
Porsche je proširio porodicu svog modela 911 novom GT3 Cup S verzijom, koja je kreirana isključivo za takmičenja (u skladu sa FIA GT3 propisima). GT3 Cup S se bazira na modelu 911 GT3 RS, a karakterišu ga širi blatobrani, veći točkovi (BBS od 18 inča), nešto izmenjen prednji deo, reprogramirana elektronika motora, modifikovani izduvni sistem, delovi ogibljenja preuzeti sa jačeg modela GT3 RSR, pojačane kočnice (diskovi napred su prečnika 380 mm, a pozadi 355 mm) i šire zadnje krilo, koje je postavljeno i nešto više. Za pogon je zadužen šestocilindrični 3,6 litarski bokser motor sa 324kW/440KS pri 8000 o/min. i 430Nm obrtnog momenta pri 7250 o/min. (u paru sa 6-stepenim menjačem). Auto je težak 1170 kg, a pogon je na zadnjim točkovima. Isporuke Porschea 911 GT3 Cup S trkačkim timovima će krenuti u aprilu ove godine, a cena automobila iznosi 250.000 evra (bez poreza).

Acura je danas na salonu automobila u Čikagu (2008 Chicago Auto Show) i zvanično prikazala redizajniranu verziju svoje limuzine RL, koja je sem dorađenog izgleda dobila i doterano ogibljenje, poboljšanjo upravljanje, unapređenu unutrašnjost, kao i potpuno novi 3,7 litarski V6 motor. Ovaj agregat razvija 300KS i 367Nm obrtnog momenta, a uparen je sa Hondinom petostepenom Sequential SportShift automatskom transmisijom, koja podrazumeva i komande za ručno menjanje brzina na upravljaču (RL inače i dalje ima Acurin SuperHandling All-Wheel Drive pogon na sva četiri točka). Što se spoljašnjeg izgleda tiče, najveće promene su izvršene na prednjem i zadnjem delu automobila (novi branici, svetla, maska,poklopac prtlažnika), dok su bokovi praktično neizmenjeni. Tačka na i su novi sedmokraki aluminijumski točkovi točkovi od 18 inča (sa Michelin gumama), koji zamenjuju dosadašnje veličine 17 inča, kao i 5 novih boja za karoseriju. Od opreme (bilo standardne bilo opcione) treba izdvojiti (između ostalog) unapređenu verziju Acurinog AcuraLink satelitskog navigacionog sistema, kameru za vožnju unazad, grejanje i hlađenje prednjih (kožnih) sedišta, koja se podešavaju u 10 smerova, AFS prednja svetla, upravljač i ručicu menjača presvučene kožom/drvetom, ACC adaptivni cruise control, Acura/Bose Sound System sa 10 zvučnika, pravo drvo na prednjem panelu, šest vazdušnih jastuka, TPMS sistem za nadgledanje pritiska u pneumaticima... Inače, prodaja redizajniranog RL-a će u SAD-u početi na jesen ove godine, a budući da ovaj model predstavlja brata blizanca Honde Legend koja se prodaje i u Evropi, za očekivati je da i Legend uskoro doživi zatezanje bora.

Ford je za salon automobila u Čikagu pripremio i fabrički doteranu Sport verziju Forda Edge, najprodavanijeg crossover vozila srednje veličine u Americi. U osnovi ovaj Edge Sport je namenjen kupcima koji od svog automobila traže sportskiji i agresivniji izgled, što znači da je ovde naglasak pre svega na estetskom doterivanju, a da promena na motorima i mehanici nema. Edge Sport se standardno oprema aluminijumskim točkovima od 20 inča sa Pirelli Scorpion Zero gumama (kao opcija na raspolaganju su i točkovi opd 22 inča), novim aero body paketom (doterani prednji branik sa velikim otvorom za vazduh, nižim grilom i integrisanim svetlima za maglu, novi pragovi i modifikovani zadnji branik; sve u boji karoserije), dva završetka izduvnog sistema, zatamnjenim svetlima napred i pozadi, doteranim interijerom (kožna sedišta, kožni volan i vrh ručice menjača), kao i posebnim Sport oznakama.
VIDEO : Ford Edge Sport
Opel Meriva Concept na salonu u Ženevi

