home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Proteklih meseci se nagađalo i špekulisalo da li će novi Hyundai Coupe (u Americi Tiburon) imati i dalje pogon na prednjoj osovini ili će se Korejci ipak odvažiti i novi model ponuditi sa pogonom pozadi (uostalom, to i dolikuje pravom sportisti, kakav će biti novi Coupe/Tiburon). Nagađanjima je konačno došao kraj jer je Hyundai i zvanično potvrdio da će novi Coupe/Tiburon imati pogon na zadnje točkove. Istovremeno sa ovom potvrdom, pojavile su i dosad najbolje špijunske slike nove generacije ovog modela, čija premijera se očekuje krajem 2008. ili 2009. godine. Na ovim slikama, napravljenim u američkoj Dolini smrti, odmah se primećuje da je budući Coupe dimenzijama daleko premašio aktuelni model, naročito u širini. Kako će novi Coupe/Tiburon imati tzv. BH platformu buduće Hyundaijeve luksuzne limuzine Genesis, za očekivati je da dobije i njen 4,6 litarski V8 motor. Sa tom motorizacijom i prihvatljivom cenom, novi Coupe/Tiburon bi mogao da zagrize deo tržišnog kolača u klasi sportskih coupea, gde do sada nije bio prisutan, i da izazove glavobolje već etabliranim igračima. Zanimljivo da pojedini američki sajtovi sumnjaju da će Coupe/Tiburon zadržati to ime, budući da novi model donosi zaista velike promene. Hyundai novi Coupe/Tiburon inače razvija pod šifrom BK, dok ga inžinjeri interno nazivaju Hyundai Mustang, što dovoljno govori o ambicijama i zadatku novog Coupe/Tiburona !





Audi TT Speedster

1 Avg 2007 - 00:47 Top secret Link

Prošle nedelje je britanski CarMagazine objavio nekoliko zanimljivih skica budućih modela nemačkog Audija, za koje se tvrdi da se radi o zvaničnim  crtežima, koji su procureli iz Audijeve centrale u Ingolštatu. Da podsetimo, radilo se o skicama Audija A1, R8 Spider i novom A7. Međutim, to nije sve od Audija u narednom periodu. Naime, pored pomenutih modela, Audi ima još par novih projekata, a među njima izdvaja se i atraktivni TT Speedster. Prema nemačkom Autobildu, rukovodstvo Audija je dalo zeleno svetlo za projekat modela TT Speedster, koji će biti veoma sličan prototipu Audi TT Clubsport Quattro Concept od pre nekoliko meseci, odnosno TT Speedster će se bazirati na njemu. Pomenuti koncept je privukao veliku pažnju javnosti pa ljudima iz VW-a nije bilo teško da se odluče da na tržište puste njegovu serijsku verziju pod imenom TT Speedster. Kako se čuje, TT Speedster će se pojaviti već tokom 2008. godine, ali zasad nije poznato koliko primeraka će biti proizvedeno i po kojoj ceni. Motor bi trebao da bude 2,0 litarski TFSI sa 147kW/200KS.



O novom Golfu šeste generacije već smo detaljnije pisali u nekoliko navrata, ali budući da su se tokom jučerašnjeg dana pojavile prve prave i do sada najjasnije špijunske slike nove inkarnacije najvažnijeg modela fabrike iz Wolfsburga, o njemu sada ponovo nekoliko redova. Naravno, na ovim slikama iz kalifornijske Doline smrti, Golf VI je i dalje prilično zamaskiran i to upravo na onim najzanimljivijim mestima automobila - na prednjem i zadnjem delu dok je bok potpuno otkriven i jasno pokazuje ogromnu sličnost sa aktuelnim Golfom "peticom". Kao što vidite po, hmm, nekulturnoj gestikulaciji jednog od članova test ekipe (treća slika), ljudi iz VW-a uopšte nisu bili zadovoljni što im se tamo neki auto paparaci muvaju u njihovoj blizini. Očigledno je za njih još uvek rano da se slike Golfa VI nađu u javnosti, ali lovci na novitete očigledno, iako je leto, ne idu na zasluženi odmor. Slike, koje vidite, objavio je američki Winding Road a na njima se zapaža da budući Golf VI baš i ne donosi neku dizajnersku revoluciju, što se doduše i pretpostavljalo. Jednostavno, Golf je najvažniji model fabrike i rukovodstvo VW-a nema nameru da dizajnerskim eksperimentima ugrozi poziciju bestetelera koju Golf ima. Dakle, ovde se radi o evoluciji izgleda postojećeg Golfa, mada ipak treba ostaviti mogućnost nekih dizajnerski zanimljivih detalja na prednjem i zadnjem delu, koji bi Golfu VI ulili preko potreban dinamičniji izgled. Očekuje se da novi Golf stigne na tržište krajem 2008. godine dok ga Amerikanci neće videti do 2009. ili čak 2010. godine. Inače, tamo će se i dalje prodavati kao Rabbit. Kao i ranije, i Golf VI će pokretati široka paleta benzinskih i dizel agregata, među kojima se nalaze i novi 1,6 litarski TSI sa 200KS i 2,0L sa 260 konja, koji bi pokretao novi Golf GTI (sadašnji ima 200KS). Pominje se i mogućnost ugradnje 3,6 litarskog V6 motora iz Passata R36, koji bi u Golfu razvijao 281KS.



