Još jedna ekstremna prerada nemačkog Brabusa na salonu automobila u Frankfurtu jeste i ova Mercedesova S klasa. Brabus SV12 S Biturbo pod haubom skriva Mercedesov V12 motor, kome je zapremina sa 5,5 povećana na 6,3 litra, a snaga na svih 537kW/730KS pri 5100 o/min. i 1320Nm obrtnog momenta pri 2100 o/min. (ipak, maksimalni moment je elektronski ograničen na 1100Nm kako bi se sačuvali transmisija i gume). Motor je pojačan ugradnjom dva veća turbo punjača, efikasnijim interkulerima, reprogramiranom elektronskom kontrolnom jedinicom motora i novim izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika sa četiri završetka. Konačan rezultat zaista daje za pravo Brabusu da tvrdi da je SV12 S Biturbo "najsnažnija i najbrža kancelarija na točkovima". Naime, SV12 S Biturbo do 100 km/h stiže za 4,0 sekunde, do 200 km/h za 11,9 sekundi, dok mu maksimalna brzina iznosi 340 km/h. Sanga se na zadnje točkove prenosi preko modifikovane 5-stepene automatske transmisije. Ovakve performanse su zahtevale i novi aerodinamički paket (modifikovani prednji branik sa većim otvorima za vazduh i integrisanim dodatnim svetlima, novi pragovi, redizajnirani zadnji branik sa četiri cevi izduvnog sistema, spojler na poklopcu prtljažnika), za čiji razvoj su Brabusovi dizajneri koristili vazdušni tunel. Uz dorađeno ogibljenje i pojačani kočioni sistem (diskovi 380 x 36 mm napred, pozadi 355 x28 mm), SV12 S Biturbo je dobio i nove Brabusove Monoblock aluminijumske točkove, veličine od 20 ili 21 inča sa Pirelli ili Yokohama gumama (veći od 21 inča dolaze u kombinaciji sa gumama dimenzija 255/30 ZR 21 napred, odnosno 285/30 ZR 21 nazad). Unutrašnjost takođe ne zaostaje za atraktivnom spoljašnošću, pa su tako deo opreme ove kancelarije na točkovima i notebook kompjuter (3-GHz) sa pristupom internetu, TFT ekran osetljiv na dodir, štampač, TV, DVD, MP3 plejer (može da primi 5000 pesama), a tu su i neizostavna koža, alkantara, ergonomski oblikovan sportski upravljač i posebne pločice sa Brabus logom; čisto da vas podsete u kakvom se automobilu vozite.
Nemački tjuner Abt Sportsline je predstavio svoju novu preradu Audijevog modela A6 sa pojačanim 3,0 litarskim TDI agregatom. Sada je naime vozaču na raspolaganju svih 225kW/300KS i masivnih 600Nm obrtnog momenta pri 4000 o/min. (serijski model ima 171kW/233KS i 450Nm). Drugim rečima, Abt AS6 ima specifičnu snagu od 100KS po litri zapremine. Povećanje snage je, između ostalog, dobijeno zahvaljujući reprogramiranoj elektronskoj kontrolnoj jedinici motora i Abt-ovim mehaničkim kompresorom. Rezultat je ubrzanje do 100 km/h za 6,9 sekundi i maksimalna brzina od 249 km/h (serijski model 242 km/h). Sem motora, Abt je na AS6 dodao i novi aerodinamički paket (modifikovani branici sa integrisanim spojlerima, novi pragovi, zadnji krovni spojler), atraktivne 20-inčne točkove, podešavajuće ogibljenje, pojačani kočioni sistem i sportski izduvni sistem sa četiri hromirana završetka.
Kao što je bilo i najavljeno, nemački tjuner Elia je na salonu automobila u Frankfurtu predstavio javnosti svoju preradu druge generacije Renault Twinga (za osnovu je iskorišćen Twingo GT sa 100 konja). Ovaj Elia Twingo GT-R bi mogao da se shvati i kao vizija nemačkog tjunera, kako bi trebalo da izgleda budući fabrički sportski Twingo RS, koji će francuska fabrika predstaviti na salonu u Ženevi narednog proleća. Kako bilo, Elia je na Twingo GT-R ugradio sportski aero body kit (novi branici sa spojlerima, pragovi, zadnji difuzor, 17-inče alu felne, dupli završetak izduvne cevi) sa kojim ovaj mališan izgleda prilično agresivnije i privlačnije od serijskog modela (u Nemačkoj ovaj aero paket će inače koštati 3000 evra). Krajem godine Elia će kupcima ponuditi i flexifuel verziju Twinga GT, koji će pored benzina, moći da koristi i E85 bioetanol, što će po najavama ovog tjunera, snagu 1,2 litarskog agregata podići sa fabričkih 74kW/100 na 85kW/116KS.

