
Ford je za kinesko tržište pripremio obnovljene verzije SUV-ova srednje veličine Equator i Equator Sport, tri godine nakon njihovog debija.

Screenshot: Fox News
Parking Chesterfield Malla kod St. Luisa u SAD-u je preplavljen Teslama. Trgovački centar bi trebalo da bude srušen i zamenjen projektom mešovite namene. Staenberg Group, vlasnik trgovačkog centra, pokušava da izvuče poslednji novac pre nego što se poslednji zakupci isele 31. avgusta.

Kineski tehnološki gigant Xiaomi se više ne bavi samo uređajima, nego je ušao i na tržište električnih automobila predstavljanjem modela SU7, a za 2025. godinu priprema i rivala Teslinom Modelu Y.

Opel trenutno radi na novom pristupačnom električnom modelu s početnom cenom od oko 25.000 evra
Stellantisova marka Opel se drži svog plana lansiranja samo električnih modela od sledeće godine uprkos usporavanju potražnje za električnim vozilima u Evropi. Izvršni direktor Opela Florian Huettl je rekao da ovaj proizvođač automobila čvrsto veruje da je elektromobilnost najbolji put napred za širenje mobilnosti bez emisija.

Novi kineski kamionet BYD Shark se bazira na DMO platformi kompanije, gde "DM" znači Dual Mode (hibrid), a "O" označava off-road.

Prema izveštajima iz Nemačke, Mercedes-Benz je doneo odluku da stopira planove za svoju novu MB.EA Large arhitekturu.
Volkswagen Golf GTI krajem meseca dobija novu verziju

Volkswagen je potvrdio da će još ovog meseca lansirati novu varijantu Golfa GTI. Izvršni direktor Tomas Šefer je otkrio datum promocije – 31. maj, tokom trke 24 sata na Nirburgringu, a sve dok nemački brend tokom ove godine slavi 50. godišnjicu Golfa.

Screenshot: Paul Freeman-Powell/Twitter
Vozaču električnog automobila je rečeno da bi njegov auto u garaži "mogao da eksplodira".

Optužujući Kinu za „nepoštenu trgovinsku praksu“ Bela kuća je saopštila da je američki predsednik Džo Bajden (Joe Biden) kao odgovor i da bi „zaštitio američke radnike i kompanije“, naredio povećanje carina na uvoz iz Kine u vrednosti od 18 milijardi dolara, saopštila je Bela kuća.

*
Leapmotor International, kompanija koju zajednički vode Stellantis i Leapmotor,
sa udelom 51:49, koja je 51% u vlasništvu Stellantisa, posvećena je redefinisanju
električnih vozila kroz najmoderniju tehnologiju i inovacije, i može se
pohvaliti sveobuhvatnim, internim sposobnostima razvoja
*
Planovi za ekspanziju kompanije Leapmotor International će brzo videti rast, i podržati
povećavanje vrednosti i za Leapmotor i za Stellantis
*
Leapmotor International će početi sa radom u Evropi do septembra 2024. godine u
200 prodajnih mesta do kraja godine, sa planovima da se prošire na Indiju i
Aziju-Pacific, Bliski istok i Afriku, i Južnu Ameriku počev od četvrtog kvartala