
Renault predstavlja Rafale verziju visokih performansi: Renault Rafale E-Tech 4x4 sa 300 KS.

Tjuning kuća Mansory opet privlači pažnju paketom modifikacija za Maseratijev sportski model MC20, ovde u MCX Pergusa izdanju ograničenom na samo pet jedinica.

Ferrarijev novi V12 motor neće dobiti pomoć kroz turbopunjače. Šef razvoja proizvoda kompanije, Gianmaria Fulgenzi, rekao je da im dodavanje turba “ne pada na pamet”.

Marka Voyah pripada koncernu Dongfeng, a proizvodi isključivo elektrifikovane automobile. Novi krosover Zhiyin će biti četvrti model u njihovoj gami, uz najavu da će se u prodaji pojaviti kasnije ove godine.

Foto: Policija Dorseta
Britanska policija je donirala zaplenjene automobile lokalnom koledžu. Policija u Dorsetu je naime dala 10 nepotraživanih automobila studentima Bournemouth & Poole Collegea kako bi im pomogla u njihovim studentskim obavezama.

‘Ove stvari treba hitno poboljšati‘
Voleli ih ili ne, električni automobili su budućnost autoindustrije. Ali, ako je suditi prema dosadašnjim iskustvima vlasnika električnih vozila, još uvek postoji dosta važnih izmena koje je potrebno napraviti.

Ne muče se samo zapadni brendovi poput Volkswagena i Tesle u borbi s lokalnim kompanijama u Kini, nego su u istim problemima i neki kineski brendovi pa je tako kineski Aiways doneo odluku da se povuče s ovog tržišta.

Dve nemačke marke najviše profitiraju
Godinama su marže na automobile bile astronomski visoke, a čini se da sada sledi povratak u relanost. U proseku je operativna marža za deset najvažnijih međunarodnih predstavnika industrije u prvom kvartalu iznosila 7,1 posto. To je najniža vrednost u tri godine, kako je utvrdio Centar za automobilski menadžment (CAM) u Bergisch Gladbachu.