home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Iako auto na ovim crtežima na prvi pogled izgleda kao neki novi Lotusov superautomobil, ovde se ipak radi o novom projektu američke kompanije Hennessey. To je Hennessey Venom GT za čiji izgled je bio zadužen Britanac Steve Everitt. Ipak, više od izgleda privlači pažnju ono što se krije ispod poklopca motora. To je centralno smešten 8,5 litarski bi-turbo V10 agregat sa 1000KS pri 5200 o/min. i 1500Nm obrtnog momenta pri 4200 o/min. Snaga će se na zadnje točkove prenosti preko šestostepenog menjača ili opcione sekvencijalne transmisije. Imajući u vidu pomenutu snagu i težinu od 1225 kg (odnos težina/snaga je 1,225 kg/1KS), ne iznenađuje najavljeno ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) za samo 2,4 sekunde, do 100 milja na sat (skoro 161 km/h) mu treba 5,3 sekunde, dok će dostizanje 300 km/h trajati oko 14 sekundi. Teoretska maksimalna brzina iznosi 421 km/h, što bi, ako se potvrdi u praksi, bilo dovljno da se sa trona zbaci najbrži serijski automobil, američki SSC Ultimate Aero Twin-Turbo (nedavno je postigao 411,76 km/h). Za zaustavljanje će se inače brinuti karbon-keramičke kočnice. Prema sadašnjim planovima, Hennessey bi Venom GT trebalo da predstavi tokom 2009. godine, a ako zanimanje bude dovoljno veliko, moguća je proizvodnja veoma ograničene serije.






Pošto je u oktobru na salonu komercijalnih vozila u Amsterdamu (Road Transport Show) promovisao dostavnu verziju svog novog modela Nemo, Citroen je najavio da će na predstojećem salonu automobila u italijanskoj Bolonji (Bologna Motor Show, 5. – 16. 12. 2007.) izloži i koncept automobil na osnovi ovog kompaktnog i praktičnog vozila. Studija živahnih boja je nazvana Citroen Nemo Concetto ("koncept"), a može da se shvati i kao najava skore promocije putničke verzije ovog modela, koja će se pojaviti početkom naredne godine (ovde i podsećanje da su Peugeot i Fiat već predstavili putničke varijante Nemovih blizanaca – modela Peugeot Bipper i Fiat Fiorino). Budući da nosi isto ime kao i glavni lik (mala riba) iz Diznijevog crtanog filma "Finding Nemo", Citroen Nemo Concetto je ofarban u istu kombinaciju narandžaste i bele boje (u beloj boji su i točkovi), pa istovremeno prikazuje i svet i vrednosti Nema, kao i bezbrojne mogućnosti personalizacije ovog Citroenovog modela. Kako napominju u Citroenu, Nemo Concetto zbog svoje veličine pripada svetu "malih" (poput ribice u pomenutom filmu), ali mu upravo ta osobina predstavlja i veliku prednost, jer mu kompaktne dimenzije olakšavaju kretanje i parkiranje u urbanim sredinama. Drugim rečima, Nemo Concetto objedinjuje inteligentni koncept sa kompaktnom spoljašnošću i prostranim interijerom. Nemo Concetto šalje i poruku o sposobnosti Citroena da kreira vozila koja imaju karakter, vozila koja se prilagođavaju životima svojih vlasnika...poput ribe u vodi !