Nemački tjuner Edo Competition objavio je podatke o njihovom novom modelu
Edo 997 GT2 R, koji u stvari predstavlja modifikovanu verziju Porschea 911 GT2
(prethodne serije 996), ali sa novim masivnim aero body paketom (kako bi ličio
na aktuelni Porsche 997). Edo 997 GT2 R pokreće 6-cilindrični bi-turbo motor,
koji razvija 398kW/542KS pri 6790 o/min. i 755Nm obrtnog momenta pri 4300
o/min. Maksimalna brzina mu iznosi 330 km/h, ubrzanje do 100 km/h traje 3,8
sekundi, a do 200 km/h stiže za 11,0 sekundi. Baza za novi Edo 997 GT2 R
predstavlja stari Edo 996 GT2 R, koji je već doživeo promene na kočionom sistemu,
ogibljenju, motoru, transmisiji, aerodinamici, izduvnom sistemu, interijeru i
točkovima. Sada je Edo Competition na taj 996 GT2 R dodao novi a la Porsche 997
aerodinamički kit, napravljen od ultra-laganog karbon fibera (kit se sastoji od
novog prednjeg spojlera, modifikovanih branika sa većim otvorima za vazduh,
proširenih blatobrana, novih pragova, ogromnog zadnjeg krila...). Ostale
modifikacije se odnose na nova prednja svetla, veće kočione diskove (380 mm),
KW podešavajuće sporstsko ogibljenje i 18-inčne točkove sa Michelin Pilot
gumama (napred 235/45-18, a nazad 335/30-18).
Nemački tjuner Novitec Rosso na salonu automobila u Frankfurtu ne predstavlja samo svoju obradu Ferrarija 599 GTB Fiorano, već i ekstremnu verziju Ferrarija F430. U režiji Novitec Rossa taj Ferrari dobija zanimljivo ime TuNero, zlokobnu crnu boju (koja mu savršeno pristaje), ali i ono važnije – pojačan serijski V8 motor na svih 520kW/707KS pri 8350 o/min. i 712Nm obrtnog momenta pri 6300 o/min. Tolika snaga je dobijena zahvaljujući, između ostalog, ugradnji dva kompresora, novih interkulera, pumpe za vodu, filtera za vazduh i reprogramiranoj elektronskoj kontrolnoj jedinici motora. Novitec Rosso TuNero do 100 km/h stiže za samo 3,5 sekunde, a maksimalna brzina mu iznosi 348 km/h (za poređenje, serijski Ferrari F430 sa 490KS postiže 316 km/h, a do stotke ubrzava za 4 sekunde).
Nemačka tjuning kompanija Hamann je baš aktivna
poslednjih dana. Posle BMW-a serije 3 Coupe (model E92) Thunder, BMW-a X5 Flash i Porschea Cayenne Cyclone,
na red je došao još jedan izuzetan automobil. Ovo je Hamannov Lamborghini
Gallardo Victory, koji je sem pojačanog 5,0 litarskog V10 motora (zahvaljujući promenama
na elektronskoj kontrolnoj jedinici motora i novom sportskom izduvnom sistemu sada
razvija 520 konja), dobio i novi aero body paket (prednji spojler, prošireni
blatobrani, novi pragovi, modifikovani zadnji branik sa difuzorom, veliko
zadnje krilo i otvor za vazduh na krovu). Tačka na i su 20-inčni aluminijumski
točkovi u crnoj boji, novi sportski kočioni sistem, kao i atraktivna kombinacija boja.
