home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Krajem ove godine Mitsubishi će japanskim kupcima ponuditi još jaču verziju svog Lancera Evolution, nazvanog Evolution MR (Mitsubishi Racing). U odnosu na standardni model, Lancer Evolution MR će imati pojačani 2,0 litarski turbo motor (+ 20KS), doterani SST menjač sa duplim kvačilom, poboljšano upravljanje i nekoliko novih estetskih elemenata (dodatni otvori za vazduh u prednjem  braniku, novi pragovi, revidirano zadnje krilo i set aluminijumskih točkova u crnoj boji). Za sada nema informacija da li će se Lancer Evolution MR možda pojaviti i na evropskom tržištu.

Da ne bi zaostao za svojim rivalom, i Subaru pripremu novu verziju Impreze WRX STI. Radi se o modelu Impreza WRX STI Spec C, namenjenoj više za trkačku stazu, koja je zahvaljujući većoj upotrebi aluminijuma, lakšem krovu, manjem rezervoru za gorivo, kao i tanjim staklima, olakšana za 70 kg. I izgled će biti nešto agresivniji u odnosu na aktuelnu verziju, dok za sada nema konkretnijih detalja za koliko će biti pojačan 2,5 litarski turbo motor. Kao i Lancer Evolution MR, i Impreza WRX STI Spec C će se u prodaji pojaviti krajem ove godine.





Iz rumunske fabrike Dacia nekako su procurele prve špijunske fotografije redizajnirane verzije aktuelnog Logana limuzine. Kao što se i očekivalo, inspiracija za Loganov svežiji izgled je pronađena u novom modelu Sandero, čija svetska premijera je inače održana početkom marta na salonu automobila u Ženevi (o tome više OVDE). To u praksi znači da je najveće promene Logan doživeo na prednjem delu, gde se najviše ističe nova rebrasta maska hladnjaka sa novim logom marke, modifikovani branik sa drugačije oblikovanim otvorom za vazduh i mestom oko svetala za maglu. Promene na zadnjem kraju su diskretnije i obuhvataju blago doterana svetla i branik, novu hromiranu lajsnu na donjem delu poklopca prtljažnika, koji je uz to dobio i nešto izraženiji spojler. Uz unapređeni interijer (novi volan, kvalitetniji materijali), to je u principu to. Sem ovih slika, u ovom trenutku nema konkretnijih podataka o doteranom Loganu, pa tako ni o eventualnim promenama u paleti pogonskih agregata. Trenutno ta paleta obuhvata pet motora: tri benzinca (1,4L sa 75KS, 1,6L sa 90KS, 1,6 16V sa 105KS) i dva dCi dizelaša zapremine 1,5 litara sa 70, odnosno 85KS.

 



Osim špijunskih slika potpuno nemaskiranog Renault Megana III (o tome OVDE), francuski magazin Auto Plus objavljuje i prve prave fotografije buduće Renaultove Lagune Coupe, koja će, kao i pomenuti Megane III, imati svetsku premijeru na salonu automobila u Parizu ove jeseni. Očigledno da su u francuskoj kompaniji rešili da ponude neki atraktivniji automobil, jer izuzev par sportskih modela poput Clia RS i Megana RS, Renault ne može da se pohvali nekim pravim sportistom u svojoj aktuelnoj ponudi. Ranije se za to brinuo model Alpine A610 Turbo, a od kraja 2008. za to će biti zadužena Laguna Coupe sa motorima od (najverovatnije) 170 do 265 konja (benzinci 2,0 16V turbo sa 170KS i 3,5 litarski V6 sa 250KS i dCi dizelaši od 2,0 litra sa 175KS, kao i 3,0 litarski V6 dCi dizel agregat sa 230KS i 265KS). Svi pomenuti motori zadovoljavaju Euro5 standarde, a biće upareni sa manuelnim 6-stepenim menjačima i automaticima sa takođe 6 brzina. Prema ovim špijunskim slikama, serijska Laguna Coupe se ne razlikuje mnogo od istimenog koncept automobila, koji je francuska fabrika izložila na prošlogodišnjem salonu u Frankfurtu. To podrazumeva privlačno oblikovanu karoseriju (naročito ako se uporedi sa prilično bledim i uzdržanim dizajnom standardne Lagune treće generacije), ali će dvobojna unutrašnjost mekih i čistih linija iz Lagune Coupe Concept sigurno biti "prizemljena" i više nalik onoj iz Lagune i Lagune GrandTour. Ovde i podsećanje da je Laguna Coupe Concept dugačka 4685 mm, široka 1964 mm, visoka 1372 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2710 mm (zapremina prtljažnika je 380 litara), što su dimenzije koje možemo očekivati i kod serijske verzije. Naravno, kao i standardne Lagune, i Coupe će biti izuzetno bezbedan automobil; to se kod Renaulta jednostavno podrazumeva. Nezvanično se pominje i mogućnost da se Laguna pojavi i kao kabriolet (njen mogući izgled je na trećoj slici).