Za nastanak nove sportske Toyote Auris 2,2 D-CAT concept odgovorna je Toyota Motorsport GmbH iz nemačkog Kelna, a glavna stvar kod ovog modela krije se pod prednjom haubom. Tamo su naime ljudi iz Toyota Motorsporta smestili 2,2 litarski turbo-dizel agregat, ali koji može da radi u dva moda : ili sa standardnih 177KS ili sa više od 200KS (ne precizira se koliko). To je omogućeno ugradnjom novog elektronskog sistema za nadzor elektronike motora. Novi "Power On Demand System" pružu vozaču mogućnost da prostim pritiskom na dugme odluči koliko snage želi da angažuje u datom trenutku, jer je sastavljen od dve različito programirane kontrolne jedinice. Prva kontrolna jedinica je identična serijskoj verziji elektronike motora, koja vozaču stavlja na raspolaganje 130kW/177KS, a pritiskom na posebno dugme, pomenuti "Power On Demand System" aktivira drugi mod koja daje više od 147kW/200KS. Sem motorom, u Toyota Motorsport GmbH su se pozabavili i izgledom ovog unikatnog Aurisa. Uz neizbežan novi aero body kit (prednji i zadnji spojler, pragovi, zadnji krovni spojler), Auris 2,2 D-CAT concept je bogatiji i za 18-inčne aluminijumske točkove sa gumama 225/40, kao i za zatamnjena zadnja stakla, sportska kožna sedišta, sportski volan (takođe kožni), aluminijumske pedale i detalje od karbon fibera u kabini. Naravno, uz povećanu snagu motora idu i doterano ogibljenje i pojačani kočioni sistem. Ogibljenje je naime tvrđe podešeno i za 30 mm bliže asfaltu od standardnog Aurisa 2,2 D-4D, a prednji kočioni diskovi su prečnika 328 mm.




Japanski Mitsubishi je najavio da će na sledećem NAIAS (North American International Auto Show) salonu automobila u Detroitu 13. januara sledeće godine publici predstaviti studiju sportskog automobila, nazvanog Concept-RA kod koga je u konstrukciji obilato korišćen aluminijum. Iako bi se na osnovu ovih prvih zvaničnih crteža moglo zaključiti da će novi Mitsubishijev sportski kupe pokretati neki V8 benzinac, u japanskoj fabrici su se odlučili da u njega ugrade "visoko-efikasni čisti dizel agregat." Radi se o četvorocilindričnom 2,2 litarskom DOHC turbo-dizel motoru (sa 16 ventila, varijabilnom geometrijom lopatica turbine, DOC i NTC katalizatorima i DPF filterom čestica čađi), koji razvija 150kW/204KS i 420Nm obrtnog momenta. Motor je uparen sa Mitsubishijevim Twin Clutch SST (Sport Shift Transmission) šestostepenim automatizovanim manuelnim menjačem sa duplim kvačilom (ima ga i novi Lancer Evolution X). Concept-RA raspolaže i Mitsubishijevim S-AWC (Super All Wheel Control) sistemom za dinamičku kontrolu vozila.

 



 

Najnoviji Hyundaijev koncept automobil HDC ima svetsku promociju na salonu automobila u kineskom gradu Guangzhou (Guangzhou Auto Show, od 19. do 26. novembra 2007.), a predstavlja najavu buduće limuzine korejske kompanije namenjene kineskom tržištu, koja će se pojaviti u prodaji tokom 2008. godine. Planira se ugradnja 1,6 i 1,8 litarskih benzinskih motora sa 112KS, odnosno 130KS. Što se dimenzija tiče, one izgledaju ovako : dužina/širina/visina/međuosovinsko rastojanje – 4542 mm/1775 mm/1485 mm/2650 mm. Očigledno je kao osnova za HDC poslužila nova generacija Hyundai Elantre, koja se već prodaje u Severnoj Americi. U odnosu na pomenutu Elantru, HDC Prototype se razlikuje po nešto "oštrijem" spoljašnjem dizajnu, pre svega po modernizovanim svetlima napred i pozadi, novoj masci hladnjaka i branicima. Ipak, za neke detaljnije informacije moraćemo još da se strpimo.




