home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Nemačka tjuning kuća GeigerCars ponovo je obradila Corvettu Z06, čiji je motor ovom prilikom pojačan na svih 389kW/542KS (zasluga za to, između ostalog, pripada reprogramiranoj elektronici motora, novom sportskom filteru za vazduh i modifikovanom izduvnom sistemu). Nova Geiger Corvette Z06 Black Edition tako sada ima maksimalnu brzinu povećanu na 327 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h je smanjeno na 3,7 sekundi. Sem motorom, GeigerCars se pozabavio i izgledom, što u praksi znači drugačije oblikovani zadnji deo (u stilu Ferrarijevih modela 599 GTB Fiorano i F430), koji je dobio novi branik sa integrisanim difuzorom, LED zadnja svetla i hromirane izduvne cevi, kao i prednji spojler i nove točkove od 19 inča. U paketu su i pojačani kočioni sistem, novi set-up ogibljenja sa novim oprugama i doterani interijer.






Italijanski Lamborghini je za sledeću nedelju i salon automobila u Ženevi (6. – 16. mart) najavio svetsku premijeru nove verzije svog najmanjeg modela Gallardo. Novi Gallardo je dobio dodatak LP560-4 u imenu, gde broj 560 označava snagu motora u KS, a broj 4 pogon na sva četiri točka. Za pogon je zadužen novi 5,2 litarski V10 FSI sa direktnim ubrizgavanjem, sa pomenutih 560 konja i 528 Nm obrtnog momenta (za poređenje, aktuelni 5,0 litarski V10 agregat ima 520KS i 510Nm). Gallardo LP560-4 će biti dostupan sa manuelnom i opcionom e-gear sekvencijalnom transmisijom, koje su modifikovane kako bi prenele veću snagu i obrtni moment lakšem i efikasnijem sistemu pogona na sva četiri točk. Ovaj novi Gallardo će se i vizuelno razlikovati od dosadašnje verzije, mada za sada (bez obzira na razne špijunske slike) nije poznat njegov definitivni izgled.



Volvo Hot Rod Jakob

27 Feb 2008 - 15:50 Concept cars Link

Dizajner Leif Tufvesson je za Volvo napravio zanimljivu kreaciju Hot Rod Jakob, koja će javnosti biti predstavljena još ovog meseca u Volvo muzeju u Geteborgu. U osnovi, ovaj hot rod je napravljen kako bi se javnosti skrenula pažnja na prvi automobil ove marke, model ÖV4 iz 1927. godine (poznat kao Jakob), odnosno Hot Rod Jakob predstavlja modernu interpretaciju automobila starog preko 80 godina. Leif Tufvesson je za Hot Rod Jakoba napravio aluminijumsku karoseriju (šasija je od karbon fibera), dok je za pogon izabran Volvo T5 turbo petocilindrični flexifuel motor sa 195kW/265KS i 370 Nm obrtnog momenta, koji sem benzina, može da koristi i etanol. Zanimljive su i ostale komponente ovog dvoseda. Tako je upravljački mehanizam preuzet sa Volvoa P1800, petostepena manuelna transmisija je iz modela Volvo 960, a u stilu pravog hot roda su i AEZ točkovi sa Pirelli gumama, tačnije oni pozadi (od 22 inča) su veći od onih napred (19 inča). Kočioni diskovi su prečnika 450 mm napred, 515 mm nazad, dok je izduvni sistem od nerđajućeg čelika. Hot Rod Jakob će inače tokom ove godine početi sa turnejom po Skandinaviji i po SAD-u (biće izložen na SEMA salonu tjunera u Las Vegasu u novembru).