Mercedes C model-T

28 Jul 2007 - 13:52 Top secret Link

Lovci na automobilske novitete uspeli su da pre nekoliko dana snime par odličnih fotografija potpuno nemaskiranog Mercedesa C klase u karavan verziji, čija premijera se očekuje sredinom septembra ove godine na salonu automobila u Frankfurtu. Na novim slikama se sada po prvi put jasno vide svi do sada brižljivo čuvani detalji, koji odvajaju ovaj model-T (kako u Mercedesu zvanično nazivaju svoje karavan modele) od limuzinske varijante C klase. Primećuje se da je Mercedes na zadnjem delu karavana upotrebio blago modifikovani dizajnerski stil u odnosu na C klasu sedan. Kao i limuzinu, i C karavan će pokretati benzinski motori sa četiri cilindra (modeli C180 sa 156KS i C200 sa 184KS), šest cilindara (modeli C230 sa 204KS, C280 od 231KS i C350 sa 271KS) dok će ljubitelji dizelaša moći birati između modela C200 CDI sa 136KS, C220 CDI sa 170KS i V6 model C320 CDI od 224KS.




Audi A7 stiže 2009.

27 Jul 2007 - 18:06 Top secret Link

Britanski CarMagazine tvrdi da je ovo zvanična skica Audijevog budućeg sportskog sedana A7, koji u biti predstavlja odgovor fabrike sa četiri prstena Mercedesu CLS, Aston Martinu Rapide i budućim sličnim modelima Porschea (Panamera), VW-a i BMW-a. Kao što smo napomenuli i prilikom objavljivanja navodno zvaničnih fabričkih skica Audija A1 i R8 Spider, vreme će pokazati da li se CarMagazine zaista dokopao oficijelnih crteža tih budućih modela marke iz Ingolštata ili je to samo bio njihov pokušaj dodatnog medijskog eksponiranja. U svakom slučaju, Audi A7 biće napravljen na platformi sledeće generacije modela A6 dok će dizajnerski, zbog svog niskog krova i položenih zadnjih stubova, više ličiti na coupe sa četiri vrata nego na klasičnu limuzinu, što je uostalom i bio cilj. Audijevu novu "Sedmicu" će pokretati široka paleta motora sa 6 i 8 cilindara. To su 3,0 litarski V6 i 4,2 litarski V8 FSI benzinci, zatim V10 agregat iz Lamborghinija u atmosferskoj verziji kao i u bi-turbo varijanti (ovaj poslednji će se ugarđivati u Audi S7 i RS7), dok će dizelaše predstavljati 3,0 litarski  V6 i 4,2 litarski V8 TDI motori. Cena će se kretati između cifara koje treba odvojiti za A6 i A8, odnosno od 35 do 50.000 funti. Treba reći da Audi sprema i kabriolet na bazi A7, ali o njemu za sada nema nekih konkretnijih informacija. Kako se očekuje, Audi će već na salonu automobila u Njujorku narednog proleća, predstaviti A7 kao koncept dok se serijska varijanta očekuje na tržištu tek u septembru 2009. godine.