Ovo je novi ekskluzivni model Maybach 62 S Landaulet (za sada samo u formi studije), koji je svoju svetsku premijeru imao na salonu auromobila "Middle East International Auto Show" u Dubaiju (naravno da mesto promocije nije izabrano slučajno !). Novi polukabriolet se bazira na aktuelnom Maybachu 62 S, a glavni novitet je naravno pokretni krov iznad glava putnika na zadnjim sedištima, za čije otvaranje/zatvaranje je potrebno samo 16 sekundi. Automobil je ofarban u atraktivnu "Antigua White" boju, a u beloj boji su i veliki 20-inčni točkovi, specijalno razvijeni za ovu studiju. Promene je doživeo i interijer, tačnije dodat je pokretni stakleni panel, koji odvaja prednji od zadnjeg dela unutrašnjosti kako bi putnici pozadi mogli da uživaju u potpunoj privatnosti (prednji deo namenjen vozaču je inače u crnoj boji, dok je pozadi sve u beloj koži). Maybach 62 S Landaulet pokreće 6,0 litarski V12 motor sa dva turbo punjača, koji raspolaže snagom od 450kW/612KS i 1000Nm obrtnog momenta u rasponu od 2000 do 4000 o/min. Kao i svi Maybachovi modeli, i Landaulet deli veliki broj komponenti sa Mercedesovim automobilima, poput elektronski kontrolisanog vazdušnog ogibljenja AIRMATIC DC i COMAND interfejs sistema. Landaulet raspolaže i mnogobrojnim elektronskim sistemima, kao što su SBC kočnice (Sensotronic Brake Control), ABS, ESP (elektronska kontrola stabilnosti), ASR (sistem protiv proklizavanja pogonskih točkova) i BAS (pomoć pri naglom kočenju). Iako je za sada Maybach 62 S Landaulet zvanično samo koncept, Mercedes navodno ipak planira da proizvede i veoma ograničenu seriju od 20 primeraka ovog ultraluksuznog modela (i to naravno po ultravisokoj ceni). 



Chrysler LLC je objavio prve skice svoja tri nova koncept automobila spremna za NAIAS salon automobila u Detroitu, koji se održava u januaru 2008. godine. Radi se o ekološki podobnim modelima Chrysler ecoVoyager concept, Dodge ZEO concept i Jeep Renegade concept.

 

Chrysler EcoVoyager concept

ecoVoyager concept je hibridni automobil sa četvora vrata i za četiri putnika, tzv. "one-box" dizajnom, sa elektromotorom (litijum-jonske baterije) i hidrogenskim gorivim ćelijama (zajednički daju ovom Chrysleru autonomiju od preko 300 milja ili 480 kilometara). Kombinovana snaga iznosi 200kW/272KS što je dovoljno za ubrzanje do 60 milja na sat (96 km/h) za oko 8 sekundi. Prema Chryslerovom saopštenju, ecoVoyager raspolaže sa zaista prostranom kabinom, za čiji dizajn je inspiracija pronađena u luksuznim avionima. ecoVoyager concept je dugačak 4856 mm, širok 1915 mm, visok 1600 mm, a međusovinsko rastojanje iznosi 2946 mm.

 

Dodge ZEO concept

Druga Chryslerova studija spremna za salon u Detroitu je Dodge ZEO concept, koji predstavlja auto sa četiri vrata i za četiri putnika, za čiji pogon je zadužen elektromotor sa litijum-jonskim baterijama. Snaga mu iznosi 250kW, ubrzanje do 60 milja na sat (96 km/h) je ispod 6 sekundi, dok radijus kretanja iznosi oko 250 milja (402 km). I ZEO concept poseduje "hrabar i izražajan" Dodgeov dizajn, a namenjen je "vozačkim entuzijastima". ZEO concept je dugačak 4390 mm, širok 1743 mm, visok 1290 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2792 mm. Nažalost, kao i u slučaju Chryslera ecoVoyager drugi podaci o ovom automobilu još nisu poznati.

