
S tržišnim udelom od 15,8 posto, Volkswagen je u Brazilu drugi iza Fiata, a Volkswagen Polo bio je najprodavaniji automobil u zemlji prošle godine.

Predsednik kompanije smatra da ljudi treba da imaju izbor a ne da budu prisiljavani da kupuju čisto električne automobile.

Marka Wuling (nastala saradnjom General Motorsa i kineskog SAIC-a) nakon limuzine Starlight prikazuje i karavansko izdanje ovog modela.

Mitsubishi je na pojedinim tržištima u Aziji (kao što je Tajland) svoju ponudu proširio i Xpanderom sa hibridnim pogonom.

Osim obnovljene porodice Serije 4 i novih verzija kod modela i5 i Z4, BMW je svoju ponudu obogatio i baznom varijantom električnog iX2 modela, i to BMW-om iX2 eDrive20.

• Rolls-Royce predstavlja četiri specijalna modela Year of the Dragon („Godina zmaja“) – tri Phantoma Extended i jedan Cullinan – kreiranih za obeležavanje Lunarne Nove godine, 10. februara

Zvanični podaci o potrošnji vozila proizvođača automobila i stvarnost na putevima sve se više razlikuju. To je zaključak istraživačke organizacije International Council on Clean Transportation (ICCT) u studiji objavljenoj ove nedelje.

Volvo planira seriju unapređivanja svojih blagih hibridnih i plug-in hibridnih modela u narednim godinama, dok ostaje posvećen tome da postane potpuno električni brend do 2030. godine.