home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Video: Carwow.co.uk





VW Nivus

S tržišnim udelom od 15,8 posto, Volkswagen je u Brazilu drugi iza Fiata, a Volkswagen Polo bio je najprodavaniji automobil u zemlji prošle godine.

 (Dalje)

VIDEO: Geely Atlas Pro

3 Feb 2024 - 18:00 Video Link


Toyota fabrika

Predsednik kompanije smatra da ljudi treba da imaju izbor a ne da budu prisiljavani da kupuju čisto električne automobile.

 (Dalje)

VIDEO: 2024 Nissan GT-R

3 Feb 2024 - 16:00 Video Link


Wuling Starlight

Marka Wuling (nastala saradnjom General Motorsa i kineskog SAIC-a) nakon limuzine Starlight prikazuje i karavansko izdanje ovog modela.

 (Dalje)

VIDEO: Lotus Eletre R

3 Feb 2024 - 14:00 Video Link


Mitsubishi Xpander HEV

3 Feb 2024 - 13:00 Noviteti Link
Mitsubishi Xpander HEV

Mitsubishi je na pojedinim tržištima u Aziji (kao što je Tajland) svoju ponudu proširio i Xpanderom sa hibridnim pogonom.

 (Dalje)

VIDEO: Volkswagen ID.7

3 Feb 2024 - 12:00 Video Link


BMW iX2 eDrive20

3 Feb 2024 - 11:00 Noviteti Link
BMW iX2

Osim obnovljene porodice Serije 4 i novih verzija kod modela i5 i Z4, BMW je svoju ponudu obogatio i baznom varijantom električnog iX2 modela, i to BMW-om iX2 eDrive20.

 (Dalje)

VIDEO: Test Honda ZR-V

3 Feb 2024 - 10:00 Video Link


Rolls-Royce Year of the Dragon

• Rolls-Royce predstavlja četiri specijalna modela Year of the Dragon („Godina zmaja“) – tri Phantoma Extended i jedan Cullinan – kreiranih za obeležavanje Lunarne Nove godine, 10. februara

 (Dalje)

VIDEO: BMW M2 na Autobanu

3 Feb 2024 - 08:00 Video Link


Potrošnja

Zvanični podaci o potrošnji vozila proizvođača automobila i stvarnost na putevima sve se više razlikuju. To je zaključak istraživačke organizacije International Council on Clean Transportation (ICCT) u studiji objavljenoj ove nedelje.

 (Dalje)

Volvo paleta

Volvo planira seriju unapređivanja svojih blagih hibridnih i plug-in hibridnih modela u narednim godinama, dok ostaje posvećen tome da postane potpuno električni brend do 2030. godine.

 (Dalje)