
Broj registrovanih novih vozila u Nemačkoj u devetom mesecu je manje-više ostao nepromenjen, jer je pad bio minimalan. Uvoznici taj minimalni pad pravdaju činjenicom da je septembar ove godine imao jedan radni dan manje nego isti mesec prošle godine. Ipak, velika prašina se digla oko prodaje električnih automobila, koja su nakon ukidanja vladinih ‘’podsticaja’’, doživela pravi debakl.

Odeljenje baterija nemačkog automobilskog giagnta Volkswagen (VW) pokrenulo je novo zajedničko ulaganje s belgijskom grupom za tehnologiju materijala Umicore u nadi da će smanjiti troškove baterija za vozila.

Prvi čovek McLarena Michael Leiters kaže da neće biti ništa od struje u vrhunskim supersportskim automobilima sve dok se ne razvije tehnologija preko koje će opterećenje baterija po pitanju mase biti manje. Prema njegovom sudu, to se neće dogoditi još bar nekoliko godina.

Japanski Suzuki obeležava vredan jubilej dostigavši granicu od 80 miliona prodatih automobila u celom svetu. Prvi model je lansiran 1955., a titulu najprodavanijeg sa petinom ukupne prodaje drži maleni Alto.

Japanska kompanija radi na čisto električnom nasledniku kultnog superautomobila.

Bolid u kojem je britanski vozač Luis Hamilton ostvario svoju prvu pobedu u Formuli 1 biće prodat na aukciji.

I Hyundai Motor planira da se pridruži grupi automobilskih kompanija koje su usvojile Teslin standard za punjenje električnih vozila u SAD-u i Kanadi, utirući put novom industrijskom standardu.

Mnogi vozači, pre svega oni s težom nogom na papučici gasa stalno razmišljaju kako sakriti svoj automobil ispred policijske kamere. Ako je suditi po slučaju iz Velike Britanije, za to vam je dovoljan jedan običan list...

Fabrika u nemačkom Saarlouisu je ponovo na putu zatvaranja nakon što su propali pregovori s potencijalnim investitorom - navodno kineskom kompanijom.

General Motors se vraća na evropsko tržište sa potpuno električnom ponudom, a sve počinje od Švajcarske gde će od 6. oktobra biti dostupan električni SUV Cadillac Lyriq.

Rolls-Royce Motor Cars za 30. novembar najavljuje povlačenje Torstena Muller-Otvosa, izvršnog direktora marke.

Pokrenuti proizvodnju automobila nije lako. Tu je niz logističkih problema, ali i finansijskih. Američki proizvođač električnih automobila Rivian gubi 33 hiljade dolara na svakom vozilu koji proda.

Da bi posedovao automobil u Singapuru, potencijalni kupac mora da licitira za sertifikat koji sada košta 106.000 dolara, što je, recimo, ekvivalentno ceni četiri automobila Toyota Camri u SAD, pošto je oporavak posle pandemije podigao cenu sistema kvota za vozila u gradu-državi na istorijski maksimum.
‘Električni automobili su gomila besmislica koje nameće Evropska unija. To je čisti poklon Kinezima‘

Još krajem prošle godine italijanski ministar saobraćaja Matteo Salvini je kritikovao planiranu zabranu Evropske unije za nove automobile s motorima s unutrašnjim sagorevanjem od 2035. godine.

Tesla nije na kraju održao događaj isporuke za svoj Cybertruck u trećem kvartalu 2023. kao što se nadao izvršni direktor Elon Musk. „Očekujemo da ćemo imati događaj povodom isporuke, odličan događaj verovatno u trećem kvartalu“, rekao je Musk u aprilskom pozivu kompanije o zaradi. „Primopredaja Cybertruck-a… nadamo se da će biti krajem trećeg kvartala ove godine“, dodao je kasnije u pozivu.