 

Jeep Renegade concept

I na kraju Jeep Renegade concept, odnosno poslednji član ove Chryslerove trojke prototipova za salon u Detroitu. Po izgledu možda i najzanimljiviji (nisko vetrobransko staklo, zaštitni luk, otvori na donjim delovima vrata), Renegade concept odlikuju pre svega aluminijumska konstrukcija (kako bi težina bila što manja) i hibridni pogon, koji čine elektromotori (kombinovane snage 85kW/114KS) sa litijum-jonskim baterijama i BLUETEC dizel agregat male zapremine (ne pominje se tačna zapremina). Dužina Renegade koncepta je 3885 mm, širina 1598 mm, visina 1431 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2580 mm.



Kompanija Guangzhou Auto (kineski joint-venture partner Honde i Toyote) na salonu automobila u istoimenom kineskom gradu (Guangzhou Motor Show – od 19. do 26. 11. 2007.) predstavlja novi koncept hibridnog automobila, nazvanog A-HEV. Dizajn automobila potpisuje italijanska firma Torino Design, čiji šef Giuliano Biasio naglašava da je rad na ovom projektu predstavljao priličan izazov. Naime, Guangzhou Auto je od Italijana naručio automobil sa "sportskim i dinamičnim dizajnom ali da ne bude agresivan". Zahtev je takođe bio da A-HEV ima i aerodinamičan izgled ali da zbog njega ne trpi unutrašnji prostor. Rezultat je prostrano vozilo sa "samoubilačkim vratima" (za lakši ulazak/izlazak putnika), čija dužina iznosi 4550 mm, a visina 1500 mm. Prema saopštenju kineske kompanije, Guangzhou A-HEV je napravljen samo kao dizajnerska studija i ne postoje planovi za njegovu serijsku proizvodnju. Ovo je i prvi automobil ove marke sa novim Guangzhou logom i istovremeno prvi auto koji je Torino Design razvio za neku kinesku firmu, a da to nije Chery.




Hennessey Venom GT

19 Nov 2007 - 22:10 Concept cars Link

Iako auto na ovoj tzv. teaser slici na prvi pogled izgleda kao neki novi Lotusov automobil, ovde se ipak radi o novom projektu američke kompanije Hennessey. To je Hennessey Venom GT za čiji izgled je bio zadužen Britanac Steve Everitt. Ipak, više od izgleda privlači pažnju ono što se krije ispod poklopca motora. To je centralno smešten bi-turbo V10 agregat sa 1000KS, koji se već nalazi u modelu Hennessey Venom Twin Turbo Viper. Snaga će se na zadnje točkove prenositi preko šestostepenog menjača ili opcione sekvencijalne transmisije. Imajući u vidu pomenutu snagu i težinu od 1225 kg (odnos težina/snaga je 1,225 kg/1KS), ne iznenađuje najavljeno ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 2,5 sekunde, dok će mu za dostizanje 300 km/h trebati oko 14 sekundi. Prema sadašnjim planovima, Hennessey bi Venom GT trebalo da predstavi tokom 2009. godine, a ako zanimanje bude dovoljno veliko, moguća je proizvodnja veoma ograničene serije.