Audi TT 2,0 TDI quattro

27 Feb 2008 - 01:49 Noviteti Link

Novi član Audijeve TT porodice je verzija sa 2,0 litarskim četvorocilindričnim common-rail TDI turbo-dizel motorom, koji raspolaže sa snagom od 125kW/170KS pri 4200 o/min. i 350 Nm obrtnog momenta (u rasponu od 1750 do 2500 o/min.). Motor je uparen sa manuelnim šestostepenim menjačem, a kupcima će TT 2,0 TDI quattro biti na raspolaganju i u Coupe i otvorenoj Roadster verziji. TT 2,0 TDI Coupe quattro po fabričkim podacima troši 5,3 litre dizela na 100 km, ubrzanje od 0 do 100 km/h mu traje 7,5 sekundi, a najveća brzina je 226 km/h, dok TT 2,0 TDI Roadster quattro troši 5,5 litara na 100 km, do stotke stiže za 7,6 sekundi i može do maksimalnih 223 km/h (emisija CO2 kod Coupea je 140, a kod Roadstera 145 grama po kilometru). U standardnoj opremi Audija TT 2,0 TDI quattro se, između ostalog, nalaze i aluminijumski točkovi od 16 inča (gume 255/55 R16), ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti, kožni sportski volan, Chorus audio sistem i aluminijumski detalji u interijeru.



Irmscher Opel GT i40

27 Feb 2008 - 01:19 Tuning Link

Kada je poslednji put nemački tjuner Irmscher poradio na Opelovom roadsteru GT, njegov 2,0 litarski četvorocilindrični turbo motor je dobio dodatnih 51KS (ukupno 315KS). Sada, povodom 40 godina postojanja kompanije, Irmscher za martovski salon automobila u Ženevi najavljuje prezentaciju novog modela GT i40, koji pod poklopcem skriva 6,0 litarski V8 agregat sa svih 353kW/473KS, dovoljno za maksimalnu brzinu od 300 km/h (serijski model sa 264KS inače postiže 229 km/h). Drugih podataka za sada nema, ali se na slici vide i diskretne modifikacije, koje uključuju i novi prednji spojler i atraktivne petokrake aluminijumske točkove.  



Italijanski dizajn studio Pininfarina pustio je u javnost nekoliko novih zvaničnih fotografija njihovog najnovijeg koncept vozila Sintesi (na italijanskom suština, zbir, sadržaj ili pregled), koji će svetlost dana ugledati na salonu automobila u Ženevi, 4. marta ove godine. Sintesi nije samo dizajnerska vežba ove poznate italijanske kompanije, kojim se najavljuju novi dizajnerski trendovi, već će na njemu prvi put debitovati i neki novi sistemi aktivne bezbednosti. Pininfarina Sintesi raspolaže sa snagom od oko 700 konja (za pogon su inače zadužene gorive ćelije, a u svakom od točkova nalazi se po jedan elektromotor) i u svom interijeru nudi komforan smeštaj za četiri osobe (ulazak/izlazak putnika je olakšan vratima koja se otvaraju u vis, i to prednja u suprotnom smeru od onih pozadi). U Pininfarini napominju da novi koncept automobil predstavlja "sintezu naših vrednosti, ljubavi do našeg posla i našu strast za inovacijama, lepotom vođenom funkcionalnošću, sportom i elegancijom". Sintesi je inače prvi koncept koji je Pininfarina promovisao u poslednje tri godine, a za njegov izgled je odgovoran Lowie Vermeersch, šef dizajna u ovoj italijanskoj kompaniji. OVDE možete pogledati zvaničan Pininarinin sajt o ovom konceptu.



