home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

H&R Mission 400 Plus

4 Dec 2006 - 21:41 Tuning Link

Zadatak, odnosno misija ovog automobila je jasna i vidi se vec i iz imena. Treba da postigne maksimalnu brzinu daleko vecu od 400km/h (otuda ono Plus) i time postane najbrzi auto legalno registrovan za voznju po putevima te time sa trona skine Bugatti Veyron. Na autu zasnovanom na Porscheu 997 i predstavljenom na tuning salonu u Essenu, zajednicki su radile 3 firme : H&R, Alzen motorsport i RS tuning. H&R je bio odgovoran za ogibljenje i njegov setup, RS tuning je preradio motor dok je Alzen doradio karoseriju i aerodinamiku. Alzen je spustio krov za dodatnih 75mm a tzv. A stubove je zakrivio za dodatnih 5,5 stepeni. Na automobil je ugradjeno mnogo aerodinamickih dodataka ispitanih u vazdusnom tunelu ukljucujuci i zadnji spojler, koji menja svoj polozaj u zavisnosyi od brzine. Spolja su jos primetne i atraktivne BBS alu felne od 18 inca. Motoru sa 6 cilindara je povecana zapremina sa 3,6 na 3,8 litara, promenjena komora za sagorevanje, nove su glave cilindara sa vecim ventilima, povecan interkuler i turbo punjac. Tako sada motor raspolaze sa snagom od 776KW(1054KS) i 1030 Nm. Naravno da su uz to pojacane i kocnice, doradjen je i menjac sa 6 stepeni i izduvni sistem. Auto ce pokusati da obori svetski rekord za legalno registrovana putnicka vozila na stazi Nardo u Italiji u prvoj polovini naredne godine.





ABT Audi TT-R

2 Dec 2006 - 22:55 Tuning Link

Jedan od poznatijih Audijevih tjunera nije smeo da propusti tuning salon u Essenu a jos manje da ne predstavi nesto novo. Trenutno veoma omiljen za prerade, Audi TT je doziveo doradu i kod ABT-a, pa je ova dvobojna verzija jedna od najprivlacnijih. Kako i ne bi kada iz serijskog 3,2 V6 motora umesto 250KS sada raspolaze sa ergelom od 355 rasnih konja.     



I novi Jeep Compass je vec prosao tretman kod tjunera Startecha, koji ga predstavlja na salonu u Essenu. Promene se odnose na izgled i poboljsane performanse turbodizel motora. Izgled je oplemenjen Startechovim branicima sa hromiranim umecima napred i nazad, pragovima i originalnim Startechovim sportskim izduvnim sistemom od nerdjajuceg celika. Auto je postavljen na tockove od 18, 19 ili cak 20 inca i priblizen zemji za 30mm. Motor je pojacan sa serijskih 140 na 180KS dok je obrtni moment skocio na 360 Nm, koji je dostupan u rasponu od 1750 do 2500 obrtaja. Osim ovog Compassa SD3, u Essenu Startech predstavlja i svoje dorade Dodgeovih modela Nitro i Caliber.



Kompanija Prodrive, zaduzena za trkacki program Aston Martina, pripremila je sopstveni performance kit za povecanje snage, poboljsanje upravljanja i izgleda za Aston Martin V8 Vantage. Prodrive je modifikovao 4,3 litarski V8 motor, koji sada umesto 380 daje 425 KS i 440Nm momenta umesto 410Nm. I performanse su sada naravno bolje pa maksimalna brzina iznosi 293km/h, sto je za 13km/h vise od serijskog modela. Ubrzanje do stotke je takodje popravljeno sa 5 na 4,7 sekunde. Uz pomoc Eibacah-a i Bilstein-a u Prodrive-u su doterali i ogibljenje pa je sad prekidacem u kokpitu moguce podesiti vesanje za sportsku ili normalnu voznju.



Techart je doradio 2 modela Porschea i to Cayman S i 911 cabrio u obe verzije : Carrera i  Carrera 4S. Cayman S se u Techartovoj preradi sada zove Cayman Widebody GTSport i osim vidljivih spoljasnjih izmena u vidu potpunog aerodinamickog body kit-a, sportskog vesanja, novih tockova od 20 inca, razlikuje se i po promenama na motoru. Zapreminu serijskog motora od 3,4 litra Techart je podigao na 3,8 litara i povecao snagu na 385KS i 407 Nm. Ubrzanje iznosi 4,9 sekundi od 0 do 100 km na sat a maksimalna brzina premasuje 300km na sat, tacnije sada iznosi 303km/h.