Sem obrade BMW-ovih modela serije 3 Coupe i X5, Hamann se pozabavio i novim Porsche Cayennom. Prvo što upada u oči kod Cayenna Cyclone je naravno agresivan aero body paket, koji čine redizajnirani prednji branik sa novim LED dnevnim svetlima i sa ogromnim otvorima za vazduh, proširenja blatobrana, modifikovani zadnji branik sa difuzorom i četiri završetka sportskog izduvnog sistema (od nerđajućeg čelika), zadnji krovni spojler, nova svetla pozadi i Hamannovi Anniversary II aluminijumski točkovi od 22 inča (10.5J x 22). Moguće je dobiti i veće Edition Race točkove od 23 inča sa Hankook pneumaticima dimenzija 315/25 R23. Podrazumeva se da su vozne osobine i agilnost vozila na višem nivou u odnosu na serijski model, čemu doprinosi i za 35 mm spušteno sportsko ogibljenje, a tu je i ojačani kočioni sistem (ventilirajući diskovi 380x28 mm). Što se tiče interijera, kao i kod ostalih Hamnnovih modela, ni ovde ne postoje nikakva ograničenja u ispunjavanju želja kupaca. Dvobojna kožna unutrašnjost, trokraki Hamannov upravljač, aluminijumske pedale i odmorište za nogu, detalji od karbona i ekskluzivne patosnice sa Hamann logom, to je samo deo ponude ovog nemačkog tjunera.
Brabusovi inžinjeri i dizajneri su svojim najnovijim modelom SV12 S Biturbo Roadster uspeli da od ionako atraktivnog Mercedesa SL naprave još sportskiji i ekskluzivniji automobil. Brabus navodi da je njihov novi SV12 S Biturbo najsnažniji roadster na svetu, a njihove navode prate sledeće brojke : 5,5 litarskom 12-cilindričnom motoru iz standardnog Mercedesa SL 600 je povećana zapremina na 6,3 litra, koji umesto 380kW/517KS i 830Nm obrtnog momenta, sada razvija 537kW/730KS pri 5100 o/min. i 1320Nm (dostupan od 2100 o/min.). Kao i obično, Branbus je taj maksimalni obrtni moment elektronski ograničio na 1100Nm, kako bi se sačuvali menjač i gume. Sledeće brojke su još impresivnije : ubrzanje do 100 km/h traje samo 4,0 sekunde, do 200 km/h mu treba 10,9 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 350 km/h. Brabusovi dizajneri su za ovaj SL razvili nekoliko novih aerodinamičkih elemenata, konkretnije redizajnirani prednji branik sa velikim centralnim otvorom za vazduh i četiri dodatna svetla, kao i modifikovani zadnji branik sa integrisanim difuzorom. Posebna priča je veliki izbor Brabusovih aluminijumskih točkova, veličine od 17 do 20 inča (najveći su Brabus Monoblock VI, S i E točkovi sa Pirelli ili Yokohama gumama, dimenzija 255/30 ZR 20 napred, odnosno 305/25 ZR 20 nazad). Uz sve ovo, ogibljenje je spušteno za dodatnih 15 mm, a kočioni sistem je pojačan (diskovi napred 375 x 28 mm napred, pozadi 355 x 28 mm). Interijer se bogatiji za sedišta presvučena kombinacijom Mastik kože i alkantare, ergonomski oblikovanim volanom i detalje od karbona.
Evo nove prerade još jednog BMW-ovog modela u režiji nemačkog Hamanna. Posle BMW-a serije 3 Coupe, Hamann je našao novu "žrtvu" u vidu SAV modela X5, koji je novim aerodinamičkim paketom, spuštenim ogibljenjem (napred za 40, pozadi za 30 mm) i pojačanim motorima dobio na agresivnosti i dinamičnosti, pa opravdano nosi ime Flash. Novi aero body kit čine novi širi prednji spojler, modifikovani zadnji branik, proširenja blatobrana, moćniji pragovi, i kao tačka na i, veliki zadnji krovni spojler. Posebna priča je veliki izbor novih točkova. Hamann naime nudi širok izbor atraktivnih točkova veličine od 20 pa sve do 23 inča (ovi poslednji se opremaju pneumaticima dimenzija 315/25R23). Tu je i novi sportski izduvni sistem, koji može imati dva (prečnika po 145 mm) ili četiri završetka (po 76 mm). Kod ovako velikih vozila svako povećanje snage motora je i te kako dobrodošlo, a u Hamannu su pojačali modele 3,0si (+ 10kW/14KS i 25Nm), model 3,0d je pojačan sa 173kW/235KS na 195kW/265KS i 600Nm, dok je osmocilindrični X5 4,8i dobio dodatnih 13kW/18KS. Bez pojačanja kočionog sistema ne ide, pa X5 Flash raspolaže sa novim diskovima prečnika 405 mm napred, odnosno 345 mm nazad. Promene nisu zaobišle ni interijer, pa u njemu, sem kože u različitim bojama, možemo pronaći ekskluzivne crne patosnice, aluminijumske pedale i odmorište za nogu, kao i multimedijalni sistem (uključuje DVD, TV i Play station).