Opel je objavio prvu zvaničnu skicu svog novog koncept vozila, koji će biti izložen na predstojećem salonu automobila u Ženevi (od 4. do 16. marta 2008.). Radi se o Merivi Concept, kojom nemačka fabrika najvljuje dolazak nove generacije ovog modela, čija je aktuelna verzija predstavljena prvi put još 2002. godine na salonu u Parizu. Meriva Concept preuzima mnogobrojne dizajnerske elemente sa nekih ranijih GM-ovih studija (recimo Opel Flextreme), a odmah se primećuje i zanimljiv detalj u vidu bočne linije, koja opada odmah posle B stuba i zatim se uzdiže prema C stubu. U svakom slučaju, Meriva Concept izgleda daleko dinamičnije i sportskije u odnosu na aktuelni model, ali treba podsetiti da je ovo ipak samo koncept automobil, a da će se serijska verzija nove Merive najverovatnije prilično razlikovati. Meriva Concept će inače biti jedna od ukupno tri svetske premijere koje je Opel pripremio za salon u Ženevi. Što se serijske Merive druge generacije tiče, kako stvari sada stoje, trebalo bi da se pojavi na tržištu 2009. godine, a biće napravljena na platformi Opel Corse. Pored većih dimenzija, nova Meriva će nuditi i više mesta u komfornijoj unutrašnjosti, viši kvalitet upotrebljenih materijala, veću bezbednost i bogatiju standardnu opremu. U ovom trenutku nema konkretnih informacija o paleti motora, ali će se u njoj svakako naći 1,3 i 1,7 litarski CDTI dizelaši i 1,6 litarski turbo benzinac (svi motori će biti opremljeni stop-start tehnologijom kako bi se smanjila potrošnja goriva i redukovala emisija CO2).
Novi Chevrolet Traverse, koji će imati svetsku premijeru na salonu
automobila u Čikagu, predstavlja četvrtog člana GM-ove Lambda porodice srednje
velikih crossover modela, u kojoj se već nalaze Buick Enclave, GMC Acadia i
Saturn Outlook. Što se izgleda tiče, odmah se primećuje da novi Traverse karakteriše
oštar prednji kraj, koji velikim delom podseća na rešenje primenjeno na
aktuelnom Chevroletu Malibu. Takođe, velika pažnja je posvećena aerodinamici
vozila kako bi se smanjila potrošnja i šum vetra u kabini, u kojoj u tri reda
sedišta ima mesta za 7 ili 8 osoba (i drugi i treći red sedišta imaju mogućnost
sklapanja u odnosu 60:40). Za pogon je zadužen samo jedan V6 DOHC benzinski
agregat sa direktnim ubrizgavanjem, zapremine 3,6 litra, koji razvija 213kW/286KS
i 345Nm obrtnog momenta (uparen je sa 6-stepenom Hydra-Matic 6T75 automatskom
transmisijom). U ponudi će biti verzije sa pogonom samo na prednjim i pogonom
na sva četiri točka (vešanje je inače nezavisno napred i nazad), dok se u opremi
(bilo standardnoj ili kao opcija) nalazi šest vazdušnih jastuka (uključujući i
bočne vazdušne zavese koje pokrivaju sva tri reda sedišta), elektronska
kontrola stabilnosti, ABS, PBA pomoć pri naglom kočenju, traction control, disk
kočnice na sva četiri točka, točkovi od 17 inča (nude se i oni od 18 i 20
inča), DVD navigacioni sistem i DVD zabavni sistem, Bluetooth konekcija, grejanje
i hlađenje prednjih sedišta, parking senzori, kamera za vožnju unazad, krovni
nosači, žmigavci u retrovizorima (koji imaju grejanje), zadnji krovni spojler,
el. panoramski krov, dva završetka izduvnog sistema, TPMS sistem za nadgledanje
pritiska u gumama... GM nije objavio podatak vezan za potrošnju ovog modela,
jedino se pominje da mu autonomija sa jednim rezervoarom iznosi oko 800 km. Proizvodnja
Traversa počinje u trećem kvartalu ove godine, a cene će biti objavljene
naknadno (trebalo bi da bude najjeftiniji model u pomentoj Lambda porodici).
VIDEO : Chevrolet Traverse