Audi R8 Spider

26 Jul 2007 - 14:05 Top secret Link

Posle zvaničnih skica malog Audija A1, britanski CarMagazine navodno se dokopao i fabričkog crteža još jednog Audijevog noviteta - ovog puta radi se o modelu R8 Spider (u Audiju bi stvarno trebali da provere gde to "curi"). Kako bilo, skica prikazuje definitivni izgled modela R8 u varijanti bez krova, koji će se na tržištu pojaviti 2009. godine po ceni od 85.000 funti, a predstavljaće konkurenciju, pre svega Porscheu 911 Cabrio. R8 Spider će u stvari biti targa automobil a ne klasičan kabriolet sa platnenim ili metalnim sklopivim krovom. I R8 Spider će pokretati (centralno smešten) 4,2 litarski V8 motor sa 309kW/420KS, koji se nalazi i u običnom R8, a pokretaće i novi Audi R4. Osim novog Spidera, Audi planira da porodicu R8 proširi tako što će u ovaj dvosed ugraditi i V10 agregat iz Lamborghinija Gallardo, koji će razvijati najmanje 500 konja.



Britanski CarMagazine tvrdi da je došao do zvaničnih fabričkih skica novog Audija A1, koji u potpunosti otkrivaju kako će novi baby Audi izgledati, a da li se zaista radi o originalnim skicama pokazaće vreme. Inače, nemački proizvođač već nekoliko godina nije prisutan u segmentu premium mališana, koje predvodi BMW-ov novi Mini, tako da dolazak Audija A1 na tržište (u poslednjem kvartalu 2009.) uopšte ne iznenađuje. Osim atraktivnog i zanimljivog dizajna sa karakterističnom i nezaobilaznom "single frame" maskom, pažnju privlači i činjenica da će A1 biti među prvim modelima u VW grupaciji, koji će koristiti novu MQB platformu na kojoj će kasnije nastati i novi Audi A3 i ostali novi manji modeli iz VW grupe. Budući da će Audi opremiti A1 i sa Quattro integralnim pogonom, sasvim je jasno zašto nije upotrebljena PQ25 platforma sa samo prednjim pogonom na kojoj se razvija novi VW Polo za 2008. godinu. A1 će biti dugačak nepunih četiri metra a biće niži i širi od svojih neposrednih konkuranata. Audi inače planira četiri karoserijske verzije novog A1. To su hatchback sa troja vrata (na slikama), nešto prostraniji i praktičniji hatchback sa petora vrata, sledi manji Coupe i na kraju još i Cabrio, za koji još nije sigurno da li se radi o klasičnom kabrioletu sa četiri sedišta ili sportskom roadsteru sa mestom za samo dva putnika. Ne treba zaboraviti ni sportsku S1 verziju, koju bi trebalo da pokreće turbo benzinac sa 200 konja, naravno u kombinaciji sa Quattro pogonom. Na trećoj slici je prikazana ta S1 varijanta novog malog Audija, koja se ističe velikim alu točkovima, komletnim aero body paketom i dnevnim LED svetlima. Obični modeli A1 će naravno imati pogon samo na prednjoj osovini. Audi je predvideo ugradnju pet različitih verzija jednog 1,4 litarskog benzinca, koji će u zavisnosti da li imaju ili nemaju turbo punjač, razvijati 48kW/65KS, 63kW/85KS, 77kW/105KS, 103kW/140KS i 125kW/170KS. Svi će naravno imati direktno ubrizgavanje goriva. Od dizelaša u ponudi će biti 1,6 litarski agregat u nekoliko verzija : sa 55kW/75KS, 66kW/90KS, 77kW/105KS i 96kW/130KS. Kako bi opravdao svoj buduću premium status, Audi A1 će se opremati i DSG menjačem sa duplim kvačilom. Audi se nada će tokom 2010.-te, prve pune godine proizvodnje, proizvesti oko 100.000 komada A1, a da kasnije sa promocijom novih verzija kao i SUV modela Q1, proizvodnja u fabrici u Briselu naraste na 190.000 primeraka. Cene će se kretati od 16.000 evra pa naviše.



