home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Obnovljeni Audi A3

4 Dec 2007 - 13:42 Top secret Link

Posle prošlonedeljne promocije Audija A3 Cabriolet (o njemu više OVDE), postalo je jasno kako će izgledati redizajnirana verzija aktuelnog Audija A3. Naime, pre nego što krajem 2009. ili početkom 2010. godine bude zamenjen potpuno novom generacijom, sadašnji Audi A3 doživeće još jedan redizajn. Kako će najverovatnije izgledati prikazuju priloženi renderinzi. Za novi izgled se može slobodno reći da prati već poznati korporativni stil nemačke fabrike, tačnije stil novog Audija A4 i kupea A5. Drugim rečima, redizajnirani A3 dobija oštriji izgled prednjeg kraja, čemu doprinose pre svega karakteristična Audijeva "single-frame" maska hladnjaka i modifikovani branik, kao i prednja svetla, koja će biti restilizovana u maniru većih Audijevih modela. Promena na boku automobila nema, a pozadi će obnovljeni A3 dobiti svetla novog dizajna, u stilu Audija A5 i A4. Što se pogonskih agregata tiče, redizajnirani A3 bi trebao da zadrži većinu motora aktuelne verzije, uključujući i 3,2 litarski V6 sa 250KS, kao i 2,0 TFSI sa 265KS, koji se ugrađuje u sportski Audi S3. Kako sada stvari stoje, ovaj redizajnirani A3 najverovatnije će imati svetsku premijeru na salonu automobila u Ženevi, u martu naredne godine.






Internetom su danas počele da kruže do sada najbolje slike novog Subaru Forestera, i to skenirane iz procurele japanske brošure. Subaru će inače prve zvanične fotografije i detalje o novom Foresteru (na engleskom šumar, gorštak, brđanin) objaviti 23. decembra ove godine, a u tu svrhu je na zvaničnom sajtu japanske kompanije počelo i odbrojavanje do oficijelne prezentacije. Na istom sajtu (LINK) možete videti i jednu zatamnjenu tzv. taser sliku novog Forestera, ali kako je to već običaj u poslednje vreme, slike su opet pre vremena procurele na internet tako da tajni više nema. Bar što se tiče spoljašnjeg izgleda, gde je Subaru očigledno napustio ne baš uspešni dizajnerski pravac započet sa prvom verzijom modela Tribeca. Mada, ruku na srce, i novi model nije neki lepotan (bar sudeći po ovim prvim slikama), iako je dizajnerski nesumnjivo daleko prihvatljiviji i privlačniji u odnosu na još uvek aktuelni model. Kako bilo, nova generacija ovog crossovera će biti napravljena na platformi nove Impreze (naravno modifikovana za off-road upotrebu), a i paleta motora bi trebalo da bude slična kao kod Impreze. Sudeći prema ovoj skeniranoj brošuri, u novi Forester će se (bar u početku) ugrađivati 2,0 litarski benzinski bokser motor, koji u atmosferskoj verziji raspolaže sa 148KS i 190Nm, a u varijanti sa turbo punjačem 230KS i 317Nm. Prvo zvanično pojavljivanje novog Forestera na nekom salonu možemo očekivati već u januaru 2008. na NAIAS salonu automobila u Detroitu.

     



 

Nemački Volkswagen je pokrenuo novi, tzv. teaser sajt, u kome kratkim video klipom pokazuje samo delić novog kupea sa četiri vrata na bazi svog Passata (slično Mercedesovoj CLS klasi), koji će se na tržištu pojaviti tokom 2008. godine. Video klip možete pogledati OVDE. Kako se očekuje, Volkswagen će Passat Coupe predstaviti na salonu automobila u Ženevi narednog proleća. Što se motora tiče, paleta bi trebalo da obuhvata agregate od 1,8 litarskog TSI benzinca sa 160KS, pa sve do 3,6 litarskog FSI V6 motora sa 300KS, koji bi imao i integralni pogon i DSG transmisiju sa duplim kvačilom. Od dizelaša se za sada pominje 2,0 litarski TDI sa 140 i 170KS. Od opcija na raspolaganju će biti stakleni panoramski krov, kamera za vožnju unazad i senzori za parkiranje.