 



Iako su neke ranije nezvanične informacije ukazivale na to da japanska fabrika ne razmatra mogućnost razvoja sportske MPS (Mazda Performance Series) verzije nove Mazde6, poslednje vesti ipak potvrđuju da se na tom automobilu uveliko radi. Kako piše britanski AutoExpress, novu Mazdu6 MPS najverovatnije će pokretati 2,5 litarski turbo četvorocilindraš sa oko 280KS (pogon će naravno biti na sva četiri točka). To će biti dovoljno za ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) u trajanju od šest sekundi, dok će maksimalna brzina biti elektronski ograničena na 250 km/h. U paketu su još agresivniji aero body paket (novi spojleri, veći otvori za vazduh, pragovi, veći alu točkovi), spušteno i tvrđe podešeno ogibljenje i pojačani kočioni sistem. Očekuje se da Mazda na ovogodišnjem salonu automobila u Parizu prvo promoviše koncept verziju ovog automobila, dok bi serijski model stigao na tržište u 2010. godini. Nova Mazda6 MPS će se, za razliku od svog prethodnika, pojaviti ne samo kao limuzina, već i kao hatchback i karavan, pa i kao kupe i kabriolet. Što se Mazde2 MPS tiče, o njoj za sada nema puno podataka, tek toliko da će se bazirati na nedavno predstavljenoj trovratnoj Mazdi2 i da će prednje točkove verovatno pokretati 1,5 litarski turbo motor sa oko 170 konja. Uz novi sportski izgled eksterijera i interijera, doterano ogibljenje i jače kočnice, to je to. Mazda2 MPS u prodaji treba da se pojavi krajem naredne godine.



Audi RS6 sedan

1 Maj 2008 - 01:12 Top secret Link

Novom Audiju RS6 Avant (čija prodaja je tek počela po ceni od 106.900 evra u Nemačkoj) uskoro će se pridružiti i njegova limuzinska verzija, koja će predstavljati Audijev odgovor na BMW M5 (ima 507KS) i Mercedes E63 AMG sa 514KS (mada ne treba zaboraviti ni na najavu Lexusa GS-F sa V10 motorom i više od 500 konja). Međutim, Audijev RS6 Avant prešišaće i BMW, i Mercedes i Lexus, bar kada je snaga motora u pitanju. Naime, kao i RS6 Avant, i RS6 sedan će dobiti V10 bi-turbo agregat, koji raspolaže sa 426kW/580KS. Maksimalni obrtni moment iznosi 650Nm i na raspolaganju je u rasponu od 1500 do 6250 obrt./min. Očekuje se da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi oko 4,5 sekunde, dok će maksimalna brzina nažalost biti ograničena na 250 km/h. Snaga će se preko 6-stepene Tiptronic transmisije naravno prenositi na sva četiri točka (40 % napred, a 60 % nazad). RS6 sedan se i vizuelno razlikuje od drugih modela u A6 gami (veći otvori za vazduh u agresivnijem prednjem braniku, širi blatobrani, difuzor pozadi, modifikovana "Single Frame" maska, masivniji pragovi, novi točkovi od 19 ili 20 inča, novi završeci izduvnog sistema), kako bi i laiku bilo jasno koliki se potencijal skriva u ovom automobilu. Iznenađenje predstavlja modifikovani zadnji deo (nalik na novi Audi A4), koji očigledno najavljuje i kako će izgledati restilizovana verzija standardnog A6, čije se premijera takođe očekuje veoma brzo.