Posle nekoliko zvaničnih skica i teaser slika, evo konačno i prvih, pravih fotografija nove Opelove studije Meriva Concept, koja će biti izložena na predstojećem salonu automobila u Ženevi (od 6. do 16. marta 2008.). Kao što je već dobro poznato, ovim konceptom nemačka fabrika najavljuje dolazak nove generacije svog MPV modela Meriva, čija je aktuelna verzija predstavljena prvi put još 2002. godine na salonu u Parizu. Meriva Concept preuzima mnogobrojne dizajnerske elemente sa nekih ranijih GM-ovih studija (recimo Opel Flextreme), a odmah se primećuju tzv. samoubilačka vrata (prednja se otvaraju u suprotnom smeru od onih pozadi, koja se pritom otvaraju pod uglom od 90 stepeni), kao i zanimljiv detalj u vidu bočne linije, koja opada odmah posle B stuba i zatim se uzdiže prema C stubu. U svakom slučaju, Meriva Concept izgleda daleko dinamičnije i sportskije u odnosu na aktuelni model, ali treba podsetiti da je ovo ipak samo koncept automobil, a da će se serijska verzija najverovatnije poprilično razlikovati. Što se serijske Merive druge generacije tiče, bar kako stvari sada stoje, trebalo bi da se pojavi na tržištu 2009. godine, a biće napravljena na platformi Opel Corse. Pored većih dimenzija, nova Meriva će nuditi i više mesta u komfornijoj unutrašnjosti, viši kvalitet upotrebljenih materijala, veću bezbednost i bogatiju standardnu opremu. U ovom trenutku nema konkretnih informacija o paleti motora, ali će se u njoj svakako naći 1,3 i 1,7 litarski CDTI dizelaši i 1,6 litarski turbo benzinac (svi motori će biti opremljeni stop-start tehnologijom kako bi se smanjila potrošnja goriva i redukovala emisija CO2).

 



Britanski Caterham Cars je u saradnji sa kompanijom RS Performance napravio do sada svoj najluđi model RST-V8 Levante (baza je Caterham Seven), koji iz 2,4 litarskog V8 kompresorskog motora izvlači svih 500KS pri 10.000 o/min. i 406Nm obrtnog momenta pri 8500 o/min. (u paru sa šestostepenim sekvencijalnim menjačem). Imajući u vidu malu težinu automobila od samo 520 kg (što je ionako karakteristika Caterhama), to u praksi znači da mu odnos snaga/težina iznosi 1000KS po toni, odnosno više nego kod Bugattija Veyron (da bi se smanjila težina, obilato je korišćen karbon fiber, dok se za prenos snage na podlogu brinu napredni elektronski sistemi, uključujući traction control i launch control). Zato i ne iznenađuje podatak da ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje ispod tri sekunde, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 150 milja na sat (nešto preko 240 km/h). Za zaustavljanje se brine kočioni sistem sa diskovima od 280 mm napred, 260 mm nazad, dok su točkovi veličine 15 inča sa Avon CR500 gumama, dimenzija 195/45-15 napred i 245/40-15 pozadi. Caterham RST-V8 Levante je inače dugačak 3530 mm, širok 1685 mm, visok 1140 mm, a međuosovinsko rastojanje mu iznosi 2305 mm. Za one kojima je 500KS previše, Caterham će ponuditi i nešto slabiju varijantu, koja nema kompresor i koja raspolaže sa 400 konja i 257Nm. Cena za ovaj Caterham iznosi najmanje 115.000 funti (152.700 evra), a rok isporuke je 12 nedelja.



