home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Brabusovi inžinjeri i dizajneri su svojim najnovijim modelom SV12 S Biturbo Roadster uspeli da od ionako atraktivnog Mercedesa SL naprave još sportskiji i ekskluzivniji automobil. Brabus navodi da je njihov novi SV12 S Biturbo najsnažniji roadster na svetu, a njihove navode prate sledeće brojke : 5,5 litarskom 12-cilindričnom motoru iz standardnog Mercedesa SL 600 je povećana zapremina na 6,3 litra, koji umesto 380kW/517KS i 830Nm obrtnog momenta, sada razvija 537kW/730KS pri 5100 o/min. i 1320Nm (dostupan od 2100 o/min.). Kao i obično, Branbus je taj maksimalni obrtni moment elektronski ograničio na 1100Nm, kako bi se sačuvali menjač i gume. Sledeće brojke su još impresivnije : ubrzanje do 100 km/h traje samo 4,0 sekunde, do 200 km/h mu treba 10,9 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 350 km/h. Brabusovi dizajneri su za ovaj SL razvili nekoliko novih aerodinamičkih elemenata, konkretnije redizajnirani prednji branik sa velikim centralnim otvorom za vazduh i četiri dodatna svetla, kao i modifikovani zadnji branik sa integrisanim difuzorom. Posebna priča je veliki izbor Brabusovih aluminijumskih točkova, veličine od 17 do 20 inča (najveći su Brabus Monoblock VI, S i E točkovi sa Pirelli ili Yokohama gumama, dimenzija 255/30 ZR 20 napred, odnosno 305/25 ZR 20 nazad). Uz sve ovo, ogibljenje je spušteno za dodatnih 15 mm, a kočioni sistem je pojačan (diskovi napred 375 x 28 mm napred, pozadi 355 x 28 mm). Interijer se bogatiji za sedišta presvučena kombinacijom Mastik kože i alkantare, ergonomski oblikovanim volanom i detalje od karbona.

 





Hamann BMW X5 Flash

14 Sep 2007 - 00:42 Tuning Link

Evo nove prerade još jednog BMW-ovog modela u režiji nemačkog Hamanna. Posle BMW-a serije 3 Coupe, Hamann je našao novu "žrtvu" u vidu SAV modela X5, koji je novim aerodinamičkim paketom, spuštenim ogibljenjem (napred za 40, pozadi za 30 mm) i pojačanim motorima dobio na agresivnosti i dinamičnosti, pa opravdano nosi ime Flash. Novi aero body kit čine novi širi prednji spojler, modifikovani zadnji branik, proširenja blatobrana, moćniji pragovi, i kao tačka na i, veliki zadnji krovni spojler. Posebna priča je veliki izbor novih točkova. Hamann naime nudi širok izbor atraktivnih točkova veličine od 20 pa sve do 23 inča (ovi poslednji se opremaju pneumaticima dimenzija 315/25R23). Tu je i novi sportski izduvni sistem, koji može imati dva (prečnika po 145 mm) ili četiri završetka (po 76 mm). Kod ovako velikih vozila svako povećanje snage motora je i te kako dobrodošlo, a u Hamannu su pojačali modele 3,0si (+ 10kW/14KS i 25Nm), model 3,0d je pojačan sa 173kW/235KS na 195kW/265KS i 600Nm, dok je osmocilindrični X5 4,8i dobio dodatnih 13kW/18KS. Bez pojačanja kočionog sistema ne ide, pa X5 Flash raspolaže sa novim diskovima prečnika 405 mm napred, odnosno 345 mm nazad. Promene nisu zaobišle ni interijer, pa u njemu, sem kože u različitim bojama, možemo pronaći ekskluzivne crne patosnice, aluminijumske pedale i odmorište za nogu, kao i multimedijalni sistem (uključuje DVD, TV i Play station).




