjenju potrošnje goriva i maloj emisiji CO2 (nažalost, Honda u press saopštenju nije objavila nikakve tehničke detalje u vezi ovog dvoseda). Iako će možda prva pomisao mnogih zaljubljenika u Hondu S2000 biti da OSM najavljuje njegovog naslednika, u japanskoj fabrici naglašavaju da to jednostavno nije slučaj i da je Honda OSM u ovom trenutku samo dizajnerska studija i da još nema zeleno svetlo za seriJsku proizvodnju.



Izvor : www.politika.co.yu

Alfa Romeo modelom Mito ulazi sa najvećim ambicijama u kompakt klasu i snažnim motorima postavlja težak zadatak konkurenciji

Alfa saund, drugim rečima alfin zvuk, ponovo živi na radost mnogobrojnih fanova koji ne priznaju ni jednu drugu marku osim Alfa Romea, možda jedinog automobila na svetu sa tako romantičnim imenom, ali i nesumnjivo jedne od sportskih legendi na četiri točka. Ali, vremenom stvari su se promenile ne baš u korist ovog milanskog proizvođača, bilo je i padova, neuspeha. Nekoliko godina unazad, međutim, Alfa se vraća na velika vrata i ponovo stiče poklonike. Uglavnom u segmentu skupljih i luksuznijih automobila.

Ovoga puta stvar je malo drugačija. U Milanu je prošle sedmice uz veliku pompu održana promocija najnovijeg aduta Milaneza, dugo pripremanog i na velika zvona predstavljenog u prisustvu velikog broja specijalizovanih novinara sa svih strana sveta. Radi se, naime, o modelu pod imenom Alfa Romeo Mito, ili skraćeno samo Alfa Mito. To je prvi kompakt fabrike iz Milana dizajniran tako da odmah, već na prvi pogled osvoji srca ljubitelja ne samo sportskih modela. Alfa Mito, kako je u srednjevekovnom zamku Kastelo Sforcesko na promociji izjavio Luka de Meo, izvršni direktor Alfa Romea, predstavlja oživljavanje jednog mita, mita o snazi i sportskim uspesima ovog čuvenog brenda. To je ustvari prvi Alfin kompakt koji treba da napravi dar - mar u klasi.

A da bi se i specijalizovani novinari uverili u verodostojnost reči prvog čoveka Alfe, odabran je probni poligon u isto tako legendarnoj Monci gde smo i mi napravili prve krugove na čuvenom ovalu.

Alfa Mito dizajnerski je neka vrsta hibrida između reprezentativnog sportskog C8 kompeticione, jer sa prednje strane nosi njegove gene, dok s druge, karoserija sa troja vrata naznačuje čvrstinu i individualnost, tako neophodnu u borbi na sve razmaženijem i zahtevnijem tržištu. Radi se dakle, o lepo skrojenom odelu, čiji je autor Argentinac Manuel Dijaz pobrao aplauze na promociji. Automobil je dug samo 4.06 m, širok 1.72 m i visok 1.44 m, sa međuosovinskim rastojanjem od tačno 2.5 metara. Zaista kompaktan.

Ipak ono što čini alfu alfom je njeno srce. Startovaće sa tri motora u ponudi. Junior 1.4 benzinac sa 78 konja, dizel 1.6 sa oznakom JTDM sa 120 konja i još jedan benzinac, zapremine 1.4 turbo sa 155KS. Za kraj godine najavljena je prava poslastica - model GTA sa 230KS, pravi naslednik legendarne alfe GTA iz sedamdesetih godina prošlog veka.

Ali, ono što je nas najviše zanimalo ipak, bila je probna vožnja, tačnije da vidimo koliko je od onoga što se želelo i ostvareno.

Već na prvi pogled kada se sedne u udobno i polusportski profilisano sedište vidi se da je sve osmišljeno i urađeno sa mnogo pažnje. Doduše, ušli smo u model sa 155KS, sa najvišim nivoom opreme i kožnim sedištima... Instrument tabla obložena je mekim materijalom u karbon fiber nijansi, instrumenti su pregledni, a prekidači za automatsku klimu nešto niže na centralnoj konzoli, ali u visini ručice menjača, dakle lako dostupni. Ostalo je u crnoj plastici...

