home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mansory Aston Martin DB9

3 Okt 2007 - 00:45 Tuning Link

Aston Martin DB9 je po oceni mnogih jedan od najfascinantnijih i najlepših sportskih automobila današnjice, ali ljudi iz nemačke tjuning kompanije Mansory (specijalisti za obradu Aston Martina, Bentleya i Rolls Royca) su mišljenja da uvek i svuda ima mesta za poboljšanje, pa je tako nastao i ovaj modifikovani DB9. Ukratko, automobil napravljen od strane perfekcionista za perfekcioniste. Mansory Aston Martin DB9 je dobio atraktivan aerodinamički paket, koji podrazumeva redizajnirani prednji kraj sa integrisanim spojlerom i dodatnim svetlima, aluminijumske otvore za vazduh na haubi motora, šire pragove, trkačke retrovizore od karbon fibera, ispupčeniji spojler na poklopcu prtljažnika, modifikovan zadnji branik sa difuzorom (od karbona) i četiri hromirana završetka izduvnog sistema. Mansory je ovaj DB9 opremio i spuštenim ogibljenjem (za 25 mm), Brembo kočionim sistemom (diskovi napred i nazad su prečnika 405 mm), aluminijumskim 20-inčnim točkovima (napred 9x20J sa gumama 255/35/20, a nazad 10.5x20J i gume dimenzija 285/30/20), kao i unapređenim interijerom u kome su upotrebljeni samo vrhunski materijali. Između ostalog, tu su alkantara, koža, drvo (javorovina), set aluminijumskih pedala, aluminijumska ručica ručne kočnice, detalji od karbon fibera i ekskluzivne Mansory patosnice. Motor je 6,0 litarski V12, koji raspolaže snagom od 331kW/450KS pri 6000 o/min. i 570Nm obrtnog momenta pri 5000 o/min., što je dovoljno za najveću brzinu od tačno 300 km/h i ubrzanje do 100 km/h za 5 sekundi.






Fiat će 4. oktobra konačno i zvanično predstaviti svoje novo lako komercijalno vozilo, nazvano Fiorino, čije slike su još pre četiri meseca procurele na internet, tako da je neko veće iznenađenje izostalo (bar što se dizajna tiče). Fiorino je razvijen u saradnji sa Peugeotom i Citroenom (logičan nastavak višedecenijske saradnje PSA grupacije i Fiata na razvoju i proizvodnji dostavnih vozila), koji će svoje verzije ovog vozila prodavati kao Citroen Nemo i Peugeot Bipper. Fiat je inače ime Fiorino već koristio za teretnu verziju nekadašnjeg Fiata Uno. Novi Fiorino će se proizvoditi u Turskoj (u pogonima kompanije Tofas, tamošnjeg Fiatovog partnera), a nudiće se i u komercijalnoj i u putničkoj varijanti. Svojim kompaktnim dimenzijama, visokom linijom krova, bočnim kliznim vratima i dvokrilnim vratima prtljažnika, novi Fiatov komercijalac nudi veliku prilagodljivost i cilja kako na manje firme za dostavu robe u gradskim sredinama, tako i na mlađe kupce kojima treba auto za sportske aktivnosti. Fiorino je dugačak 3,86 metra, širok 1,71 metra, visok 1,72 metra, prostor za teret je dužine 1,5 metara, korisna zapremina istog iznosi 2,5 kubna metra, a ukupna nosivost ovog komercijalca je 610 kg (zajedno sa vozačem). Unutrašnjost novog Fiorina Fiat kratko opisuje kao prostranu, komfornu i ergonomičnu, a deo serijske opreme čine servo volan, ABS, EBD, vazdušni jastuk i točkovi od 15 inča, dok će se uz doplatu, između ostalog, moći dobiti i uvek korisni parking senzori. Ugrađivaće se jedan benzinski (1,4L 16v sa 73KS) i jedan dizel motor (1,3L Multijet sa 75KS), a Fiat naročito ističe njihovu ekonomičnost i ekološku podobnost, što ilustruje podatakom da dizel motor prosečno troši 4,5 litara goriva na 100 km i da emituje 119 grama CO2 po kilometru (ovaj dizelaš postiže maksimalnu brzinu od 157 km/h). U paru sa benzincem ide manuelni menjač sa 5 stepeni, dok je dizelaš osim sa tim manuelnim, moguće dobiti i sa 6-stepenim robotizovanim menjačem. Prodaja novog Fiorina u Italiji počinje u decembru, a početkom 2008. godine i na ostalim tržištima.



