
Stigao je i Ferrari Purosangue modifikovan u nemačkoj tjuning kompaniji Mansory, sa ciljem da zadovolji jedinstvene ukuse njihove bogate klijentele.

Kao baza za novi TechArt projekat je poslužio Porsche 911 Turbo S, a najavljena je ograničena serija od samo 20 primeraka.

ABT Sportsline je dopunio ponudu za svoje modifikovane Audije RS6 Avant i RS7 Sportback, ovde u ograničenom Legacy Edition izdanju (200 primeraka).

Range Rover Sport SV je još jedan u nizu modela koji je prošao kroz doterivanje nemačke tjuning kuće Mansory.

Još jedan Audi RS7 Sportback je prošao kroz paket izmena u nemačkoj tjuning kući Mansory, a ovoga puta to je RS7 Sportback Performance.

Poenta BMW-a M240i je da služi kao "slabija" i "suptilnija" alternativa najsnažnijem modelu M2, ali ukoliko ima onih koji žele više od toga, mogu se obratiti Manhartu.

Nemački Carpoint, poznat po kreiranju specijalnih izdanja modela Dacia, najavljuje komplet za doterivanje novog Dustera, fokusirajući se na sportski karakter.

U programu japanske tjuning kompanije 3D Design se nalazi i paket izmena za aktuelni BMW M4 (G82).

Ineos Grenadier je prošao i tjuning tretman u kompaniji Mansory, a rezultat vidite na slikama.

Carlex Design se pobrinuo da G klasa dobije klasičan izgled i tako je nastao Carlex G-Vintage.

Range Rover Sport je dobio novi tjuning program iz kompanije Urban Automotive, pri čemu se Widetrack paket pridružuje nešto blažoj Narrowbody opciji.

Novitec nudi i Ferrari 296 N-Largo (u ograničenij seriji od samo 15 primeraka), koji između ostalog sadrži novi izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, set novih točkova, doterani enterijer i više snage.

Japanski tjuner Wald International sa nekoliko slika najavljuje dva nova paketa modifikacija za Toyotin Land Cruiser Prado.

Foto: Kaiserslautern Polizei
U nemačkom gradu Kajzerslauternu policija je imala pune ruke posla da dešifruje šta je sve mladi vozač (24) želeo da postigne s preradama na svom Volkswagen Passatu.

Putnike štiti od napada pešadijskim naoružanjem, a vozi preko 300 km/h
Blindirana vozila su zbog dodatne mase najčešće vrlo spora, a promene redovno prate podvozje i kočnice. U ovom slučaju ipak važe neka druga pravila.