
Na danima oldtajmera u nemačkom Schloss Dycku slave se pobede u DTM-u
Alfa Romeo je jedna od firmi koja svake godine iz prebogate istorije može da izvuče neku značajnu godišnjicu vrednu proslave, a ove godine je to 50 godina sportskog odeljenja Autodelta.
* Britanski mađioničar Dynamo, bivši F1 vozač David Coulthard i Mercedes SL 63 AMG...

Iako za mnoge ljubitelje automobila reči "ružan" i "Ferrari" nikako ne mogu da stoje u rečenici jedna pored druge, automobilski sajt Edmunds usudio se da otvori ovu tabu temu.

Ferrari je u prvih šest meseci ove godine zabeležio prihod od 1,7 milijarde evra, što je povećanje od 7,1 odsto u poređenju sa istim periodom prošle godine.
BMW X2: novi render

Među brojnim novim modelima koje bavarski BMW priprema za naredne godine nalazi se još jedan novi član njihove X porodice.
Snimljen novi Hyundai i20

Hyundai je krajem 2008. godine modelom i20 zamenio dotadašnji Getz, a u martu prošle godine na Salonu u Ženevi je predstavljen i redizajnirani i20.
Audi RS3 Sedan?

Audi je pre nekoliko meseci i zvanično predstavio A3 u Sedan verziji, a deo porodice čini i jači S3 Sedan. Ali izgleda da to nije sve...

Ford Mustang Shelby GT500 je prošao kompletan tretman u tjuning kući Anderson Germany i rezultat njihovog rada je na ovim slikama.

Tek što je nedavno Honda predstavila novu generaciju modela Fit / Jazz (o tome više OVDE), japanski Mugen je za ovaj novitet već pripremio kompletan tjuning program.

Ljubiteljima minijaturnih automobila sada na raspolaganju stoje dva zanimljiva automobila u razmeri 1:18.

Predstavljen na sajmu automobila u Parizu prošle godine, Maserati GranCabrio MC je poslednja reč kada govorimo o performansama za kabriolet model Maserati opsega.

Britanski Kahn predstavlja još jedan modifikovani automobil, ali ovoga puta nije u pitanju neki Land Rover / Range Rover, već Aston Martin.

Mazdini automobili su uvek važili za pouzdane i kvalitetno napravljene, a nova Mazda 3 nije izuzetak. Za dokazivanje izdržljivosti i kvaliteta, Mazda šalje osam kombilimuzina na nesvakidašnju test vožnju, dugu 15.000 kilometara, od fabrike u Hirošimi do međunarodnog Salona automobila u Frankfurtu.

Nemamo pojma šta je nesrećni BMW 325i kabriolet serije E30 iz 1988. napravio da je zaslužio ovakvu sudbinu, ali sreća u nesreći je valjda da će malo ko moći da prepozna njegove linije.