Posle mnogobrojnih špijunskih i raznih procurelih slika, Chrysler (vlasnik Dodgea) je danas konačno objavio zvanične fotografije i detalje o novom Dodge Challengeru SRT8, koji će svoju premijeru imati na salonu automobila u Čikagu (2008 Chicago Auto Show). Ipak, iznenađenja nema, jer smo zahvaljujući pomenutim procurelim fotografijama već smo bili u prilici da pre vremena vidimo konačan izgled ovog toliko željno očekivanog automobila. Ovaj serijski primerak Challengera SRT8 se inače tek neznatno razlikuje od koncept automobila iz 2006. godine, odnosno razlike se svode na jednostavniji prednji gril, dodati B stub, veće retrovizore, doterane kvake na vratima i na modifikovana zadnja svetla. Chrysler je inače već krajem prošle godine obelodanio cenu za Challenger SRT8 (u SAD-u iznosi 37.995 dolara), čija je pretprodaja već počela 3. decembra 2007. (ponuđena je limitirana serija od 5000 primeraka). Koliko je interesovanje Amerikanaca za ovaj model pokazuje i podatak da je već prvog dana prodaje čak 4300 kupaca položio depozit za kupovinu Challengera (isporuka će inače početi ove jeseni). Pomenuti kupci će biti u prilici da svoj primerak Challengera SRT8 (sa 6,1 litarskim V8 HEMI motorom od 425KS i 569Nm) dobiju u tri boje: crnoj, srebrnoj i HEMI narandžastoj (bez obzira na izabranu boju, svi primerci će na karoseriji imati dekorativne trkačke trake). Challenger SRT8 sa automatskim 5-stepenim menjačem ubrzava od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) za 5 sekundi, a maksimalna brzina mu iznosi 270 km/h (pogon je na zadnjim točkovima). Nakon Challengera SRT8 slediće i jeftinije verzije sa slabijim motorima, čije cene tek treba da bude objavljene (to se očekuje sredinom ove godine). Kako bilo, Dodge će paletu Challengera naknadno proširiti i 3,5 litarskim V6 (u paru sa 4-stepenim automatikom) i 5,7 litarskim V8 motorom (ovaj potonji sa 5-stepenim automatikom i 6-stepenim manuelnim menjačem). Pomenuti 3,5L V6 agregat bi za nekoliko godina trebalo da bude zamenjen Chryslerovim 4,0 litarskim V6 agregatom, a SRT bi već u modelu za 2010. godinu mogao da dobije veći i jači 6,4 litarski motor sa 450 do 500KS. Modeli sa manuelnim menjačem dobiće i novi HSA sistem (Hill Start Assist) za pomoć prilikom starta na uzbrdici. Planovi dalje predviđaju i promociju kabriolet verzije, i to već u 2009. godini. Što se opreme tiče, Challenger SRT8 biće opremljen aluminijumskim točkovima od 20 inča (gume 245/45 R20), Brembo kočnicama, audio sistemom sa 13 zvučnika, svetlima za maglu, zatvaračem diferencijala, elektronskom kontrolom stabilnosti (ESP), traction controlom, BAS sistemom za pomoć pri naglom kočenju, TPM sistemom za nadgledanje pritiska u pneumaticima, frontalnim i bočnim vazdušnim jastucima, bočnim vazdušnim zavesama, otvorima za vazduh na haubi motora, zadnjim spojlerom, kožnim volanom i kožnom ručicom menjača (opcije će biti MyGig Multimedia Infotainment sistem sa navigacijom i el. sunčani krov). Challenger SRT8 je inače dugačak 5023 mm, širok 1923 mm, visok 1448 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2946 mm, težak je 1878 kg (raspored težine je 55,6% napred, 44,4% nazad), a može da primi pet putnika.
VIDEO : Dodge Challenger SRT8

Društvu proizvođača koji već imaju ili razvijaju svoje menjače sa duplim kvačilom pridružiće se i Renault. Naime, posle Fiata i njegovog DDC menjača (o tome više OVDE), sada i ovaj francuski proizvođač najavljuje proizvodnju menjača sa duplim kvačilom. Nažalost, u ovom trenutku nema informacija kada će Renault početi da prodaje svoje automobile opremljene ovakvom transmisijom, mada Automotive News Europe prenosi izjavu svog izvora iz francuske fabrike, koji samo kratko navodi da je menjač na putu i da se neće pojaviti prekasno.