Drugi Techartov novitet jeste njihova verzija Porsche-a 911 cabrio. I za verziju Carrera cabrio, koja ima 3,6 litarski motor i za Carreru 4S sa 3,8 litarskim motorom, razvijeni su novi vazdusni filteri i promenjena elektronika motora pa sada daju po 15KS vise uz povecanje maksimalne brzine za 15km/h i poboljsano ubrzanje ( 0 do 100km/h ) za nepune pola sekunde. Spolja, kao i za Cayman, spremljen je kompletan aero-body kit i tockovi od 18,19 ili 20 inca. Doterano vesanje se podrazumeva kao i sportska sedista i koza u unutrasnjosti. Na slikama Cayman S gore, 911 dole.  



Steinmetz Opel Corsa

1 Dec 2006 - 13:14 Tuning Link

Opelova Corsa prosla je kroz tuning tretman kod nemackog Steinmetza i rezultat je na slikama. Spolja novi su : originalna Steinmetz maska, prednji i zadnji spojleri, pragovi, zadnji krovni spojler iz 2 dela, dupli hromirani zavrsetak izduvne cevi i tockovi od 16, 17 ili 18 inca. Karoserija je sada bliza podlozi za 30 mm dok je i iznutra Steinmetz pokazao sta ume. Nova su aluminijumske pedale i odmoriste za nogu a od istog su materijala i vrh rucice menjaca i rucne kocnice. Tu je i Steinmetzov logo da ne zaboravite u kom autu sedite.



Callaway C16 Corvette

1 Dec 2006 - 13:13 Tuning Link

Americki tjuner Callaway, specijalzovan pre svega za preradu Chevroletog modela Corvette, prikazuje novi model C16 na salonu u LA-u. Za osnovu je uzeo 6,0 litarski V8 motor i pojacao mu snagu na svih 616KS. Ubrzanje mu od 0 do 60 milja ( 96 km ) na sat iznosi 3,3 sekunde a cetvrt milje ( 402 metra ) prelazi za 10,9 sekundi sto je brze od Ferrarija Enzo. Maksimalna brzina ?  Tacno 206 milja ili 331,4 km na sat. Spolja se osim zanimljivih boja karoserije isticu tockovi od 19 ( napred ) i 20 inca ( pozadi ). Iznutra se nalaze sportska Recaro sedista a sama  je unutrasnjost sva u kombnaciji koze i alkantare.



Oettinger Audi TT

1 Dec 2006 - 13:06 Tuning Link

Jos jedan pogled na Audi TT ovoga puta od strane tjunera Oettingera. Uz potpuni spoljasnji body kit, koji doprinosi agresivnom izgledu automobila, velikih promena ima i na motoru. Oettingerova verzija razvija 350KS i 470 Nm a ubrzanje od 0 do 100km/h iznosi 5,6 sekundi dok je maksimalna brzina podignuta na 270 km/h. Prezentacija naravno ovih dana na salonu u Essenu.



Carzone MK6 Vega

1 Dec 2006 - 00:19 Tuning Link

Iza ovog imena se krije dobro poznati Suzuki Swift u doradi firme Carzone. Najvece su promene ustvari nastale ugradnjom potpuno novog body style-a, koji ukljucuje nove prednje i zadnje branike i set pragova sa strane vozila. Branici su komplementarni i za verziju sa 3 i sa 5 vrata dok su pragovi za sada namenjeni samo verziji sa 3 vrata. Na autu na slici dodate su felne od 17 inca sa gumama 205/ 40. Sve to zajedno sa spustenim ogibljenjem za 60mm i u ovom slucaju crvenom bojom daje zaista aktraktivan izgled ovom malisanu.



Schubert Audi TT

1 Dec 2006 - 00:18 Tuning Link

I austrijski tjuner Schubert prikazuje svoje vidjenje Audija TT. Osim novih felni najzanimjiviji detalji spoljasnjosti ovog TT-a, jesu promenjeni originalni prednji i zadnji branici. Prednji, koji kosta 750 eura, sada daje iluziju izgleda Audijevog novog modela R8. Pozadi osim pomenutog branika sa difuzorom, isticu se 4 zavrsetka izduvnih cevi. A sad motori. Osnovni 2,0 TFSI sa serijskih 200KS i 280Nm, sada razvija 245KS i 355Nm. Veci 3,2 umesto 250KS i 320Nm, sada izvlaci 335KS i 425Nm. 



