
Probna serijska proizvodnja električnog vozila u Stellantisovoj fabrici u Kragujevcu trebalo bi da počne krajem ove godine, ali se još ne zna koji će to model biti, rekao je agenciji Beta predsednik Samostalnog sindikata fabrike Saša Đorđević.

Källenius je ukupno primio oko 6,11 miliona evra, saopštio je “Mercedes”, tridesetak hiljada manje nego prethodne godine, prenosi dpa.

Porsche je u prvom kvartalu kupcima širom sveta isporučio 80.767 automobila, za 18 posto više nego u istom prošlogodišnjem periodu.

Renault je u procesu revidiranja svojih cena, nakon što je Tesla sproveo opšte „kresanje“ cenovnika, kaže Fabris Kamboliv, šef ove francuske marke.

Dok javnost očekuje premijeru novog Minija Cooper E (J01), još uvek aktuelni Mini nastavlja da silazi sa proizvodne trake. Tako je sada u fabrici u Oksfordu proslavljena proizvodnja milionitog Minija F56.

Prvi primerak Chevrolet Corvette E-Ray hybrid je proteklog vikenda prodat na aukciji Barrett-Jackson u Palm Biču, i to za 1,1 milion dolara.

Oko 100 vozača je u testnoj fazi isprobalo novi Renault Austral, prešavši oko 3 miliona kilometara.

I električni automobili se mogu pokvariti, a kad se pokvare, šlepovanje nije opcija.

Lexus ES, najpopularnija Lexusova limuzina prešla je brojku od tri miliona prodatih primeraka na globalnom nivou.

Tržišno prihvatanje električnih vozila u Evropi je povezano s godišnjim neto prihodom, pokazuju podaci Udruženja evropskih proizvođača automobila (ACEA).

Ferrari ima rekordnu knjigu narudžbina za svoje modele i u narednoj godini, navodi se u saopštenju akcionarima ovog proizvođača sportskih automobila.

Dugo se na kineske automobile, gledalo sa podsmehom. Ali, to se menja – i to prilično brzo. Kinezi bi uskoro mogli da prestignu velike automobilske nacije kada je u pitanju izvoz. Već sad su na trećem mestu.

Proizvođači automobila se suprotstavljaju predloženoj Euro 7 regulativi, smatrajući da donosi prevelike troškove u kratkom vremenskom roku.

Izvršni direktor Mercedes-Benza Ola Källenius je najavio da nemačka marka namerava da postane softverska kompanija.

Crnoputi vozači plaćaju u proseku 300 funti više za osiguranje automobila nego beli vozači, pokazuje istraživanje. Oni su ujedno najgore pogođena manjinska etnička grupa, dok ostale manjinske grupe ukupno plaćaju u proseku 250 funti više.