Nezavisna organizacija Euro NCAP (European New Car Assessment Programme, www.euroncap.com), koja sprovodi tzv. crash testove automobila radi utvrđivanja njihove bezbednosti (i na osnovu rezultata podeljuje ocene u obliku već famoznih zvezdica), objavila je rezultate crash testova za novi Citroen C5, Renault Kangoo, Suzuki Splash, BMW X3, Daihatsu Terios, Nissan Navaru, Isuzu D-MAX/Rodeo i Mitsubishi L200. Za zaštitu odraslih putnika Euro NCAP dodeljuje maksimalno pet zvezdica, za bezbednost dece takođe pet zvedica, dok je za sigurnost pešaka moguće osvojiti četiri zvezdice (ovaj poslednji test se ispituje naletom vozila na lutke, koje simuliraju pešake pri brzini od 40 km/h). Novi Citroen C5 (na slici) je očekivano dobio svih pet zvezdica za sigurnost odraslih putnika, za bezbednost dece četiri, dok je za zaštitu pešaka osvojio samo dve zvezdice. Sledi nova generacija Renaulta Kangoo, koja je osvojila četiri zvezdice za sigurnost odraslih putnika, četiri zvezdice za sigurnost dece i dve zvezdice za zaštitu pešaka. Suzuki Splash je ocenjen sa četiri zvezdice za zaštitu odraslih putnika, za sigurnost dece sa tri i za zaštitu pešaka sa takođe tri zvezdice. BMW-u X3 su dodeljene 4 zvezdice za bezbednost odraslih putnika (i isto toliko za sigurnost dece), a za zaštitu prešaka samo jedna zvezdica. Mali SUV Terios japanskog Daihatsua je ocenjen sa 4 zvezdice za sigurnost odraslih putnika, za zaštitu dece sa tri i za zaštitu pešaka sa takođe tri zvezdice. Najlošije je u ovoj seriji crash testova prošao pick up model Nissan Navara (na drugoj slici), koji je dobio samo 1 (jednu !) zvezdicu za bezbednost odraslih putnika, što je posledica neprihvatljivo visokog rizika smrtonosnih povreda glave vozača i vrata suvozača prilikom sudara (deo odgovornosti za ovako loš rezultat Navare snosi i relativno sporo otvaranje vazdušnih jastuka). Za sigurnost dece Navara je dobila tri, a za zaštitu pešaka dve zvezdice (ovde i napomena da je Euro NCAP u međuvremenu već dobio na test i unapređenu verziju Navare čiji rezultati testiranja će biti uskoro objavljeni). Isuzu D-MAX/Rodeo je za bezbednost odraslih putnika osvojio dve zvezdice, za zaštitu dece dve, a za zaštitu pešaka jednu zvezdicu. I na kraju Mitsubishi L200, kome su dodeljene četiri zvezdice za sigurnost odraslih putnika, tri za bezbednost dece i jedna za zaštitu pešaka.




Renault Clio Exception2

26 Feb 2008 - 13:21 Noviteti Link

Imajući u vidu komercijalni uspeh prošlogodišnjeg modela Clio Exception (preko 35.000 prodatih primeraka širom Evrope), Renault je odlučio da i ove godine kupcima ponudi posebnu seriju, nazvanu Clio Exception2 (u verzijama sa troja i petora vrata). Novi Exception2 se bazira na Cliu Dynamique, a akcenat je stavljen na "dinamičke performanse, rafinirani komfor i bezbednost." Lista standardne opreme, između ostalog, sadrži i aluminijumske točkove od 16 inča, delimično kožni interijer (uključujući tu i kožni volan), belu pozadinu instrumenata, posebne patosnice napred i pozadi, zatamnjena zadnja bočna stakla i zadnje staklo, prednja svetla sa crnim kućištem i cruise control sa limiterom brzine (kupci će moći da biraju između deset boja, od toga su devet metalik). Od motora su na raspolaganju benzinci sa rasponom snage od 100 do 140KS, a dizelaši sa snagom od 85 i 105 konja. Prodaja Clia Exception2 u Francuskoj startuje sledećeg meseca, a cene se kreću od 16.150 pa do 20.250 evra.