Hamann BMW E92 Thunder

14 Sep 2007 - 00:37 Tuning Link

Ni nemački Hamann nije odoleo da u aktuelnu BMW-ovu seriju 3 Coupe ugradi 5,0 litarski V10 motor iz BMW-a M5 i M6, koji u serijskoj verziji raspolaže sa 373kW/507KS. Međutim, inžinjerima iz Hamanna je i to bilo malo, pa su taj V10 agregat pojačali na ukupno 412kW/560KS pri 7750 o/min. i impresivnih 574Nm obrtnog momenta pri 6100 o/min. (čime je Hamann sasvim opravdao ime Thunder u nazivu ove kreacije). Snaga se inače na zadnje točkove prenosi preko 7-stepene manuelne SMG transmisije. Hamannov Thunder bez ikakvih elektronskih "okova", koji sputavaju serijske modele, stiže do čak 335 km/h, pri čemu sprint od 0 do 100 km/h traje samo 4,3 sekunde. U Hamannu su se malo poigrali i sa dizajnom eksterijera i interijera. Tako je Thunder dobio kompletan M3 aerodinamički paket (uključujući i Hamannov prednji spojler, difuzor pozadi i spojler na poklopcu prtljažnika), pojačane kočnice (diskovi napred 405x43 mm, nazad 380x28 mm), novi sportski izduvni sistem (sa četiri završetka od nerđajućeg čelika i prečnika po 76 mm), 20-inčne Edition Race točkove, a unutrašnjost je bogatija za nova trkačka sedišta, Hamannov sportski volan i detalje od karbona. Sve navedene modifikacije, od motora, aerodinamike, kočnica, izduvnog sistema, točkova pa do promena u unutrašnjosti, Hamann izvodi na bilo kom BMW-u serije 3 Coupe sa benzinskim motorima, počevši od modela 325i, 330i, 335i do M3.




Nemačka tjuning kompanija Mansory na salonu automobila u Frankfurtu, između ostalih svojih kreacija, predstavlja i Le MANSory Bentley Continental GTC, kojim se odaje počast već odavno legandarnoj 24-časovnoj trci u Le Manu. Naravno, u skladu sa imenom, Mansory će napraviti samo 24 primerka ovog eksluzivnog automobila (a to će naravno i papreno naplatiti). Modifikacije spoljašnjosti počinju novim prednjim branikom sa integrisanim spojlerom, dnevnim LED svetlima i većim otvorima za vazduh, tu su i novi pragovi, prošireni blatobrani, 22-inčni točkovi i četiri hromirana završetka izduvnog sistema. Motor je zahvaljujući promenama na elektronskoj jedinici pojačan na 478kW/641KS pri 6100 o/min. i 780Nm obrtnog momenta, dostupnog već od 1600 o/min. Ne iznenađuje zato maksimalna brzina od 328 km/h i ubrzanje do 100 km/h za samo 4,4 sekunde (ne treba smetnuti sa uma da je ovaj Bentley težak oko dve tone). Za zaustavljanje se brinu Brembo diskovi od 412 mm napred, odnosno 405 mm nazad.

 



Sem modela B6 S V8, nemačka Alpina na salonu u Frankfurtu predstavlja i manji B3 Bi-turbo u verzijama Coupe i Cabrio, koji se baziraju na BMW-ovoj seriji 3. Uz obavezan atraktivniji aero body kit, B3 Bi-turbo je dobio i tvrđe podešeno ogibljenje (uz idealni raspored težine od 50:50 zaslužno za odlične vozne karakteristike), ZF-ovu Switch-Tronic 6-stepenu transmisiju (odlikuje se veoma brzim promenama stepeni prenosa), pojačani kočioni sistem, točkove od 18 inča (Michelin gume 225/40 ZR18 napred, 265/40 ZR18 nazad), modifikovanu unutrašnjost (interijer u koži, sportska sedišta) i kao vrhunac svega - pojačani 3,0 litarski redni šestocilindrični motor sa dva turbo punjača. Ovaj agregat sada razvija 265kW/360KS pri 5500 o/min. i 500Nm obrtnog momenta u rasponu od 3800 do 5000 o/min. Drugim rečima, specifična snaga iznosi 89kW/121KS po litri zapremine. Konačan rezultat ? Ubrzanje do 100 km/h za 4,8 sekunde (Cabrio 5,0 s) i maksimalna brzina od 285 km/h. B3 Bi-turbo Coupe prosečno troši 9,7 litara benzina na 100 km, dok mu emisija CO2 iznosi 232 g/km. S druge strane, B3 Bi-turbo Cabrio se zadovoljava sa 9,9 litara, dok emisija CO2 iznosi 237 g/km.