Ni nemački Hamann nije odoleo da u aktuelnu BMW-ovu seriju 3 Coupe ugradi 5,0 litarski V10 motor iz BMW-a M5 i M6, koji u serijskoj verziji raspolaže sa 373kW/507KS. Međutim, inžinjerima iz Hamanna je i to bilo malo, pa su taj V10 agregat pojačali na ukupno 412kW/560KS pri 7750 o/min. i impresivnih 574Nm obrtnog momenta pri 6100 o/min. (čime je Hamann sasvim opravdao ime Thunder u nazivu ove kreacije). Snaga se inače na zadnje točkove prenosi preko 7-stepene manuelne SMG transmisije. Hamannov Thunder bez ikakvih elektronskih "okova", koji sputavaju serijske modele, stiže do čak 335 km/h, pri čemu sprint od 0 do 100 km/h traje samo 4,3 sekunde. U Hamannu su se malo poigrali i sa dizajnom eksterijera i interijera. Tako je Thunder dobio kompletan M3 aerodinamički paket (uključujući i Hamannov prednji spojler, difuzor pozadi i spojler na poklopcu prtljažnika), pojačane kočnice (diskovi napred 405x43 mm, nazad 380x28 mm), novi sportski izduvni sistem (sa četiri završetka od nerđajućeg čelika i prečnika po 76 mm), 20-inčne Edition Race točkove, a unutrašnjost je bogatija za nova trkačka sedišta, Hamannov sportski volan i detalje od karbona. Sve navedene modifikacije, od motora, aerodinamike, kočnica, izduvnog sistema, točkova pa do promena u unutrašnjosti, Hamann izvodi na bilo kom BMW-u serije 3 Coupe sa benzinskim motorima, počevši od modela 325i, 330i, 335i do M3.
Nemačka tjuning kompanija Mansory na salonu automobila u Frankfurtu, između ostalih svojih kreacija, predstavlja i Le MANSory Bentley Continental GTC, kojim se odaje počast već odavno legandarnoj 24-časovnoj trci u Le Manu. Naravno, u skladu sa imenom, Mansory će napraviti samo 24 primerka ovog eksluzivnog automobila (a to će naravno i papreno naplatiti). Modifikacije spoljašnjosti počinju novim prednjim branikom sa integrisanim spojlerom, dnevnim LED svetlima i većim otvorima za vazduh, tu su i novi pragovi, prošireni blatobrani, 22-inčni točkovi i četiri hromirana završetka izduvnog sistema. Motor je zahvaljujući promenama na elektronskoj jedinici pojačan na 478kW/641KS pri 6100 o/min. i 780Nm obrtnog momenta, dostupnog već od 1600 o/min. Ne iznenađuje zato maksimalna brzina od 328 km/h i ubrzanje do 100 km/h za samo 4,4 sekunde (ne treba smetnuti sa uma da je ovaj Bentley težak oko dve tone). Za zaustavljanje se brinu Brembo diskovi od 412 mm napred, odnosno 405 mm nazad.
Sem modela B6 S V8, nemačka Alpina na salonu u Frankfurtu predstavlja i manji B3 Bi-turbo u verzijama Coupe i Cabrio, koji se baziraju na BMW-ovoj seriji 3. Uz obavezan atraktivniji aero body kit, B3 Bi-turbo je dobio i tvrđe podešeno ogibljenje (uz idealni raspored težine od 50:50 zaslužno za odlične vozne karakteristike), ZF-ovu Switch-Tronic 6-stepenu transmisiju (odlikuje se veoma brzim promenama stepeni prenosa), pojačani kočioni sistem, točkove od 18 inča (Michelin gume 225/40 ZR18 napred, 265/40 ZR18 nazad), modifikovanu unutrašnjost (interijer u koži, sportska sedišta) i kao vrhunac svega - pojačani 3,0 litarski redni šestocilindrični motor sa dva turbo punjača. Ovaj agregat sada razvija 265kW/360KS pri 5500 o/min. i 500Nm obrtnog momenta u rasponu od 3800 do 5000 o/min. Drugim rečima, specifična snaga iznosi 89kW/121KS po litri zapremine. Konačan rezultat ? Ubrzanje do 100 km/h za 4,8 sekunde (Cabrio 5,0 s) i maksimalna brzina od 285 km/h. B3 Bi-turbo Coupe prosečno troši 9,7 litara benzina na 100 km, dok mu emisija CO2 iznosi 232 g/km. S druge strane, B3 Bi-turbo Cabrio se zadovoljava sa 9,9 litara, dok emisija CO2 iznosi 237 g/km.