Novi koncept sportskog automobila, koji će Mazda izložiti na predstojećem salonu automobila u Tokiju, nazvan je Taiki (jap. atmosfera) i predstavlja nastavak, odnosno evoluciju tzv. Flow dizajnerskog pravca, već viđenog na Mazdinim studijama Nagare, Ryuga i Hakaze. U osnovi radi se o najavi mogućeg izgleda nekog budućeg Mazdinog sportskog dvoseda sa motorom napred i pogonom pozadi. Bez obzira na zanimljiv futuristički izgled aerodinamičke karoserije sa kratkim prepustima, pokrivenim zadnjim točkovima (od 22 inča) i vratima koja se otvaraju vertikalno u vis, ono što privlači naročitu pažnju jeste šta se krije ispod te karoserije. To je nova generacija Mazdinog RENESIS rotacionog motora sa dva rotora, nazvanog 16X, koji u odnosu na dosadašnji 1,3 litarski RENESIS agregat u Mazdi RX-8, ima povećanu zapreminu na 1,6 litara (800 ccm x 2) i sistem direktnog ubrizgavanja. Taiki je dugačak 4620 mm, širok 1950 mm, visok 1240 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi tačno 3000 mm. Sem koncepta Taiki, Mazda će na salonu u Tokiju promovisati i novi hibridni model – Mazda Premacy Hydrogen RE Hybrid, koga takođe pokreće rotacioni motor, ali koji kao gorivo koristi vodonik. Hibridni sistem efikasno pretvara energiju dobijenu sagorevanjem vodonika u elektriku, kojom se snadbeva elektromotor. Autonomija ove Mazde sa jednim punjenjem vodonika iznosi 200 kilometara.

 



Renault će na Michelinovom događaju Challenge Bibendum, koji se uskoro održava u Šangaju (14. – 17. novembar), prikazati ekološki i ekonomičan model Logan eco2 Concept, koga pokreće već poznati 1,5 litarski dCi dizel motor sa 63kW/85KS, ali koji emituje samo 97 grama CO2 po kilometru i prosečno troši 3,8 litara dizela na 100 km (standardni Logan 1,5 dCi sa ovim motorom troši u proseku 4,6 litara goriva, a CO2 emisija mu iznosi 120 g/km). Logan eco2 Concept je dakle još jedan u nizu Renaultovih ekoloških i ekonomičnih modela, koji su istovremeno i pristupačni najvećem broju kupaca. Da bi neki model zaslužio Renaultov status eco2 mora da ispuni tri ključna uslova :

1. da je proizveden u fabrici, koja ima sertifikat ISO 14001

2. mora da emituje manje od 140 grama CO2 po kilometru 

3. 95 % delova mora da bude ponovo upotrebljivo

Inače, trenutno 40 % modela u Renaultovoj paleti već ima eco2 status, a ovaj Logan eco2 Concept je proizveden u fabrici Dacia u rumunskom gradu Pitešti, koja je standard ISO 14001 dobila 2005. godine. Da bi se dobila potrošnja od 3,8 litara na 100 km, kao i emisija od 97 grama CO2 po kilometru, Logan eco2 Concept je naravno morao da pretrpi određene izmene. Modifikovan je sistem za ubrizgavanje (kako bi se dobilo poboljšano sagorevanje), promenjeni su prenosni odnosi u manuelnom 5-stepenom menjaču, poboljšana je aerodinamika vozila (cW vrednost umesto 0,36 sada iznosi 0,29), dodate su Michelin Pure gume sa manjim otporom kotrljanja (dimenzija 185/65 R15), a dorađen je i kočioni sistem. Sem toga, vozaču je na instrument tabli na raspolaganju i tzv. Ecoshift indikator, koji ga upozorava kada da promeni stepen prenosa kako bi se postigla što optimalnija potrošnja goriva i redukovala emisija CO2. Inače, od svog lansiranja 2004. godine, Logan je prodat u skoro 640.000 komada (bilo kao Dacia ili kao Renault), a trenutno se prodaje u 55 zemalja.