Opel je danas i zvanično potvrdio da će se naslednik aktuelne Vectre zvati Insignia (po koncept automobilu iz 2003. godine), a svetska premijera biće održana na salonu automobila u Londonu (London Motor Show), u julu naredne godine. Opel je takođe objavio i jednu tzv. teaser sliku i kraći teaser video, koji pokazuju samo jedan delić ovog novog automobila srednje klase. Prema najavama iz Opela (a to se i očekivalo), nova Insignia će se dizajnerski oslanjati na studiju Opel GTC, koju smo videli na ovogodišnjem salonu u Ženevi, dok će se proizvodnja odvijati u Opelovoj fabrici u nemačkom Riselshajmu. Kako se najavljuje, Insignia će predstavljati radikalan korak napred u Opelovoj srednjoj klasi, i to u pogledu dizajna, tehnologija, performansi, dinamičnosti, komfora, aktivne bezbednosti i ekologije. Insignia će koristiti novu Epsilon2 platformu, koja obezbeđuje veće dimenzije (dužina oko 4,80 metra ili 20 cm više od Vectre), a uz bolje vozne osobine (najavljuje se i verzija sa 4x4 pogonom), atraktivniji dizajn i bogatiju opremu, aduti nove Insignie biće i ekonomični, a snažni motori. Kako sada stvari stoje, Insigniu će pokretati agregati od 4 i 6 cilindara, sa snagom i do 250 konja, a u toj paleti posebno mesto zauzeće novi dizelaši sa 180 i 200KS. Inače, Opel je prvu generaciju Vectre predstavio još 1988. godine i od tada je prodatao ukupno oko 5,5 miliona primeraka automobila sa ovim imenom.

Teaser video : Opel Insignia




Ponovo BMW Isetta ?

29 Nov 2007 - 01:13 Top secret Link

Pošto je uspešno reinkarnisao Mini, bavarski BMW bi mogao uskoro da vrati među žive još jednu legendu – BMW Isettu ! Očigledno je da se trend oživljavanja ikona automobilske industrije nastavlja bez prekida, jer posle Volkswagenove nove Bube (New Beetle), novog Minija, retro Fiata 500, pa najava o novom Spačeku (Citroen 2CV), BMW sada navodno ozbiljno razmišlja o modernoj interpretaciji svoje Isette, modela koji je bavarsku fabriku izvukao iz finanskijskih problema u godinama posle Drugog svetskog rata. Ako je tada BMW-u Isetta bila neophodna za preživljavanje, ova nova (ako je bude naravno) imaće drugačiju misiju. Naime, svojim skromnim dimenzijama, manevarskim sposobnostima i malom emisijom CO2 (moguća je i verzija na elektropogon), buduća Isetta bi bila idealno prevozno sredstvo za prenatrpane gradove na početku 21. veka. Naravno, nova Isetta će samo izgledom podsećati na original iz pedestih godina prošlog veka, koji je bio dugačak samo 2,4 metra, imao zaista jednostavnu unutrašnjost za dva putnika i nešto prtljaga, kao i menjač bez prenosa za vožnju unazad. Nova Isetta će biti većih dimenzija i neuporedivo bezbednija, imaće bočna vrata za ulazak putnika (u staroj Isetti se ulazilo od napred), ali će motor i dalje biti smešten u zadnjem delu. Iako ljudi iz BMW-a za sada nisu zvanično potvrdili planove o tome da li uopšte rade na novoj Isetti, nezvanično se ipak saznaje da šefovi bavarske fabrike trenutno razmatraju dizajnerske predloge za ovaj model. Ako se sve kockice slože kako treba, novu Isettu navodno možemo očekivati na tržištu 2010. godine, a tada bi Smart ForTwo, Fiat 500, Renault Twingo, budući Volkswagen up! i ostali mališani dobili opasnog konkurenta.