BMW Alpina B6 S V8

13 Sep 2007 - 02:18 Tuning Link

Nemački tjuner Alpina na salonu u Frankfurtu izlaže svoju novu igračku za boljestojeće individualce, kojima standardna BMW serija 6 nije dovoljno uzbudljiva. Naime, ljudi iz ove kompanije su seriju 6 opremili novim aerodinamičkim paketom za oštriji izgled (novi spojleri, pragovi, zadnji branik sa difuzorom, nova hauba motora od karbona sa dodatnim otvorima za vazduh), standardni 4,4 litarski V8 motor je pojačan na 530KS i 725Nm obrtnog momenta, a zajedno sa specijalistima iz firme ZF, Alpinini inžinjeri su razvili novu Sport Switch-Tronic transmisiju (u odnosu na standardni 6-stepeni menjač, vreme potrebno za menjanje brzina je smanjeno za 50%). Za poboljašanju upravljivost i dinamiku vožnje zaslužan je elektronski kontrolisani sistem amortizacije (razvijen u saradnji sa Sachs Race Engineeringom), a paket promena zaokružuju novi točkovi (veličine 20 inča) i novi kočioni sistem sa diskovima prečnika 374 mm napred i 370 mm nazad. Rezultat svega je maksimalna brzina od 318 km/h i ubrzanje do 100 km/h za 4,5 sekundi (Coupe verzija), dok kabriolet varijanti do 100 km/h treba 4,8 sekunde, dok joj maksimalna brzina iznosi 313 km/h. Impresivne brojke, ali su impresivne i sledeće cifre : emisija CO2 kod Alpine B6 S V8 Coupe iznosi 294 grama po kilometru, a kod B6 S V8 Cabrio svih 306 g/km. Iako potrošnja kod vlasnika ovakvih automobila nije na listi prioriteta, ipak da je pomenemo. Coupe troši prosečno 12,3 litara, a Cabrio 12,8 litara goriva na 100 km.




Fiat 500 Cup by MS Design

13 Sep 2007 - 02:09 Tuning Link

Ljudi iz tjunerske firme MS Design su salon automobila u Frankfurtu iskoristili da javnosti pokažu svoje viđenje novog Fiata 500 (očigledno namenjen onima, koji ne mogu da se strpe i sačekaju na najavljeni sportski Fiat 500 Abarth sa 135KS). Ovaj mališa je dakle namenjen mladim i sportski orijentisanim vozačima, a u MS Designu su se svojski potrudili da ovom kreacijom privuku njihovu pažnju. Rezultat je zaista agresivan i dinamičan izgled, kome kumuju novi prednji branik sa većim otvorima za vazduh i integrisanim spojlerom, prošireni blatobrani, moćniji pragovi, modifikovani zadnji branik sa difuzorom, veliko krilo na vratima prtljažnika, veliki aluminijumski točkovi veličine 17 inča (kroz koje se naziru crvena kočiona klješta) i crvene dekorativne trake na bokovima automobila.

   



Geiger Biturbo Corvette C6

13 Sep 2007 - 02:05 Tuning Link

I ranije je nemački tjuner Geiger Cars bio poznat po originalnim, pa i ekstremnim preradama, ali kako stvari sada stoje, najnovija kreacija na bazi aktuelne Corvette C6 ima sve šanse da baci u zaborav sve što je do sada napravljeno u ovoj kompaniji. Naime, Geiger je na salonu automobila u Frankfurtu izložio Biturbo Corvettu C6 sa 6,0 litarskim V8 motorom, koji uz pomoć dva turbo punjača oslobađa snagu od 451kW/614KS. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,6 sekundi i maksimalnu brzinu od 348 km/h. Sasvim u skladu sa motorom je i spoljašnji izgled, koji bode oči upadljivom narandžastom bojom (sa crnom dekoracijom, koja se proteže od prednjeg ka zadnjem kraju automobila), 19-inčnim crnim petokrakim točkovima i aerodinamičkim paketom, koji podrazumeva novi prednji branik sa tri velika otvora za vazduh i integrisanim spojlerom, novu haubu motora i modifikovani zadnji kraj, na kome se ističu difuzor, LED svetla i čak četiri završetka izduvnog sistema. Posle svega, osnovna cena od 129.000 evra i nije preterana...




