
Nakon koncepta BlueZero sa ovogodišnjeg Salona automobila u Detroitu, Mercedes će na Salonu u Frankfurtu promovisati i svoj prvi serijski model sa gorivnim ćelijama, odnosno B klasu F-Cell.

Standardni Audi A5 Sportback smo već upoznali 16. jula, kada je ova nemačka fabrika proslavila svoju 100-godišnjicu, a tada je istovremeno najavljeno da će veoma brzo paletu dopuniti i sportska S5 varijanta, koja će zvaničnu premijeru imati na Salonu u Frankfurtu.
Mini Roadster Concept u Frankfurtu

Pre neki dan smo videli novi Minijev Coupe Concept koji će publika moći da upozna na predstojećem Salonu automobila u Frankfurtu, međutim, u tom nemačkom gradu Mini će izložiti i novu Roadster verziju, čija prva zvanična skica je nekako dospela u javnost pre vremena.

Ford je u Nemačkoj proširio svoju Magic seriju specijalnih modela. Tačnije, posle Focusa Black Magic i Silver Magic, lansiran je i Focus White Magic, koji će biti dostupan sa četiri benzinska i dizel motora, ali samo u verzijama sa 5 vrata i Turnier karavan.

Nemački specijalista za modifikaciju Audija ABT Sportsline se pobrinuo i za novi Audi R8 5.2 FSI sa V10 motorom.

Volvo će na Salonu automobila u Frankfurtu, između ostalog, javnosti pokazati i kompaktni SUV model XC60 sa novim 2,0 litarskim benzincem od 200KS.

„Ford” lobira kod evropskih vlada da produže sprovođenje programa subvencionisanja kupovine novih automobila kako bi se izbegao još jedan kolaps tržišta kada se okonča sistem prodaje „keš za krš”, potvrdio je šef „Fordovog” evropskog predstavništva Džon Fleming.

Dok Lada Priora tek počinje svoj život na našem tržištu (i to u verziji limuzine sa 98KS i cenom od 7.900 evra), Rusi su na ovogodišnjem Salonu automobila u Moskvi "Interavto 2009" predstavili i njenu sportsku verziju.

Od početka ove godine u Nemačkoj je sačuvano 200.000 radnih mesta zahvaljujući premiji za recikliranje automobila starijih od devet godina.

Mada je nedavno zamenjen novom generacijom, stari BMW Z4 i dalje privlači pažnju tjunera bavarske marke. Tako je Manhart Racing u Z4 M ugradio 5,0 litarski V10 agregat iz BMW-a M5/M6, ali im ni to nije bilo dovoljno pa su isti pojačali na 550 konja (M5 i M6 naime raspolažu sa 507KS).

U Srbiji je na kraju 2008. godine bilo 2,198.959 registrovanih vozila, ili skoro 200.000 više nego 2003, a oko 35.000 manje nego u 2007, pokazuju podaci Uprave saobraćajne policije.

Svaki stoti automobil u Evropi je "oldtajmer". Međutim, ljubitelji ovih automobila uopšte nisu stari, polovina njih je mlađa od 45 godina. Kupci objašnjavaju da kupovinom automobila kupuju i njegovu istoriju.

Iza oklevanja Dženeral Motorsa (GM) da proda svoje neprofitabilne poslove u Evropi leži hladnoratovski strah: američka tehnologija će pasti u ruske ruke.