home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA




Peugeot E-208

Stellantis će dati kupcima sve što požele, benzinski Peugeot 208, ali i električni, ako im je do struje. Predstavljajući svoju prodaju i prihode u prvom tromesečju, finansijska direktorka grupe Natalie Knight kaže da, mada se neki modeli nude u početku kao električna vozila, ako postoji interes tržišta lako će ih prodavati kao benzince ili hibride.

 (Dalje)



Renault 4 EV

Render: Kolesa.ru

Sledeće izdanje sajma automobila u Parizu biće prepuno noviteta s jednom velikom zvezdom - modernom interpretacijom davno ugašenog Renaulta 4. Francuzi ozbiljno računaju na retro modele s elektičnim pogonom s kojima planiraju da se vrate na vrh u Evropi.

 (Dalje)

Lando Noris

Vozač Meklarena Lando Noris ostvario je večeras prvu pobedu u Formuli 1, pošto je bio najbrži u trci za Veliku nagradu Majamija. Noris je u 110. trci stigao do prve pobede u Formuli 1.

 (Dalje)



Dacia Duster

Ovo su troškovi po modelima

SUV-ovi i crossoveri danas drže monopol, baš kao što su to nekad bili kompakti i delom monovolumeni. Ipak, ovakav izbor neretko je i osetno skuplji.

 (Dalje)

VIDEO: Lotus Eletre R

5 Maj 2024 - 22:00 Video Link


Opel Corsa-e

Pre deset godina kvarovi baterija kod električnih automobila i plug-in hibrida bili su posebno alarmantni. Ali vremena se menjaju… Sada studija koju je sproveo Recurrent pokazuje da se litijum-jonska baterija u električnom automobilu vrlo retko kvari i da, kada se dogodi, popravke uglavnom pokrivaju garancije.

 (Dalje)

VIDEO: Nissan 200SX

5 Maj 2024 - 20:00 Video Link

Video: Zoki PH

 



Stellantis

Automobilski inženjeri u Evropi i SAD-u mogu da zarade godišnju platu u rasponu od 140.000 do 185.000 evra, uključujući beneficije. S obzirom na to da se evropski proizvođači bore za smanjenje troškova, scena trenutno zapošljava inženjere u Južnoj Americi, Africi i Aziji.

 (Dalje)



Kia Sorento

Evropska unija smatra direktno odgovornim vlasnike plug-in hibrida za njihovu neefikasnost. Njihovi vlasnici su, prema Briselu, odgovorni za emisije koje prelaze realne granice, jer minimalno ili nikako ne koriste električni pogon. Ali, postoji i druga strana medalje.

 (Dalje)