
Pre nego što povuče Outback sa japanskog tržišta, Subaru je lansirao poslednju, specijalnu varijantu ovog modela.

Kineski Jetour (deo kompanije Chery) sada predstavlja i serijsku verziju SUV-a T1, koji se na proleće ove godine prvo pojavio u formi pretprodukcijskog vozila.

Porsche proširuje paletu novog 911 dodatkom laganog, dinamičnog modela 911 Carrera T.

Kia je i zvanično predstavila dugo najavljivani pikap model Tasman, namenjen Australiji i Novom Zelandu, kao i Južnoj Koreji i Bliskom istoku.

Volkswagen je za južnoafričko tržište doterao Polo Sedan, koji je na nekim drugim tržištima poznat i kao Virtus.

Stellantis Heritage divizija predstavlja tri primerka Alfa Romeo 4C Collezione GT Nicola Larini, koji su inspirisani motosportom i ukrašeni potpisom DTM šampiona.

Abarth i Stellantis Motorsport su još ranije najavili saradnju sa ciljem da postave novi standard u svetu električnih automobila što je, kako se kaže, ostvareno rođenjem najmoćnijeg Abartha ikada zahvaljujući njegovih 280 KS.

Hyundai je u Japanu ponudio specijalno i ograničeno izdanje električne Kone, nazvane "Mauna Loa", po najvećem aktivnom vulkanu na svetu.

Brendovi Jeep i The North Face su se udružili da bi stvorili Jeep Avenger 4xe The North Face Edition, jedinstveno vozilo koje otelotvoruje njihove zajedničke vrednosti avanture i istraživanja. Ova saradnja kombinuje inovativne tehnike i materijale oba brenda, dizajnirane da se nose sa najtežim izazovima.

Objavljene su i zvanične slike hibridnog SUV modela Galaxy Starship 7 iz kompanije Geely.

Rolls-Royce Motor Cars je predstavio unikatni Phantom Extended koji odaje počast filmu o Džejmsu Bondu iz 1964. godine, Goldfinger - jednom od dvanaest pojavljivanja Rolls-Roycea u 007 filmskoj franšizi.

Povratak marke Lancia u svet relija
Na Stellantisovom poligonu u Baloku je održan medijski događaj da bi se proslavio povratak marke Lancia u svet relija.

Morgan će početkom sledeće godine prekinuti proizvodnju svog Plus Sixa, verzije sa šest cilindara iz svoje „Plus“ ponude, a zameniće ga novim modelom koji uvodi novi jezik dizajna za britanski brend.

Škoda je samo za špansko tržište pripremila specijalno i ograničeno izdanje Fabije, nazvane Fabia Rally2.