Kia Mesa

26 Jul 2007 - 00:32 Top secret Link

Ovo je prvi teaser crtež Kijinog novog full size SUV modela Mesa, koji bi na domaćem, korejskom tržištu trebao da bude predstavljen već na jesen ove godine a na američkom (kome je u stvari najviše namenjen) na samom početku naredne godine (najverovatnije u Detroitu početkom januara). Kao što se i očekivalo, serijska varijanta Mese će veoma ličiti na koncept KCD-II Mesa, koji se takođe pojavio na salona u Detroitu ali 2005. godine. Mesa će kupce osvajati svojim robusnim izgledom, atraktivnim i prostranim interijerom (najverovatnije će nuditi mesta za sedam putnika u tri reda sedišta), povoljnim odnosom plaćeno/dobijeno i stalnim pogonom na sva četiri točka. Budući da je namenjena Amerikancima, ne čudi što se (bar zasad) najavljuje ugradnja samo 3,8 litarskog V6 benzinca sa 260KS dok o dizelašu nema ni pomena. Zasad. Zbog toga ga u Evropi i ne treba očekivati tako brzo, naravno ako se ikada i pojavi na Starom kontinentu. Prema nepotvrđenim informacijama, Kia će u Mesu ugrađivati i jači 4,6 litarski V8 benzinac.  



Iako o ovome još nema zvaničnih informacija, izgleda da Renault sprema i CC (Coupe-Cabrio) verziju tek nedavno predstavljenog Twinga druge generacije. Prema sadašnjim informacijama, Twingo CC vizuelno uopšte neće ličiti na običan Twingo hatchback (prednji deo više podseća na aktuelni Clio III), jedino bi njegova instrument tabla uz manje izmene ipak mogla da se nađe u Twingu CC. Naravno platformu i motore Twingo CC će preuzeti od brata sa tvrdim krovom. Što se rešenja krova tiče, Renault neće upotrebiti neki skup i kompleksan mehanizam već će umesto krova iz nekoliko delova, upotrebiti jednostavniji iz samo jednog dela (slično rešenju Fioravantija Vola i Ferrarija 575M Superamerica), čime se štedi na težini automobila a prednosti su još i manja cena i veći prtljažnik. Iako se novi Twingo trenutno proizvodi samo u Sloveniji, Twingo CC bi trebalo da se proizvodi u Francuskoj. Pojavila se i nezvanična informacija da bi cena ovakvog Twinga CC mogla da se kreće oko 15.000 evra za razliku od konkurencije, čiji modeli koštaju od 18 do 20.000 evra.



Proton Gen-2 sedan

25 Jul 2007 - 00:40 Top secret Link

Malezijski Proton je objavio prvu teaser fotografiju svoje nove limuzine (prva slika), koja u stvari predstavlja samo sedan verziju već postojećeg hatchaback modela Gen-2, promovisanog 2004. godine. Nažalost po Proton, koji bi želeo da zadnji kraj novog sedana ostane tajna do zvanične prezentacije (planirane za 15. avgust), na netu su se pojavili kompjuterski crteži (druga i treća slika), koji u potpunosti otkrivaju izgled brižljivo čuvane tajne. Naravno, zahvaljujući produženom gepeku, Gen-2 sedan je za 17 cm duži od kombi-limuzinske verzije (448 naspram 431 cm) dok je prtljažnik zapremine 430 litara. Proton Gen-2 sedan (bar u početku) pokretaće benzinski 1,6 i 1,8 litarski motori sa 82kW/111KS i 148Nm odnosno 88kW/120KS i 165Nm. Težina slabije motorizovane verzije iznosi 1180 a snažnije 1210 kg. Snaga se na prednje točkove prenosi preko ručnog menjača sa 5 stepeni i automatskog sa 4 brzine. Kao standardna oprema ugrađivaće se točkovi od 15 inča, centralno zaključavanje, el. podizači stakala i radio/CD plejer.



Audi Q3 stiže 2009.

24 Jul 2007 - 00:58 Top secret Link

Audijev kompaktni SUV model Q3 treba da dobije zeleno svetlo za serijsku proizvodnju tokom narednih nekoliko meseci, što u praksi znači da će prvi primerci napustiti proizvodne hale početkom 2009. godine. Kako će budući Q3 izgledati, pokazala nam je studija Cross Coupe Quattro, promovisana u aprilu ove godine na salonu u Šangaju, a konačan oblik Q3 bi trebao da bude kao na ovoj slici iz nemačkog AutoBilda. Osim verzije sa pet, Audi će ponuditi i varijantu sa troja vrata, koja će ipak biti više lifestyle automobil nego pravo off-road vozilo. To potvrđuje i činjenica da će integralni pogon na sva četiri točka biti opcija a ne standard, kao i to da neće biti ni blokade diferencijala, ni reduktora ni podešavajućeg ogibljenja. Paleta motora obuhvataće, između ostalog, i 2,0 litarski TFSI benzinac sa 147kW/200KS, zatim 3,6 litarski FSI V6 agregat sa 210kW/286KS i 3,0 L turbodizel sa 171kW/233KS.