Dva nova automobila iz palete General Motorsa (veoma zanimljiva i za naše kupce) su nedavno predstavljena specijalizovanim automobilskim novinarima na prezentaciji održanoj u Marseju. Radi se o drugoj generaciji Opelovog mikrovena Agila i novom Chevrolet Aveu u hatchback verziji (oba su inače svetskoj javnosti predstavljena još u septembru prošle godine na salonu automobila u Frankfurtu). Što se Agile II tiče, odmah treba napomenuti da je ona nastala kao plod saradnje Opela i japanskog Suzukija, koji svoju verziju ovog zajedničkog malog gradskog automobila prodaje kao Suzuki Splash. U odnosu na stari model, dimenzije Agile II su narasle pa sada dužina iznosi 3720, širina 1680, visina 1590 mm, a međuosovinsko rastojanje 2360 mm (18 cm duža, 6 cm šira ali i 10 cm niža u odnosu na staru Agilu). Spoljašnji dizajn nove Agile sadrži mnoštvo dizajnerskih elemenata aktuelnih Opelovih modela Corsa i Meriva, pa deluje znatno svežije i privlačnije u odnosu na istoimeni kockasti model koji zamenjuje (koji je takođe napravljen u saradnji sa Suzukijem). Iako malih dimenzija, Opel tvrdi da je Agila II dovoljno prostrana da se u nju smesti pet odraslih osoba, koje će zahvaljujući većoj dužini i širini imati dovoljno mesta na komfornijim sedištima. U kabini se ističe ručica menjača smeštena na centralnoj konzoli (slično Fiat Pandi), dok se visoka pozicija sedenja brine za bolju preglednost. Sama unutrašnjost je dizajnerski daleko privlačnija u odnosu na stari model, sa boljom ergonomijom, kvalitetnijim materijalima i višim nivoom završne obrade. Ovde i podatak da volumen prtljažnika iznosi 180 litara, a sa oborenim zadnjim sedištima zapremina istog raste na 918 litara (naravno, pri tome se dobija i potpuno ravan pod). S druge strane, pomenute male dimenzije su idealne za gradske gužve i parkiranje na malom prostoru, pa će nova Agila (uostalom kao i stara) najveći deo životnog veka provoditi u urbanim sredinama. Pomenuti novinari su jedinu veću zamerku novoj Agili uputili previše tvrdo podešenom ogibljenju, koje ipak nije primereno ovakvom gradskom automobilu. Novu Agilu pokreću tri motora; dva benzinca i jedan dizelaš. Manji 1,0 litarski benzinac ima 3 cilindra, 48kW/65KS i 90Nm (postiže 160 km/h, do 100 km/h ubrzava za 14,7 sekunde, troši 5 litara na 100 km), veći benzinac od 1,2 litra razvija 63kW/86KS i 114Nm (do stotke ubrzava za 12,3 sekunde, može do 175 km/h, troši 5,5 litara na 100 km), dok ekonomičan turbo-dizel agregat (sa filterom čađi) iz 1,3 litra razvija 55kW/75KS i 190Nm obrtnog momenta (do 100 km/h ubrzava za 13,9 sekundi, postiže 165 km/h, a troši 4,5 litara dizela na 100 km). Standardno uz sve Agile ide ručni menjač sa pet stepeni, samo je kod jačeg benzinca ostavljena mogućnost doplate za automatsku transmisiju sa četiri brzine. Agila će se serijski opremati ABS-om i sa četiri vazdušna jastuka, dok će elektronska kontrola stabilnosti (ESP) i vazdušne zavese moći da se dobiju kao opcija. Opel planira da u Evropi proda između 60.000 i 80.000 komada nove Agile godišnje, a cene u Nemačkoj izgledaju ovako: osnovni 1,0 litarski benzinac košta 9990 evra, model sa 1,2 litarskim benzincem staje 13.700 evra, a bazna Agila sa 1,3L dizelašem ima cenu od 16.010 evra.


Novi Chevrolet Aveo

U Marseju je General Motors organizovao i prezentaciju novog, odnosno kompletno prerađenog Chevrolet Avea u hatchback verziji. Najvažnije promene u odnosu na prethodnika čine njegov agresivni eksterijer (naročito prednji kraj), unapređena unutrašnjost i novi 1,2 litarski benzinski motor. Najviše pažnje naravno privlači napadni prednji deo, i to pre svega zahvaljujući ogromnoj saćastoj maski hladnjaka, koja je podeljena na dva dela horizontalnom prečkom (na kojoj se nalazi i veliki znak Chevroleta). Tu su i nova zakošena prednja svetla, drugačiji branici i hauba, dok je zadnji deo osvežen drugačije oblikovanim svetlima. Uopštev uzev, Aveo hatchback sada deluje mnogo dinamičnije i atraktivnije (u stilu većih modela Captiva i Epica), a da sve ne bi ostalo samo na izgledu, tu je i novi 1,2 litarski benzinac sa 62kW/84KS, kome društvo pravi i već postojeći 1,4 litarski agregat, ali koji je malo pojačan pa sada razvija 74kW/101KS (uz ovaj snažniji motor se može dobiti i automatska transmisija). Veliki napredak je učinjen i u prostranijoj unutrašnjosti, i to ne samo na polju dizajna, već i unapređenom ergonomijom, kvalitetom upotrebljenih materijala i završnom obradom. Prvi utisak novinara je da je osnovni benzinac sa 84KS dovoljno živahan u gradskim uslovima, ali da Aveu naravno boje pristaje jači agregat. Ipak, da bi utisak bio kompletan nedostaju kraći i precizniji hodovi menjača, dok je upravljač dovoljno precizan. Kočnice su pojačane, dok ogibljenje meko i bez buke upija neravnine. Što se dimenzija tiče, novi Aveo je duži, širi i viši u odnosu na prethodnika (dužina sada iznosi 3920 mm, širina 1680 mm, visina 1510 mm), jedino je međuosovinsko rastojanje ostalo neizmenjeno i iznosi 2480 mm. Zapremina prtljažnika je 220 litara u osnovnoj konfiguarciji, dok sa preklopljenom zadnjom klupom raste na 980 litara.