Do zvaničnog lansiranja novog Hyundaija Genesis (29. decembar 2007.) ostalo je još malo više od mesec dana ali su lovci na automobilske novitete u proteklih nekoliko dana uspeli da naprave čitavu seriju špijunskih fotografija serijske varijante ovog modela. Kažem serijske varijante, jer je istoimeni koncept automobil bio predstavljen još u aprilu ove godine na salonu automobila u Njujorku. Inače, datum 29. decembar nije izabran slučajno. Tog dana naime ova korejska kompanija slavi tačno 40 godina postojanja, a Genesis treba da uveliča proslavu. Ipak, tog dana počinje prodaja samo u Južnoj Koreji, dok će ostala tržišta (uključujući tu i SAD), morati da se strpe još nekoliko meseci pre nego što Genesis krene u prodaju izvan J. Koreje. Genesis najavljuje Hyundaijev ambiciozan plan da se ozbiljnije umeša u borbu za kupce luksuznih limuzina, pre svega u Severnoj Americi. Zbog toga je novi Genesis dugačak oko 5 metara, ima pogon na zadnje točkove, a pokretaće ga i V8 motor, zapremine 4,6 litra sa oko 380KS. Osnovni Genesis imaće 3,8 litarski V6 agregat sa 263KS i šestostepeni automatski menjač, a koštaće oko 30.000 američkih dolara ili oko 20.500 evra. Dovde sve u redu ali ono što bode oči je Genesisov spojašnji dizajn, naročito njegovih bokova. Kao što se vidi sa druge slike, primetna je (ne)namerna sličnost sa aktuelnim BMW-om serije 5 (model E60).

 



U nameri da ozbiljnije napadne prestižnije rivale poput Audija A3 i BMW-a serije 1 (koji se već nude i u verzijama sa petora vrata), Volvo će, po trenutno dostupnim informacijama, krajem naredne godine proširiti paletu svog modela C30 novom varijantom sa petora vrata. Iako će novitet švedske fabrike u osnovi biti samo C30 sa parom vrata više, vrlo je verovatno da će poneuti i novo ime – Volvo C50. Kako će najverovatnije izgledati vidite na slici iz britanskog magazina AutoExpress, a da bi se razlikovao od trovratnog Volvoa C30, novi C50 će sem dodatnog para vrata, dobiti i modifikovani prednji branik i gril hladnjaka. Budući da će međuosovinsko rastojanje ostati isto kao i na aktuelnom C30, novi C50 neće imati više mesta za putnike, ali će zbog vrata pozadi ulazak i izlazak na zadnja sedišta biti olakšan, a zahvaljujući dužem prepustu pozadi profitiraće i prtljažnik, koji će imati nešto veću zapreminu. Paleta motora će biti ista kao i kod sadašnjeg C30, što znači da će osnovni model imati 1,6 litarski benzinac sa 100KS, a najjači 2,5 litarski turbo T5 agregat sa 220KS. Kada se pojavi u prodaji, novi C50 bi trebao da košta nekih 500 funti (715 evra) više u odnosu na C30, a pominje se da bi paletu karoserijskih varijanti mogli da dopune i kabriolet i karavan.



Na internetu su se pojavile slike potpuno nemaskiranog novog Hyundaija Coupe/Tiburon, čija se finalna produkcijska verzija očekuje tek krajem 2008. godine (kao model za 2009.). Inače, Hyundai je nedavno najavio da će koncept verzija ovog automobila (veoma slična serijskom modelu) biti izložena na predstojećem salonu automobila u Los Anđelesu. Kako bilo, ovaj novi automobil sa pogonom pozadi zameniće sadašnji Hyundai Coupe/Tiburon sa prednjim pogonom, a dobiće i znatno snažniji 3,8 litarski V6 motor sa 300KS i 380Nm obrtnog momenta, kao i znatno agresivniji spoljašnji dizajn (mada bode oči donja linija bočnih prozora pozadi). Budući da novi model neće imati praktično ništa zajedničko sa aktuelnim Coupe/Tiburonom, u Hyundaiju će mu najverovatnije dati neko novo ime (najverovatnije Genesis coupe). Inače, novi Hyundai Coupe/Tiburon dimenzijama daleko premašuje aktuelni model, a kako će imati tzv. BH platformu buduće Hyundaijeve luksuzne limuzine Genesis, za očekivati je da dobije i njen 4,6 litarski V8 motor. Pominje se da bi ovaj sportski Hyundai mogao da bude opremljen i diferencijalom sa zatvaračem i opcionim Brembo kočnicama. Prema glasinama, osnovni model sa 2,0 litarskim turbo motorom od 215KS i 294Nm, mogao bi da košta samo oko 20.000 američkih dolara (13.670 evra), dok bi snažniji 3,8 litarski V6 model koštao oko 26.000 dolara (17.770 evra). Očekuje se da ubrzo posle premijere u kupe verziji, ovaj novi Hyundai debituje i u kabrio varijanti.