Dostupan je novi rendering najverovatnijeg konačnog izgleda budućeg Forda Ka. Naime, sem nove Fieste, Ford će ove godine svoju gamu osvežiti i potpuno novom, drugom generacijom svog najmanjeg modela Ka, koji je prvi put predstavljen još 1996. godine na salonu automobila u Parizu. I novi Ka će imati svetsku premijeru na salonu u Parizu (ove jeseni), a njegov najverovatniji izgled pokazuje ova impresija sa italijanskog sajta Omniauto. Sudeći po ovome, i budući Ka će (kao uostalom i novu Fiestu) odlikovati Fordov kinetički dizajn, a najviše se ističe nos automobila, što je pre svega zasluga prepoznatljivog Fordovog dizajna branika sa velikim trapezoidnim grilom, kao i velikih prednjih svetala. Agresivnijem izgledu doprinose i točkovi smešeteni u same uglove automobila i kratki prepusti karoserije. Što se interijera tiče, inspiracija za njegov izgled će verovatno doći sa nove Fieste, a sem daleko modernijeg dizajna, karakterisaće ga i kvalitetniji materijali i hi-tech oprema. Kao što je već dobro poznato, novi Ford Ka će deliti platformu i motore sa novim Fiatom 500 (benzinci od 1,2 i 1,4 litra sa 69 i 100KS, kao i 1,3L dizel od 75 konja), a i proizvodiće se u istoj Fiatovoj fabrici u Poljskoj. Kasnije će paleta biti proširena i sportskom ST verzijom (zameniće sadašnji Sportka), koju će pokretati 1,4 litarski turbo motor sa 135KS (postoje i najave da će se kasnije pojaviti i snažnija varijanta ovog modela sa svih 155 konja). Novi Ka će se u prodaji naći pred kraj ove godine, dok bi cene trebalo da budu slične onima koje važe za aktuelni model (u Velikoj Britaniji se očekuje da osnovna verzija novog Forda Ka košta oko 7500 funti).  



Nedavno su iz Bugattija i zvanično potvrdili da će ipak proizvesti i otvorenu verziju Bugattija Veyron, koja bi se na tržištu trebalo naći tokom naredne godine. Veyron Targa, odnosno Spider neće biti kabriolet u pravom smislu reči, već će imati targa krov, koji će se skidati u stilu Porshea Carrere GT ili Koenigsegga CCX. Naravno, zbog skidanja krova Veyron Targa će biti dodatno ojačan, kako bi se zadržala torziona čvrstoća. Promene će doživeti i performanse, odnosno maksimalna brzina će biti ograničena na 217 milja na sat (350 km/h). Nije toliko impresivno kao kog Veyrona sa tvrdim krovom, ali za jedan otvoreni automobil i više nego dovoljno. "Standardni" Veyron inače postiže 407 km/h, ubrzava do 100 km/h za 2,5 sekunde, do 200 km/h za 7,3 sekunde, a pokreće ga 8,0 litarski W16 motor sa 1001KS i 1250Nm obrtnog momenta. Što se cene za Veyron Targu tiče, pojedini engleski izvori navode da će biti blizu 900.000 funti (skoro 1,8 miliona američkih dolara), a da će biti proizvedena limitirana serija od samo 80 Veyrona Targa.



Lovci na automobilske novitete nedavno su uspeli da tokom fabričkih testiranja uhvate restilizovanu verziju Porschea 911, koja treba da se pojavi u prodaji na jesen ove godine. Kao što se i očekivalo, dizajnerske promene nisu revolucionarne. Suptilne modifikacije su zadesile prednji i zadnji kraj automobila i uključuju drugačiji prednji branik i pokazivače smera, dok je rep dobio nova LED svetla (unutrašnjost će u osnovi ostati skoro ista kao i do sada, sa izuzetkom malo doterane centralne konzole i sistema satelitske navigacije). Međutim, daleko veće novosti se kriju pod poklopcem motora. Tako će 3,6 i 3,8 litarski šestocilindrični Boxer agregati u revidiranom Porscheu 911 dobiti sistem direktnog ubrizgavanja, kakav je prošle godine dobio i SUV model Cayenne (kod Cayenna je to rezultiralo povećanjem snage motora i obrtnog momenta za 10 – 15 odsto). Manji 3,6 L agregat u Porscheu 911 Carreri je dobio dodatnih 20KS i 20Nm obrtnog momenta (sada 345KS i 390Nm), dok je 3,8 litarski u Carreri S ojačan na 385KS i 420Nm (+30KS i 20Nm). Uprkos povećanju snage, ovi motori će imati manju potrošnju goriva i emisiju CO2 i zadovoljavaće Euro5 norme. Obnovljeni 911 će konačno dobiti i menjač sa duplim kvačilom, nazvan Porsche Doppel Kupplungen ili kraće PDK (ima sedam stepeni prenosa). Redizajn podrazumeva i nove točkove od 18 inča (standard za 911 Carreru), odnosno 19 inča (Carrera S), kao i pojačani kočioni sistem. Inače, potpuno nova generacija Porschea 911 se najavljuje za 2011. godinu, o kojoj se za sada ne zna mnogo, ali treba da izdrži na tržištu do 2018. godine.