Nissanov luksuzni brend Infiniti postoji već skoro 20 godina, a svojim nastupom na predstojećem 78. salonu automobila u Ženevi (6. - 16. mart) najavljuje zvaničan dolazak i u Zapadnu Evropu. Kako bi pokazao koliki značaj pridaje evropskom tržištu, Infiniti će pomenuti salon u Ženevi iskoristiti za svetsku prezentaciju nove, druge generacije crossover modela Infiniti FX, što će inače biti prvi put da je ova fabrika premijerno predstavlja neki svoj model izvan SAD-a. Društvo na Infinitijevom izložbenom prostoru u Ženevi će mu praviti još nekoliko modela prilagođenih evropskom tržištu. Tačnije, to su manji crossover EX37, G37 sedan i G37 Coupe koji će zajedno sa pomentim FX-om, činiti okosnicu Infinitijeve ponude na Starom kontinentu. Novi kompaktni crossover EX37 (kao i već ranije promovisani EX35) predstavljaju serijsku verziju Infinitijevog EX Concepta, koga su prvi mogli da vide posetioci salona u Njujorku aprila prošle godine. Serijska varijanta ovog crossovera "zavodljivog dizajna, elegantnog interijera i inovativnih tehnologija" verno prati linije EX Concepta (dugačka hauba, kratki prepusti karoserije, linije krova), što znači da i EX37 (sa 5 sedišta) predstavlja fuziju luksuznog coupea sa četiri vrata i nekog sportskog SUV automobila (zato i pripada crossover kategoriji). Za izgled je inače bio zadužen Infinitijev dizajn centar u Japanu. Novi EX37 koristi FM platformu, dok je za pogon zadužen 3,7 litarski V6 benzinac sa 310KS i 350Nm obrtnog momenta, uparen sa 7-stepenim automatskim menjačem, koji ima i manuelni mod za ručno menjanje brzina (pogon je naravno na sva četiri točka). Od opreme (bilo standardne bilo opcione) izdvajaju se napredni Around View Monitor (AVM) sistem za pomoć pri parkiranju (kome pomažu četiri male kamere), zatim Lane Departure Prevention sistem (vozača upozorava kada prelazi liniju na putu bez uključenih žmigavaca), Scratch Shield boja, koja sama sebe može da "isceli" od manjih ogrebotina (tu sposobnost zadržava tri godine od dana proizvodnje automobila), Bi-Xenon prednja svetla, LED zadnja svetla, dupli završetak izduvnog sistema, 18-inčni alu točkovi, zadnji krovni spojler, VDC elektronska kontrola stabilnosti, Cruise Control, Bluetooth Hands-Free sistem, prednji i zadnji parking senzori, Bose Premium Audio sistem sa 11 zvučnika, iPod konekcija, satelitska navigacija, vozačevo sedište koje se pomera u 8 smerova (sa opcijom grejanja istih), dok se elektronski sistemi kao što su ABS, EBD i BAS jednostavno podrazumevaju.

