
Fabrika BMW Grupe u Debrecinu poprima svoj oblik: najsavremenija lakirnica je prva tehnologija koja će biti puštena u rad na novoj proizvodnoj lokaciji u Mađarskoj. Korišćenjem raznih novih procesa i sistema, kao što su power-to-heat, Heat Grid i eRTO, pogon u Debrecinu će postati prva lakirnica u globalnoj proizvodnoj mreži BMW Grupe koja će u potpunosti raditi bez fosilnih goriva.

Nova platforma za Acurin sledeći električni SUV i čitav asortiman proizvoda iz 0 Series znače da Honda nema planove da uspori svije planove za elektrifikaciju.

Hyundai Motor Group, vodeći proizvođač automobila u Južnoj Koreji, pokrenuo je razvoj nove generacije pogonskog sklopa poznatog kao proširivač dometa (range extender). Ovaj potez dolazi kada se industrija bori sa usporavanjem prodaje električnih vozila (EV), što se često naziva „EV ponor“. Kompanija ima za cilj da primeni ovu tehnologiju na svoju liniju pikap kamiona i sportskih terenskih vozila (SUV) kako bi premostila jaz dok potpuno usvajanje EV ne postane raširenije.
Električni Porsche Panamera će se prodavati paraleno sa SUS verzijom

Porsche će Cayenne sa SUS motorima zadržati u prodaji čak i nakon što električni model sledeće generacije stigne kasnije ove decenije. SUS automobil će se nuditi sve do 2030-ih. Porsche će sličnu strategiju primeniti i za Panameru.
Uskoro novi Aston Martin Vanquish

Aston Martin je ranije ove godine objavio da V12 motor ne samo da nije mrtav, već je kompanija najavila i njegov temeljni redizajn.
Unapređeni Aurus Senat

Patentne slike pokazuju restilizovanu verziju luksuzne ruske limuzine Aurus Senat, koja će se u prodaji pojaviti tokom sledeće godine.

Xpeng traži mesto za fabriku u Evropi, što ga čini najnovijim kineskim proizvođačem električnih vozila koji želi da ublaži uticaj uvoznih carina izgradnjom fabrike.
Kreaciju potpisuje kompanija Fifteen Eleven Design, filijala Mellors Elliot Motorsporta, britanske motorsport firme poznatije po pripremi i izradi vrhunskih reli automobila.

MG razmišlja o slanju svojih električnih automobila sa Tajlanda u Evropu, a ovaj potez je usledio nakon što je Evropska unija nametnula visoke carine na električna vozila iz Kine.

SAIC će plaćati dodatnu tarifu od 36,3 odsto na električna vozila koja prodaje u Evropi, što je više nego dvostruko više od iznosa koji plaća rivalski BYD.