Nemački tjuner Alpina na salonu u Frankfurtu izlaže svoju novu igračku za
boljestojeće individualce, kojima standardna BMW serija 6 nije dovoljno
uzbudljiva. Naime, ljudi iz ove
kompanije su seriju 6 opremili novim aerodinamičkim paketom za oštriji izgled
(novi spojleri, pragovi, zadnji branik sa difuzorom, nova hauba motora od
karbona sa dodatnim otvorima za vazduh), standardni 4,4 litarski V8 motor je
pojačan na 530KS i 725Nm obrtnog momenta, a zajedno sa specijalistima iz firme
ZF, Alpinini inžinjeri su razvili novu Sport Switch-Tronic transmisiju (u
odnosu na standardni 6-stepeni menjač, vreme potrebno za menjanje brzina je
smanjeno za 50%). Za poboljašanju upravljivost i dinamiku vožnje zaslužan je
elektronski kontrolisani sistem amortizacije (razvijen u saradnji sa Sachs Race
Engineeringom), a paket promena zaokružuju novi točkovi (veličine 20 inča) i
novi kočioni sistem sa diskovima prečnika 374 mm napred i 370 mm nazad. Rezultat svega je maksimalna
brzina od 318 km/h i ubrzanje do 100 km/h za 4,5 sekundi (Coupe verzija), dok
kabriolet varijanti do 100 km/h treba 4,8 sekunde, dok joj maksimalna brzina
iznosi 313 km/h. Impresivne brojke, ali su impresivne i sledeće cifre : emisija
CO2 kod Alpine B6 S V8 Coupe iznosi 294 grama po kilometru, a kod B6 S V8
Cabrio svih 306 g/km. Iako potrošnja kod vlasnika ovakvih automobila nije na
listi prioriteta, ipak da je pomenemo. Coupe troši prosečno 12,3 litara, a
Cabrio 12,8 litara goriva na 100 km.
Ljudi iz tjunerske firme MS Design su salon automobila u Frankfurtu iskoristili da javnosti pokažu svoje viđenje novog Fiata 500 (očigledno namenjen onima, koji ne mogu da se strpe i sačekaju na najavljeni sportski Fiat 500 Abarth sa 135KS). Ovaj mališa je dakle namenjen mladim i sportski orijentisanim vozačima, a u MS Designu su se svojski potrudili da ovom kreacijom privuku njihovu pažnju. Rezultat je zaista agresivan i dinamičan izgled, kome kumuju novi prednji branik sa većim otvorima za vazduh i integrisanim spojlerom, prošireni blatobrani, moćniji pragovi, modifikovani zadnji branik sa difuzorom, veliko krilo na vratima prtljažnika, veliki aluminijumski točkovi veličine 17 inča (kroz koje se naziru crvena kočiona klješta) i crvene dekorativne trake na bokovima automobila.
I ranije je nemački tjuner Geiger Cars bio poznat po originalnim, pa i ekstremnim preradama, ali kako stvari sada stoje, najnovija kreacija na bazi aktuelne Corvette C6 ima sve šanse da baci u zaborav sve što je do sada napravljeno u ovoj kompaniji. Naime, Geiger je na salonu automobila u Frankfurtu izložio Biturbo Corvettu C6 sa 6,0 litarskim V8 motorom, koji uz pomoć dva turbo punjača oslobađa snagu od 451kW/614KS. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,6 sekundi i maksimalnu brzinu od 348 km/h. Sasvim u skladu sa motorom je i spoljašnji izgled, koji bode oči upadljivom narandžastom bojom (sa crnom dekoracijom, koja se proteže od prednjeg ka zadnjem kraju automobila), 19-inčnim crnim petokrakim točkovima i aerodinamičkim paketom, koji podrazumeva novi prednji branik sa tri velika otvora za vazduh i integrisanim spojlerom, novu haubu motora i modifikovani zadnji kraj, na kome se ističu difuzor, LED svetla i čak četiri završetka izduvnog sistema. Posle svega, osnovna cena od 129.000 evra i nije preterana...