
Mercedes C126 je jedan od najpopularnijih klasičnih automobila ove marke na svetu. Druga generacija S klase u Coupe verziji je izuzetno popularna u prestižnoj 500 SEC varijanti. S klasa u svojoj Coupe varijanti s V8 motorom je bila jedan od najprestižnijih automobila na svetu do 1985. godine, a zatim je usledio još moćniji 560 SEC. Ali najveće cene na tržištu oldtajmera danas postiže verzija koju Mercedes nikada nije zvanično prodavao. Naime, reč je o preradi.

Kineski Avatr (saradnja kompanija Changan, CATL i Huawei) objavljuje prve zvanične fotografije svog novog krosovera, koji će na tržištu startovati u trećem kvartalu ove godine.

JLR je prošle godine imao svoju najprofitabilniju godinu od 2015. zbog velike prodaje modela Defender i Range Rover sa visokom maržom.

Seat Leon dobija tehnička i tehnološka poboljšanja. Tu se ubrajaju novi motori – uključujući novi 1.5 TSI motor kao i novu generaciju eHybrid plug-in hibridnih motora – obuhvaćena je i poboljšana digitalizacija u kokpitu za verzije s 5 vrata i Sportstourer.
Citroen zaista prodaje ovakav Jumper, odnosno Jumpere

Da li znate zašto su dve kabine spojene?!
Citroen prodaje Jumper u verziji Back to Back koja sadrži dva spojena prednja kraja okrenuta jedan od drugog. Svaka od dve kabine dolazi s vlastitim pogonskim sklopom, što znači da se tehnički gledano vozilo može voziti u oba smera. Šasije su spojene privremenom strukturom, dovoljno čvrstom da ih drži zajedno koliko god je potrebno.

Nakon slučaja „Alfa Romeo Milano”, kada je kompanija morala da promeni ime novom automobilu te kuće jer se ne proizvodi u Italiji, ministar za "Made in Italy", Adolfo Urso, zabranio je kineskoj automobilskoj kući “Xiaomi” da prvi model automobila koji je pre nekoliko meseci predstavljen u Pekingu, bude nazvan po italijanskom gradu Modeni.

Srpski automobilista je osvojio još jedan podijum u FIA Šampionatu Evrope na brdskim stazama.

Svako ko kupi superautomobil zna šta ga čeka, odnosno trebalo bi da zna. Čak i najbogatiji vlasnici to saznaju onog dana kada njihovi ljubimci moraju proći održavanje i inspekciju u ovlašćenim servisima.

Foto: MS Classic Cars
Ovo se definitivno ne viđa često. Iako će mnogi reći da je Camaro bio sportista za mase, doživljavan neretko poput Golfa s druge strane bare. Šalu na stranu, Camaro iz 1980-ih izgleda fantastično, a vraća nas u vremena kad su važila neka druga pravila.