Osim Mazde2 sedan, još jedna zanimljiva limuzina privlači pažnju na salonu automobila u kineskom gradu Guangzhou (Guangzhou Motor Show), koji se održava od 19. do 26. novembra. Radi se sedan verziji Forda Verve, koji je u obliku hatchbacka sa troja vrata prikazan sredinom septembra na salonu u Frankfurtu. Za razliku od pomenute Mazde2 sedan čija prodaja u Kini počinje u prvoj polovini naredne godine, Ford Verve u obliku klasične limuzine sa četvora vrata je za sada samo koncept automobil, kome će se uskoro pridružiti i treći član Verve porodice, najavljen za salon u Detroitu u januaru 2008. godine. Ova serija Verve koncept automobila najavljuje skori dolazak naslednika aktuelne Ford Fieste koji će se u prodaji naći krajem 2008. godine (pominje se novembar), a sredinom 2009. i u SAD-u. Inače, prema pisanju britanskog AutoExpressa, naslednik aktuelne Fieste zadržaće ovo ime, iako je ranije bilo i različitih najava. Sudeći po Verve sedan konceptu, osim hatchback verzija sa 3 i 5 vrata, naslednik Fieste bi mogao da bude ponuđen i u limuzinskoj varijanti, što i ne bi bilo iznenađenje jer se i aktuelna Fiesta na nekim tržištima ionako nudi i u ovoj karoserijskoj formi. Kao što se vidi prema izgledu Verve studija, buduća Fiesta će napustiti konzervativni dizajn prethodnika i dobiti daleko oštriji i dinamičniji izgled, u skladu sa aktuelnim Fordovim "kinetičkim" dizajnerskim rečnikom (već primenjen na modelima kao što su S-MAX, Galaxy, novi Mondeo i nedavno predstavljeni redizajnirani Focus). I Verve sedan koncept karakteriše veliki trapezoidni centralni otvor za vazduh, veoma uska maska i izdužena svetla (koja će u serijskoj varijanti biti manja). Pažnju privlače i LED zadnja svetla i veliki 18-inčni alu točkovi. Inače, u Fordu najavljuju da će nova Fiesta putnicima nuditi prostraniju i komforniju unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima i višim nivoom kvaliteta obrade. Što se motora tiče, prema pisanju pomenutog AutoExpressa, u ponudi će biti Duratec SCi benzinci od 1,3, 1,6 i 1,8 litara i TDCi dizelaši od 1,4 i 1,6 litara.




Vector Avtech WX-8

16 Nov 2007 - 00:55 Concept cars Link

Da li se sećate američkih supersportskih automobila Vector iz osamdesetih pa i devedesetih godina prošlog veka ? Ne ? Ništa strašno. Ionako su ti automobili prodati u veoma malom broju primeraka i to uprkos izuzetno atraktivnom dizajnu i činjenici da su pored Chevrolet Corvette tada bili jedini američki predstavnici u kategoriji superautomobila. Poslednjih godina su se međutim širile glasine da Gerald Wiegert, osnivač Vectora, radi na novom superautomobilu ove marke. Kao potvrda tih glasina, na salonu u Los Anđelesu je ovih dana predstavljen novi Vectorov prototip nazvan WX-8 Hyper-Tech Performance Vehicle. Iako dizajnom ne oduševljava (daleko od toga), Vector Avtech WX-8 i te kako privlači pažnju, ali pre svega onim što krije ispod svoje veoma aerodinamički oblikovane karoserije. Mislimo pre svega na aluminijumski 7,0 litarski V8 motor, koji u standardnoj verziji razvija 600KS, a kome to nije dovoljno kao opcija će se nuditi i varijanta sa kompresorom i 750 konja. Po tvrdnjama ljudi iz Vectora, Avtech WX-8 sa motorom od 750KS, od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) stiže za 3,3 sekunde, dok mu maksimalna brzina iznosi 260-270 milja na sat ili 418-434 km/h. Međutim tu nije kraj, jer u Vectoru u "rezervi" imaju i varijantu sa dva komprsora, koja razvija 1200+ KS ! U Vectoru planiraju da kupcima ponude veoma ograničenu seriju novog Avtecha WX-8, ali za sada ne govore po kojoj ceni.




Suzuki Makai concept

16 Nov 2007 - 00:53 Concept cars Link

Suzuki na salonu u Los Anđelesu izlaže zanimljiv koncept Makai, koji se bazira na modelu SX4, a u osnovi predstavlja kabriolet za četiri osobe namenjen surferima na plažama Kalifornije. Automobil je i nastao u Kaliforniji, tačnije zasluge za Makai pripadaju firmi ASV (Andy Specialty Vehicles), a koncept odlikuju drečava narandžasta boja, novi aero body kit, zadnja svetla i prednja dnevna svetla u LED tehnologiji, veliki 19-inčni CEC točkovi, Michelin Pilot Sport gume, ojačane kočnice, novi izduvni sistem i posebni nosači za daske za surfovanje (koje su takođe u narandžastoj boji). Kabina je bogatija za sedišta sa ventilacijom, VeaLink audio sistem sa MTX zvučnicima, Garminov navigacioni sistem, Momo Sport volan...