Nova, druga generacija Volkswagenovog velikog SUV modela Touareg pojaviće se u prodaji 2010. godine, a kako će najverovatnije izgledati pokazuju ove slike iz britanskog AutoExpressa. Kako bi se što bolje suprostavio snažnoj konkurenciji u ovoj klasi (BMW X5, Mercedes ML, Audi Q7), Volkswagen će novom Touaregu podariti agresivniji izgled, prostraniju unutrašnjost sa većim prtljažnikom (međuosovinsko rastojanje biće duže za 50 mm), interijer sa najkvalitetnijim materijalima i snažne motore. Zahvaljujući većoj upotrebi aluminijuma u konstrukciji, novi VW Touareg će biti lakši do 300 kilograma u odnosu na aktuelni model, što će naravno za posledicu imati i manju potrošnju goriva. Osnovni benzinski model novog Touarega imaće pod haubom V6 FSI motor sa 280KS i 360Nm, dok će najjači raspolagati sa 4,2 litarskom V8 mašinom sa 350KS i 440Nm. Za one koji preferiraju dizelaše, u ponudi će biti dva V6 TDI agregata (manji 2,7 TDI sa 190KS i 380Nm i veći 3,0 TDI sa 240KS i 550Nm), dok će Audijev V8 TDI (verzija sa 326KS i 760Nm) zameniti postojeći V10 TDI dizelaš. Sve verzije će imati šestostepenu Tiptronic transmisiju. Tu nije kraj, jer nemačka fabrika za 2012. godinu planira i hibridnu verziju ovog modela, koga će pokretati 3,2 litarski V6 benzinac, u kombinaciji sa snažnim elektromotorom (Touareg Hybrid će raspolagati i Stop&Start sistemom i sistemom za regeneraciju kočione sile).




Na internet su procurele i prve slike nove Fiat Siene, model za 2008. godinu, koji će zvaničnu premijeru imati tokom novembra, dok prodaja u Brazilu počinje mesec dana kasnije (u Argentini u januaru 2008.). Krivac za prevremeno objavljivanje ovih fotografija je inače brazilski magazin Auto Esporte. Kao što se odmah primećuje, kao uzor za restilizovanu Sienu poslužila je nova Fiat Linea, koja se proizvodi u Turskoj (u Srbiji inače košta od 12.390 evra), a čija proizvodnja za Latinsku Ameriku će početi u Brazilu tokom 2008. Što se dizajna nove Siene tiče, prednji kraj uglavnom liči na Fiat Palio ali naravno sa određenim razlikama, poput većih farova, dok velika hromirana maska iz dva dela podseća na pomenutu Fiat Lineu. I poklopac prtlažnika (sa sve hromiranom lajsnom) i zadnji branik su takođe inspirisani izgledom Linee. Kako se očekuje, nova Siena će se opremati sa tri motora, zapremine od 1,4 do 1,8 litara, sa snagom u rasponu od 68 do 113KS i pogonom na benzin ili alkohol. Ipak, bez obzira na skori dolazak novog modela, Fiat će u Brazilu nastaviti da proizvodi i aktuelnu Sienu sa 1,0 litarskim motorom kao pristupačan automobil za širi krug kupaca (ovaj 1,0L motor se najverovatnije neće naći pod haubom nove Siene, pre svega zbog veće težine novog modela). U odnosu na aktuelnu Sienu, nova verzijal je daleko komfornija, praktičnija i prostranija, sa kvalitetnijim materijalima u unutrašnjosti, a od opreme (bilo standardne bilo opcione) Siena za 2008. će imati ABS, EBD, vazdušne jastuke, el. stakla i retrovizore, centralnu bravu, servo upravljač itd. Nova Siena će se inače proizvoditi u Fiatovim fabrikama u Kordobi (Argentina) i Betimu (Brazil), a cena još nije poznata.




Ford Focus ST za 2008.