Volvo C30 HS3 Thor

1 Dec 2006 - 00:16 Tuning Link

Tjuner Heico sportiv specijalno za salon u Essenu sprema jos jednu varijantu Volvo-a C30 sa imenom HS3 Thor. Pored vec neizbeznih dodatnih spojlera, pragova, spustenog ogibljenja za 30mm, jacih kocnica, 4 izduvne cevi i atraktivnih felni od 18 inca sa TOYO R888 polu-slick gumama, preradjen je i motor, koji iz 2,5 litara serijski izvlaci 220KS i 320 Nm. Sada su te vrednosti podignute na 250KS i 360Nm.



Brabus T13

30 Nov 2006 - 17:01 Tuning Link

Upravo tako se zove novi performance kit za povecanje snage motora za Mercedes S600 ( plus 113 KS ) iz kuce Brabus i kosta 19900 eura ! S600 iz serijskog 5,5 litarskog V12 motora izvlaci 517KS i 830Nm a uz pomoc Brabusa svih 630KS i 1000Nm momenta. Pritom auto udovoljava euro IV normama o zastiti okoline. Naravno i maksimalna brzina nije vise limitarana na 250 km na sat pa sad iznosi 327 km na sat. Ubrzanje je eksplozivnih 4,3 sekunde ( za ovako velik i tezak auto ). Takodje Brabus uz doplatu nudi i sportsko ogibljenje, pojacan kocioni sistem i aerodinamicki kit.



Naravno kada se govori o vozilima legalno registrovanim za obicne puteve. Uglavnom, na stazi Nardo u Italiji u organizaciji Continentala AG i casopisa AutoBild, preradjena maloserijska verzija BMW 6 iz Ac Schnitzera sa dodatnim imenom Tension, postigla je 331,78 km na sat. To ga cini najbrzim BMW-om na svetu. Opet ponavljam, medju legalno registrovanim za voznju. To je, izmedju ostalog, postignuto pojacanjem V10 motora iz serijskog M6, sa 507 na 552KS.  Ac Schnitzer kao alternativu tom motoru nudi i 5,1 litarski sa 411KS ( serijski 367 konja ) koji postize 285 km/h. Naravno da Ac Schnitzer nije zaboravio da preradi i ogibljenje, kocnice i ostalu mehaniku da bi sve funkcionisalo odlicno kao paket.  



PPI Audi Q7

28 Nov 2006 - 17:04 Tuning Link

I nemacki PPI, poznat po tjuniranju Audijevih modela, za tuning salon u Essenu sprema jedan izuzetan primerak Audija Q7 sa oznakom PS Q7. Osim neizbeznog i agresivnog  body kit-a ( posebno prednji branik sa vecim usisnicima za vazduh i 4 svetla za maglu ), doterivanja ogibljenja, najvece su promene na motorima odnosno nudi se nekoliko performance kitova za povecanje snage 4,2 V8 benzinskog motora i do 600KS. Prva mogucnost je povecanje sa serijskih 350 na 420KS a druga na vec pomenutih 600KS. Spolja, pored pomenutih aerodinamickih dodataka u koje spada i atraktivni zadnji krovni spojler, primecuju se valjci od tockova od 22 inca ( gume 295/30 ZR 22 ) i 4 ogromne lule izduvnog sistema originalno razvijenog u PPI-ju. I unutra auto je oplemenjem i to kozom, alkantarom, karbonom, aluminijumom i kevlarom.       



Hamann BMW E92 coupe

28 Nov 2006 - 12:56 Tuning Link

Da ne zaostanu za svojim konkurentima AC Schnitzerom i Hartgeom, koji su svoje prerade BMW-ove nove trojke coupe vec najavili za predstojeci susret tjunera na salonu u Essenu ( od 30. novembra) , u Hamannu su pustili u opticaj fotografije njihove trojke u coupe varijanti. Valjda u stilu da slike govore bolje od 1000 reci za sada nema detalja o preradama na motoru, ogibljenju, kocnicama i ostalom ali se podaci o tome ocekuju veoma brzo. Uostalom slike dovoljno govore.