Tokom jučerašnje konferencije za medije na salonu automobila u Los Anđelesu, korejski Hyundai je konačno predstavio dugoočekivani model Genesis Coupe. Doduše, ovo na slikama je i dalje samo koncept automobil koji najavljuje dolazak budućeg 2+2 sportskog kupea ovog proizvođača, a koji na tržište stiže tek početkom 2009. godine. Novi Genesis Coupe ima pogon na zadnjim točkovima (ima diferencijal sa zatvaračem), a treba reći da ovaj auto neće zameniti sadašnji Hyundai Coupe/Tiburon sa prednjim pogonom jer će ovaj potonji dobiti odgovarajućeg naslednika. U korejskoj kompaniji napominju da je Genesis Coupe "najuzbudljiviji" Hyundai do sada, a tome doprinose niska linija krova, tri otvora za vazduh na haubi motora, široka "ramena", 20-inčni petokraki aluminijumski točkovi (sa Hankook gumama dimenzija 255/35 ZR 20 napred, 275/35 ZR 20 nazad), dva velika završetka izduvnog sistema i atraktivna narandžasta boja (uz haubu u crnoj boji). Ukratko, agresivan izgled, bez obzira na ugao posmatranja. Pod haubom se krije 3,8 litarski V6 benzinac sa snagom 300+ KS i 340Nm+ (Hyundai ne navodi precizne cifre), koja se na zadnje točkove prenosi preko šestostepenog manuelnog menjača. Podatak o maksimalnoj brzini se ne navodi, ali se zato pominje procena da ubrzanje do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi ispod 6 sekundi. Genesis Coupe je dugačak 4666 mm, širok 1902 mm, visok 1386 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2820 mm. Kočnice su Brembo, sa diskovima prečnika 340 mm napred, odnosno 330 mm nazad. Iako ne precizira cenu, Hyundai najavljuje da će Genesis Coupe biti "najpristupačniji auto sa 300+ KS na tržištu". Držimo ih za reč.




Posle prototipova up! (izložen na salonu u Frankfurtu), space up! (salon u Tokiju), Volkswagen je na salonu u Los Anđelesu (14. – 24. novembar 2007.) predstavio još jednog člana ove up! serije koncept automobila. To je Volkswagen space up! blue sa elektromotorom od 45kW/60KS i 120Nm obrtnog momenta, litijum-jonskim baterijama (12 komada) i gorivim ćelijama. Pomenute litijum-jonske baterije (od 12kWh) se mogu puniti putem obične električne mreže ili gorivih ćelija. U prvom slučaju, radijus kretanja iznosi 105 km, a u drugom 250 km, što znači da baterije i gorive ćelije zajedno omogućavaju radijus od 355 km. Dodatnu energiju baterije dobijaju i preko solarnih panela na krovu vozila. Inače, elektromotor i baterije se nalaze u zadnjem, a gorive ćelije u prednjem delu automobila. Ovom mališanu teškom 1090 kg, ubrzanje do 100 km/h traje 13,7 sekundi, a maksimalna brzina po fabričkim podacima iznosi 120 km/h. Kao i Volkswagen space up! (na kome se bazira), i novi space up! blue je mali gradski automobil za četiri putnika i sa četiri vrata na boku, koji prema rečima ljudi iz VW-a, predstavlja malo prostorno čudo. Dugačak je naime samo 3,68 metra, širok 1,63 metra, visok 1,57 metra (3 cm više u odnosu na space up!), a nudi "prostranost značajno većeg vozila", čemu doprinosi i međuosovinsko rastojanje od 2560 mm. I space up! blue u stvari ima 6 vrata : četiri bočna, i to tzv. "samoubilačka" (prednja se otvaraju u suprotnom smeru od zadnjih), dok se pozadi nalazi providni poklopac prtljažnika, koji se otvara iz dva dela, u odnosu 1/3:2/3. Što se dizajna tiče, VW je i ovde primenio jednostavne i čiste linije, bez mnogo eksperimenata. Ni space up! blue nema klasičnu masku hladnjaka napred, pa do izražaja dolaze prednja svetla i veliki znak VW-a, a tu su i kratki prepusti karoserije i poveći C stub.