Mesta ima sasvim dovoljno za četiri odrasla putnika kako napred, tako i pozadi. Ulazi se lako, jer se prednja sedišta pomeraju maksimalno napred.

Upoznavanje je trajalo kratko, preovladalo je nestrpljenje da se ovaj mali lepotan jarko crvene metalik boje sa 155KS isproba na delu. Okret ključa (šteta što nema dugme za startovanje), i četvorocilindrični turbo oglasi se tihim zvukom ničim ne nagoveštavajući onaj prepoznatljivi alfin „saund“. Međutim, već prvi krug u Monci odagnao je svaku sumnju. Agregat do nekih 3.000 obrtaja radi tiho i ničim ne odaje koliko snage ima u mišićima. Ali, kada se pedala gasa nagazi malo jače, sve se menja. Mito se oglasi pravom Alfinom pesmom koja podiže adrenalin i prosto tera na iskušenje brze vožnje. Pri najvišim obrtajima to je prava alfa, žustra, brza, koja prosto leti ovalom na legendarnoj stazi... Drugi deo testa bio je na ruti od Mince do jezera Komo i nazad. Tu je Mito pokazao šta zna u „saobraćaju“. Iako je na italijanskim drumovima skoro uvek velika gužva, Alfa Mito se lako probijala kroz reku vozila, što zbog naše forsirane vožnje, što zbog poštovanja koje su joj ukazivali radoznali italijanski vozači. Put je bio baš po meri, sa mnogo kraćih i dužih krivina uzan, ali jednosmeran sa dve trake kao poručen za probu. Sa punim gasom, Alfa Mito je lako dostizala brzine iznad 160 km/h, a zahvaljujući potpuno novom sistemu (DNA) upravljanje je znatno direktnije i omogućuje lakše savlađivanje krivina, što Mito čini najupravljivijim u svojoj klasi. Uz to svi modeli serijski su opremljeni sa tri dinamična moda: normal, all weter (svi uslovi) i dinamik, koji se biraju polugicom pored ručice menjača. Kada je reč o menjaču, dovoljno je reći: to je alfin menjač sa šest brzina , kojim se rukuje lako i precizno. Odnosi su veoma dobro izabrani tako da auto vuče u svim opsezima obrtaja. Još nešto treba istaći: i pored toga što pri ubrzanjima Mito zvuči kao „stara dobra Alfa“ u šestoj brzini je tiha i neće zamarati bukom na dužim relacijama auto putem.

Očigledno je da se o mnogim stvarima vodilo računa, tako da je napravljen zaista dobar kompromis između sportskih ambicija koje Mito ne krije i imperativa savremenog saobraćaja, odnosno smanjenja zamora vozača. Prijatno nas je iznenadila i udobnost koju Mito pruža. I pored velikih točkova od 16 coli i guma dimenzije 225/45 R 16 ogibljenje ne prenosi udarce u unutrašnjost. Kao i potrošnja koja je i pored forsirane vožnje često na najvišim obrtajima bila u granicama pristojnosti, rečju, nije trošila više od devet, deset litara.

Priča o novoj Alfi mogla bi da traje dosta dugo, ali biće još prilike da o njoj nešto napišemo. Ostaje da kao zaključak sa prvog susreta sa Mitom kažemo: čini se da su u Milanu načinili pun pogodak. Alfa Mito ima sve uslove da opravda velika očekivanja čelnika Fijata, a verujemo i Alfinih fanova, kojih će, ubeđeni smo, posle pojavljivanja ovog automobila na tržištu početkom jeseni, biti sve više. Što se tiče cene ona će u Italiji biti za model junior od15.300 evra, za model 1.6 JTDM od 18.950, a za benzinac 1.4 turbo od 17.950 evra pa na više u zavisnosti od opreme.

Autor : Vladimir Dedić




Posle Xsare Picasso i C4 Picassa, iz Citroena će početkom 2009. godine na tržište stići još jedan MPV model sa nazivom Picasso.