  



 

Za sve fanove japanskog Lexusa, koji već mesecima nestrpljivo čekaju na dolazak njihovog "M3 killera", sportskog modela IS-F, japanska kompanija je rešila da pokrene website posvećen ovom automobilu. Novi website sadrži fotografije eksterijera i interijera, video klipove Lexusa IS-F u akciji, kao i detaljne informacije o automobilu, uključujući i mogućnost da sami kreirate svoj primerak sa vašim izborom boja. Inače, Lexus će Amerikancima predstaviti novi IS-F na SEMA salonu tjunera, koji počinje 30. oktobra. Da podsetimo, IS-F pokreće 5,0 litarski V8 agregat sa snagom od "preko 400 konja", što je dovoljno da ovaj konkurent BMW-u M3, Audiju RS4 i Mercedesu C 63 AMG do 100 km/h stigne za samo 4,9 sekunde. Kao što vidite, Lexus je IS-F opremio agresivnim spoljašnjim aero body paketom, BBS aluminijumskim točkovima od 19 inča i Brembo kočnicama. Tu se još i sportsko ogibljenje, kao i 8-stepena transmisija sa komandama za menjanje brzina na volanu.

 



Mazda je u Japanu lansirala novu specijalnu ediciju svog uspešnog roadstera MX-5 (negde poznat kao Miata), nazvanu Prestige Edition. MX-5 Prestige Edition, koji se bazira na modelu MX-5 RHT (sa el. sklopivim tvrdim krovom), biće na raspolaganju samo na domaćem, japanskom tržištu, a nudiće se sa manuelnim 6-stepenim ili 6-stepenim automatskim menjačem. Poenta ove edicije, kao i bezbroj ostalih pre nje, ogleda se pre svega u bogatijoj opremi, koja u ovom slučaju podrazumeva grejana crna kožna sedišta (prošivenih sivim koncem), podešavanje visine vozačevog sedišta za 30 mm, 17-inčne aluminijumske točkove firme BBS, Mazdin DSC sistem (elektronska kontrola stabilnosti) i nova svetla za maglu, dok se kao opcija nude i bočni vazdušni jastuci. Kupci Mazde MX-5 Prestige Edition (pokreće je benzinac zapremine 2,0 litra) imaju na raspolaganju sedam boja za karoseriju, a cene se kreću ovako : za verziju sa manuelnim menjačem treba izdvojiti 2.950.000 jena (18.050 evra), a varijanta sa automatskom transmisijom košta 3.050.000 jena ili 18.650 evra.

 

S druge strane, Mazda u Velikoj Britaniji za sportski model RX-8 nudi novi paket prosto nazvan Sport Pack, koji sadrži Eibach spušteno sportsko ogibljenje, srebrne desetokrake aluminijumske točkove od 18 inča, nove aerodinamičke bočne suknjice u boji karoserije, srebrni poklopac rezervoara za gorivo i RX-8 dekorativne trake na bokovima automobila. Sport Pack je vredan preko 1700 funti ali ga Mazda kupcima u Velikoj Britaniji naplaćuje samo 350 funti (502 evra).