Posle standardnog Audija A5 Coupe, na proleće sledeće godine u prodaji će se pojaviti i njegova otvorena kabriolet varijanta, koja će naslediti sadašnji Audi A4 Cabriolet. Prema poslednjim (doduše nazvaničnim) informacijama, oficijelna svetska premijera će biti održana već ove jeseni na salonu automobila u Parizu, a ne u januaru 2009. godine u Detroitu kako se ranije mislilo. Kako bilo, za proizvodnju A5 Cabrioleta neće biti zadužen Karmann (koji je pravio A4 Cabrio), već će se proizvodnja odvijati u Audijevoj fabrici u nemačkom Neckarsulmu, zajedno sa već poznatim A5 Coupeom. Za razliku od BMW-a, koji je svoju novu "Trojku" u CC verziji opremio metalnim, u Audiju su zadržali tradicionalni meki sklopivi krov. Kako se očekuje, A5 Cabriolet će koristiti iste motore kao i A5 Coupe, što znači da će paleta obuhvatati agregate u rasponu od 1.8 TFSI sa 125kW/170KS pa do 4.2 V8 od 260kW/354KS za model Audi S5 Cabriolet. Očekuje se takođe i RS5 Cabrio varijanta ali još nije poznato koji motor će se ugrađivati u taj model (ili V8 sa oko 450 konja ili 5,2 litarski V10 iz Lamborghinija Gallardo). U ponudi će naravno biti i quattro verzije sa pogonom na sva četiri točka, dok će novost biti uvođenje novog sedmostepenog S tronic menjača sa duplim kvačilom. U prvoj godini proizvodnje će biti proizvedeno 28.000 A5 Cabrioleta, a očekuje se da cena u Evropi startuje od 37.000 evra.

A5 Sportback

Ovo nije ni Audi A5 Avant, ni A5 u formi hatchbacka (kombi-limuzine), već je A5 Sportback dizajniran da bude polu-karavan i polu-kupe, odnosno ova karoserijska varijanta treba da spoji praktičnost automobila sa petora vrata i stil jednog kupea. Kako će to shvatiti i prihvatiti kupci, pokazaće vreme jer se A5 Sportback navodno očekuje već 2009. godine. A5 Sportback će poput Audija A5 Coupe ostati četvorosed ali će na zadnjim sedištima biti daleko više mesta nego u Coupeu (ne treba zaboraviti ni daleko veći i praktičniji prtljažni prostor). Dizajnerski posmatrano, A5 Sportback će preuzeti prednji deo sa aktuelnog A5 Coupea, uz kombinaciju nekih rešenja sa aktuelnog Audija A4 i novog zadnjeg dela. Od detalja se posebno ističu niska linija krova, stakla na vratima bez okvira i veoma položen zadnji stub. Naravno, A5 Sportback će osim varijanti sa prednjim pogonom, imati i verzije sa Quattro integralnim pogonom (raspored snage 40/60% napred/nazad). Paleta pogonskih agregata bi trebalo da obuhvata već poznate motore iz Audija A5, a u pripremi je i hibridni pogon ali zasad o tome nema konkretnijih informacija.



Nije tajna da Audi već neko vreme radi na najekstremnijoj verziji prošle godine predstavljenog kupea A5/S5. Novi model će dobiti oznaku RS5, a njegov mogući izgled možete videti na ovim renderinzima, koji su se u proteklih nekoliko dana pojavili na internetu.

Zadatak novog RS5 je da se uhvati u koštac sa konkurencijom poput novog BMW-a M3 (ima 420KS), Mercedesa C63 AMG (457KS) i Lexus-a IS-F sa  423 konja.

Osim agresivnijeg i moćnijeg izgleda (serijski sa 19-inčnim točkovima), sportskog interijera i Quattro pogona, Audi RS5 će prema ranijim najavama raspolagati sa 4,2 litarskim V8 motorom od oko 450KS, dok najnovije glasine kažu da će RS5 možda dobiti i 5,2 litarski V10 agregat iz Lamborghinija Gallardo (ovaj potonji u Gallardu LP560-4 razvija svih 412kW/560KS). Drugih podataka za sada nema, više će se znati na jesen kada bi RS5 trebalo da bude zvanično predstavljen.