Nemački tjuner Heico Sportiv je najavio da će na SEMA (Speciality Equipment Manufacturers Association) salonu tjunera u Las Vegasu (od 30. oktobra do 2. novembra ove godine), izložiti nove verzije Volvoa S80 i Volvoa C30. Specijalna verzija Volvoa C30 Concept se odlikuje novim aerodinamičkim paketom (redizajnirani prednji branik sa integrisanim spojlerom i tri velika otvora za vazduh, širi pragovi, modifikovani zadnji branik sa difuzorom i integrisanim završecima izduvnog sistema od nerđajućeg čelika), snažnijim T5 motorom, pojačanim kočionim sistemom (diskovi 326x30 mm), za 40 mm spuštenim sportskim ogibljenjem, 19-inčnim točkovima sa Continental gumama (dimenzija 235/35R19), narandžastim kožnim interijerom (sigurnosni pojasevi, upravljač, ručica menjača i patosnice su takođe narandžasti) i surferskim šarama na beloj karoseriji. Volvoov turbo T5 motor sada razvija okruglo 300 konja pri 5500 o/min. i 420Nm obrtnog momenta pri 3500 o/min., ubrzanje do 100 km/h iznosi samo 5,4 sekunde, a maksimalna brzina tačno 250 km/h. Još veću pažnju zaslužuje drugi novitet za SEMA sajam, Volvo S80 High Performance Concept, odnosno sportska verzija najvećeg modela švedske kompanije. Ne samo zbog atraktivne spoljašnjosti u aluminijum look-u, već i zbog pojačanog T6 turbo motora, koga pokreće bioetanol E85 (mešavina 85 % bioetanola i 15 % benzina). Motor posle obrade u Heico Sportivu raspolaže snagom od oko 350KS pri 5500 o/min. i obrtnim momentom od 550Nm u rasponu od 1500 i 4000 o/min., što je dovoljno za sprint od 0 do 100 km/h za oko 5,8 sekundi. U Heico Sportivu napominju da razvoj motora još nije u potpunosti završen, pa dodaju da će do održavanja SEMA sajma u Las Vegasu iz motora izvući još veću snagu. Osim motora, Heico Sportiv je za S80 High Performance Concept razvio i specijalno sportsko ogibljenje, koje je zaslužno za 40 mm manju visinu automobila, a tu su i pojačane kočnice (diskovi prečnika 355x32 mm). Auto naravno ima i Volvoov elektronski kontrolisani All Wheel Drive integralni pogon. U Heicu naglašavaju da uprkos sportskim, dinamičnim osobinama ovog S80, nije izgubljeno ništa na luksuzu i komforu. Sem izuzetne boje, S80 High Performance Concept se odlikuje i novim  aerodinamičkim paketom, koji sadrži novi prednji spojler, modifikovan prednji branik sa tri velika otvora za vazduh i integrisanim LED dnevnim svetlima, sportsku Heico masku hladnjaka, šire pragove, proširenja blatobrana, spojler na poklopcu prtljažnika, novi zadnji branik sa integrisanim novim završecima izduvnog sistema (naravno od nerđajućeg čelika) i nove 20-inčne alu točkove sa Continentalovim gumama dimenzija 255/30R20. Interijer ne zaostaje mnogo za spoljašnošću, a zasluga za to pripada kvalitetnoj koži u Mystic Blue boji, u kojoj su i prednja sportska sedišta i dva zadnja zasebna sedišta (sigurnosni pojasevi i patosnice su takođe u plavoj boji). Od ostalih elemenata u kabini, izdvajaju se još i kožni upravljač i dekorativni detalji od karbon fibera.