Konačno, posle meseci i meseci čekanja, novi Mitsubishi Lancer Evolution X je od danas moguće naručiti kod Mitsubishijevih dilera u Japanu, dok će Evropljani, Amerikanci i ostatak sveta ovaj model moći kupiti tek sredinom naredne godine (prvo zvanično pojavljivanje u javnosti će inače biti na salonu automobila u Sidneju 11. oktobra). Novi Lancer Evolution X (ili kraće EVO X) se u Japanu za sada nudi u dve verzije : kao GSR i RS, pri čemu RS predstavlja olakšanu varijantu ovog modela. RS varijanta isključivo dolazi uparena sa manuelnim 5-stepenim menjačem, dok će GSR od kraja novembra ove godine Japanci moći dobiti i sa novim Twin Clutch SST 6-stepenim automatizovanim manuelnim menjačem sa duplim kvačilom (u ovom trenutku se i GSR verzija oprema samo pomenutim manuelnim menjačem sa 5 brzina). Novi Twin clutch SST menjač (Sport Shift Tansmission) po navodima fabrike nudi brže "šaltovanje" i manju potrošnju u odnosu na prethodni konvencionalni ručni menjač. U standardnoj opremi se nalaze Recaro sedišta, kožni volan, multifunkcionalni displej, frontalni vazdušni jastuci (bočni i vazdušne zavese su opcija), vazdušni jastuk za kolena vozača, AFS prednja svetla, koja se okreću u smeru vožnje, dok se uz doplatu nudi i tzv. Premuim Package, koji podrazumeva 18-inčne BBS aluminijumske točkove i kožnu unutrašnjost. Novi EVO X raspolaže sa Mitsubishijevim S-AWC (Super All Wheel Control) sistemom za kontrolu trakcije i novom generacijom integralnog AWD (All Wheel Drive) pogona, koji zajedno poboljšavaju upravljanje, kontrolu i stabilnost automobila. I GSR i RS verzije pokreće četvorocilindrični 2,0 litarski DOHC MIVEC turbo motor sa 206kW/280KS (evropska i američka verzija imaće 295KS) pri 6500 o/min. i 422Nm obrtnog momenta pri 3500 o/min., koji se u odnosu na prethodnika odlikuje manjom težinom (za 12 kg), boljim odzivom i manjom emisijom štetnih gasova. U Mitsubishiju napominju da se u odnosu na prethodni EVO IX, novi EVO X odlikuje osetno poboljšanim voznim osobinama, preciznijim upravljanjem i smanjenim vibracijama i bukom. Sem toga, EVO X ima i širi trag točkova, duže međuosovinsko rastojanje (sada 2649 mm), niže težište, za 20 mm skrećen prednji prepust i odličnu distribuciju težine. Dužina novog EVO X iznosi 4496 mm, širina 1811 mm, a visina 1481 mm. Cene u Japanu izgledaju ovako : GSR sa menuelnim 5-stepenim menjačem košta 3.495.450 jena (21.425 evra ili 30.473 američkih dolara), budući GSR sa Twin Clutch SST 6-stepenom transmisijom ima cenu od 3.750.600 jena (22.990 evra ili 32.697 dolara), a RS (na trećoj slici) košta 2.997.750 jena (18.375 evra ili 26.134 dolara).



U godini Golfa, povodom jubileja - 25 miliona proizvedenih Golfova, firma Porsche SCG, generalni uvoznik Volkswagen vozila za našu zemlju (tel.011/3042-400, www.volkswagen.co.yu), pravi novu prodajnu akciju koja počinje 01. oktobra. Pod sloganom „Gospodar grada“, Volkswagen promoviše novi paket opreme, pod nazivom King Paket. U jednom paketu nalaze se klima uređaj Climatronic, radio MP3, četvoro vrata sa elektropodizačima prozora, aluminijumske flene od 16 inča i centralni naslon za ruku. Ušteda na ovom paketu iznosi 435 evra. Pored ovog paketa, u periodu od 01. oktobra do 11. novembra, Volkswagen u Srbiji poklanja i besplatnu metalik boju na kojoj se štedi 450 evra, a u saradnji sa Porsche Leasingom dobija se i besplatan kasko na godinu dana. U akciji učestuju svi Volkswagen dileri u Srbiji.



Gemballa Mirage GT

1 Okt 2007 - 01:26 Tuning Link

Porsche Carrera GT je i u "običnoj", standardnoj varijanti dovoljno snažan i atraktivan automobil ali to očigledno nekim ljudima sa dovoljno dubokim džepovima nije dovoljno. Za takve nemački Gemballa nudi vizuelno doteranu i osnaženu Mirage GT verziju ovog modela. Primerak na slikama, koji je napravljen za "poznatog profesionalnog fudbalera", jedan je iz limitirane serije od samo 25 primeraka Gemballe Mirage GT. Pre svega, atraktivnom crnom-žutom kombinacijom boja izgleda kao životinja spremna da napadne, čak i kada miruje. Modifikacijom elektronske kontrolne jedinice motora, kao i novim izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika (sada sa četiri umesto dva završetka), Gemballa je uspeo da iz 5,7 litarskog V10 agregata dobije dodatnih 60 konja i 20Nm obrtnog momenta (sada 672KS i 610Nm), što za posledicu ima i smanjenje vremena potrebnog za ubrzanje do 100 km/h za 0,1 sekundu, koje sada iznosi 3,8 sekunde. Vizuelne promene Gemballe GT u odnosu na fabrički primerak Carrere GT se, između ostalog, odnose na dodatne otvore za vazduh na novom prednjem spojleru, nove bočne "suknjice" sa otvorima za ventiliciju zadnjih kočnica, modifikovani zadnji kraj (poboljšana aerodinamika za bolje prianjanje), kao i na drugačiju liniju krova sa intregrisanim otvorom za vazduh u novi Gemballin hardtop. Točkovi su veličine 19 inča napred (gume 265/35 ZR19), odnosno 20 inča nazad (gume 335/30 ZR20). U kabini gospodari crna boja (alkantara, koža, karbon), a dodati su i novi audio sistem, kao i displej na centralnoj konzoli, koji prenosi sliku sa kamere na krovu, čiji je zadatak praćenje situacije iza automobila. Cena za ove modifikacije na Carreri GT iznosi svih 229.800 evra, plus porez.