Par dana posle špijunskih slika novog BMW-a X6, pojavile su se dosad možda i najbolje slike BMW-a serije 1 u Cabrio verziji, čija premijera se očekuje na salonu automobila u Ženevi naredne godine (prema najnovijim insajderskim informacijama). Ova Cabrio varijanta nedavno predstavljene serije 1 Coupe ipak će imati konvencionalni platneni umesto metalnog sklopivog krova, kakav je ugrađen na BMW seriju 3 CC (Coupe-Cabrio). Razlog je finansijske prirode (jeftiniji za proizvodnju) kao i to da platneni krov zauzima manje mesta od metalnog (prtljažnik će imati od 240 do 280 litara zapremine zavisno od toga da li je krov spušten ili podignut). Imaće mesta za četiri osobe a dužina iznosi kao i kod serije 1 Coupe – 4,36 metra. Motori će najverovatnije biti isti kao i kod serije 1 Coupe, što znači da će paleta agregata obuhvatati 3,0 litarski bi-turbo brenzinac sa 306KS (model 135i) i 2,0 litarske dizelaše sa 177 i 204KS (modeli 120d i 123d). U Americi će se nuditi i 3,0 litarski benzinac sa 230KS (model 128i). Kasnije će ponuda biti obogaćena pa će (prema sadašnjim nezvaničnim informacijama) serija 1 Cabrio obuhvatati i modele 118i (143KS), 120i (170KS), 130i (265KS) i 118d (143KS). Naravno i ovaj Cabrio imaće pogon na zadnjoj osovini. BMW-ov EfficientDynamics program (obuhvata Brake Energy Regeneration - regeneracija kočione energije, drugu generaciju High Precision Direct ubrizgavanja kod 135i, Start&Go funkciju) brinuće se za smanjenje potrošnje goriva i emisije štetnih gasova. Za bezbednost će se brinuti elektronski sistemi kao što su DTC (Dynamic Traction Control) i DSC (Dynamic Stability Control). Prodaja bi trebalo da počne nedugo posle zvanične prezenatacije na pomenutom ženevskom salonu u martu 2008. godine.

 



Osim (polu)karavana Clubman o kome smo nedavno opširnije pisali, Mini sprema i novu Cabrio varijantu, koja će se pojaviti na tržištu na proleće naredne godine. Jedan nemaskirani primerak novog Minija Cabrio uhvaćen je ovih dana tokom testiranja blizu BMW-ove centrale u Minhenu (da podsetimo da je BMW vlasnik Minija). Naravno, i Cabrio varijanta kao i aktuelna konvencionalna verzija sa tvrdim krovom (predstavljena prošle godine), donosi dizajn veoma sličan prethodniku kao i povećane dimenzije što će najviše pozdraviti putnici na zadnjim sedištima. Bez obzira na modu ugradnje metalnih sklopivih krovova, novi Mini Cabrio zadržava klasični platneni multifunkcionalni krov ali koji i dalje ima širok C stub tako da od poboljšanja vidljivosti nema ništa. Pokretaće ga već poznati benzinci od 1,4 i 1,6 litra sa 95 (Mini One), 120 (Mini Cooper) i 175KS (Mini Cooper S). O mogućnosti ugradnje 1,6 litarskog dizelaša sa 110 konja zasad nema zvanične potvrde.