 



Brabus Ultimate 112

11 Sep 2007 - 01:14 Tuning Link

Još jedan novitet nemačkog Brabusa za salon u Frankfurtu jeste i ovaj limitirani specijalni model Brabus Ultimate 112, a kao što mu i ime kaže, ima motor od 112KS i biće proizveden u samo 112 primaraka. Ultimate 112 je napravljen na bazi Smarta ForTwo i prema saopštenju ovog nemačkog tjunera, predstavlja pravi "gradski sportski auto", koji na najbolji način "objedinjuje ekstravagantnu opremu, sportske performanse i agilno upravljanje". Dok spoljašnjost bode oči vatrenom naradžastom bojom, unutrašnjost se ističe crnom Mastik kožom i alkantarom, pedalama od nerđajućeg čelika, ručicom ručne kočnice od aluminijuma, kao i narandžastim detaljima (okvir brzinomera, obrtomer, sat, delovi vrata i prednjeg panela, logo Brabusa na sedištima). Kao odličan dodatak naradžastoj boji, spoljašnjost je dobila i mišićav aero body paket (prednji spojler, prošireni blatobrani, novi pragovi, dodatna prednja svetla), kao i nezaobilazni detalj u vidu Brabusovog sportskog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika sa duplim završetkom izduvne cevi. Sasvim u skladu sa jedinstvenim karakterom ovog Smarta su i njegovi točkovi i gume, neuobičajenih dimenzija za automobil ove veličine. Radi se o Brabus Monoblock VI točkovima u crnoj boji, veličine 7Jx18 napred, a 8.5Jx18 nazad (gume 205/35 R 18 napred i 235/30 R 18 pozadi). Odličan "partner" ovim niskoprofilnim pneumaticima i širem tragu točkova je i Brabusovo podešavajuće vešanje, koje je odgovorno za kombinaciju direktnog, sportskog upravljanja sa komfornom vožnjom. Što se motora tiče, trocilindrični turbo agregat razvija 82,4kW/112KS pri 5750 o/min. i 150Nm obrtnog momenta u širokom rasponu od 2800 do 4200 o/min. Menjanje brzina se obavlja ili automatski, ili manuelno preko polugica na ergonomski oblikovanom Brabusovom Sport volanu. Ubrzanja izgledaju ovako : do 60 km/h Ultimate 112 stiže za 3,9 sekunde, do 100 km/h za 9,5 sekundi, a maksimalna brzina je elektronski ograničena na 170 km/h. Cena za ovaj "ultimativni" Smart iznosi čitavih 45.900 evra, ali se u njegovoj standardnoj opremi nalaze, između ostalog, i automatska klima, audio sistem i satelitska navigacija.




Brabus Bullit

10 Sep 2007 - 14:02 Tuning Link

Osim Mercedesa GL Widestar, nemački Brabus će na salonu u Frankfurtu predstaviti i svoju ekstremnu obradu na bazi nove Mercedesove C klase, koja sa pravom nosi ime Bullit (metak). Poenta svega je 6,3 litarski V12 biturbo motor (preuzet iz Brabusovog modela SV12 S Biturbo ali sa novim turbo punjačima i efikasnijim interkulerima), koji razvija svih 537kW/720KS pri 5100 o/min. i raspolaže kamionskim obrtnim momentom od 1320Nm pri 2100 o/min. (mada je ta vrednost ipak elektronski ograničena na 1100Nm, kako bi se sačuvali menjač i gume). Snaga se preko modifikovanog 5-stepenog automatskog menjača i Brabusovog zadnjeg diferencijala (sa blokadom do 40 %), prenosi na zadnje točkove. Brojke koje slede zaslužuju poštovanje, a odnose se na ubrzanja i maksimalnu brzinu. Dakle : do 100 km/h Brabus Bullit (težak 1850 kg) potroši 3,9 sekunde, do 200 km/h stiže za 10,49 sekundi, a do 300 km/h mu treba jedva 24,5 sekunde !! Maksimalna brzina ? Tačno 360 km/h. Naravno, paket promena obuhvata i novi aero body kit (agresivniji branici sa većim otvorima za vazduh, novi pragovi, zadnji difuzor, spojler na poklopcu prtljažnika, aluminijumska hauba sa dodatnim otvorima za vazduh, proširenja blatobrana za 60 mm, nova maska hladnjaka), dorađeno ogibljenje (podešava se po visini), novi kočioni sistem (diskovi od 380 mm napred, 360 mm nazad) i novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa četiri završetka. Završni detalj na atraktivnoj spoljašnjosti predstavljaju Brabusovi Monoblock S točkovi od 19 inča (9.5Jx19) sa Yokohama Advan gumama (265/30 ZR 19 napred, 285/30 ZR 19 nazad). Brabus naravno nudi i ekskluzivan paket za individualizaciju unutrašnjosti, što u praksi znači potpuno kožni interijer (Mastik i Nubuk koža), posebna Bullit sedišta, ergonomski oblikovan upravljač i detalje od karbona i aluminijuma. Cena za Brabusov Bullit iznosi 348.000 evra.