 



Američka televizijska mreža NBC planira da već sledeće jeseni ponovo vrati na male ekrane akcionu TV seriju Knight Rider, koja se u originalu emitovala tokom osamdesetih godina prošlog veka. Sem po Davidu Hasselhoffu, koji je glumio bivšeg policajca Michael Knighta, serija je ostala upamćena pre svega (mnogi će reći i isključivo) zbog specijalno pripremljenog automobila, tačnije Pontiaca Firebird Trans-Am, nazvanog K.I.T.T. (skraćeno od Knight Industries Two Thousand). NBC planira da prvo snimi dvosatni tzv. pilot TV film, a od njegovog uspeha zavisi da li ćemo već sledeće jeseni gledati i novi TV serijal Knight Ridera. U ovom trenutku još nije odlučeno koji automobil će zameniti Pontiac Firebird Trans-Am u ulozi K.I.T.T.-a., a što se tiče Davida Hasselhoffa, nema nikakvih indicija da li će biti deo novog serijala Knight Ridera.



Brilliance je upravo počeo sa prodajom svog modela BC3 coupe na domaćem, kineskom tržištu, i to po ceni od 15.000 do 21.400 američkih dolara (10.600 do 15.100 evra). Ovaj sportski 2+2 kupe, dužine 4,48 metara, pokreće četvoroclindrični 1,8 litarski turbo benzinac, koji razvija 125kW/170KS i 235Nm obrtnog momenta, a uparen je sa 5-stepenim manuelnim ili 4-stepenim automatskim menjačem. Maksimalna brzina koju postiže je 210 km/h, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h po tvrdnji fabrike traje 9,7 sekundi. Brillaince BC3 coupe smo u Evropi po prvi put mogli da vidimo još na ovogdišnjem salonu automobila u Ženevi. Naravno, Kinezi nisu došli u Evropu samo da izlažu ovaj model, već i da ga prodaju, pa je njegovo lansiranje na Starom kontinentu planirano za sledeću godinu (još se nažalost ne zna cena), a moguća je i komercijalizacija u Americi. Sem BC3 coupea, evropska ponuda ove kineske kompanije će naredne godine biti bogatija i za kompaktni model BS2, za koga je u Nemačkoj najavljena osnovna cena od 12.900 evra.

 



BMW Klub iz Zrenjanina će u nedelju 14. oktobra (sa početkom u 11 časova) organizovati sedmi skup ljubitelja i vlasnika BMW-a. Skup će biti održan ispred motela Šumica u Zrenjaninu. Cilj skupa je da se u Zrenjaninu okupi što više ljubitelja, poštovalaca i vlasnika vozila marke BMW, a očekuje se više od 200 vozila i motocikala iz cele Srbije. Prateći program će obuhvatiti ocenjivanje izgleda izloženih automobila, test spretnosti, "promociju drifta", defile kroz grad, takmičenje u natezanju konopca, merenje snage i istrajnosti u držanju glave motora (glava šestaka) sa i bez bregaste vertikalno u odnosu na telo, i poslastica zvana ŠLAJF NA METAR, pa ko ostavi duže tragove....

Sve u svemu vidimo se - DOBRODOŠLI!