Novi C3 Picasso je odgovor francuske fabrike na konkurentske modele kao što su Opel Meriva, Renault Grand Modus i Nissan Note, a kao i kod većih MPV-ova iz Citroena, naglasak i kod ovog modela je naravno na prostranosti, udobnosti (za pet odraslih putnika) i praktičnosti putničke kabine (uz veći kvalitet upotrebljenih materijala), kao i veličini prtljažnika. U vezi s tim, zadnja klupa može da se pomera i po dužini (pa se osnovna zapremina kreće od 385 do 500 litara), čime se dobijaju fleksibilnije transportne mogućnosti, dok će se za odlaganje sitnijih predmeta brinuti brojne ostave.

C3 Picasso inače koristi platformu bratskog Peugeota 207, što znači da ima međuosovinsko rastojanje od 254 cm, dok mu dužina iznosi 408 cm, širina 173 cm, a visina 162 cm (za poređenje, standardni citroen C3 je dugačak 386 cm, širok 167 cm i visok 151 cm).

Interesantnog, pa i simpatičnog dizajna, C3 MPV privlači pažnju i velikim staklenim površinama, posebno veličinom vetrobrana, kao i velikim staklenim panoramskim krovom.

C3 Picasso će pokretati prilično bogata paleta benzinskih i dizel motora, koja će na početku podrazumevati 1.6 litarski HDi dizelaš u verzijama sa 90 i 109KS, kao i 1.4L i 1.6L benzince sa 95, odnosno 120 konja. U ponudi će biti klasični manuelni i SensoDrive poluatomatici, kao i stop-start sistem za manju potrošnju goriva i redukovanje emisije CO2.

Zvanična premijera novog C3 Picassa će se održati ove jeseni na salonu automobila u Parizu, a kao što je napomenuto na početku, njegova prodaja startuje početkom 2009. (po ceni koja će za bazni model iznositi oko 13.000 evra).



Posle standardnog Fiata 500 Abarth, koji je javnosti predstavljen na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi, italijanska fabrika je sada za 100 najbržih kupaca pripremila i njegovu jaču Opening Edition verziju.

Dok obični 500 Abarth iz 1.4 litarskog turbo motora izvlači 135KS, Opening Edition iz njegove modifikovane varijante dobija 160 konja pri 5750 o/min. i 240Nm obrtnog momenta pri 3000 o/min. (u paru sa manuelnim petostepenim menjačem). To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 7,4 sekunde i najveću brzinu od 211 km/h (standardni 500 Abarth inače do stotke stiže za 7,9 sekundi a može do 205 km/h).

Razlike Opening Editiona u odnosu na običan 500 Abarth se ogledaju i u pojačnim kočnicama, posebnom BMC filteru za vazduh, novim oprugama, aluminijumskim točkovima od 17 inča (sa Pirelli Pzero gumama dimenzija 205/40), zatamnjenim staklima, kožnim sedištima, pločicom sa serijskim brojem u unutrašnjosti i kožnom ručicom menjača sa crvenim koncem (onih 100 srećnika sa početka teksta biće u prilici da biraju između sive ili bele boje karoserije).

Ostalo je isto kao i na standardnom Fiatu 500 Abarth, odnosno karakterišu ga veliki otvori za vazduh u prednjem braniku i maski, novi spojleri, proširenja blatobrana, izraženi pragovi, zadnji krovni spojler, modifikovan zadnji branik sa donjim delom u obliku difuzora i sa dva velika hromirana završetka izduvnog sistema, spušteno ogibljenje, jače kočnice, crvena traka sa natpisom Abarth na bokovima, a tu su i detalji u vidu kočionih klešta i retrovizora u crvenoj boji (škorpija, zaštitni znak Abartha se nalazi napred, pozadi, na bokovima i naravno na točkovima).

VIDEO : Fiat 500 Abarth

  



Maleni gradski automobil Smart ForTwo je pre nekoliko dana proslavio svoj deseti rođendan. Naime, 2. jula 1998. godine prvi primerak ovog dvoseda napustio je proizvodne trake Daimlerove Hambach fabrike u Francuskoj, a do danas je ukupno prodato više od 900.000 komada u 37 zemalja (od ovog broja 150.000 otpada na drugu generaciju čija prodaja je inače startovala u martu 2007. i koja se kao i prethodnik prodaje kao Coupe i kao Cabriolet).