28 Okt 2007 - 13:35 Top secret Link

Internetom je počela da kruži ova slika, koja navodno pokazuje definitivni izgled novog sportskog Forda Focus ST za 2008. godinu. Navodno, jer u ovom trenutku nije sigurno da li se ovde radi o zvaničnoj slici, koja je nekako procurela pre vremena u javnost, ili se radi o zaista odličnom fotošopu. Bez obzira da li je ovo autentična slika ili ne, i novi Focus ST (poput već predstavljenog standardnog Focusa za 2008.), veoma podseća na veće modele Mondeo, S-MAX i Galaxy. To znači da su najveće promene zadesile prednji deo automobila (nova maska sa hromiranom lajsnom, modifikovani branici sa većim otvorima za vazduh, svetla a la Mondeo, nova hauba motora), a manjih izmena ima i sa strane (vrata su dobila karakterističan pregib odmah ispod kvaka na vratima), kao i na zadnjem delu (nova grafika zadnjih svetala, koja su sada u LED tehnologiji i hromirana lajsna iznad registarske tablice). Naravno, ova sportska ST varijanta ima i agresivniji aero body kit (modifikovani branici sa integrisanim spojlerima, ispupčeniji pragovi, zadnji krovni spojler), atraktivnije aluminijumske točkove, dupli završetak izduvnog sistema i najjači motor u paleti Focusa. Za sada nema informacija o agregatu, koji će poktretati novi Focus ST, a podsećamo da aktuelni model ima 2,5 litarski turbo motor sa 5 cilindara, snage 166kW/ 225KS, koji mu omogućava ubrzanje do 100 km/h za 6,8 sekundi i maksimalnu brzinu od 241 km/h (takav Focus ST kod nas inače košta 29.710 evra sa PDV-om). Takođe treba očekivati da Focus ST za 2008. dobije i novi Fordov PowerShift 6-stepeni menjač sa duplim kvačilom, predstavljen sredinom septembra na salonu u Frankfurtu. 



Corvette ZR-1

22 Okt 2007 - 00:23 Top secret Link

O novoj, nestrpljivo očekivanoj Corvetti Blue Devil priča i nagađa se već mesecima, pa i godinama, a pre nekoliko dana je GM dovezao tu super Corvettu (glasine kažu da bi mogla zvanično da se zove Corvette ZR-1) na trkačku stazu Laguna Seca kako bi test vozači odvezli par krugova. Iako je automobil bio skoro nemasikran i očigledno spreman za proizvodnju, ipak su najzanimljiviji detalji na karoseriji i dalje bili zakamuflirani, tako da u principu nije viđeno ništa što i dosad nije bilo poznato. Kako bilo, Corvette ZR-1 bi trebalo da se pojavi tokom sledeće godine, i to sa 6,2 litarskim kompresorskom V8 motorom, koji će razvijati snagu od oko 650 konja. Motor će se u GM-ovom Performance Centru izrađivati ručno, u količini od samo 1500 do 2000 komada godišnje, dok bi cena nove Corvette ZR-1 mogla da iznosi oko 100.000 dolara.




Hyundai i10

20 Okt 2007 - 00:39 Top secret Link

Ovo je prva slika potpuno nemaskiranog naslednika aktuelnog ali već 10 godina starog Hyundaija Atos, koji će u skladu sa novim načinom obeležavanja modela u ovoj korejskoj kompaniji poneti ime i10. Kao i dosadašnji Atos (negde se prodavao i kao Hyundai Amica, pa čak i kao Dodge!), i novi i10 je pre svega mali gradski automobil sa petora vrata i dužine oko 3,5 metra, koji će konkurente imati u Peugeotu 107/Citroenu C1/Toyoti Aygo, Fiat Pandi, Chevrolet Sparku, Renaultu Twingo, Kiji Picanto i sličnima. Kako se očekuje, novi Hyundai i10 će se nuditi sa tri motora, i to dva benzinaca i jednim dizelašem, s tim što će se prvo pojaviti 1,1 litarski benzinac sa 65KS i dizelaš iste zapremine sa 75KS, dok jači benzinski agregat od 1,2 litra i 80 konja stiže nešto kasnije. Prema sadašnjim nezvaničnim informacijama, novi i10 će se pojaviti u prodaji početkom naredne godine, a proizvodiće se u Hyundaijevoj fabrici u Indiji.