I standardni Audijev kupe A5/S5 je i te kako atraktivan automobil, ali tjuneri uvek misle da ima mesta za razna doterivanja i poboljšanja, pa je tako i belgijski Caractere promovisao svoju obradu ovog Audijevog modela. U ovoj tjuning kompaniji su se pre svega odlučili da porade na agresivnijem izgledu, pa njihov novi stajling paket za A5/S5 sadrži novi prednji branik sa većim otvorima za vazduh, spojler na poklopcu prtljažnika, modifikovan zadnji branik sa integrisanim završecima izduvnog sistema, kao i aluminijumske točkove od 19 inča. Caractere stajling kit zadovoljava ISO9000 standarde kvaliteta i nove evropske standarde o zaštiti pešaka, a kupcima će biti dostupan od juna ove godine.

Land Rover je u Velikoj Britaniji obogatio ponudu modela Freelander 2 i Range Rover Sport novim HST paketom, koji će se u prodaji naći u martu ove godine. Freelander 2 HST je bogatiji za Sports Styling Pack (podrazumeva modifikovani prednji i zadnji branik, doterani prednji gril, nove pragove i zadnji krovni spojler), desetokrake aluminijumske točkove od 19 inča, kožna sedišta, zatamnjena stakla i metalik boju. Sve ovo ima svoju cenu, pa će ona za Freelander 2 HST iznositi 31.990 funti. I Range Rover Sport HST će se u prodaji naći u martu ove godine, i to po početnoj ceni od 59.895 funti. Kupci ovog modela će moći da biraju između TD V8 dizelaša i Supercharged benzinca, a kao i Freelander 2 HST, i Range Rover Sport HST raspolaže bogatom standardnom opremom. To u praksi znači Stormer točkove od 20 inča, modifikovani prednji i zadnji branik (sa integrisanim završecima izduvnog sistema), zadnji spojler, el. panoramski krov, zatamnjena stakla i sedišta presvučena kožom ili alkantarom.
Zimska akcija za Volkswagen Polo i Golf do 25. februara

Marketinški koncept Volkswagena, koji je u 2007-oj preko slogana VW Live bio vezan za muziku, u 2008-oj vezuje se za Rečnik. Svaka kampanja, promotivni materijal, promocija, biće predstavljena u jednoj ključnoj reči koja će imati svoje objašnjenje. Porsche SCG će uskoro promovisati novi rečnik Volkswagena koje će važiti u 2008. godini. Ove godine Volkswagen će imati 8 prodajnih kampanja, učestvovaće na BG car Show na Beogradskom sajmu, promovisaće novi model Tiguan u martu, kao i modele Passat Coupe i dugo očekivani Scirocco u drugoj polovini godine. Krajem 2008. očekuje se dolazak novog Golfa. Prva prodajna kampanja ove godine zove se Zima. Uz svaki kupljeni Polo ili Golf, dobijaju se 4 zimske gume sa alu felnama i besplatna metalik boja. Ova kampanja će trajati do 25. februara. Zvaničan sajt domaćeg uvoznika za Volkswagen : www.volkswagen.co.yu

Volkswagen je 4. februara obeležio desetu godišnjicu Nove Bube (New Beetle), a slavlje je dodatno uveličano činjenicom da se ova proslava poklopila sa proizvodnjom 7-milionitog automobila u Volkswagenovoj fabrici Puebla u Meksiku, koja jedina i proizvodi New Beetle. Još jedan razlog za slavlje je i podatak da je taj 7-milioniti VW iz ove fabrike istovremeno i jubilarni milioniti primerak Nove Bube. Govoreći na svečanoj ceremoniji povodom ovih rezultata, prvi čovek VW-a Martin Winterkorn je najavio i da će nemačka fabrika u ovaj svoj pogon u Puebli u naredne tri godine investirati oko milijardu dolara. Druga vest iz nemačke kompanije se odnosi na prodaju jubilarnog, milionitog VW automobila opremljenog DSG (Direct-Shift Gearbox) menjačem sa duplim kvačilom (zaslužan za brže menjanje brzina i veću ekonomičnost). Prvi VW-ov model sa DSG menjačem je bio sportski Golf R32 iz 2003. godine, a danas je skoro četvrtina svih Volkswagena opremljena ovim menjačem. Inače, prošle godine je VW prodato više od 400.000 automobila sa DSG-om, a potražnja je tolika da je VW-ova fabrika Kassel u Nemačkoj povećala proizvodnju ovog menjača na 1750 jedinica dnevno.