Moćni blatobrani napred i nazad (prošireni za 50 mm), ogromni točkovi, preteće lice sa velikim otvorima za vazduh (za bolje hlađenje motora i kočnica) i četiri dodatna svetla, kao i motori snage do 340kW/462KS; to je ukratko novi Brabus Widestar nastao na bazi standardnog Mercedesa GL, koga će nemački tjuner predstaviti javnosti na salonu automobila u Frankfurtu. Pored pomenutih detalja, ovaj GL raspolaže i novim branicima (napred sa integrisanim spojlerom, a pozadi sa difuzorom), novim pragovima i maskom hladnjaka, kao i atraktivnijim zadnjim krovnim spojlerom i novim sportskim izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika i sa četiri završetka. Što se točkova tiče, u Brabusu su se odlučili za ekstremne dimenzije, odnosno za 23-inčne devetokrake felne visokog sjaja (Yokohama gume dimenzija 305/35 R 23). U ponudi su doduše i točkovi nešto manje veličine, tačnije od 21 i 22 inča. Tačka na i su crna boja karoserije i zatamnjena stakla, koji se brine za zlokoban izgled pun strahopoštovanja. Naravno, Brabus je spustio i AIRMATIC vazdušno ogibljenje, koje je sada niže za dodatnih 30 mm, čime je dobijeno na nižem težištu vozila i boljim voznim osobinama. I kočioni sistem je pojačan, i to novim diskovima prečnika 380 x 36 mm i aluminijumskim klještima. Brabus takođe nudi i pojačanje svih motora, koji se ugrađuju u GL klasu (na svoj rad nemački tjuner odobrava garanciju u trajanju od tri godine ili 100.000 kilometara). Tako je model GL 320 CDI pojačan na 200kW/272KS i 590Nm obrtnog momenta (pri samo 1600 o/min.), dok verzija GL  420 CDI umesto standardnih 225kW/306KS i 700Nm, sada razvija 257kW/350KS i 800Nm obrtnog momenta pri 3800 o/min. Maksimalna brzina Brabusovog GL 420 CDI iznosi 240 km/h (serijski 230 km/h), a ubrzanje do stotke traje samo 7,1 sekundu, što je za pola sekunde bolje od fabričkog modela. Brabus za Mercedesov GL nudi i svoj benzinski 6,1 litarski V8 agregat, koji u najsnažnijoj verziji razvija 340kW/462KS i 615Nm obrtnog momenta. Sa ovim motorom, Brabus Widestar GL ubrzava do 100 km/h za samo 6 sekundi, dok mu je maksimalna brzina 255 km/h. U Brabusu nisu zaboravili ni na unutrašnjost, koja je bogatija za ergonomski oblikovan sportski volan, sedišta presvučena kožom i alkantarom, detalje od aluminijuma i nerđajućeg čelika, kao i za Brabusov multimedijalni paket (DVD, MP3 plejer, internet konekcija...).