 



Na salonu automobila u Los Anđelesu (14. – 24. novembar) nemački Audi izlaže Cross Cabriolet Quatro Concept, odnosno novu studiju kabrioleta sa platnenim krovom (otvara/zatvara se za samo 17 sekundi), koji najavljuje budući serijski SUV model Audi Q5 (s tim što će Q5 imati pet vrata i naravno tvrdi krov). Novi koncept predstavlja zanimljivu mešavinu SUV-a i kabrioleta, ima dvoja vrata i mesta za četiri putnika, a bazira se na modularnoj platformi novog Audija A4 i A5/S5. Ovo potonje znači da je prednja osovina pomerana više unapred, što je omogućilo inžinjerima da motor pomere više unazad u odnosu na pomenutu prednju osovinu. Rezultat svega ovoga je bolja distribucija težine automobila i poboljšanje njegovih voznih osobina. Spoljašnji izgled sledi već zacrtane smernice korporativnog dizajna ove fabrike; dakle moćan i dinamičan izgled, uz neophodnu dozu elegancije. Od detalja treba obratiti pažnju na odsustvo B stuba, A stub u aluminijum look-u, LED prednja i zadnja svetla, LED svetla za maglu, žmigavce u retrovizorima, četiri izduvne cevi i atraktivne sedmokrake točkove od čak 21 inča (sa gumama dimenzija 265/35 R21). Kao što mu i ime kaže, novi koncept ima i Audijev Quattro permanentni pogon na sva četiri točka (snaga se raspodeljuje u odnosu 40% napred, 60% nazad), a tu su i keramičke kočnice na sva četiri točka (diskovi od 380 mm napred, 356 mm pozadi), kao i elektropodesiva visina vozila (prostim pritiskom na dugme klirens se poveća ili smanjuje za 40 mm). Cross Cabriolet Quattro Concept je dugačak 4,62, širok 1,91, visok 1,63 metra, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2,81 metra (što su i približne dimenzije BMW-a X3 i budućeg Mercedesa GLK i što najavljuje Audijeve planove sa novim Q5). Za pogon ove studije odabran je "ultra-čisti" 3,0 litarski V6 dizel motor sa 176kW/240KS i 500Nm obrtnog momenta, koji automobilu omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,2 sekunde, maksimalnu brzinu od 240 km/h, dok prosečna potrošnja po fabričkim podacima iznosi 7,3 litre dizela na 100 km. Inače, ovaj V6 motor (već ispunjava buduće Euro6 standarde) je uparen sa šestostepenom transmisijom sa komandama za menjanje brzina na volanu. Što se unutrašnjosti tiče, već na prvi pogled je jasno da su u kabini upotrebljeni materijali viskog kvaliteta ("White Stone" koža) i da su kvalitet završne obrade, komfor, prostranost i ergonomija na nivou, koji se od Audija i očekuje. Preko Audijevog Drive Select sistema, vozač ima mogućnost da podesi odziv motora, menjača, upravljanja i ogibljenja po svom nahođenju (Dynamic, sport i Efficiency mod). Tu su i LCD ekran u boji, Audijev MMI sistem, Bang&Olufsen audio sistem od 505 vati...

VIDEO : Audi Cross Cabriolet Quattro Concept