Cadillac CTS Wagon

15 Okt 2007 - 00:22 Top secret Link

BLS Wagon neće biti jedini karavan u ponudi Cadillaca jer će se najverovatnije već na salonu automobila u Detroitu (početkom januara 2008.) pojaviti i Wagon, odnosno karavanska verzija nove generacije modela CTS. Iako Cadillac još nije potvrdio ovu karoserijsku verziju CTS-a, zahvaljujući špijunskim fotografima i ilustratorima nastala je ova slika mogućeg konačnog izgleda ovog modela. Kao što se vidi sa slike, i CTS Wagon (kao i CTS sedan uostalom) sledi već zacrtane dizajnerske smernice većih modela u gami ove marke (čije su karakteristike oštre i agresivne linije karoserije i velika upadljiva maska hladnjaka). Od motora možemo očekivati agregate iz CTS-a u obliku klasične limuzine, što u Evropi podrazumeva 3,6 litarski V6 VVT benzinac sa direktnim ubrizgavanjem od 229kW/311KS i 374Nm obrtnog momenta, kao i 2,8 L V6 benzinac sa 155kW/211KS. Za očekivati je da se kasnije Evropljanima ponudi i neki moderan turbo-dizel motor sa direktnim ubrizgavanjem. Takođe treba očekivati da će se CTS Wagon nuditi, kako u verziji sa pogonom samo na zadnjoj osovini, tako i sa AWD integralnim pogonom na sva četiri točka. Ipak, ovde nije kraj karoserijskim varijantama CTS-a. Poznato je da Cadillac priprema i CTS Coupe (pojaviće se 2009.), a nije nemoguće da se iz njega razvije i kabriolet verzija. Videćemo...




Nedavno je prvi čovek BMW-a Norbert Reithofer otkrio planove ovog bavarskog proizvođača za budućnost, a u njima je posebno mesto rezervisano za automobil, koji je za sada nazvan Progressive Activity Sedan (PAS). Prema pisanju nemačkog magazina AutoBild (odakle su i ove impresije), novi BMW PAS će svetlost dana ugledati 2009. godine, a predstavljaće budućeg konkurenta Mercedesovoj R klasi. Kao i najnoviji BMW X6 Concept, i PAS će u osnovi biti četvorosed i imaće pogon na sva četiri točka. Razlika između X6 i PAS-a je u tome što je X6 napravljen na bazi BMW-a X5, dok je PAS inspirisan budućom serijom 5 Touring (interne oznake F11), koja će se pojaviti 2010. godine. Ovo naravno ne znači da će PAS i serija 5 za 2010.-tu biti isti. Bez obzira što će i spoljašnji izgled biti prilično drugačiji, najveće razlike između ova dva potonja automobila će se u stvari ogledati u interijeru i njegovoj koncepciji. BMW PAS će naime imati i jedno pomoćno sedište (dakle 4+1 koncepcija), koje će moći lako da se ukloni kada nije u funkciji. Što se spoljašnjeg dizajna tiče, na ovim slikama posebnu pažnju privlače veoma kratki prepusti karoserije, istaknuti blatobrani, prokupeovska linija krova i točkovi veličine 21 inča. BMW PAS će biti dugačak 4,85 metara (međuosovinsko rastojanje preko 3 metra), a težak oko 1900 kg. Po sadašnjim najavama, PAS neće pripadati ni MPV ni SUV kategoriji (mada će postojati i varijanta sa 4WD pogonom), a neće biti ni njihova kombinacija, već nešto sasvim novo. Uostalom, i za novi X6 BMW tvrdi da predstavlja novu, tzv. Sports Activity Coupe kategoriju. Novi PAS će se nuditi sa četiri motora : PAS 3,0d sa 245KS i 550Nm, PAS 3,0sd sa 300KS i 650Nm, PAS 3,0si sa 306KS i 400Nm i na kraju PAS 4,0sd sa V8 dizel motorom od 408KS i 600Nm. Npr. PAS 3,0si sa 306KS bi prema sadašnjim informacijama do 100 km/h trebalo da ubrzava za 6,7 sekunde, dok je aktuelni BMW 335i u istoj disciplini samo 1,2 sekunde brži. Istovremeno BMW obećava da će taj PAS 3,0si u proseku trošiti 10,5 litara goriva na 100 km. Podrazumeva se da će uz ove motore biti dostupan BMW-ov EfficientDynamics program (obuhvata Brake Energy Regeneration - regeneracija kočione energije, drugu generaciju High Precision Direct ubrizgavanja, Start&Go funkciju), a ne bi bilo iznenađenje da se pojavi i hibridna varijanta ovog modela (slično najnovijoj studiji BMW X6 ActiveHybrid Concept, koga pokreće motor sa unutrašnjim sagorevanjem u kombinaciji sa dva elektromotora, što na kraju omogućava da X6 ActiveHybrid Concept troši do 20 % manje goriva u odnosu na verziju sa standardnim motorom sa unutrašnjim sagorevanjem).