Volkswagen je pre nešto više od dve nedelje saopštio da će na predstojećem salonu automobila u Čikagu (2008 Chicago Auto Show) premijerno izložiti svoj novi MPV model za sedam putnika, nazvan Routan (namenjen pre svega američkim kupcima), a sada su pred nama i prve zvanične fotografije ovog porodičnog automobila. Ime Routan je inače kovanica od engleske reči "route" (put, ruta) i "an" (ovo "an" Volkswagen dodaje na kraj imena svojih evropskih MPV modela, kao što su Touran, Sharan i Multivan). Volkswagen je Routan razvio zajedno sa američkim Chryslerom LLC, što u praksi znači da se bazira na Chryslerovom modelu Town and Country (u Evropi Voyager), ali je u odnosu na njega Routan naravno dobio karakteristična dizajnerska obeležja nemačke marke na eksterijeru i interijeru (prednji kraj recimo neodoljivo liči na VW-ov kompaktni SUV model Tiguan). Da je Routan namenjen pre svega Amerikancima, potvrđuju i njegove dimenzije: dužina 5,14 metra, širina 1,95 metra (bez retrovizora) i visina 1,75 metra. Pozitivna posledica ovakvih dimenzija je i zapremina prtljažnika, koja varira od 926 litara (kada je u funkciji svih sedam sedišta), preko 2350 litra (konfiguracija sa pet sedišta) do čak 4100 litara, kada su sklopljena sva sedišta sem vozačevog i suvozačevog. I paleta motora pokazuje kom tržištu je Routan u stvari namenjen. U ponudi su naime samo dva benzinca; slabiji 3,8 litarski V6 sa 197KS i 312Nm obrtnog momenta pri 4000 o/min. (u paru sa 6-stepenom automatskom transmisijom) i snažniji 4,0 litarski V6 sa 253KS i 355Nm pri 4100 o/min. Do 100 km/h ovaj dve tone teški MPV stiže za 9, odnosno 10,5 sekundi. Volkswagen u ovom trenutku još nije saopštio podatke o potrošnji, a dizel agregat za sada nije u planu. Routan će se proizvoditi u Chryslerovoj fabrici u kanadskom Windsoru, gde se već sklapaju Dodge Grand Caravan i Chrysler Town and Country. Cena za osnovni model će u SAD-u iznositi manje 25.000 dolara, a sve verzije će biti opremljene elektronskom kontrolom stabilnosti (ESP), traction controlom, bočnim kliznim vratima, el. podizačima stakala i čak 13 držača za čaše. Novi Routan je uz nedavno predstavljeni Passat CC deo Volkswagenovog plana, koji predviđa da do 2018. godine ove nemačka marka u SAD-u poveća svoju prodaju na 800.000 automobila godišnje.
Simpsonovi reklamiraju novi Renault Kangoo

Upravo tako. U cilju promocije novog Renaulta Kangoo, francuski proizvođač je postigao dogovor sa kompanijom 20th Century Fox L&M, kako bi iskoristio likove iz ove popularne animirane serije u svojoj novoj reklamnoj kampanji, koja u Francuskoj startuje 9. februara. Osim u Francuskoj, ove reklamna kampanja sa Simpsonovima će biti pokrenuta u još 28 zemalja, a cilj je pokazati upotrebljivost ovog svestranog automobila, odnosno njegovu sposobnost ispunjavanja svih, pa i najzahtevnijih želja neke porodice (u ovom slučaju želje Homera, Marge, Barta, Lise, Maggie i dede Abrahama Simpsona). Naravno, cela kampanja je začinjena dobro poznatih humorom iz ove serije.

Dugo smo čekali, ali sada je nova Lancia Delta konačno pred nama. Tačnije, Lancia će oficijelnu promociju nove Delte održati već za mesec dana na predstojećem salonu automobila u Ženevi, koji se ove godine održava od 4. do 16. marta (tržišno lansiranje je planirano za jun). Ova nova generacija Delte je u stvari serijska verzija koncept automobila Lancia Delta HPE, koji je italijanska fabrika (u vlasništvu Fiata) predstavila 2006. godine na salonu u Parizu. Kako bilo, nova Delta je dugačka 4,50 metra, široka 1,80 metra i visoka 1,50 metra, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2700 mm (nova Delta se inače bazira na produženoj platformi Fiata Bravo). Što se palete pogonskih agregata tiče, ona će obuhvatati Fiatove benzinske i dizel motore sa rasponom snage od 120 do 200KS (svi sa turbo punjačem i šestostepenim menjačima). Delta će u Fiatovoj grupaciji imati sličan položaj kao recimo Audi A3 u odnosu na Volkswagen Golf, što znači pozicioniranje u premium segmentu. U vezi s tim, oprema nove Delte obuhvataće i veliki panoramski krov, Bose hi-fi sistem sa MP3 i CD plejerom, kožu i alkantaru u interijeru, Fiatov Blue & Me sistem i satelitsku navigaciju. Inače, prva Delta je predstavljena 1979. godine na salonu u Frankfurtu (dizajn potpisuje Giorgetto Giugaro), a druga generacija je ugledala svetlost dana 1993. godine na salonu automobila u Ženevi. Prva generacija Delte je ipak ostala upamćena pre svega po uspesima u svetskom reli šampionatu, gde je Lancia bila svetski šampion šest puta zaredom (u periodu od 1987. do 1992. godine), ostvarivši ukupno 46 pobeda. Bez obzira na ovu slavnu prošlost, iz Fiata za sada nema informacija da li će se nova Delta možda vratiti u WRC šampionat.