         



Iz Saaba stižu najave da će naslednik njihovog aktuelnog modela 9-5 biti promovisan krajem ove godine, i to na "jednom od većih auto salona"; po svoj prilici onom u Parizu (prodaja će međutim početi tokom 2009. godine). Sudeći po ovom renderingu, koji prikazuje njegov mogući izgled, dizajn novog 9-5 će biti inspirisan Saabovim konceptom Aero-X, koji je svojevremeno naišao na odličan prijem i publike i stručnjaka. Sem privlačnijeg dizajna, budući 9-5 će dobiti i motore veće zapremine (najsnažniji bi trebalo da razvija do 350 konja), veće dimenzije, modifikovanu GM-ovu Epsilon II platformu, kao i tvrđe podešeno ogibljenje i unapređeno upravljanje.  



Prema poslednjim vestima, Volkswagen planira da serijsku verziju svog koncept automobila up! (sa motorom pozadi) izbaci na tržište tokom 2010. godine, s tim što će premijera biti krajem 2009. Ovde i podsećanje da pojedini izvori nagoveštavaju da bi serijski up! možda mogao da ponese ime Lupo, koje je VW već koristio za svoj mali automobil predstavljen 1998. godine. Kako bilo, serijski up! se od istoimenog koncepta sa prošlogodišnjeg frankfurtskog salona dizajnerski neće bitnije razlikovati (promene se svode na modifikovana svetla, branike i retrovizore), a kako stvari sada stoje, nudiće se sa dvocilindričnim benzinskim i dizel agregatima zapremine oko 600 kubika. Oba motora će najverovatnije imati turbo punjač, a odlikovaće ih skromna potrošnja i mala emisija CO2 (ispod 100g/km). Razmatra se i mogućnost ugradnje 1,2 litarskog trocilindričnog benzinca, kao i razvoj hibridne verzije. U ponudi će biti varijante sa troja i petora vrata, a najavljuje se i MPV model koji će se pojaviti nešto kasnije (ovaj potonji na bazi koncepta space up!). Volkswagen bi za proizvodnju svog budućeg malog modela mogao da iskoristi Škodine pogone. Razlog za to naravno leži u jeftinijoj proizvodnji, čime bi budući mali VW bio konkurentniji rivalima, kakav je recimo nova Toyota iQ. U svakom slučaju, definitivna odluka o mestu proizvodnje prema ranijim najavama biće doneta u naredna tri meseca. Novi mališan se inače neće prodavati samo pod znakom Volkswagena, već i kao Seat i Škoda, a vremenom bi njegova proizvodnja u svim verzijama mogla da dostigne i svih 500.000 primeraka godišnje. Što se cene tiče, ona će zavisiti od tržišta. Tačnije, bazna varijanta namenjena Kini, Indiji i Rusiji, prema britanskim izvorima stajaće 4000 funti (nepunih 5000 evra), a luksuzniji model za  Evropu imaće cenu od oko 7500 funti (nešto preko 9300 evra). Podsećanja radi, Volkswagen up! concept sa salona u Frankfurtu je malo i funkcionalno vozilo, koji u sebi nosi duh pravog Volkswagena, odnosno narodnog automobila kakav je nekad bila legendarna Buba. Po rečima same fabrike, up! je pravi specijalista za probijanje kroz gradsku gužvu, pogodan i za odlazak na fakultet, na plažu ili jednostavno na kraći izlet van gradske vreve. Takođe, up! uprkos svojim skromnim dimenzijama (dužina 3,45 metra, širina 1,63 metra i visina 1,42 metra), nudi veću i prostraniju kabinu za četiri putnika od bilo kog automobila ove veličine. Činjenica da se motor nalazi pozadi je uticala na spoljašnji dizajn ovog koncepta. Tako recimo up! nema klasičnu masku hladnjaka napred, pa do izražaja dolaze prednja svetla i veliki znak VW-a, a tu su i kratki prepusti karoserije, poveći C stub, veliki 18-inčni točkovi i prozirna vrata prtljažnika (slično triju Citroen C1/Peugeot 107/Toyota Aygo). Što se unutrašnjosti tiče, zanimljiva je mogućnost da se sva sedišta sem vozačevog, mogu sklopiti i izvaditi iz automobila, a mogu se i smestiti u jedan od dva prtljažnika : ili u onaj napred ispod prednje haube ili u manji pozadi. Up! ima dva centralna displeja : jedan veličine 8 inča vozaču pokazuje osnovne podatke, tipa kolika je trenutna brzina kretanja, potrošnja ili čak trenutna emisija CO2, dok se drugim 7-inčnim displejem, osetljivim na dodir, kontrolišu klima uređaj, satelitska navigacija, radio i putni kompjuter.