Smart je inače zamisao Nicolasa Hayeka, prvog čoveka kompanije Swatch, koji je zajedno sa Mercedes-Benzom 1994. godine osnovao kompaniju Micro Compact Car AG. Međutim, njihov joint venture se zbog velikh gubitaka i neslaganja raspao, što je na kraju dovelo do povlačenja Swatcha iz cele priče.

Od početka ove godine Smart se prodaje i u SAD-u  (gde je do sada isporučeno 11.400 komada), a od sredine 2009. godine biće na raspolaganju i kineskim kupcima. Što se budućih planova tiče, oni obuhvataju i predstavljanje verzije sa elektro pogonom (sa litijum-jonskim baterijama), koji se na tržištu očekuje 2010. godine.



Abt AS3 Cabrio

8 Jul 2008 - 01:10 Tuning Link

Iz nemačke tjuning kuće Abt Sportsline stigla je prva zvanična slika modifikovanog Audija A3 Cabrio, koji je u skladu sa njihovim načinom obeležavanja dobio ime Abt AS3 Cabrio.  

Najveće izmene se kriju pod poklopcem motora, tačnije 1.8 TFSI i 2.0 TFSI benzinci su pojačani, što u praksi znači da ovaj prvi sada umesto standardnih 118kW/160KS, razvija 147kW/200KS (paket Abt Power) i 177kW/240KS (paket Abt Power S), dok veći 2.0 TFSI sada raspolaže sa 177kW/240KS (paket Abt Power) i 199kW/270KS (paket Abt Power S) u odnosu na fabričkih 147kW/200KS.

Treba reći da dizajneri ove nemačke kompanije rade i na novom aero body kitu za atraktivniji izgled "trojke" bez krova (za očekivati je drugačiji prednji branik sa spojlerom, novi prednji gril i pragove, modifikovani zadnji branik plus novi set točkova sa fotografije).  



SKN Tuning Audi R8

8 Jul 2008 - 01:05 Tuning Link

Nemački SKN Tuning svim zaintresovanim kupcima nudi četiri nivoa povećanja snage 4.2 litarskog V8 motora Audijevog R8, koji inače u svom fabričkom izdanju raspolaže sa 420KS. Tako Nivo 1 podrazumeva prosto reprogramiranje elektronske kontrolne jedinice motora i porast snage na 436KS, Nivo 2 znači reprogramiranu elektroniku i novi izduvni sistem (snaga raste na 472KS), sledeći Nivo 3 pored novog izduvnog sistema podrazumeva i kompresor i snagu od 560 konja, dok je najjači Nivo 4 dostupan samo na poseban zahtev kupca, pa njegove karakteristike nisu javno objavljene. Nisu objavljene ni performanse koje Audi R8 ostvaruje sa SKN Tuning paketima, zato ovde samo podsećanje da fabrički R8 od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,6 sekunde, a postiže najveću brzinu od 301 km/h. 



Iako mnogi smatraju da Maseratijevom modelu Quattroporte i posle skoro pet godina provedenih na tržištu (za to vreme je prodat u više od 15.000 primeraka) teško da treba neko ozbiljnije doterivanje, Italijani su se ipak odlučili da ovoj elegantnoj i ekskluzivnoj limuzini (dugačkoj preko 5 metara) za prodajnu sezonu 2009. modifikuju izgled i prošire paletu rapoloživih pogonskih agregata.

Što se dizajna tiče, najznačajnije promene se odnose na novi prednji gril sa vertikalnim hromiranim lajsnama, doterana prednja svetla, redizajnirane branike i pragove, zadnja LED svetla, kao i nove retrovizore, dok je interijer osvežen novom centralnom konzolom, unapređenim Maserati Multimedia sistemom i Marrone Corniola (Quattroporte S) i Sabbia (Quattroporte) kožom. 

Sem poznatog 4,2 litarskog V8 motora sa 298kW/400KS, u ponudu je uvršten i 4,7 litarski V8 agregat iz Maseratija GranTurismo S, koji raspolaže sa 320kW/430KS (pokretaće novi Quattroporte S). Oba modela se inače opremaju šestostepenim automatskim menjačem, razvijenim u saradnji sa kompanijom ZF.