Posle promocije obnovljenog Focusa u hatchback, karavan i sedan verzijama, Ford će na salonu automobila u Ženevi (4. – 16. mart 2008.) predstaviti i poslednjeg člana restilizovane porodice ovog modela C segmenta – Focus CC (Coupe-Cabriolet). Prvo što kod obnovljenog Focusa CC upada u oči je naravno njegov novi izgled. Zahvaljujući Fordovom tzv. kinetičkom dizajnu, Focus CC za 2008. godinu veoma podseća na veće modele Mondeo, S-MAX i Galaxy. Redizajn je najviše promena doneo prednjem delu automobila (nova maska sa hromiranom lajsnom, modifikovani branici sa većim otvorima za vazduh, svetla a la Mondeo, nova hauba motora), dok su bokovi i zadnji kraj ostali neizmenjeni. Unutrašnjost (prima četiri odrasla putnika) je takođe osvežena, pre svega modifikovanom instrument tablom, doteranom centralnom konzolom, kvalitetnijim materijalima (mekšim na dodir) i, po navodima fabrike, višim kvalitetom izrade. Podsetimo da je Ford prvi put predstavio Focus CC kao koncept sa imenom Vignale još na salonu automobila u Parizu 2004. godine, dok je njegova serijska verzija startovala sa prodajom tek u maju prošle godine. Zašto je moralo da prođe toliko vremena da se Focus CC konačno pojavi u salonima prodavaca, kada su konkurenti sa svojim CC modelima u ovoj klasi već odavno prisutni, pitanje je za neku drugu priliku ali je važno da će ovaj restilizovani Focus CC doći tačno na vreme pred početak ovogodišnje letnje sezone. U borbi sa rivalima poput Opel Astre TT, Renault Meganea CC ili VW Eosa, Focus CC će, osim elegantnog i dimaničnog dizajna (daleko privlačnijeg nego u običnoj hatchback formi) nastalog u saradnji sa italijanskim studiom Pininfarina, raspolagati i bogatom serijskom opremom, komfornom kabinom, velikim prtljažnikom (534 litara kada je krov podignut), odličnim voznim osobinama (po čemu je Focus ionakao poznat) i prihvatljivom cenom. Krov je dvodelni i uz pomoć električnog mehanizma automatski se spušta ili podiže za 29 sekundi. Za bezbednost se brine do 8 vazdušnih jastuka i Fordov IPS sistem (Intelligent Protection System), koji u slučaju prevrtanja vozila podiže zaštitne profile iznad zadnjih naslona. Inače, Focus CC je dugačak nešto preko 4,5 metra, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2640 mm. Focus CC nudi se sa paletom od dva benzinska i jednim dizel motorom, a svi su sa 4 cilindra. Manji benzinac je zapremine 1,6 litara i ima tačno 100KS, snažniji dvolitarski razvija 145KS, a paletu motora zaokružuje 2,0 TDCi dizelaš sa 136KS. Od ostalih noviteta treba izdvojiti i novi PowerShift 6-stepeni menjač sa duplim kvačilom (u kombinaciji sa 2,0 litarskim TDCi dizelašem), Fordov Power Button za startovanje motora bez ključa, kao i sistem za kontrolu pritiska u pneumaticima. Po navodima same fabrike, 2,0 litarski TDCi dizelaš uparen sa pomenutim 6-stepenim Powershift menjačem, troši 10 % manje goriva u odnosu na isti motor sa klasičnom 6-stepenom automatskom transmisijom.