Citroen nastavlja da obnavlja svoju paletu modela, pa je tako posle promocije potpuno novog C5 i restlizovanog C2, na red za zamenu došao aktuelni C3 (predstavljen još 2001.), čiji istoimeni naslednik se očekuje na jesen ove godine na salonu automobila u Parizu. Njegov zaista zanimljiv izgled (interesantan oblik prednjih svetala, velika zadnja svetla, naglašeni lukovi blatobrana, izraženi B stubovi, krov u različitoj boji u odnosu na ostatak automobila) možete da vidite na slikama iz britanskog magazina AutoExpress, koji napominje da su se u Citroenu odlučili da, poput modela C4, novi C3 ponude u dve različite verzije. Jednu sa troja vrata (na slikama), koja će ciljati na mlađe kupce i jednu konvencionalniju i praktičniju varijantu sa petora vrata. Ovaj Citroenov rival Renaultu Clio, Volkswagenu Polo, Fiatu Grande Punto, Opel Corsi, Seatu Ibizi, Ford Fiesti i ostalima, koristiće platformu bratskog Peugeota 207, a paletu karoserijskih varijanti pored kombi-limuzina sa troja i petora vrata, činiće i kabriolet Pluriel (sa rafiniranijim sistemom sklapanja krova) i MPV model, koji se nezvanično poslednjih meseci naziva C3 Streetlounge. U pripremi je i sportska varijanta sa troja vrata, nazvana C3 VTS, koja će dobiti 1,6 litarski THP turbo benzinac sa 175KS (iz Peugeota 207 RC). Prodaja novog C3 će inače starovati početkom 2009. godine.



Trenutno najjači u paleti Mercedesa SL je verzija SL 65 AMG, koga pokreće 6,0 litarski V12 bi-turbo agregat sa 450kW/612KS i 1000Nm obrtnog momenta. Ipak, titulu najjačeg će morati da prepusti novom SL 65 AMG Black Series modelu, koji će iz istog motora po poslednjim informacijama izvlačiti do 670KS, dok će obrtni moment i dalje iznositi 1000Nm. Dovoljno da ubrzanje do 100 km/h bude manje od 4 sekunde, a maksimalna brzina oko 320 km/h (motor će inače biti uparen sa petostepenom automatskom transmisijom iz pomenutog standardnog SL 65 AMG). Sem pojačanog motora, Black Series varijanta će se od običnog modela razlikovati i po doteranom aero body paketu, smanjenoj težini (hauba, poklopac prtljažnika, krov, prednji blatobrani i branici će biti izrađeni od karbon fibera), fiksnom umesto pokretnom krovu i modifikovanom ogibljenju. Premijera se očekuje još ovog leta, prodaja počinje na jesen (po ceni za oko 20% višoj u odnosu na SL 65 AMG), dok se loša vest odnosi na podatak da će biti proizvedeno samo 350 primeraka ovog modela.




Naslednik aktuelnog Citroenovog modela C4 bi trebalo da se pojavi na tržištu tokom 2010. godine, a kako bi eventualno mogao da izgleda vidi se sa ove slike iz francuskog magazina Autojournal. Naravno, pitanje je koliko je auto na slici stvarno blizak konačnom automobilu, ali i novi C4 bi u svakom slučaju trebalo da bude zanimljiva alternativa modelima kao što su Volkswagen Golf, Opel Astra, Ford Focus, Fiat Bravo, Peugeot 308 i Renault Megane. Očekuje se da budući C4 bude ponuđen u hatchback verziji sa troja i petora vrata (dužine oko 4,3 metra), kao i u obliku karavana, coupe-cabrioleta i u Sportlounge formi, inspirisanoj istoimenim Citroenovim koncept automobilom. Paleta motora bi trebalo da obuhvata benzince sa rasponom snage od 95 do 175KS, kao i dizelaše snage od 90, 110 i 136 konja.