Audi Q7 by Hofele Design

10 Sep 2007 - 00:59 Tuning Link

Koliko je Audi Q7 u stvari popularan automobil, vidi se i po velikom broju kreacija raznih tjunerskih firmi, a jedna od zanimljivijih je i ova, koja dolazi iz Hofele Designa. Njihov sportski aero body paket za atraktivniji i privlačniji izgled Audija Q7 sadrži nove elemente poput agresivnijih branika sa većim otvorima za vazduh, novih pragova, dodatnih LED svetla napred, nove prednje "single frame" maske hladnjaka (preuzete sa modela A8), proširenih blatobrana i zadnjeg krovnog spojlera. Pri tom i cena ovog aerodinamičkog paketa nije preterana i iznosi 4900 evra, u šta je uključena i montaža. To je tek početak, pa ovaj Q7 ima novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika i moćne 22-inčne "Reverso 22" točkove sa Pirelli gumama (pomenuti izduvni sistem, točkovi i set odgovarajućih guma, olakšaće vas za dodatnih 4750 evra). Osim toga Hofele Audi Q7 ima i spušteno ogibljenje za dodatnih 40 mm. Promena ima i na motorima, pa tako 3,0 litarski TDI dizelaš umesto serijskih 233KS i 500Nm obrtnog momenta sada raspolaže sa 280KS i 580Nm (cena za ovo pojačanje iznosi 1150 evra). U ponudi je i ojačana verzija 4,2 litarskog TDI agregata, kome je snaga "skočila" na 402KS, a obrtni moment sa 630 na 780Nm. Kupcu se nude i modifikacije u unutrašnjosti, koja je između ostalog bogatija za elemente od karbona, egzotičnog drveta i kože na prednjem panelu, upravljaču i vratima.

 



Irmscher Peugeot 4007

9 Sep 2007 - 00:43 Tuning Link

Posle nemačke tjuning kuće Cobra Technology & Lifestyle, sada još jedan nemački tjuner najavljuje skoru promociju svoje obrade prvog Peugeotovog SUV modela 4007. Radi se o kompaniji Irmscher, što predstavlja i manje iznenađenje, jer je Irmscher do sada bio poznat, pre svega, po doradama Opelovih, odnosno Vauxhallovih automobila, sa par "izleta" među modele Cadillaca, Chevroleta i Saaba (mada je ovaj tjuner možda i najpoznatiji po proizvodnji replike Lotusa Super Seven sa Opelovim motorima, nazvanim Irmscher7). Kako bilo, Irmscher za salon automobila u Frankfurtu (11. -23. septembar) sprema svoj Peugeot 4007 u formi koncepta, namenjenog kupcima, kojima izgled fabričkog modela nije dovoljno dinamičan i sportski. Da bi zadovoljio takve kupce, Irmscher je za 4007-icu predvideo novi prednji spojler, dodatnu zaštitu prednjeg branika, novi saćasti prednji gril, izražajnije pragove, zadnji krovni spojler, zaštitu donjeg dela zadnjeg branika i dupli završetak izduvnog sistema (sve nabrojano, sem novog prednjeg spojlera i krovnog spojlera, napravljeno je od nerđajućeg čelika). Tačka na i su novi petokraki aluminijumski točkovi, veličine 19 ili 20 inča.

    




Carlsson je jedan od zaista brojnih nemačkih tjunera koji će izlagati svoje modele na salonu automobila u Frankfurtu (počinje naredne nedelje), ali će njihov novi model CK65 Eau Rouge Limited Edition sigurno biti među najzapaženijima. Razlog je veoma prost. Nemački specijalista za obradu Mercedesovih automobila je za osnovu svoje nove kreacije uzeo Mercedes CL 65 AMG (koji je sam po sebi već dovoljno "nasviran" i ekskluzivan) i pojačao njegov V12 motor na svih 529kW/720KS (!), što znači 79kW/108KS više u odnosu na pomenuti CL 65 AMG. Maksimalna brzina prema zvaničnom saopštenju iznosi "preko 320 km/h", a cena svih 365.000 evra ! Ovaj CK65 je inače dizajniran zajedno sa ljudima iz poznatog nemačkog brenda Etienne Aigner (proizvode ženske tašne, obuću i ostale proizvode od kože), a kao što mu i ime kaže, biće proizveden u ograničenom broju primeraka. Drugi detalji u ovom trenutku nisu dostupni, sem da će Carlsson ovaj CK65 predstaviti medijima u sredu, 12. septembra na svom izložbenom prostoru salona u Frankfurtu.