Info: www.bmwclub.org.yu


 



Iako još nema zvanične potvrde, ovo na slikama je nova verzija Mercedes McLarena SLR 722, koji je dobio dodatak GTR u imenu. GTR u ovom slučaju znači da je SLR 722 olakšan za čitavih 300 kg (sada 1300 kg) u odnosu na standardni Mercedes McLaren SLR 722, da je namenjen isključivo za trkačku stazu i da nije, odnosno neće biti registrovan za vožnju po običnim putevima (kao recimo Ferrari FXX). Težina je smanjena zamenom aluminijumskih delova sa onim od karbon fibera, gde god je to bilo moguće, mada za sada nije poznato o kojim se to konkretno delovima radi. Snaga 5,5 litarskog V8 motora je međutim ostala neizmenjena, odnosno i dalje iznosi 478kW/650KS i 820Nm obrtnog momenta. Kako bilo, smanjenje težine se pozitivno odrazilo na performanse, pa tako ubrzanje od 0 do 100 km/h sada traje samo 3,0 sekunde (0,6 sekunde bolje od standardnog SLR 722), dok je maksimalna brzina ostala 337 km/h. Naravno, SLR GTR će biti proizveden u veoma ograničenom broju (pominje se serija od 21 komada), a namejen je srećnicima, koji imaju oko 775.000 evra, koliko bi novi Mercedes McLaren SLR GTR trebalo da košta u Nemačkoj. Inače, broj 722 u stvari označava vreme starta (7 sati i 22 minuta ujutru) pobedničke posade Mercedesa 300SLR na trci Mille Miglia 1955. godine, koju su činili Stirling Moss i Denis Jenkinson.





Ovo su novi koncept automobili, koje je japanski Suzuki pripremio za predstojeći salon automobila u Tokiju (27.10.-11.11.2007.), a sve pod motom : "small car, big future". Na prvoj slici je Suzuki X-Head, koga fabrika kratko opisuje kao lifestyle utility vehicle, koji može poslužiti i kao kampersko vozilo za dve osobe. Prema navodima Suzukija, X-Head sadrži DNK već poznatih modela Jimny i Grand Vitara, a karakterišu ga visoki klirens, veliki točkovi i napadan izgled u stilu Mercedesovog Unimoga. Njegove dimenzije izgledaju ovako : dužina/širina/visina/međuosovinsko rastojanje : 3750 mm/1695 mm/1860 mm/2250 mm, a pokreće ga 4-cilindrični 1,4 litarski motor sa 16 ventila. Pogon je naravno na sva četiri točka. Na drugoj slici se nalazi Suzuki Kizashi 2, a već prema imenu i izgledu je jasno da se ovde radi o novoj verziji Suzukija Kizashi, koga je japanska fabrika izložila na proteklom salonu u Frankfurtu. Kizashi 2 je više proterenska varijanta, pa tako ima viši klirens, veće točkove i nešto robusniji izgled u odnosu na Kizashi iz Frankfurta (između ostalog, promene su doživeli gril hladnjaka, prednja svetla, blatobrani i pragovi). Za pogon je odabran 3,6 litarski V6 motor sa 24 ventila (Kizashi iz Frankfurta je imao 2,0 litarski dizel), a uparen je sa 6-stepenim automatskim menjačem. Dugačak je 4650 mm, širok 1950 mm, visok 1500 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2850 mm. I ovde je pogon na sva četiri točka. Treća slika prikazuje možda i najzanimljivije eksponate Suzukija za salon u Tokiju. Naime, Suzuki PIXY je malo gradsko vozilo na tri točka za samo jednu osobu i sa malom emisijom štetnih gasova, dok Suzuki SSC (Suzuki Shared Coach) praktično predstavlja transportnu jedinicu, koja može da primi dva PIXY-ija i koje ih zatim zajedno transportuje na drugu lokaciju. PIXY je dugačak samo 1300 mm, širok 875 mm, visok 1500 mm, dok dužina SSC-a iznosi 3395 mm, širina 1475 mm, a visina 1880 mm. I konačno, tu je i Suzuki Palette, koji će tokom 2008. godine prerasti u serijski model. Dizajn je tipično japanski (liči na Daihatsu Tanto), a radi se malom MPV automobilu sa četiri sedišta i praktičnim zadnjim bočnim kliznim vratima. Pokreće ga maleni 3-cilindrični agregat sa samo 658 kubika zapremine, a snaga se na prednje točkove prenosi preko automatske 4-stepene transmisije. I još dimenzije za kraj : dužina/širina/visina/međuosovinsko rastojanje : 3395 mm/1475 mm/1735 mm/2400 mm.



Video : Tesla Roadster

30 Sep 2007 - 01:30 Noviteti Link