Infiniti G37 sedan

Ovo je još jedan novitet Infinitija za ženevski salon automobila, koga takođe pokreće pomenuti 3,7 litarski V6 benzinac sa 310KS i 350Nm (ovaj agregat inače pokreće i Infiniti G37 Coupe namenjen prodaji u Americi, samo što ta američka varijanta ovog motora raspolaže sa 330KS). Evropljani će G37 sedan dobiti sa šestostepenom manuelnom transmisijom ili sa opcionim sedmostepenim automatikom, dok pogon može biti ili na zadnjim točkovima ili na sva četiri točka (Infiniti G37x). U standardnoj opremi G37 sedana nalazi se 6 vazdušnih jastuka, pomenuta Scratch Shield boja, ABS, EBD (elektronska distribucija kočione sile), BAS (pomoć pri naglom kočenju), ESP (elektronska kontrola stabilnosti), Infiniti I-key (za otvaranje i startovanje automobila bez vađenja ključa iz džepa), CD audio sistem sa sedam zvučnika, Bluetooth konekcija, Cruise Control, el. podesiva sedišta, parking senzori napred i pozadi, automatsko paljenje svetala i brisača, aluminijumski točkovi od 18 inča... Infiniti G37 sedan, između ostalog, karakteriše i prilično veliko međuosovinsko rastojanje od 2850 mm (direktna posledica je više mesta u interijeru), kao i aluminijumske komponente vešanja, kako bi se težina smanjila što je moguće više.

 

Infiniti G37 Coupe

Pored sedana, Infiniti će u Ženevi Evropljanima predstaviti i G37 u Coupe varijanti, koji takođe koristi 3,7 litarski V6 motor sa 310 konja i 350Nm. Iako i G37 Coupe ima međuosovinsko rastojanje od 2850 mm, njegova dužina je za 100 mm manja od sedana, pogon je na zadnjim točkovima, a kupcima će na raspolaganju biti izbor od dva menjača : manuelni sa 6 ili automatik sa 7 brzina. Kao i kod sedana, i G37 Coupe ima bogatu standardnu i široku listu dodatne opreme. To u praksi znači serijski ABS, EBD, BAS, ESP, 6 vazdušnih jastuka, Infiniti I-key, Bose audio sistem sa sedam zvučnika, Bluetooth konekcija, Cruise Control, el. podesiva sedišta, parking senzore napred i pozadi, automatsko paljenje svetala i brisača, aluminijumske točkove od 18 inča i Scratch Shield boju.



Hummer H3 sa V8 motorom

26 Feb 2008 - 01:22 Noviteti Link

Svoj debi na predstojećem ženevskom salonu automobila imaće i Hummer H3 u varijanti sa V8 benzinskim motorom, čija prodaja će startovati odmah nakon ovog salona. Novi 5,3 litarski V8 razvija 224kW/305KS pri 5200 o/min. i 432Nm obrtnog momenta pri 4000 o/min., sa kojim H3 V8 od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,2 sekunde  i u proseku troši 14,5 litara goriva na 100 km (u poređenju sa modelom H3 3,7 automatic kome na svakih 100 km treba 14,6 litara benzina). H3 V8 ima Hydra-Matic 4L60 četvorostepenu automatsku transmisiju, ojačanu karoseriju, doterano vešanje, kožni interijer, grejana prednja sedišta (podesiva u 8 smerova) i CD plejer/MP3.



Mercedes CL500 4MATIC

25 Feb 2008 - 19:29 Noviteti Link

 Mercedes će na salonu automobila u Ženevi (6. – 16. mart 2008.) proširiti ponudu svog kupe modela CL novom, CL500 4MATIC verzijom sa pogonom na sva četiri točka, koja će se u prodaji naći ovog leta. CL500 4MATIC i dalje pokreće V8 benzinac sa 285kW/388KS, odgovoran za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,4 sekunde i elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h (potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 12,1 litru na 100 km). Kao deo standardne opreme, novi CL500 4MATIC ima Intelligent Light System i bezbednosni PRE-SAFE sistem.