Upravo tako. Uspešni model, koji se u Evropi prodavao od 1974. do 1992. godine, dobiće istoimenog naslednika već tokom naredne godine. Kako će novi Scirocco izgledati pokazala je studija Iroc, predstavljena prošle godine na salonu u Parizu. Tada su VW-ovi čelnici najavili da će novi Scirocco ličiti na pomenuti koncept a koliko će to stvarno biti, videćemo tek kada automobil bude i zvanično promovisan. Dotle, moramo da se zadovoljimo najnovijim špijunskim slikama (iz Kalifornije), na kojima su najinteresantniji delovi Sciroccoa naravno maskirani i tako sakriveni od "urokljivih" i radoznalih novinarskih očiju (druga slika prikazuje crtež mogućeg konačnog izgleda). Uprkos maskiranom prednjem i zadnjem delu automobila, ipak je jasno da će serijski Scirocco zadržati veliki deo dizajna prikazanog na studiji Iroc. Auto je daleko niži u odnosu na Golf (i lakši), ima prilično kratku haubu i izduženu liniju krova, a izgleda da će serijski Scirocco zadržati skoro identičnu saćastu masku, kakvu je imao i Iroc (inače dugačak 4,24 metra i težak 1150 kg). VW bi u novi Scirocco trebao da ugrađuje benzinske TSI motore od 1,4 i 2,0 litra sa rasponom snage od 140 do 230KS kao i 2,0 TDI dizelaš u verzijama sa 140 i 170KS. Uz doplatu će moći da se opremi i DSG menjačem sa duplim kvačilom. Proizvodnja će se odvijati u VW-ovoj fabrici u Palmeli (Portugal) i to u količini od oko 100.000 komada godišnje. Očekuje se cena od oko 24.000  evra za bazni model. Zanimljivo je i pitanje da li će se novi Scirocco prodavati i u Americi. Naime, prošle godine se govorilo da se nova generacija Sciroccoa najverovatnije neće pojaviti u SAD-u da se ne bi stvarala konkurencija unutar kuće odnosno da novi Scirocco ne bi imao negativni efekat po prodaju aktuelnog Golfa GTI. Ipak, kasnije su se pojavile vesti da će konačnu odluku o tome, da li će Amerikanci moći da kupe novi Scirocco, doneti lično Martin Winterkorn, prvi čovek Volkswagena. Amerima preostaje samo da se nadaju da tog dana kada treba da donese tu odluku, neće ustati na levu nogu...




Uhvaćen BMW X6

20 Jul 2007 - 17:36 Top secret Link

Samo nekoliko dana pošto smo objavili nekoliko renderinga mogućeg izgleda novog BMW-ovog SAC (Sports Activity Coupe) modela X6, lovci na novitete uspeli su da snime njegov prototip i to bez mnogo maske (konačno se jasno vidi njegov zadnji deo), što samo potvrđuje da je datum prezentacije veoma blizu (koncept bi trebao da se pojavi već u septembru na salonu u Frankfurtu a prodaja serijske varijante će startovati tokom 2008. godine). Ovi, dosad najbolji snimci, samo potvrđuju realističnost renderinga od pre neki dan. Dakle, X6 (na platformi BMW-a X5) sa svojim niskim krovom i položenim C stubom, predstavlja zanimljivu mešavinu coupe automobila sa četiri vrata i SUV modela što znači da će X6 biti niži od uobičajenih 4x4 vozila (biće za 60 mm duži a 100 mm niži od X5). Za razliku od brata X5, novi X6 neće imati mogućnost doplate za treći red sedišta, štaviše X6 će u osnovnoj konfiguraciji biti četvorosed, dok će peto sedište biti ponuđeno kao opcija. X6 će imati isto međuosovinsko rastojanje i trag točkova kao i X5, a pomenuti nizak krov znači niže težište i bolju upravljivost (više sportskih voznih osobina), naravno u kombinaciji sa xDrive integralnim pogonom. Što se motora tiče, paleta će biti veoma slična kao i kod X5, odnosno pokretaće ga 3,0 litarski benzinac sa 200kW/272KS i 3,0 litarski dizelaši sa 170kW/231KS odnosno 210kW/286KS. Najjači će (bar u početku) biti benzinski 4,8 litarski V8 agregat sa 355KS a kasnije je moguća ugradnja i 3,0 litarskog turbo benzinca od 306KS kao i bi-turbo V8 benzinca sa oko 400 konja. Novi X6 će se proizvoditi u BMW-ovim američkim pogonima u gradu Spartanburg (gde se već prave X5 i Z4) i to u tiražu od 40.000 komada godišnje. Očekuje se da će cena X6 biti viša za 4500 evra u odnosu na aktuelni X5.